Pagina 41 van 47 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1001

    Standaard

    Ow nu lees ik ergens anders dat X-Men: Days of Future Past 3D 2 disc's bevat.

    Dat bedoel ik nu.

    Bij bol.com staat dat nergens.

  2. #1002

    Standaard

    Ik zou de ean codes proberen te googlen, misschien dat andere sites meer info geven.

  3. #1003

    Standaard

    Of eventueel in dvdprofiler kijken. Wel omslachtig, dat geef ik toe.

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bijvoorbeeld, Hercules (3D Blu-ray) of Transformers 4: Age Of Extinction (3D Blu-ray) €12.99

    Hier staat dan wel op de cover 3D + Blu-ray en blijkt dus ook een extra losse 2D disc bij te hebben zitten.

    Maar bij X-Men: Days of Future Past 3D + Blu-ray staat dat ook op de cover, maar bevat alleen 1 disc de 3D (blijkbaar) kost €9,99

    The Wolverine (3D Blu-ray) staat ook 3D + Blu-ray maar heeft ook een losse 3D, en een losse 2D disc in 1 doosje. €9,99

    Er staat niet beschreven hoeveel disc's in het doosje zitten. En of er een losse 2D disc bij zit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ow nu lees ik ergens anders dat X-Men: Days of Future Past 3D 2 disc's bevat.

    Dat bedoel ik nu.

    Bij bol.com staat dat nergens.
    Webwinkels zijn over het algemeen geen betrouwbare bron voor specificaties. Dat zijn ze nooit echt geweest en ze zullen dat ook nooit echt worden. Hoe dan ook, de 3D van X-Men: Days of Future Past bevat 2 discs, The Wolverine 3 discs en Transformers: Age of Extinction ook 3 discs. Ik heb deze Blu-ray's in mijn bezit. Hercules 3D heb ik niet, maar als het om de film met Dwayne Johnson is (de andere Hercules-film uit 2014 heet The Legend of Hercules) dan bevat deze 2 discs.

  5. #1005

    Standaard

    Ik heb de X men Days of future past ook, deze heeft bij mij 2 discs.

  6. #1006

    Standaard

    Elke maand heeft Bol.com Blu ray van de maand. Elke versie is dan sterk afgeprijsd. Behalve in september waar ze de prijzen voor Creed doodleuk aanbieden voor resp 4K BD en dvd € 35.99 € 22.99 en € 21.99 ..............ja lekker aanprijzen zo Bol.com.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Elke maand heeft Bol.com Blu ray van de maand. Elke versie is dan sterk afgeprijsd. Behalve in september waar ze de prijzen voor Creed doodleuk aanbieden voor resp 4K BD en dvd € 35.99 € 22.99 en € 21.99 ..............ja lekker aanprijzen zo Bol.com.
    Nu staat de Revenant voor 12,99 en de 4K versie voor 29,99. Wauw.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #1008

    Standaard

    Ziet net dat bol.com van 23u00 volgende thuis naar 23u59 is gegaan...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #1009

    Standaard

    Hoe verstuurt Bol steelbooks? Ook in zo'n kartonnen, geribbelde verpakking?

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe verstuurt Bol steelbooks? Ook in zo'n kartonnen, geribbelde verpakking?
    Ja, zo versturen ze alle enkele items. Zijn het er meer dan krijg je zo'n "mooie" A4 envelop zonder enige bescherming. De tijd van de bubbelenveloppen ligt al heel ver achter hen helaas....

  11. #1011

    Standaard

    Voor de belgen: BE-WELKOM-BOL

    Code voor - 5 euro vanaf 50 euro
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #1012

    Standaard

    Een blu-ray (Interstellar) na eenmaal terug gestuurd te hebben nu voor de tweede maal defect ontvangen. Het doosje is in de hoek gebarsten en de schijf ligt er los in. Het zag er weer hetzelfde uit als de eerste keer, dus ik heb een vermoeden dat ze me exact hetzelfde (dus kapotte) exemplaar hebben toegestuurd! Of het moet bij toeval precies hetzelfde beschadigd zijn geraakt, wat mij stug lijkt. Nu voor een tweede maal retour gestuurd. Ik ben benieuwd...maar vreemd is het wel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Een blu-ray (Interstellar) na eenmaal terug gestuurd te hebben nu voor de tweede maal defect ontvangen. Het doosje is in de hoek gebarsten en de schijf ligt er los in. Het zag er weer hetzelfde uit als de eerste keer, dus ik heb een vermoeden dat ze me exact hetzelfde (dus kapotte) exemplaar hebben toegestuurd! Of het moet bij toeval precies hetzelfde beschadigd zijn geraakt, wat mij stug lijkt. Nu voor een tweede maal retour gestuurd. Ik ben benieuwd...maar vreemd is het wel.
    Dat heb ik ook een keer gehad en toen had ik de optie "omruilen" gekozen en kreeg ik dus exact dezelfde. Toen heb ik die retour gestuurd en een nieuwe bestelling van dezelfde titel gedaan en toen ging het wel goed. Weet niet welke optie jij hebt gekozen maar ik kies de omruil-optie in ieder geval niet meer.

  14. #1014

    Standaard

    Ik had voor de omruil optie gekozen inderdaad. Nu ook weer, dus even aankijken hoe het zal verlopen. Als het nu weer mis gaat, dan ga ik bellen denk ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Een blu-ray (Interstellar) na eenmaal terug gestuurd te hebben nu voor de tweede maal defect ontvangen. Het doosje is in de hoek gebarsten en de schijf ligt er los in. Het zag er weer hetzelfde uit als de eerste keer, dus ik heb een vermoeden dat ze me exact hetzelfde (dus kapotte) exemplaar hebben toegestuurd! Of het moet bij toeval precies hetzelfde beschadigd zijn geraakt, wat mij stug lijkt. Nu voor een tweede maal retour gestuurd. Ik ben benieuwd...maar vreemd is het wel.
    Ik heb het ook al voorgehad bij Bol, dat men het beschadigde artikel geresealed had en dan terug naar mij opgestuurd heeft. Lekker grappig...

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik heb het ook al voorgehad bij Bol, dat men het beschadigde artikel geresealed had en dan terug naar mij opgestuurd heeft. Lekker grappig...
    Dat moet lukken, want ik heb het vandaag ook voorgehad.
    Eind vorige week het beschadigde item op de post gedaan en gisteren hetzelfde product terug ontvangen.
    Ik durf het niet meer terugsturen omdat ik vrees dat ik het weer een 3e keer ga terugkrijgen.
    Toch maar proberen zeker?

  17. #1017

    Standaard

    Je kan beter het product retourneren en een nieuwe bestellen dan een omruilactie doen. Zo weet je zeker dat je een ander product krijgt thuisgestuurd.

  18. #1018

    Standaard

    Gisteren zowel de soundtrack als de Blu-ray van de remake van The Magnificent Seven gekocht, maar ik kreeg vandaag de DVD in plaats van de Blu-ray thuis gestuurd. Dat was raar, want in de bevestiging stond duidelijk Blu-ray en ook een afbeelding van de cover van de Blu-ray. Toen ik op de website keek bleek de Blu-ray alleen nog te vinden als je naar de pagina van de DVD gaat en daar bij "Kies je drager" op Blu-ray klikt, de prijs is € 2,- gestegen te zijn en de afbeeldingen die erbij staat is van de DVD. Dat was gisteren nog niet, dus ik weet niet wat ze bij Bol.com gedaan hebben. Hoe dan ook, na het chatten met een medewerker heb ik een kortingscode gekregen van € 4,-. Met die € 4,- kan ik de Blu-ray opnieuw bestellen voor de prijs waarmee ik 'm gisteren besteld had (€ 16,99) en kan ik ook de verzendkosten betalen. Hopelijk krijg ik morgen wel de Blu-ray binnen. De DVD gaat morgen retour.

  19. #1019

    Standaard

    Bol komt met een abonnement waarna verzendkosten verdwijnen: http://www.retailnews.nl/nieuws/JYYH...bonnement.html

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bol komt met een abonnement waarna verzendkosten verdwijnen: http://www.retailnews.nl/nieuws/JYYH...bonnement.html
    Lijkt leuk, maar ik laat mijn bestellingen daar sowieso wat bij elkaar komen, zodat ik boven de 20 euro zit. Ik denk niet dat ik per jaar 15 euro aan verzendkosten ophoest.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1021

    Standaard

    Ik bestel ook meestal meer producten zodat mijn bestelbedrag boven de 20,- euro is, en als ik een keertje voor onder de 20,- euro bestel, dan vind ik het nog geen ramp want zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet.

    Misschien leuk voor mensen die vaak bestellen voor een klein bedrag, maar voor mij is het niet interessant.

  22. #1022

    Standaard

    Als iets bestel bij bol is het meestal net onder die 20 euro. Iets bijbestellen doe ik niet want dan ben je nog meer geld kwijt. Vind dit voor mij wel interessant klinken... Al moet ik wel minstens 7 keer per jaar iets bestellen voordat het rendabel wordt en dat is denk ik ook niet het geval dusjaa...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #1023

    Standaard

    Een groot nadeel is dat films in de pre-order niet onder de Select groep vallen.

  24. #1024

    Standaard

    Gewoon een kadokaart van 5 euro of zo erbij bestellen om boven de 20 uit te komen. Die kun je de volgende keer weer als betaalmiddel gebruiken. Dan hoef je nooit verzendkosten te betalen.

  25. #1025

    Standaard

    De verpakkingen bij Bol.com worden er ook niet beter op. Kreeg ik vandaag een dvd die ik had besteld in deze doos, zonder enige opvulling. Past ook niet in de brievenbus. Waarom geen kartonnen envelop, zoals gebruikelijk? Ik hoop niet dat ze steelbooks ook zo verzenden...


Pagina 41 van 47 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •