Pagina 13 van 47 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    omwege een (oud?) stickertje.
    Het gaat wel niet over een promotie sticker

  2. #302

    Standaard

    In een winkel hoor je ook een item te krijgen voor de prijs die op het artikel staat. Ik zou er een foto van nemen en naar Bol.com sturen met het verzoek de 5,01 terug te betalen. Vind het namelijk behoorlijke slecht van Bol.com.


  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb deze week 2 items besteld in de "2 voor 20€ aktie". Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen maar op één van de 2 items staat er een sticker met een code barre en 4,99EUR als prijs.

    Waarom iets verkopen aan 10€ als er een sticker is met 4,99€? Denken jullie dat ik een kans heb om een terugbetaling te krijgen van 5,01€? Of is dat verloren tijd?
    Probeer het gewoon .

  4. #304

    Standaard

    Tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest over Bol. En nu is het nog het geval. Ze zeggen wel dat het een tijdelijk promotie was. Maar omdat die sticker op de hoes er nog is geven ze mij een waardebon van 5€ voor mijn volgende bestelling.

  5. #305

    Standaard

    Bol.com is best prijzig..soms nog prijziger dan FRS..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #306

    Standaard

    Waarom verhoogt / verlaagt bol.com zijn prijzen constant?
    Een week of 2 geleden was een boxset van een serie bijvoorbeeld 32,99 - toen 22,99 en nu weer 14,99.
    Allemaal binnen 2 weken tijd.

  7. #307
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom verhoogt / verlaagt bol.com zijn prijzen constant?
    Een week of 2 geleden was een boxset van een serie bijvoorbeeld 32,99 - toen 22,99 en nu weer 14,99.
    Allemaal binnen 2 weken tijd.
    Ja, ik word daar ook gek van soms. Bijvoorbeeld van 8 euro weer terug naar 24,99.

    Bol.com heeft een aantal wijzingen nu doorgevoerd: O.a. vanaf 20 altijd gratis verzendkosten.

    http://www.bol.com/nl/m/service/lekk...0406_LS_USPees

  8. #308

    Standaard

    Het is heel simpel wrm die prijzen zo snel wijzigen.

    - wijziging vanuit uitgever, actie, betere inkoop of gewoon verkeerd geprijsd

  9. #309

    Standaard

    Ik word een beetje zat van Bol.com

    Meerdere Blu-Ray gereserveerd... op de dag van release in huis... ja mun ...... Dat zijn inmiddels al een stuk of 5 a 6, die ik niet gekregen heb.
    1 kwam zelfs helemaal niet aan, wel verstuurd maar nooit gekregen...

    Nu weer Blu-Ray "Underworld Awakening" volgens de site gisteren uitgekomen.. en voor 22:30 besteld, morgen in huis" Tewijl de DVD pas morgen volgens Bol leverbaar is......
    PANASONIC TX-P50G20 | PANASONIC DMP-BD80 | DENON AVR-2105 | DENON DVD 2910 | SONY CDP-C77ES | SONY DTC-55ES | SONY TC-K970ES | DALI CONCEPT 8 | DALI CONCEPT 2 | DALI CONCEPT SUB | DALI CONCEPT CENTER

  10. #310

    Standaard

    Een aantal dagen geleden 4 DVD's besteld :

    Kijken in de Ziel - Strafpleiters
    Kijken in de Ziel - Toptrainers
    Just go with it
    Tomboy

    Dat was van de actie 2e DVD voor de halve prijs.

    Was in totaal 35,96 euro.

    Helaas zat Tomboy daar niet in, en daar voor in de plaats zat de Blu ray van ''The Hangover erbij'.

    Die had ik niet besteld, dus telefonisch contact opgenomen met Bol, en het uitgelegd dat er een fout was gemaakt.

    Het zat hem in de sticker op de verpakking, dat die code niet bij het goede artikel zat.

    Hoe alles nu precies in elkaar stak, dat gingen ze uitzoeken, alleen ging dat wel ff duren.

    Ik heb toen gezegd dat ik de betaling in orde zou maken (wat gedaan is), en dat ik alle titels toch zou houden, omdat het anders zo'n gedoe zou worden, en ik de andere titels zou moeten missen, die ik wel wilde hebben.

    En omdat uiteindelijk ''The Hangover'' me toch wel een leuke film lijkt.

    Om dit alles te compenseren heeft Bol.com me een cadeaubon van 10 euro gegeven, die ik kan gebruiken voor een volgende bestelling.

    Vind ik toch klasse van Bol.com dat ze deze geste hebben gedaan.

  11. #311

    Standaard

    Ze hebben nu wel die "gratis verzenden boven 20 euro" service, maar daar zit wel een addertje bij. Ik heb nl. 2 BD's besteld, waarvan de ene direct verzonden kon worden, maar de andere heeft een levertijd van 5-10 werkdagen. Je voelt em al aankomen: als je in aanmerking wilt komen voor gratis verzending, dan hebben beiden een levertijd van 5-10 werkdagen en geen separate levering dus. Mij maakt het niet zoveel uit, maar het is wel weer iets om rekening mee te houden....

  12. #312

    Standaard

    die 30 dagen bedenktijd vind ik prachtig, maar wat doen ze met die producten die dan terugkomen?

    Iets wat 20 dagen gebruikt is, en dan wordt teruggestuurd is in mijn ogen '2e hands' . Hoe gaat bol daar mee om?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    die 30 dagen bedenktijd vind ik prachtig, maar wat doen ze met die producten die dan terugkomen?

    Iets wat 20 dagen gebruikt is, en dan wordt teruggestuurd is in mijn ogen '2e hands' . Hoe gaat bol daar mee om?
    Gewoon weer verkopen. Jij denkt dat al die producten weggegooid worden ofzo haha ?

    Je moet het natuurlijk wel in nieuwstaat terugsturen. Net als kleding in de winkel, die is ook al 100x gepast voordat jij het koopt misschien.

  14. #314

    Standaard

    Dat denk ik dus niet, maar ik vindt het vreemd dat een apparaat bijna een maand gebruikt kan worden door iemand. En het daarna doodleuk kan terugsturen.

    Voorbeeld: je gaat op vakantie, besteld een camera bij bol.com 3 dagen voor vertrek, neemt em mee, gaat 2 weken op reis, en stuurt de camera daarna direct retour. Dan is de camera gewoon 2e hands. En geen krasje te zien. Maar wel (voorbeeld) 500 opnames verder.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #315

    Standaard

    Op de website staat dat voor apparatuur van partners andere regels gelden. De voorwaarden zijn als volgt:

    het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren
    Ik denk dat in je voorbeeld de camera wordt geweigerd. Zo'n bedenktermijn is m.i. als je het produkt ontvangt, dat je het dan ongeopend retour stuurt.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Op de website staat dat voor apparatuur van partners andere regels gelden. De voorwaarden zijn als volgt:



    Ik denk dat in je voorbeeld de camera wordt geweigerd. Zo'n bedenktermijn is m.i. als je het produkt ontvangt, dat je het dan ongeopend retour stuurt.
    Hoeft niet ongeopend hoor, je mag zelfs een hoofdtelefoon testen die in een dubbele blister zit (vindt de winkelier minder leuk, dat wel)

  17. #317

    Standaard

    Bol.com-reclame moet van de buis


    Gratis verzending moet meer klanten over de online streep trekken.

    Bol.com heeft in haar televisiereclame ten onrechte gesuggereerd dat het bedrijf geen verzendkosten in rekening brengt. De commercial is misleidend en mag niet meer worden uitgezonden, zo oordeelt de Reclame Code Commissie.

    Het oordeel is geveld na een klacht van concurrent Cosmox.nl, zo meldt Adformatie. In de reclame wordt de suggestie gewekt dat er bij Bol.com geen verzendkosten worden berekend, maar in werkelijkheid gebeurt dat bij bestellingen tot twintig euro wel.

    Als verweer zegt Bol.com dat veel producten boven de twintig euro kosten. Maar Cosmox.nl haalt aan dat dat er toch nog altijd zo’n 83 duizend van de 86 duizend boeken bij bol.com onder de twintig euro kosten.

    Laatstgenoemde is dan ook blij met de uitspraak van de Reclame Code Commissie. “Het is nu aangetoond dat de commercial valse suggesties wekt en de consument op het verkeerde been wordt gezet”, zegt Hubert de Konink, commercieel directeur bij Cosmox.nl. Bovendien, zo vindt Cosmox.nl, was hier prake van oneerlijke concurrentie omdat Cosmox.nl wel gratis bezorgt.

    Gerelateerde artikelen
    11-06: Klacht over reclame Bol.com

    05-06: Bol.com schaft verzendkosten af

    Bron : Telegraaf.nl

  18. #318

  19. #319

    Standaard

    Zeker terecht, verweer van Bol.com slaat ook nergens op, talloze producten (cd's, dvd's zijn onder 20 euro).

    Andere bedrijven bezorgen al jaren gratis boven een bepaald bedrag.

  20. #320

    Standaard

    Heeft iemand een link van de beruchte reclame? In de laatste reclame geven ze duidelijk de grens aan.

    Trouwens, Cosmox doet net alsof ze zelf gratis zijn, maar die kosten zitten uiteraard in de prijs verwerkt. Anders kunnen ze nooit bestaan.

  21. #321
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft iemand een link van de beruchte reclame? In de laatste reclame geven ze duidelijk de grens aan.

    Trouwens, Cosmox doet net alsof ze zelf gratis zijn, maar die kosten zitten uiteraard in de prijs verwerkt. Anders kunnen ze nooit bestaan.
    http://www.youtube.com/watch?v=hsiRDGLwjPo

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft iemand een link van de beruchte reclame? In de laatste reclame geven ze duidelijk de grens aan.

    Trouwens, Cosmox doet net alsof ze zelf gratis zijn, maar die kosten zitten uiteraard in de prijs verwerkt. Anders kunnen ze nooit bestaan.
    Dat laatste geldt natuurlijk net zo goed voor Bol.com en is verder complete onzin want je kan gewoon prijzen.
    vergelijken op internet. En als je heel klein vanaf 20 euro op je scherm zet is dat niet duidelijk, zeker niet voor blinden en slechtzienden.

  23. #323

    Standaard

    het is idd heel klein aangegeven en door het filmpje zelf kan het wel eens gebeuren dat je daar niet op let.

  24. #324

    Standaard

    werken de code's niet meer?

    zoals CRM-195-NKP-1208

    de 7 werkt nu niet..en met 8 op het eind ook niet.
    heeft iemand een code voor gratis verzending??

  25. #325
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    werken de code's niet meer?

    zoals CRM-195-NKP-1208

    de 7 werkt nu niet..en met 8 op het eind ook niet.
    heeft iemand een code voor gratis verzending??
    Volgens mij zijn ze van die codes afgestapt. Gewoon iets boven de 20,- euro bestellen en klaar. En 20,- euro is een bedrag waar je al gauw tegen aan loopt wanneer je iets besteld.

Pagina 13 van 47 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •