Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647
De resultaten 1.151 tot 1.166 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ga je toch overstag ?
    Haha, ik hink inderdaad op twee gedachten....maar dat heeft meer te maken dat ik binnenkort misschien een leuke cadeaubon van Bol.com kan verwachten....dus vandaar dat ik ze in mijn favorieten heb staan, maar nog niet heb gekocht....

  2. #1152

    Standaard

    Het is onvoorstelbaar hoe slecht Bol.com de afgelopen jaren is geworden.

  3. #1153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het is onvoorstelbaar hoe slecht Bol.com de afgelopen jaren is geworden.
    In welk opzicht?

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In welk opzicht?
    In alle opzichten zijn ze slechter geworden.

    - 75% wordt tegenwoordig verzonden vanuit een externe verkoper ipv Bol zelf
    - Niet adequate klantenservice en klachtenafhandeling
    - De verpakkingen moeten zo goedkoop mogelijk en vaak onlogische verzendmethodes
    - Verzending liep vroeger alleen via PostNL, tegenwoordig is het vooral Budbee of DHL
    - Vaker problemen met de levertijd en leveringsgarantie
    - De prijzen op veel items zijn duurder dan bij de concurrentie, zeker wanneer het op films en muziek aankomt
    - Verkopen vaker gebruikte en refurbished producten als nieuw, zonder vermelding daarvan
    - Verwijderen soms slechte reviews van ontevreden klanten bij partners.
    - Slechte en onjuiste informatie op de productpagina
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 03-03-2024 om 16:18

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    In alle opzichten zijn ze slechter geworden.

    - 75% wordt tegenwoordig verzonden vanuit een externe verkoper ipv Bol zelf
    - Niet adequate klantenservice en klachtenafhandeling
    - De verpakkingen moeten zo goedkoop mogelijk en vaak onlogische verzendmethodes
    - Verzending liep vroeger alleen via PostNL, tegenwoordig is het vooral Budbee of DHL
    - Vaker problemen met de levertijd en leveringsgarantie
    - De prijzen op veel items zijn duurder dan bij de concurrentie, zeker wanneer het op films en muziek aankomt
    - Verkopen vaker gebruikte en refurbished producten als nieuw, zonder vermelding daarvan
    - Verwijderen soms slechte reviews van ontevreden klanten bij partners.
    - Slechte en onjuiste informatie op de productpagina
    Zelf ervaar ik Bol tot verre van heel slecht maar met een paar punten ben ik het zeker eens.

  6. #1156

    Standaard

    weet iemand of je kan filteren in zoekresultaten dat je enkel bol hebt, en geen externe verkopers ?

  7. #1157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    weet iemand of je kan filteren in zoekresultaten dat je enkel bol hebt, en geen externe verkopers ?
    Volgens mij niet, heb ik in het verleden ook wel eens op gezocht. Zou wel fijn zijn als ze die zouden hebben, maar gezien het verdienmodel doen ze dat denk ik niet.

  8. #1158

    Standaard

    Dit punt herken ik inderdaad steeds meer: "- Vaker problemen met de levertijd en leveringsgarantie"

    Niet zeggen de volgende dag in huis en dan een week laten wachtem. Voor films vind ik het niet erg, maar soms bestel je iets dat je echt nodig hebt en dan moet je er wel vanuit kunnen gaan dat het dan ook geleverd wordt op die dag.

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij niet, heb ik in het verleden ook wel eens op gezocht. Zou wel fijn zijn als ze die zouden hebben, maar gezien het verdienmodel doen ze dat denk ik niet.
    bedankt voor de reactie, dat is 1 van de redenen dat ik altijd eerst kijk op amazon ipv bol. Teveel externe verkopers die je niet kan uitfilteren, en heb zelf al paar keer een minder positieve ervaring met die externe verkopers gehad.

  10. #1160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    weet iemand of je kan filteren in zoekresultaten dat je enkel bol hebt, en geen externe verkopers ?
    Gewoon even goed kijken of er staat "verkoop door Bol"


  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    bedankt voor de reactie, dat is 1 van de redenen dat ik altijd eerst kijk op amazon ipv bol. Teveel externe verkopers die je niet kan uitfilteren, en heb zelf al paar keer een minder positieve ervaring met die externe verkopers gehad.
    Ik ben er ook altijd beducht op als ik bestel op Bol, ook omdat je wel eens ervaringen ziet en leest van kopers waarbij Bol een beetje moeilijk doet als het fout gaat, en soms ten onrechte de vinger wijst naar de externe verkoper en zelf niks meer doet. Wat dat betreft doet Amazon het dan een stuk beter.

  12. #1162

    Standaard

    Wat ik vooral heel slecht vind tegenwoordig bij Bol.com zijn de absurde prijzen van derde partijen. En soms jawel zijn ze wel stiekem goedkoper te krijgen bij Bol.com zelf. Je moet dan zoeken naar andere verkopers. Daarin staat tot verbazing soms ook Bol.com. Inmiddels loopt er ook een rechtzaak bij Bol.com wegens het niet adverteren van goedkopere prijzen. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik vraag me soms af waar die partijen het vandaan halen, want lang niet alles komt van Amazon af. Ik heb ook eens gekeken naar Coolshop, maar die heeft vaak geen Engelse subs. Best wel lastig tegenwoordig om fysieke media te kopen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #1163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik heb ook eens gekeken naar Coolshop, maar die heeft vaak geen Engelse subs. Best wel lastig tegenwoordig om fysieke media te kopen.
    Coolshop moet je inderdaad wat mazzel hebben, want veel Nordic releases hebben inderdaad geen Engelse subs. Op zich is het niet zo moeilijk om fysieke media te kopen, maar wel voor een betaalbare prijs

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Wat ik vooral heel slecht vind tegenwoordig bij Bol.com zijn de absurde prijzen van derde partijen. En soms jawel zijn ze wel stiekem goedkoper te krijgen bij Bol.com zelf. Je moet dan zoeken naar andere verkopers. Daarin staat tot verbazing soms ook Bol.com. Inmiddels loopt er ook een rechtzaak bij Bol.com wegens het niet adverteren van goedkopere prijzen. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik vraag me soms af waar die partijen het vandaan halen, want lang niet alles komt van Amazon af. Ik heb ook eens gekeken naar Coolshop, maar die heeft vaak geen Engelse subs. Best wel lastig tegenwoordig om fysieke media te kopen.
    Ik kwam er eigenlijk pas recent achter dat er nog ergens meerdere andere aanbieders op een productpagina staan. Ik vraag me af of ze zich bij bol.com realiseren dat ze met de huidige aanpak een hoop kopers afschrikken. Door de jaren heen vaak genoeg titels opgezocht op bol.com, een prijs getoond gekregen die onredelijk hoog was en vervolgens maar weer bij Amazon gaan shoppen.

  15. #1165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik kwam er eigenlijk pas recent achter dat er nog ergens meerdere andere aanbieders op een productpagina staan. Ik vraag me af of ze zich bij bol.com realiseren dat ze met de huidige aanpak een hoop kopers afschrikken. Door de jaren heen vaak genoeg titels opgezocht op bol.com, een prijs getoond gekregen die onredelijk hoog was en vervolgens maar weer bij Amazon gaan shoppen.
    Dat is toch al een tijd zo? Dat is bij amazon trouwens niet anders.

  16. #1166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is toch al een tijd zo? Dat is bij amazon trouwens niet anders.
    Ja, dit dacht ik ook al meteen...

Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •