Pagina 28 van 47 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Bol heeft in't verleden wel melding(en) gemaakt dat het bestelde 'niet leverbaar' is. Ik zou je bestelling in elk geval laten staan en afwachten.

    Ik merk dat Bol de laatste tijd erg bezig is met 'dagprijzen'. Onlangs werd een door mij bestelde box tijdens de leveringsperiode in prijs verlaagd, dus heb ik die geannuleerd en opnieuw besteld.
    Bij een aantal boxen zag ik plotseling prijsverhogingen van 300% (kennelijke vergissingen), blijf in elk geval alert. Overigens ben ik zeer tevreden met dit adres.
    Ik ben ook tevreden over Bol, heb nooit problemen gehad met bestellingen daar, maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
    Ik wacht nog even af wat er eventueel komen gaat.
    Bedankt

  2. #677

    Standaard

    Over het algemeen ben ik ook zeer tevreden over Bol.com. Vorige week heb ik de blu ray cloud atlas gekocht. Hij kon wel pas na 10 dagen geleverd worden. Nu staat er op de site sinds afgelopen weekend dat hij de volgende dag geleverd wordt. Maar bij mijn bestelling stond nog steeds levering 22/10. Mailtje gestuurd en antwoord gekregen dat het artikel moeilijk leverbaar blijft. Ondertussen blijft er op de site wel vrolijk levering volgende dag staan. Vind dat wel heel misleidend.
    The truth is out there

  3. #678

    Standaard

    Hoezo moeilijk leverbaar? Dat ding ligt in elke winkel waar je nog films kunt kopen.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Over het algemeen ben ik ook zeer tevreden over Bol.com. Vorige week heb ik de blu ray cloud atlas gekocht. Hij kon wel pas na 10 dagen geleverd worden. Nu staat er op de site sinds afgelopen weekend dat hij de volgende dag geleverd wordt. Maar bij mijn bestelling stond nog steeds levering 22/10. Mailtje gestuurd en antwoord gekregen dat het artikel moeilijk leverbaar blijft. Ondertussen blijft er op de site wel vrolijk levering volgende dag staan. Vind dat wel heel misleidend.
    Legitieme reden om de koop te ontbinden lijkt mij.

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Legitieme reden om de koop te ontbinden lijkt mij.
    Dat stond er trouwens bij in de mail dat ik de aankoop altijd mocht annuleren. Maar mij stoort vooral dat er nu nog altijd 'morgen in huis' op de site staat.
    The truth is out there

  6. #681

    Standaard

    laatst kreeg ik een cadeaubon van bol die alleen voor games en/of game accesoires gebruikt kan worden.
    Nu wilde ik net de strategy guide van batman arkham origins bestellen, maar dan geeft ie aan dat de bon voor deze bestelling niet geldig is.
    Terwijl het boek toch duidelijk in de rubriek games staat!

    weer erg jammer van bol, tis elke keer weer wat daar!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    laatst kreeg ik een cadeaubon van bol die alleen voor games en/of game accesoires gebruikt kan worden.
    Nu wilde ik net de strategy guide van batman arkham origins bestellen, maar dan geeft ie aan dat de bon voor deze bestelling niet geldig is.
    Terwijl het boek toch duidelijk in de rubriek games staat!

    weer erg jammer van bol, tis elke keer weer wat daar!
    Heb je al contact met ze opgenomen? Misschien lossen ze het heel snel op.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    laatst kreeg ik een cadeaubon van bol die alleen voor games en/of game accesoires gebruikt kan worden.
    Nu wilde ik net de strategy guide van batman arkham origins bestellen, maar dan geeft ie aan dat de bon voor deze bestelling niet geldig is.
    Terwijl het boek toch duidelijk in de rubriek games staat!

    weer erg jammer van bol, tis elke keer weer wat daar!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je al contact met ze opgenomen? Misschien lossen ze het heel snel op.
    Ja heb ik, maar volgens de medewerkster kan ik de bon hier niet voor gebruiken.
    Ik heb haar uitgelegd dat het boek gewoon in de rubriek games staat maar dat mocht niet baten...
    Al gaf ze mij wel gelijk, maar ja daar heb ik vrij weinig aan.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #684

    Standaard

    2.50 korting:

    CRM-250-INP-UKM93BV

    Vanaf €20 geloof ik.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Ja heb ik, maar volgens de medewerkster kan ik de bon hier niet voor gebruiken.
    Ik heb haar uitgelegd dat het boek gewoon in de rubriek games staat maar dat mocht niet baten...
    Al gaf ze mij wel gelijk, maar ja daar heb ik vrij weinig aan.
    Als ik lees dat de bon voor games of game accesoires is dan heeft Bol in principe gelijk. Het is geen game noch een controller of iets dergelijks voor de spelcomputer. Het is een boek. Maar eigenlijk zou Bol dan het boek bij de boeken moeten plaatsen. Op dat gebied ben ik het met je eens.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als ik lees dat de bon voor games of game accesoires is dan heeft Bol in principe gelijk. Het is geen game noch een controller of iets dergelijks voor de spelcomputer. Het is een boek. Maar eigenlijk zou Bol dan het boek bij de boeken moeten plaatsen. Op dat gebied ben ik het met je eens.
    Snap het helemaal wat je zegt, maar is niet alles wat met een game of console te maken heeft een accesoire?
    Een strategy guide is net zo veel een hulpmiddel als een controller (zo denk ik er dan over )
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #687

    Standaard

    Kan natuurlijk zijn dat het een boek is die onder de vaste boekenprijs valt en daar mag van overheidswege geen korting op worden gegeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan natuurlijk zijn dat het een boek is die onder de vaste boekenprijs valt en daar mag van overheidswege geen korting op worden gegeven.
    Het is een engelstalig boek en die vallen daar niet onder.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #689

    Standaard

    Dit bericht kreeg ik net van bol:

    Geachte heer Raymakers,

    Het is mogelijk dat de boeken worden genoemd bij game accessoires omdat ze wel gerelateerd zijn aan de games. Het systeem geeft de boeken dan automatisch weer bij een andere categorie. De eigenlijk categorie blijft 'Engelse Boeken'.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    André

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com

    Ben ik nu gek of niet?
    Ik vind het boek onder game accesoires maar volgens hun valt het daar niet onder!
    Als ik het daar onder vind mag ik het toch met die bon bestellen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #690

    Standaard

    Wat ze zeggen klopt wel. Het valt ten eerste onder het kopje Engelse boeken. Daarna komen de andere categorieën pas. Het is niet meer dan logisch dat ze ook een verwijzing plaatsen op de games pagina. Dit betekent niet meteen dat het games of accessoires zijn.

  16. #691

    Standaard

    Universal Monster Collection besteld bij bol op bluray, wat kreeg ik? Hoe tem je een draak op dvd
    Mag het nu speciaal terug sturen en als ze het ontvangen sturen ze pas een nieuwe op, vind dit wel zwaar zuigen
    BD (1243) What i Watch

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Snap het helemaal wat je zegt, maar is niet alles wat met een game of console te maken heeft een accesoire?
    Een strategy guide is net zo veel een hulpmiddel als een controller (zo denk ik er dan over )
    Bij game-accessoire denk ik zelf eerder aan een controller, webcam, een kabel, etc. Dus de echte hardware.

  18. #693

    Standaard

    Waar je goed moet mee opletten bij is het volgende: spotgoedkope prijzen!

    Ik heb zo eens World Without End voor 26 euro gekocht: wat krijg ik beschadigd exemplaar.
    Heb dan een vervangingsexemplaar aangevraagd: wat krijg ik?
    Weer een beschadigd exemplaar. Heb dit dan maar zo gelaten.

    Idem voor FC De Kampioenen, die megabox met alle seizoenen erin.
    Aan heel spotgoedkope prijs: 129 euro. Wat krijg ik? Een exemplaar met een soort van messchreef in de box van seizoen 8. Gelukkig valt die schreef enkel op als je ze uit de doos neemt. Ze zit namelijk net op de plooi van de rug. Ook is er wat slijtage te zien op verschillende ruggen.
    Ik heb dit voor deze gewoon zo gelaten. Bij andere winkels ligt deze box voor 244 euro.

    Ik zeg dit: als de prijs te laag is in vergelijking met andere winkels, dan is er duidelijk iets mis.

  19. #694

    Standaard

    Hm ik heb zo idd ook een geheel uitelkaar gevallen flikken box gekregen , daarna wel een goede overigens

  20. #695

    Standaard

    Je kan nu ook airmiles inwisselen, alleen krijg je voor 100 airmiles € 1 korting bij V&D en bij Bol moet je 200 airmiles inleveren voor dezelfde korting volgens airmiles.nl. Dan lever ik ze liever bij V&D in als ik daar het gewenste produkt tegenkom. Dan krijg ik meer korting voor hetzelfde aantal punten.

  21. #696

    Standaard

    Bij v&d kun je geloof ik alleen niet volledig betalen en bij bol.com wel. Bij v&d krijg je korting op een product en bij bol.com kun je het volledige bedrag afrekenen in airmiles.
    Soms heeft de v&d ook volledig airmiles inwisselen op producten en dan was het geloof ik ook 200 airmailes voor 1 euro. Airmiles bepaald de tarieven en de regels niet de winkels.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Universal Monster Collection besteld bij bol op bluray, wat kreeg ik? Hoe tem je een draak op dvd
    Mag het nu speciaal terug sturen en als ze het ontvangen sturen ze pas een nieuwe op, vind dit wel zwaar zuigen
    Bij BOl hebben ze nog niet begrepen dat klanten belangrijk zijn. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Amazon. Ik had een keer een br besteld. Daar was iets niet mee in orde. Contact opgenomen. Omdat terugzenden teveel kosten meebracht voor mij ( en natuurlijk ook voor hen om te verwerken: was 10 euro oid) mocht ik de br houden en zonden ze me een nieuw exemplaar. DAT is service. Mijn motto is altijd: Fouten kun je maken. Het ligt eraan hoe je ze oplost.

  23. #698

    Standaard

    persbericht van 21 oktober j.l. over geldigheidsduur Airmiles

    'Het spaarprogramma Air Miles heeft vandaag twee veranderingen doorgevoerd. De gespaarde Air Miles krijgen een geldigheidsduur, en het wordt mogelijk om er spullen mee af te rekenen op Bol.com.Volgens Air Miles zijn de wijzigingen nodig omdat veel spaarders niet weten hoeveel Air Miles ze hebben, en omdat niet iedereen zijn Air Miles inwisselt.
    Om het inwisselen van de Air Miles aan te moedigen, komen er meer inwisselingsmogelijkheden voor de spaarpunten, en zijn ze voortaan beperkt geldig. De Air Miles die voor vandaag gespaard zijn, zijn nog vijf jaar geldig. Voor Air Miles die vanaf vandaag worden gespaard is dat drie jaar.'

    Als je dus nog een flink saldo miles hebt is de mogelijkheid bij Bol op zich wel interessant, mits bij 'normale' prijzen. De acties bij V&D vind ik erg beperkt en bovendien liggen daar de DVD/BD prijzen doorgaans al flink (20%) boven de gangbare.

  24. #699

    Standaard Re:

    Vooropgesteld ben ik blij met de extra mogelijkheid en zal het zeker gebruiken als het produkt bij Bol goedkoper is of alleen daar verkrijgbaar. Elke bespaarde euro is er 1.

    Volgens mij is het betalen met Miles bij V&D niet meer mogelijk. Zoals gesteld, krijg je een korting op de prijs. Ik dacht dat dit is tot een bepaald maximum. Maar op dat gebied krijg je toch meer waard voor je miles. Ook bij Bol zijn de prijzen soms hoger dan gemiddeld. Als je dan bij V&D dezelfde korting voor minder miles krijgt, ben je voordeliger qua punten uit. Maar zoals altijd shop ik eerst. Als V&D duurder is dan elders dan houd ik de miles in mijn zak.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Bij BOl hebben ze nog niet begrepen dat klanten belangrijk zijn. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Amazon. Ik had een keer een br besteld. Daar was iets niet mee in orde. Contact opgenomen. Omdat terugzenden teveel kosten meebracht voor mij ( en natuurlijk ook voor hen om te verwerken: was 10 euro oid) mocht ik de br houden en zonden ze me een nieuw exemplaar. DAT is service. Mijn motto is altijd: Fouten kun je maken. Het ligt eraan hoe je ze oplost.
    Ja, daar mogen ze toch nog veel uit leren.
    Zit nu al dagen te wachten tot de bestelling daar geleverd wordt, en dan pas krijg ik een nieuwe maar het bedrag is wel al mooi van m'n rekening getrokken.
    Zwaar balen...
    Laatst aangepast door freaky : 30-10-2013 om 11:05
    BD (1243) What i Watch

Pagina 28 van 47 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •