Pagina 21 van 47 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Van de 48 Blu-ray items op mijn verlanglijst op Bol zijn er 17 in prijs gestegen (ik was ze een paar dagen geleden nog doorgegaan om te zien welke de moeite waren qua prijs). Een aantal €1 omhoog, een groter deel €2, nog wat meer €3, en dan nog wat uitschieters (Band of Brothers ineens €9 duurder bijvoorbeeld). 127 Hours stond bijvoorbeeld in die "OP=OP tot 75% solden" voor €9,99 en is dan ineens verdwenen uit de actie (waarschijnlijk verkocht hij goed) en opgeschoten naar €12,99. Vind ik ook maar flauw hoor om dan €2,50 korting te geven, ik begrijp roninpacino perfect.
    Toch blijft het kortzichtig, want je kijkt alleen naar je eigen situatie. En de korting is voor meerdere producten inwisselbaar dus het blijft een cadeau. En nogmaals: JE HOEFT ER NIET TE KOPEN!!!!!

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Vergeet The Dark Knight Rises niet, van 19,99 nu 24,99
    Had je er maar eerder bij moeten zijn. Typisch Hollands: proberen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en als vervolgens ineens de prijs hoger wordt terwijl men het niet heeft gekocht begint men te zeiken en ligt het weer aan de ander. Triest. Neem je verlies en loop niet te zeiken.

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Die 2,50 korting word al sinds begin december uitgedeeld aan alle klanten die een x aantal jaar klant zijn bij bol.com.

    Dat er dan weer wat mensen zijn die alleen maar lopen te zeiken heeft bol.com ineens zijn prijzen verhoogd voor die 2,50 korting...

    Sorry hoor maar bij amazon flucturen de prijzen ook constant, dan weer 2 pond meer of minder.. Pas nog Skyrim gekocht voor 15 pond, dag erna was ie weer 22. ooo amazon naait de boel.. NOT

    Heeft te maken met vraag en aanbod + waar een bepaalde partij voor is ingekocht.

    + bol.com heeft 3miljoen actieve klanten, weet je wat dat kost als je iedereen 10 euro geeft? juist!

    ze kunnen net zo goed geen korting geven met al die prijsstijgingen lol
    je hebt er toch niets aan zo

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Had je er maar eerder bij moeten zijn. Typisch Hollands: proberen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en als vervolgens ineens de prijs hoger wordt terwijl men het niet heeft gekocht begint men te zeiken en ligt het weer aan de ander. Triest. Neem je verlies en loop niet te zeiken.
    Ik gaf alleen deze titel aan als voorbeeld dat deze ook omhoog is gegaan, zelf heb ik al de duurder batcowl versie :P

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Had je er maar eerder bij moeten zijn. Typisch Hollands: proberen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en als vervolgens ineens de prijs hoger wordt terwijl men het niet heeft gekocht begint men te zeiken en ligt het weer aan de ander. Triest. Neem je verlies en loop niet te zeiken.
    Loop zelf niet te zeiken, de meeste titels worden juist goedkoper, eerst wil men de mensen uitmelken die alles als eerste moeten hebben.

    En die korting voor sommige klanten is dus een sigaar uit eigen doos.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik gaf alleen deze titel aan als voorbeeld dat deze ook omhoog is gegaan, zelf heb ik al de duurder batcowl versie :P
    Die versie is echt pas echt naaierij....een retehoge prijs voor een stukje plastic...maar goed, ieder zijn bestedingsdrang natuurlijk....

  7. #507

    Standaard

    true, maar het kan erger. (voorbeeld transformers trilogy, van karton) maar ik vind hem er mooi uitzien en had hem ook voor kerst gehad.
    maa goed het lijkt erop dat het een beetje offtopic word.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Loop zelf niet te zeiken, de meeste titels worden juist goedkoper, eerst wil men de mensen uitmelken die alles als eerste moeten hebben.

    En die korting voor sommige klanten is dus een sigaar uit eigen doos.
    Nou, als je wacht tot de titel goedkoper is en je hebt de korting is dat volgens mij geen sigaar uit eigen doos.... Of je begrijpt de uitspraak niet...
    MaR goed, dat heeft niks te maken met het feit dat mensen gaan zeiken over dat BD's ergens duurder worden...dat gebeurt overal...en worden ook vanzelf weer goedkoper...

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nou, als je wacht tot de titel goedkoper is en je hebt de korting is dat volgens mij geen sigaar uit eigen doos.... Of je begrijpt de uitspraak niet...
    MaR goed, dat heeft niks te maken met het feit dat mensen gaan zeiken over dat BD's ergens duurder worden...dat gebeurt overal...en worden ook vanzelf weer goedkoper...
    De korting van 2,50 bedoel ik.

  10. #510
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch weet ik zeker dat iedereen die de korting gekregen heeft gelijk gaat snuffelen en zelfs wat besteld. Het is toch algemeen bekend dat Bol niet de goedkoopste is, dus dan is de discussie een beetje een non issue.

    Maar ik begrijp de achterdocht wel. Ik krijg ook vaak groot gedrukte email met alle kortingskreten. Toch als je dan de link volgt lijkt het allemaal wel mee te vallen met die kortingen! Aan de andere kant heb ik ook vaak kortingcodes van 10 of 5 euro gehad. Daar was ik toch wel weer blij mee. Ik bedoel: geld kost het toch, dan gaat het mij toch om het idee! Ook al is 2,50 best karig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #511

    Standaard

    Bol.com doet iets wat heel veel bedrijven doen. vóór een aktie de prijzen verhogen om vervolgens weer op het oude niveau te komen. Psychologisch gaan mensen dan eerder kopen vanwege het woord "aktie/korting/aanieding". Mediamarkt doet het ook dus het is niet perse een minpunt van alleen bol.com

    Het jammere is dat medewerkers van bol op dit forum hun werkgever verdedigen met allerlei non-argumenten. Als je je hele bestand van "actieve" klanten 10 euro geeft, dan kost dat je helemaal niets. Je geeft geen 10 euro weg, maar 20% korting, want pas geldig bij besteden van minimaal 50 euro. Op een waarde van 50 euro zit 30 euro marge dus nu nog 20. Die je anders niet had gehad.

    bij Mediamarkt vertelde ooit zo'n knuppel daar dat de prijzen van de SD kaartjes stegen, want ze konden grote volumes inkopen, en dan berekende de groothandel een hoger tarief.
    Prima jongen, bestel ik em wel online voor de helft.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Bol.com doet iets wat heel veel bedrijven doen. vóór een aktie de prijzen verhogen om vervolgens weer op het oude niveau te komen. Psychologisch gaan mensen dan eerder kopen vanwege het woord "aktie/korting/aanieding". Mediamarkt doet het ook dus het is niet perse een minpunt van alleen bol.com

    Het jammere is dat medewerkers van bol op dit forum hun werkgever verdedigen met allerlei non-argumenten. Als je je hele bestand van "actieve" klanten 10 euro geeft, dan kost dat je helemaal niets. Je geeft geen 10 euro weg, maar 20% korting, want pas geldig bij besteden van minimaal 50 euro. Op een waarde van 50 euro zit 30 euro marge dus nu nog 20. Die je anders niet had gehad.

    bij Mediamarkt vertelde ooit zo'n knuppel daar dat de prijzen van de SD kaartjes stegen, want ze konden grote volumes inkopen, en dan berekende de groothandel een hoger tarief.
    Prima jongen, bestel ik em wel online voor de helft.
    *** toch niet altijd uit je nek, je hebt er gewoon geen verstand van...
    10 euro korting bij besteding van 50euro... als je van ons een kortingsbon krijgt mag je die vanaf 0,00 euro inzetten.

    Dus als je al 3milx10 euro weggeeft geef je dus letterlijk omzet en marge weg en heeft niks met korting te maken.

    Want iemand kan ook iets van 10 euro kopen en 1,99 betalen door de verzendkosten.

    Jij moet maar eens stoppen met je non argumenten en pas iets vertellen als je weet waar je over praat inplaats van beetje tegen de schenen schoppen, want ik heb je nog niks anders zien doen al die tijd!

  13. #513

    Standaard

    jij maakt anders ook niet echt goeie reclame voor je werkgever met zo'n antwoord...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    jij maakt anders ook niet echt goeie reclame voor je werkgever met zo'n antwoord...
    Dus iemand mag roepen wat hij wil, keer op keer en daar mag je niet op reageren.. en ik ben hier als persoon en niet als mijn werkgever actief.
    Het heeft er in dat opzicht niks mee te maken dat ik er toevallig werk.

    Op een gegeven moment ben je er klaar mee iedere keer die onzin die sommige uitkramen hier omdat ze denken te weten hoe het werkt.

    Ik hoef mijn werkgever niet te beschermen als er iets gezegd wordt wat dan ook nog een klopt, maar wat hier vaak wordt gezegd is gewoon onzin en die personen roepen maar iets om wat te wilen zeggen..

    Ik hou er wel over op, want dit is een eindeloze discussie.
    Zal hier nooit meer antwoorden, lekker doorzeiken

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    *** toch niet altijd uit je nek, je hebt er gewoon geen verstand van...
    10 euro korting bij besteding van 50euro... als je van ons een kortingsbon krijgt mag je die vanaf 0,00 euro inzetten.

    Dus als je al 3milx10 euro weggeeft geef je dus letterlijk omzet en marge weg en heeft niks met korting te maken.

    Want iemand kan ook iets van 10 euro kopen en 1,99 betalen door de verzendkosten.

    Jij moet maar eens stoppen met je non argumenten en pas iets vertellen als je weet waar je over praat inplaats van beetje tegen de schenen schoppen, want ik heb je nog niks anders zien doen al die tijd!
    Beste Bart, heeft Bol.com geen social(online)media beleid ?
    Met de manier waarop jij je hier profileert als medewerker van bol.com zal de gemiddelde werkgever niet al te blij zijn. Als jij je collega's die een andere mening hebben ook zo bejegend zul je geen lang carrièree bij bol.com hebben.

    Als klant van bol (niet echt actief, gezien de prijzen) heb ik weleens een bon ontvangen, deze hadden altijd (net als bij Wehkamp) wel een minimum orderwaarde als voorwaarde.

    't valt mij op dat jij geen kritiek op je werkgever kunt accepteren.
    Spijtig, en hopelijk niet representatief voor geheel bol.com.

    ps. Iemand die nog geen jaar bij de beste firma werkt, en dan al denkt te weten van het reilen en zeilen...pff
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zal hier nooit meer antwoorden, lekker doorzeiken
    net als jullie klantenservice....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #517

    Standaard

    Bijvoorbeeld bij Amazon: Big Bang Theory 1-5 blu-ray, midden december 35 pond, eind december 65 pond, en nu weer 34 pond.

    Maar ik denk dat het zeiken op Bol.com niet meer is dan een typische reactie op ondernemingen van eigen bodem. Vlamingen doen ook graag hetzelfde. Amazon is cool en top want het komt uit het buitenland en prijsveranderingen daar zijn geen aanleiding tot gezeik.

    Bovendien is het in de Benelux zo dat er nu eenmaal veel acties zijn in december, en als die gedaan zijn in januari gaat de prijs terug naar het niveau van voor de actie. De "solden" zijn dan niet perse dezelfde titels.

    Er bestaat een of ander verkeerdelijke aanname dat de prijs van een DVD/BD enkel maar mag zakken.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ps. Iemand die nog geen jaar bij de beste firma werkt, en dan al denkt te weten van het reilen en zeilen...pff
    Toch denk ik dat hij in dat jaar meer over het bedrijf weet dan iemand die er nooit gewerkt heeft ......

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    net als jullie klantenservice....
    Jullie hebben allebei een slechte ervaring met bol gehad. Maar moet je nou elke keer weer blijven afgeven op bol? Nu weten we het wel. Ik ga ook niet bij elke nieuwe actie o.i.d. posten dat ik goede ervaringen heb.

  19. #519

    Standaard

    Het heeft weinig te maken met reilen en zeilen van een specifiek bedrijf, maar eerder met hoe de dvd markt in de Benelux werkt, dat is namelijk voor alle zaken hetzelfde.

    Bol.com is een webwinkel en een webwinkel kan met de knip van een vinger prijzen veranderen als een actie afgelopen is.

    Een voorbeeld: de 2 voor 40 en 3 voor 50 euro actie van Warner. Tijdens de actie staan in Media Markt en Bol.com deze titels aan pakweg 23 euro, sommige hadden hem voor 19,99 euro. Wat heeft Media Markt op 2 januari gedaan? Ze hebben gewoon de promotie weggehaald van deze actie, en de stickers van de DVD's verwijderd. De prijsplakkers zijn ongewijzigd (wat soms wel eens anders is). Omdat in dit geval de aanwezige stock bij Media Markt in de rekken nu eenmaal aan die actieprijs is ingekocht. Eenmaal die titels op zijn zal vanaf de volgende levering de nieuwe hogere prijs gehanteerd worden. Bol doet het gewoon automatisch en de dag na de actie worden alle prijzen terug op niveau van voor de actie gezet omdat een online winkel nu eenmaal anders te runnen is dan een fysieke winkel.

    Ik kan voor mijn winkel nadat mijn stock van die Warner titels op is deze enkel terug inkopen bij de groothandel voor dubbel de prijs van tijdens de actie.

    Ik zie niet in waarom men dan op mij of op Bol of op Media Markt moet zeiken dat de prijzen stijgen. Het zijn de groothandelaars en daarboven de producent die de verkoopprijs bepalen. En de misvatting is dat kopers blijkbaar denken dat verkopers DVD's supergoedkoop inkopen en voor hen enkel de prijs daalt en dat ze maar spelen met de verkoopprijs voor eigen profijt.

    De groothandelprijs voor een titel als Game of Thrones is nu momenteel HOGER dan de WINKEL VERKOOPprijs tijdens de actie in december!!!!! Dat is toch absurd!!?? Maar daar kan ik als verkoper niets aan doen tenzij ik mezelf een pallet van die DVD's aankoop als deze eens goedkoop staan. En over een maand komt de distributeur Warner weer af met een actie en vragen ze plots nog minder dan tijdens de vorige actie. Als je dan wat te veel kocht vorige keer ben je nu mooi genaaid en kan je niet meespelen met de online concurrentie die weinig stock aanhouden en wel de nieuwe prijs kunnen hanteren.

    Maar ach, er zijn er hier enkelen die perfect weten hoe ze blijkbaar een DVD winkel moeten uitbaten en dat tegen de laagste prijzen. Ik zou zeggen kom het een keer voordoen, maar dan wel met je eigen centjes he.
    Laatst aangepast door kristofke : 11-01-2013 om 10:25

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    *** toch niet altijd uit je nek, je hebt er gewoon geen verstand van...
    10 euro korting bij besteding van 50euro... als je van ons een kortingsbon krijgt mag je die vanaf 0,00 euro inzetten.

    Dus als je al 3milx10 euro weggeeft geef je dus letterlijk omzet en marge weg en heeft niks met korting te maken.

    Want iemand kan ook iets van 10 euro kopen en 1,99 betalen door de verzendkosten.

    Jij moet maar eens stoppen met je non argumenten en pas iets vertellen als je weet waar je over praat inplaats van beetje tegen de schenen schoppen, want ik heb je nog niks anders zien doen al die tijd!
    O, dit soort mensen werken en vertegenwoordigen bol.com dus. Fijn om te weten .

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Bijvoorbeeld bij Amazon: Big Bang Theory 1-5 blu-ray, midden december 35 pond, eind december 65 pond, en nu weer 34 pond.

    Maar ik denk dat het zeiken op Bol.com niet meer is dan een typische reactie op ondernemingen van eigen bodem. Vlamingen doen ook graag hetzelfde. Amazon is cool en top want het komt uit het buitenland en prijsveranderingen daar zijn geen aanleiding tot gezeik.

    Bovendien is het in de Benelux zo dat er nu eenmaal veel acties zijn in december, en als die gedaan zijn in januari gaat de prijs terug naar het niveau van voor de actie. De "solden" zijn dan niet perse dezelfde titels.

    Er bestaat een of ander verkeerdelijke aanname dat de prijs van een DVD/BD enkel maar mag zakken.
    Dat komt omdat Amazon ook ECHTE acties heeft.
    Dan boeien die prijsveranderingen niet. Maar Nederlandse webwinkels hebben alleen maar van die neppe acties en aanbiedingen waarbij eerst de prijs met 50% omhoog gaat en je vervolgens 30% korting krijgt, waardoor je meer kwijt bent als voor de actie.

    Daar zit een groot verschil in. Bij Amazon gaan de prijzen voor een actie niet eerst omhoog. Ze blijven hetzelfde en tijdens de actie gaan ze dan ook echt goed omlaag (met Black Friday soms wel met 80%). En als de prijzen weer omhoog gaan, of als de normale prijzen zelfs verhoogd worden, zijn ze daar toch nog net zo duur (of zelfs nog goedkoper) dan Nederlandse webwinkels met hun 'aanbiedingen'.

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat komt omdat Amazon ook ECHTE acties heeft.
    Dan boeien die prijsveranderingen niet. Maar Nederlandse webwinkels hebben alleen maar van die neppe acties en aanbiedingen waarbij eerst de prijs met 50% omhoog gaat en je vervolgens 30% korting krijgt, waardoor je meer kwijt bent als voor de actie.

    Daar zit een groot verschil in. Bij Amazon gaan de prijzen voor een actie niet eerst omhoog. Ze blijven hetzelfde en tijdens de actie gaan ze dan ook echt goed omlaag (met Black Friday soms wel met 80%). En als de prijzen weer omhoog gaan, of als de normale prijzen zelfs verhoogd worden, zijn ze daar toch nog net zo duur (of zelfs nog goedkoper) dan Nederlandse webwinkels met hun 'aanbiedingen'.
    Je hebt wel gezien dat veel titels vlak na Black Friday weer, na een hele korte prijsstijging, weer standaard op hetzelfde prijsniveau zitten als tijdens de Black Friday actie?
    Voorbeelden zijn Big Bang Theory box, Universal Monsters, Battlestar Galactica. Dat is exact hetzelfde als hetgeen jij bol van beschuldigd.

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch denk ik dat hij in dat jaar meer over het bedrijf weet dan iemand die er nooit gewerkt heeft ......



    Jullie hebben allebei een slechte ervaring met bol gehad. Maar moet je nou elke keer weer blijven afgeven op bol? Nu weten we het wel. Ik ga ook niet bij elke nieuwe actie o.i.d. posten dat ik goede ervaringen heb.
    als het bij een slechte ervaring was gebleven had ik zo niet gereageerd, maar als je drie keer op rij voorgelogen, slecht behandeld, en als er zelfs wordt gezegd dat je het er maar mee moet doen en zoek het verder zelf maar uit, dan vind ik best dat ik er vaker over mag klagen. Zolang er geen verbetering is bij bol vragen ze er ook om. En ik heb het niet over de prijzen, maar over de afhandeling van (gegronde) klachten. Ik moet er wel even bijzeggen dat natuurlijk niet elke klantenservicemedewerk(s)ter van bol slecht is, maar er zitten er wel een paar bij die volgens mij zelf niet weten wat ze daar aan het doen zijn.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt wel gezien dat veel titels vlak na Black Friday weer, na een hele korte prijsstijging, weer standaard op hetzelfde prijsniveau zitten als tijdens de Black Friday actie?
    Voorbeelden zijn Big Bang Theory box, Universal Monsters, Battlestar Galactica. Dat is exact hetzelfde als hetgeen jij bol van beschuldigd.
    Nee hoor. Dat is niet hetzelfde.
    De prijzen waren hoger voor de Black Friday actie en zijn tijdens Black Friday ECHT GEDAALD en ze houden nu de Black Friday prijs aan. Bij Bol.com betaal je nooit minder dan de standaard prijzen. Niet voor de aanbiedingen, niet tijdens de aanbiedingen en niet na de aanbiedingen.

    Amazon heeft blijkbaar erg goedkoop ingekocht voor Black Friday en willen nu verkopen wat er over is gebleven, voor dezelfde prijs. Erg vriendelijk van dat TOP BEDRIJF (1000x beter dan bol.com), aangezien ze zo ook de mensen een kans geven die niet op tijd waren tijdens Black Friday .

  25. #525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb zelf eigenlijk nooit geen slechte ervaringen gehad bij Bol. Er zijn natuurlijk zoveel transacties dat er gerust wat mis gaat. Hetzelfde kan gezegd worden van de klantenservice, tja dat zijn ook mensen, maar vergeleken bij een UPC medewerker??? Maar ik heb niet het idee dat het bedrijf een slechte naam heeft. Ik vind ze juist wel degelijk! Duur dat wel, maar het meeste wordt toch wel netjes afgehandeld. Nu is het wel zo dat ik daar ook niet heel veel koop. Het zijn fases. Dan bestel ik weer eens bij Bol en wehkamp en dan loop ik liever weer eens de lokale mediamarkten af. Voordeel van online bestellen of pre-orderen is dat je ze altijd weer kan annuleren zonder dat je ze vooraf betaald. Dus tot de laatste dag kan je bij een betere prijs nog swappen!

    @ Theregiment. Tuurlijk mag je gewoon hier reageren en je werkgever verdedigen, maar als je een voorzet geeft, wordt hij natuurlijk in gekopt, zeker als je het vrij hard steld. Daarentegen had je ook gewoon niet kunnen vermelden dat Bol je werkgever was, dus dat vind ik wel weer goed, maar begrijp dan wel als je dat doet en ik vrij harde taal, je dus die voorzet geeft die anderen niet kunnen laten liggen!

    Persoonlijk kijk ik ook altijd met een schuin oog naar die streep door die (veels te dure) adviesprijs en hoeveel procent je dat dan wel niet scheeld. Een beetje misleidend vind ik dat wel, want zoals eerder gesteld: goedkoop zijn ze natuurlijk niet! Maar als ik dan naar aanleiding van een mail kijk en ik zie nog steeds dezelfde prijzen staan, frons ook ik wel eens! Dan voel ik me toch een klein beetje in de maling genomen. Maar goed, dat neem ik voor lief, want Bol is gewoon niet de goedkoopste, dat is gewoon algemeen bekend!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 21 van 47 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •