Pagina 2 van 47 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Bol.com is altijd aan het goochelen met de prijzen.

    Ik merk het! nu is dezelfde speler nog eens 20 euro duurder geworden!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #27

    Standaard

    Vandaag t/m maandag betaal je geen verzendkosten bij Bol.com

  3. #28

    Standaard

    ik zag het ja


    jammer alleen dat de 3voor50 actie van BD's maar 1x geldig is per account.

  4. #29

    Standaard

    nou communicatie bij bol.com is niet echt super.

    heb zondag gemaild dat Mcleod's daughters een verkeerde disc bevat nadat ik dat had gelezen hier. Wat ik ermee moest doen en waarom ze geen mail rondsturen omdat IEDEREEN een verkeerde disc heeft.
    Krijg ik vanochtend antwoord het standaard antwoordt terug van sorry van de misdruk bla bla bla en dat ik de box kosteloos kon retouren en dat als ik de box nog wou opnieuw moest bestellen en dat ze de voorraad controleerde om verdere fouten.
    Ik weer terug gemaild omdat ik tussen de klantenreacties had gelezen dat sommige een vervangend exemplaar kregen hoe het nu precies zat.
    Net antwoord terug dat ik inderdaad kosteloos een vervangend exemplaar krijg en de gehele box niet hoef terug te sturen en opnieuw moet bestellen.

    de disc wordt in loop van komende week verwacht uiterlijk de 1e week van november (maar is het dan al niet november )

    Slordig dat je als klant zelf moet nazoeken hoe het precies zit en de klantenservice dat niet meteen vertelt. Vraag me af wat er met de mensen gebeurd die er nog niet achter zijn de ze een verkeerde disc hebben dat die ook automatisch een nieuwe krijgen of dat je daar eerst voor moet klagen/ vragen.

    zo wou deze ervaring even delen hier

  5. #30

    Standaard

    Ik heb tijdens de 3 voor 50 euro actie bij bol de 6 bond blu-ray disks besteld. Bij betaling stond netjes het bedrag van 100 euro en ook de bevestiging email bevatte dit bedrag.
    Nu er 5 geleverd zijn zie ik in het betalingsoverzicht dat ik ineens 124,95 moet gaan betalen. Met dit bedrag ben ik tijdens de bestelling niet akkoord gegaan, maar toch wil bol dit factureren.

    Ik heb ze gemaild om te vragen hoe dit kan en of ze 't willen corrigeren. Als antwoord kreeg ik het volgende:

    antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft deelgenomen aan de actie waarbij u drie Blu-ray discs voor euro 50,- kunt bestellen. U heeft de couponcode "BLU3VOOR50" ingevoerd. Zoals u op de betreffende actiepagina kunt lezen is elke couponcode maar één keer per e-mailadres te gebruiken. U heeft zes DVD's besteld. Omdat de actie slechts geldig is voor drie DVD's voor een prijs van euro 50,-, is de korting alleen bij drie DVD's berekend. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Ik heb ze alsnog gevraagd de korting te verlenen omdat ik nooit akkoord ben gegaan met 124,95.
    Als men toch voet bij stuk houdt kan ik ervan uitgaan dat ik ben opgelicht. Dat betekent dan dat ik nooit meer bij bol wat bestel en eenieder dat afraad ook te doen.
    Vooralsnog even het antwoord afwachten...[/font]
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Bol.com is altijd aan het goochelen met de prijzen.
    Bij Bol.com kost Kung Fu Panda op Blu-ray € 45,-
    Terwijl FRS en MM tot € 29,- gaan vragen voor dat schijfje!
    Ik kan ervan uit gaan dat Bol.com hun klanten flink gaat bedonderen!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  7. #32

    Standaard

    Ik ga ervan uit dat Bol.com de prijs nog zal aanpassen.

    EDIT: De blu-ray heeft een prijs van € 32,99. Zie: http://www.bol.com/nl/p/dvd/kung-fu-...743/index.html

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ga ervan uit dat Bol.com de prijs nog zal aanpassen.

    EDIT: De blu-ray heeft een prijs van € 32,99. Zie: http://www.bol.com/nl/p/dvd/kung-fu-...743/index.html
    Nog te duur...ik betaal voor blu-ray tot € 30 euro per stuk en niet meer.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #34

    Standaard

    Dan moet je 'm dus niet bij Bol.com bestellen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dan moet je 'm dus niet bij Bol.com bestellen.
    Ik bestel alleen bij Bol.com als ik blu-ray film nergens in de winkel kan vinden en de winkels ook niks doet om alle films aan te vullen.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik heb tijdens de 3 voor 50 euro actie bij bol de 6 bond blu-ray disks besteld. Bij betaling stond netjes het bedrag van 100 euro en ook de bevestiging email bevatte dit bedrag.
    Nu er 5 geleverd zijn zie ik in het betalingsoverzicht dat ik ineens 124,95 moet gaan betalen. Met dit bedrag ben ik tijdens de bestelling niet akkoord gegaan, maar toch wil bol dit factureren.

    Ik heb ze gemaild om te vragen hoe dit kan en of ze 't willen corrigeren. Als antwoord kreeg ik het volgende:



    Ik heb ze alsnog gevraagd de korting te verlenen omdat ik nooit akkoord ben gegaan met 124,95.
    Als men toch voet bij stuk houdt kan ik ervan uitgaan dat ik ben opgelicht. Dat betekent dan dat ik nooit meer bij bol wat bestel en eenieder dat afraad ook te doen.
    Vooralsnog even het antwoord afwachten...[/font]
    Ik heb dezelfde ervaring, ik echter alleen het bedrag overgemaakt wat op de bestelorder staat. totnogtoe geen bericht gehad. Mocht je nog nieuws horen dan hoor ik ook het heel graag.

  12. #37

    Standaard

    Nu wordt het wel heel frapant, e-mail verkeer gehad over de 3 voor 50 BD-actie, zie onderstaande
    Krijg vandaag doodleuk een herrineringsmail.

    Bovendien nog steeds de James Bond 6-pack niet geleverd.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde ervaring, ik echter alleen het bedrag overgemaakt wat op de bestelorder staat. totnogtoe geen bericht gehad. Mocht je nog nieuws horen dan hoor ik ook het heel graag.
    De factuur klopt nu.
    Even nog CC afschrift afwachten maar dat zal wel goed gaan.

    En ook nog antwoord op m'n email van 30 oktober. Rijkelaat laat voor bol begrippen, maar goed dat hebben ze zelf ook door:
    Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor de verlate reactie. Door de grote drukte van dit moment heb ik uw vraag niet eerder kunnen beantwoorden.

    Door een systeemtechnische storing is er bij de verwerking van uw bestelling met bestelnummer ********* 2 keer de korting van '3 Blu-Rays voor 50 euro' berekend terwijl dit eigenlijk niet had mogen gebeuren. Hiervan heeft u ook een overzicht van gekregen waarmee u akkoord bent gegaan.

    Om deze reden ken ik ook de tweede korting aan u toe en ik zal de financiële afdeling verzoeken het bedrag van euro 24,97 (126.92 -/- 101.95) op uw creditcardrekening terug te storten. Dit bedrag kunt u binnen drie weken op uw rekening verwachten.

    Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik die graag van u. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
    Excuses geaccepteerd.
    Laatst aangepast door Edwin V : 05-11-2008 om 16:49
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #39

    Standaard

    Leuk van Bol; zondag voor 13.00 uur besteld; maandag in huis

  15. #40

    Standaard

    Wat mot je hier dan mee.....donderdagaaf voor 21.00 een bestelling gedaan. Vrijdagochtend een mail gekregen waarin werd gezegd dat de bestelling verstuurd was met daarbij een 'track en trace'nummer. Ik inloggen op de tnt site, nummer ingevoerd...niets bekend. Vrijdag dus geen pakketje bezorgd. Vanochtend gebeld ( en nog steeds niets bekend op de tnt-site mbt mijn pakketje!...) met bol en verteld wat er aan de hand was. Ik moest nog maar 5 werkdagen geduld hebben, en wanneer ik dan niets gehoord had opnieuw contact opnemen.....voor 21.00 besteld, de volgende dag in huis....Not!!!....ik mag hopen dat het pakketje mij uberhaupt nog weet te bereiken...en wat balen is, is dat het al met Ideal betaald is ook...ik ga maar de kroeg in...

  16. #41

    Standaard

    Tot nu toe niet echt problemen gehad. Alleen iets vervelends gehad dat ik vorige maand een dvd had besteld en die is nooit terecht gekomen. Misschien iets verkeerd gelopen bij TNT maar ik heb hem niet gekregen. Kreeg eergisteren een aanmaling binnen, even gemaild met bol.com en ik hoef de dvd niet te betalen. Sterke service.

  17. #42

    Standaard

    had robbie - live at the albert op blu ray besteld, maar kreeg jiskefet op dvd.
    bellen en blijken ze niet voor me te kunnen recht zetten, ik moet opnieuw bestellen.
    ok weer geld overgemaakt en opnieuw robbie- live at the albert op blu ray besteld.
    Krijg ik the ramones 1974 tot 1996 op dvd.
    Ik weer bellen en vragen of ze iets kunnen oplossen zodat dit verandert wordt wat er fout gaat.
    nee meneer u moet hem gewoon opnieuw bestellen en dus nogmaals 30 euro daarheen overmaken zonder nog iets van die vorige aankopen terug te hebben gehad.
    "ja daar gaat administratie tijd overheen"
    ik boos en zeg dat met de 70 euro (2x 34,nogwat) ik nu wel een keer gewoon zonder gezeur de goede blu ray verdien en niet weer wil wachten.
    krijg ik 1,95 als troost van ze kado, maar moet hem wel even nog zelf bestellen.
    Zie ik opeens op de site staan dat ie niet meer op voorraad is en dus 5 tot 8 werkdagen moet wachten.
    ik weer boos bellen en krijg ik een indier die niets snapt van mijn nederlandstalige probleem dus vraag ik of hij me dorverbint met 1 van zijn collega's. hij beledigt, sorry daarvoor , maar had ik even geen geduld voor.
    De volgende dame is blijkbaar wel slim en snapt dat opnieuw betselen geen zin heeft en vraag de streepjescode op die ramones dvd en ziet dat die gelijk is aan die van robbie blu ray en snapt nu wat er fout is gegaan.
    ze zegt dat heteen paar dagen duurt voor dit sticker probleem opgelosty is en het dus ggeen zin heeft om hem opnieuw te bestellen de komende dagen.
    dat konden dus 5 van haar collegas niet. APPLAUS!!

    heb hem toen goedkoper zelfs bij cdwow besteld.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  18. #43

    Standaard fouten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    nou communicatie bij bol.com is niet echt super.

    heb zondag gemaild dat Mcleod's daughters een verkeerde disc bevat nadat ik dat had gelezen hier. Wat ik ermee moest doen en waarom ze geen mail rondsturen omdat IEDEREEN een verkeerde disc heeft.
    Krijg ik vanochtend antwoord het standaard antwoordt terug van sorry van de misdruk bla bla bla en dat ik de box kosteloos kon retouren en dat als ik de box nog wou opnieuw moest bestellen en dat ze de voorraad controleerde om verdere fouten.
    Ik weer terug gemaild omdat ik tussen de klantenreacties had gelezen dat sommige een vervangend exemplaar kregen hoe het nu precies zat.
    Net antwoord terug dat ik inderdaad kosteloos een vervangend exemplaar krijg en de gehele box niet hoef terug te sturen en opnieuw moet bestellen.

    de disc wordt in loop van komende week verwacht uiterlijk de 1e week van november (maar is het dan al niet november )

    Slordig dat je als klant zelf moet nazoeken hoe het precies zit en de klantenservice dat niet meteen vertelt. Vraag me af wat er met de mensen gebeurd die er nog niet achter zijn de ze een verkeerde disc hebben dat die ook automatisch een nieuwe krijgen of dat je daar eerst voor moet klagen/ vragen.

    zo wou deze ervaring even delen hier
    Ja, je moet ze allemaal toespreken alsof het kleuters zijn: vriendelijk, uitvoerig en extreem duidelijk, en ze precies zeggen wat je wilt dat ze doen.
    Geldt ook voor Amazon.co.uk, die hebben kennelijk een callcenter in India die pas na een paar mail mailen iets anders dan een dom standaardmailtje-van-de-stapel sturen.

  19. #44

    Standaard

    Volgnes mij heb ik dat mailtje van Bol weggegooid, met die Blu-Ray 3 voor 50 actie.
    Geldt die actie nog? Op de site kan ik niets vinden, en die couponcode werkt niet. Waarschijnlijk alleen geldig voor bepaalde blu-ray's?
    Kan iemand mij verder helpen?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Mijn dank is groot!
    Ligt het aan mij, of is die actie vanaf de site zelf niet te vinden??
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #47

    Standaard

    Den link is weggestopt. Kies in het menu voor DVD en scroll vervolgens naar beneden. Ongeveer halverwege staat een link naar Blu-ray Festival en daar kun je de actie vinden.

    Het zou fijn zijn als Bol.com, maar ook andere winkels blu-ray een aparte pagina zou geven i.p.v. deze als onderdeel van een DVD te zien.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Wat mot je hier dan mee.....donderdagaaf voor 21.00 een bestelling gedaan. Vrijdagochtend een mail gekregen waarin werd gezegd dat de bestelling verstuurd was met daarbij een 'track en trace'nummer. Ik inloggen op de tnt site, nummer ingevoerd...niets bekend. Vrijdag dus geen pakketje bezorgd. Vanochtend gebeld ( en nog steeds niets bekend op de tnt-site mbt mijn pakketje!...) met bol en verteld wat er aan de hand was. Ik moest nog maar 5 werkdagen geduld hebben, en wanneer ik dan niets gehoord had opnieuw contact opnemen.....voor 21.00 besteld, de volgende dag in huis....Not!!!....ik mag hopen dat het pakketje mij uberhaupt nog weet te bereiken...en wat balen is, is dat het al met Ideal betaald is ook...ik ga maar de kroeg in...
    Herkenbaar, dat ze die limiet van "de volgende dag in huis" niet halen, duurde bij mij laatst 2 dagen langer. Het is wel vervelend als je iets besteld wat je bv voor een verjaardag nodig hebt.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  24. #49

    Standaard

    rond 5 december stuurden ze me excuusmail met kadobon van 5euro ivm lange levertijd ivm drukte. (in mijn geval 1 dag langer. Ik had niet geklaagd trouwens, dus wel netjes van ze).

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bol.com zit altijd maar met de prijzen te goochelen. Relatief oude titels, worden na een lange tijd uiteindelijk voor de normale prijs verkocht. Van bijvoorbeeld 24 euro naar 8 euro. Maar dit houdt niet lang stand. Na een paar weekjes gooit Bol.com weer de prijs met 300% omhoog naar 24 euro. Het zelfde geldt voor bijvoorbeeld Zwartboek de limited editon. Van 17 euro direct weer naar 44 euro.

    Zie er echt geen logica in. Uitgaves waar ik al een geruime tijd naar kijk, op de hoop dat ze nu wel voor een mooi prijsje te koop, i.p.v. die belachelijke prijzen. Worden bijna nooit verlaagd. Zoals bijvoorbeeld WOII docu's en andere boxsets.

Pagina 2 van 47 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •