Pagina 12 van 47 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    Punt wat er geprobeerd was te maken was, denk ik, dat bol.com soms aanbiedingen heeft die wel de moeite zijn en dat de 5 euro korting dan mooi meegenomen is. En niet dat de bon op je eerstvolgende aankoop gebruikt moet worden, maar af te wachten tot er wat leuks is.
    Kun je lang wachten :P.

  2. #277

    Standaard

    Er zijn natuurlijk ook nog de Nederlandse en Vlaamse films die je echt niet bij Amazon hoeft te verwachten, en bijlange na niet alle UK uitgaven hebben NL subs wat voor bijvoorbeeld animatiefilms wel fijn is gezien de doelgroep.

    Daarnaast kun je die couponcode ook voor andere aankopen gebruiken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #278

    Standaard

    Ik krijg meermaals pakjes van Amazon per week, ik koop alles op Amazon, van dvd's tot eten en drinken, elektronica, meubilair, etc.

    Ik weet dus heel goed de laagste prijs te zoeken en ik weet heel goed de prijszetting van Bol.com.

    Uw voorbeeld klopt maar gaat in de Benelux op voor alle winkels ivm Star Wars.

    Als ik een voorbeeld mag geven?

    Game of Thrones kost bij Amazon 32 pond ofwel 38,50 euro. Bij bol.com kost deze 38 euro,
    met verzending bij 39,94 euro. Met die bonnen is dat dus 29,94 euro.

    Moet ik nu ook mij kinderachtig gaan gedragen en zeggen dat u niet weet waarover u het heeft?

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik krijg meermaals pakjes van Amazon per week, ik koop alles op Amazon, van dvd's tot eten en drinken, elektronica, meubilair, etc.

    Ik weet dus heel goed de laagste prijs te zoeken en ik weet heel goed de prijszetting van Bol.com.

    Uw voorbeeld klopt maar gaat in de Benelux op voor alle winkels ivm Star Wars.

    Als ik een voorbeeld mag geven?

    Game of Thrones kost bij Amazon 32 pond ofwel 38,50 euro. Bij bol.com kost deze 38 euro,
    met verzending bij 39,94 euro. Met die bonnen is dat dus 29,94 euro.

    Moet ik nu ook mij kinderachtig gaan gedragen en zeggen dat u niet weet waarover u het heeft?
    Maar je vergeet te zeggen dat Games of Thrones in Nederland nog lang niet te verkrijgen is op blu-ray en bij Amazon wel.

    Daarnaast is dat een uitzondering. De meesten producten zijn goedkoper bij Amazon.

  5. #280

    Standaard

    Wat heeft de releasedatum verschil van een maand te doen in deze discussie? De discussie gaat over de prijs.

    Bijzonder dat het zogezegd een uitzondering is, terwijl ze al direct vindbaar was op de voorpagina.

    Er is niets zo dom als vooroordelen. Wie zich tot Amazon beperkt komt ook regelmatig duurder uit!
    Laatst aangepast door kristofke : 17-03-2012 om 18:13

  6. #281

    Standaard

    Jammer dat bol.com niet iets doet aan het waardeloze 2e hands systeem. Daar zitten echte ware golddiggers tussen die rustig 80 euro vragen voor een box van 4 dvd's.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Jammer dat bol.com niet iets doet aan het waardeloze 2e hands systeem. Daar zitten echte ware golddiggers tussen die rustig 80 euro vragen voor een box van 4 dvd's.
    Tja, das lastig want het staat natuurlijk iedereen vrij om welke prijs dan ook te vragen voor een tweedehands product. En Bol krijgt een percentage dus ze zouden zichzelf natuurlijk ook in de voet schieten als ze consumenten gaan verplichten om een maximum prijs te gaan hanteren. Overigens vind ik het ook geen ideaal systeem als verkoper; want gezien dat percentage voor Bol hou je als verkoper ook bijna niks over en moet je 4-6 weken wachten op je geld. En dan waarschuwen ze ook nog dat er een kans inzit dat je helemaal niks krijgt (als je geen garantiebedrag hebt) als de koper niet gaat betalen....
    Dus ik gebruik Bol als verkoper echt als noodmiddel, maar verder doe ik het liefst alles via het forum of Marktplaats.

  8. #283

    Standaard

    Ik gebruik bol.com ook weleens. Er staat dat meer dan 97% van de klanten altijd wel betaalt.
    Nou, als dat percentage straks niet klopt (b.v. 20% betaalt niet i.p.v. 3%), kun je bol.com wel verantwoordelijk stellen, aangezien ze je dan gewoon misleiden .

    Bol.com 2e hands is echter wel goed om te gebruiken, want je voert een code in, stelt een prijs op en klaar. Geen gedoe met prijzen, biedingen, emails, advertenties plaatsen etc. En je bereikt veel meer mensen.

    Ik hoop wel dat Amazon binnenkort Nederlanders toe staat om gebruik te maken van de Marketplace. Dat kan nu helaas niet .

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik gebruik bol.com ook weleens. Er staat dat meer dan 97% van de klanten altijd wel betaalt.
    Nou, als dat percentage straks niet klopt (b.v. 20% betaalt niet i.p.v. 3%), kun je bol.com wel verantwoordelijk stellen, aangezien ze je dan gewoon misleiden .

    Bol.com 2e hands is echter wel goed om te gebruiken, want je voert een code in, stelt een prijs op en klaar. Geen gedoe met prijzen, biedingen, emails, advertenties plaatsen etc. En je bereikt veel meer mensen.

    Ik hoop wel dat Amazon binnenkort Nederlanders toe staat om gebruik te maken van de Marketplace. Dat kan nu helaas niet .
    Ik heb al meer dan 250 dvd's en blu-ray via bol.com verkocht 2e hands en ik heb al paar keer gehad dat de klant niet betaald maar bol.com schiet altijd netjes het geld voor en gaat er zelf bij de klant achteraan terwijl ik mijn geld al heb

    Wat betreft die hoge prijzen, tjah ik snap sowieso niet dat iemand dat vraagt laat staan dat iemand het koopt dan ben je gewoon dom!
    Maar ieder zijn ding en dat kan bol.com niet gaan verbieden, zoals er al wordt gezegt je schiet jezelf in je voet als je prijs limiten gaat stellen!

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb al meer dan 250 dvd's en blu-ray via bol.com verkocht 2e hands en ik heb al paar keer gehad dat de klant niet betaald maar bol.com schiet altijd netjes het geld voor en gaat er zelf bij de klant achteraan terwijl ik mijn geld al heb

    Wat betreft die hoge prijzen, tjah ik snap sowieso niet dat iemand dat vraagt laat staan dat iemand het koopt dan ben je gewoon dom!
    Maar ieder zijn ding en dat kan bol.com niet gaan verbieden, zoals er al wordt gezegt je schiet jezelf in je voet als je prijs limiten gaat stellen!
    Tja ik snap wel dat je dan jezelf in je voet schiet en ik was al zeker niet van plan het te gaan kopen . Maar ik vind wel dat Bol toch kan kijken of iemand het niet aanbied dik boven wat hij nieuw in de winkel zou moeten kosten en daar dan ook actie op onderneemt, Ik begrijp heus wel dat een verkoper er iets op wil verdienen dat is ook volkomen logisch!. Maar ik vind niet dat je iets aan kunt bieden voor een volkomen belachelijke prijs, kijk voor dat ene seizoen van 4 dvd's waar deze verkoper 80 euro voor vraagt ter vergelijking als voorbeeld heb ik daar de box van house voor met 4 seizoenen.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Tja ik snap wel dat je dan jezelf in je voet schiet en ik was al zeker niet van plan het te gaan kopen . Maar ik vind wel dat Bol toch kan kijken of iemand het niet aanbied dik boven wat hij nieuw in de winkel zou moeten kosten en daar dan ook actie op onderneemt, Ik begrijp heus wel dat een verkoper er iets op wil verdienen dat is ook volkomen logisch!. Maar ik vind niet dat je iets aan kunt bieden voor een volkomen belachelijke prijs, kijk voor dat ene seizoen van 4 dvd's waar deze verkoper 80 euro voor vraagt ter vergelijking als voorbeeld heb ik daar de box van house voor met 4 seizoenen.
    Je moet je niet zo druk maken joh .
    Al vraagt een verkoper er 800 euro voor, dat mag hij toch zelf weten? Je bent niet verplicht om het te kopen.

    Ik vind het juist fijn dat er mensen zo 'slim' genoeg zijn om hun films & series voor zo'n hoge prijs aan te bieden. Dan lijkt het alsof jij véél goedkoper bent .

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Tja ik snap wel dat je dan jezelf in je voet schiet en ik was al zeker niet van plan het te gaan kopen . Maar ik vind wel dat Bol toch kan kijken of iemand het niet aanbied dik boven wat hij nieuw in de winkel zou moeten kosten en daar dan ook actie op onderneemt, Ik begrijp heus wel dat een verkoper er iets op wil verdienen dat is ook volkomen logisch!. Maar ik vind niet dat je iets aan kunt bieden voor een volkomen belachelijke prijs, kijk voor dat ene seizoen van 4 dvd's waar deze verkoper 80 euro voor vraagt ter vergelijking als voorbeeld heb ik daar de box van house voor met 4 seizoenen.
    Het is aan de verkoper zelf wat hij er voor vraagt, en voor bol.com is het niet te doen om 5 miljoen producten te controlleren of de 2e handsverkoper wel een redelijke prijs vraagt. Verder is het ook een kwestie van vraag een aanbod. Als een product is uitverkocht en niet meer wordt gemaakt en iemand vraagt 100e dan is het aan je zelf of je dit er voor uit wil geven..

  13. #288

    Standaard

    Overrated en underrated prices zijn volgens mij normaal niet toegestaan door de wet.
    Een muntstuk uit het Derde Reich is nog geen 5 euro waard en op bol.com durven ze voor 1 Blu of dvd al 100 euro en meer vragen... niet logisch als je t mij vraagt.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Overrated en underrated prices zijn volgens mij normaal niet toegestaan door de wet.
    Een muntstuk uit het Derde Reich is nog geen 5 euro waard en op bol.com durven ze voor 1 Blu of dvd al 100 euro en meer vragen... niet logisch als je t mij vraagt.
    Nee ik heb al prijzen gezien, dan verkoopt Bol hem voor 18 en tweedehands voor 45 ofzo, echt bizar.

  15. #290

    Standaard

    Zoals ik al eens eerder aangaf kloppen die prijzen veelal niet, zoals de blu ray box set van The Thunderbirds, die kocht ik voor 60,00 euro maar bij BOL.COM 169,00 EURO..MEER DAN 100 EURO VERSCHIL...en zo zijn er vele prijzen die niet echt kloppen. Nog een voorbeeld: The World at War 9 disc boxset, kocht ik ook voor ca. 60 euro maar bij Bol.com...ca. 145,00 EURO

  16. #291

    Standaard

    Weet iemand waarom bol.com de prijzen voor series opeens verdubbeld heeft?

  17. #292

    Standaard

    Waarschijnlijk komt er dan snel een actie 1 kopen 1 gratis, zoals die acties meestal bedrieglijk zijn qua prijsniveau tov enkele dagen of weken er voor.

  18. #293

    Standaard

    er is onlangs nog een actie geweest op bol waarbij je 1 seizoen koopt en een tweede aan halve prijs.
    Is enkele weken geleden zo nog geweest.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Overrated en underrated prices zijn volgens mij normaal niet toegestaan door de wet.
    Een muntstuk uit het Derde Reich is nog geen 5 euro waard en op bol.com durven ze voor 1 Blu of dvd al 100 euro en meer vragen... niet logisch als je t mij vraagt.
    Kan me niet voorstellen dat er iets in de wet over staat. Verkoopprijzen zijn vrij te bepalen m.u.v. nieuwe NL boeken.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat er iets in de wet over staat. Verkoopprijzen zijn vrij te bepalen m.u.v. nieuwe NL boeken.
    In België is het anders dan in Nederland heb ik wel eens begrepen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Waarschijnlijk komt er dan snel een actie 1 kopen 1 gratis, zoals die acties meestal bedrieglijk zijn qua prijsniveau tov enkele dagen of weken er voor.
    Onzin! Althans niet bij bol.com, en ik kan het weten

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Zoals ik al eens eerder aangaf kloppen die prijzen veelal niet, zoals de blu ray box set van The Thunderbirds, die kocht ik voor 60,00 euro maar bij BOL.COM 169,00 EURO..MEER DAN 100 EURO VERSCHIL...en zo zijn er vele prijzen die niet echt kloppen. Nog een voorbeeld: The World at War 9 disc boxset, kocht ik ook voor ca. 60 euro maar bij Bol.com...ca. 145,00 EURO
    Je moet geen import vergelijken met standaard assortiment! Import is altijd duurder.. En je hoeft bij bol.com niks te kopen dus ik snap niet waar jij je druk om maakt.

    Alles heeft te maken met inkoop en marges! Meestal komen die import titels per 1 over omdat ze pas besteld worden als de klant ze besteld en dan zijn de kosten vele malen hoger dan dat je ze per 500 besteld..

  23. #298

    Standaard

    Import is niet altijd duurder. Ik had vorig jaar Season 1 van True Blood (import voor nog geen 8 euro) nl was toen 20

  24. #299

    Standaard

    Ik heb deze week 2 items besteld in de "2 voor 20€ aktie". Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen maar op één van de 2 items staat er een sticker met een code barre en 4,99EUR als prijs.

    Waarom iets verkopen aan 10€ als er een sticker is met 4,99€? Denken jullie dat ik een kans heb om een terugbetaling te krijgen van 5,01€? Of is dat verloren tijd?

  25. #300

    Standaard

    Je hebt artikelen aangeschaft uit een 2v20 aktie, wellicht dat de €4,99 sticker van een tijdelijke aktie was; ze zijn iig niet verplicht om het verschil terug te betalen als jij je bestelde artikelen conform je bestelling ontvangen hebt omwege een (oud?) stickertje.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 12 van 47 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •