Pagina 33 van 47 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #801

    Standaard

    Het is 2014 en Bol.com flikt het weer om tal van blu rays flink in prijs te laten stijgen met daarbij ene leuk kortingsvoorbeeld van 25%/ Hebben die gasten dan niks geleerd? Onlangs nog bij de Consumentenbond uitgebreid behandeld, maar Bol.com gaat door met klanten te belazeren!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #802

    Standaard

    ikzelf heb geen account meer bij bol. heb ik opgezegd nadat mijn zoveelste klacht weer eens niet fatsoenlijk werd opgelost.
    Mijn vrouw heeft er nog wel een account en die besteld daar alleen nog maar als we cadeaubonnen hebben, dan is het enigzins nog te betalen daar.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #803

    Standaard Niet van een leien dakje

    Een voorbestelde Bluray box wordt (nog voor de verschijndatum) door Bol geannuleerd, omdat deze niet geleverd kan worden. Anderhalve week later verschijnt deze toch weer op de site, maar dan 33 euro duurder. “Er is een andere leverancier gevonden”.

    Forumleden nemen hierover contact op met Bol (zie discussie in http://dvd.nl/forum/showthread.php?88018-Star-Trek-Enterprise) en Bol komt met reacties.

    Soms een “helaas”, soms een tegoedbon van 5,00 en soms van 33,00 .

    Het is coulant om in deze kwestie tegoedbonnen te vergeven, maar Bol is niet (direct) met eenieder op 1 lijn. Die van 5,00 worden na ‘herhaald protest’ omgezet in 33,00.

    Mijn herhaalde vraag aan Bol (waarom onderscheid ?), wordt aanvankelijk ontwijkend beantwoord en blijft bij vervolgmail geheel zonder reactie. Dan volgt, na weer een nieuwe mail aan Bol, een antwoord met een algemene mededeling over tegoedbonnen, die niet ter zake doende is (het casenummer is niet geraadpleegd, wel door mij aangereikt).

    Na een ultieme poging, waarin ik alles op een rijtje zet en mijn vraag over de ongelijke behandeling opnieuw stel, krijg ik de klinische mededeling, dat mij een tegoedbon van 33,00 zal worden gegeven. Hiervoor moet ik trouwens nogmaals mailen naar Bol; “een collega” is het vergeten op rekening te zetten. (Wet van Murphy ?).

    Nogmaals, netjes die tegoedbon, maar ik blijf het een ongelukkige gang van zaken vinden.

    Men is te gretig met het geven van standaard antwoorden (dus met het risico dat ze niet met de vraag te maken hebben) en het lijkt of linkerhand niet weet wat de rechterhand doet.

    Hopelijk wordt dit voortvarend opgepakt en verbeterd.


    NB. Het gaat hier dus niet over het prijsbeleid bij Bol.

  4. #804

    Standaard

    Sorry, hier moet ik wat van zeggen. ik vind het te veel van bol.com om een bon te geven aan diegene die besteld voor een prijs, waarvan ze kunnen weten dat deze niet klopt. Ze hoeven dit helemaal niet te doen. immers, prijzen kunnen veranderen (onder voorbehoud!) bol is gewoon duur in het merendeel van hun artikelen, klopt. koop dan niet bij hun! klaar! maar loop dan niet achteraf te jammeren dat de prijs verhoogd is en dat je dit niet vind kunnen. vele winkels doen dit. wat een gedoe zeg.

  5. #805

    Standaard

    Ik ga volledig akkoord met edwinvb hier.
    Een blu bestellen en al zeker alweer het typische voorbeeld dat ik ga aanhalen: Star Trek is altijd een van de reeksen geweest die altijd duur verkocht werden, VHS, DVD, waren altijd hooggeprijst. Dat deze aan "goedkopere" tarief kon worden verkocht moest toch een belletje laten rinkelen dat dit te mooi om waar te zijn.
    Niets te maken met prijsbeleid? Daar stel ik toch mijn vragen bij, want ze vinden toch altijd (toevallig) wel een leverancier die duurder is dan de vorige.
    Zie mijn voorbeelden van bepaalde blu's in vorige berichten.
    Of ze vinden leveranciers die bepaalde producten niet kunnen leveren (vb The Breakfast Club).

  6. #806

    Standaard

    Aan de twee posters hierboven; beter lezen!
    Het gaat om iets anders dan alleen de prijs.
    Bol is hier zoals gewoonlijk weer in gebreke geweest.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #807

    Standaard

    aan de poster hier boven
    ik lees heel goed
    ook al zou (in de ogen van sommige ) in gebreke zijn geweest, wat ik betwist!
    dan is het nog teveel om daarvoor een tegoed te krijgen van 33 euro!

  8. #808

    Standaard

    ze annuleren een bestelling die al geplaatst is en daarna mag je hem opnieuw bestellen voor een duurdere prijs.
    Ik vind dat nogal iets. Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.
    Als jij een bestelling plaatst en deze wordt door de verkoper zonder duidelijke reden geannuleerd dan heb je het recht om hem dan weer voor de oorspronkelijke proijs te bestellen. Tenminste...dat vind ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ze annuleren een bestelling die al geplaatst is en daarna mag je hem opnieuw bestellen voor een duurdere prijs.
    Ik vind dat nogal iets. Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.
    Als jij een bestelling plaatst en deze wordt door de verkoper zonder duidelijke reden geannuleerd dan heb je het recht om hem dan weer voor de oorspronkelijke proijs te bestellen. Tenminste...dat vind ik.
    Dat kan je vinden, maar dan krijg je als reden "voorraadproblemen" en de prijs is geldig "zolang de voorraad strekt" dus dat win je nooit. En als wij hier de uitwegen al kunnen bedenken dan heeft Bol dat echt wel dichtgetimmerd in hun algemene voorwaarden. Daarnaast is een prijs nooit duurder, alleen hoger
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 19-01-2014 om 09:37

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ze annuleren een bestelling die al geplaatst is en daarna mag je hem opnieuw bestellen voor een duurdere prijs.
    Ik vind dat nogal iets. Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.
    Als jij een bestelling plaatst en deze wordt door de verkoper zonder duidelijke reden geannuleerd dan heb je het recht om hem dan weer voor de oorspronkelijke proijs te bestellen. Tenminste...dat vind ik.

    ik denk eerder dat het ligt aan de personen die de prijzen moeten invoeren en/of beheren.
    deze zijn vaak onwetend over de gangbare prijzen van de boxen.
    daarom gaat het regelmatig mis met de prijzen van boxen.
    en als ze niet opletten welk medium het is, tja dan zit je ook mis
    dat kun je bol niet aanrekenen, dit gebeurd overal
    denk maar weer eens aan de box van star wars die bij mediamarkt voor 19,99 te koop stond!

  11. #811

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    ik denk eerder dat het ligt aan de personen die de prijzen moeten invoeren en/of beheren.
    deze zijn vaak onwetend over de gangbare prijzen van de boxen.
    daarom gaat het regelmatig mis met de prijzen van boxen.
    en als ze niet opletten welk medium het is, tja dan zit je ook mis
    dat kun je bol niet aanrekenen, dit gebeurd overal
    denk maar weer eens aan de box van star wars die bij mediamarkt voor 19,99 te koop stond!
    Sorry hoor, maar als dat zo is moet je beter personeel in dienst nemen. Als een klant een product bestelt mag hij ervan uitgaan dat het product tegen die prijs geleverd gaat worden. Fouten kunnen sporadisch gebeuren, maar zeg dan niet dat het product niet meer leverbaar is of dat soort onzin.

    En dan krijg je bij een vraag heel vaak (bijna standaard) een nietszeggend antwoord, waardoor je bijna altijd weer meer tijd eraan moet besteden dan nodig is.

  13. #813

    Standaard

    wat makkelijk gezegd: beter personeel in dienst nemen. deze dingen gebeuren en niet alleen in de blu ray winkel. en een winkel gaat nooit zeggen dat het hun fout is. dat gebeurt zelden.
    en dit gebeurt in elke branche. bedrijven geven geen fouten toe, dat ligt aan het systeem!

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    aan de poster hier boven
    ik lees heel goed
    ook al zou (in de ogen van sommige ) in gebreke zijn geweest, wat ik betwist!
    dan is het nog teveel om daarvoor een tegoed te krijgen van 33 euro!
    Het probleem dat Herman aankaart gaat er niet over dat Bol €33 zou moeten compenseren (hij vindt het zelfs coulant van Bol dat ze een tegoedbon geven), maar om het feit dat Bol elke klager verschillend behandeld.
    De één krijgt een standaard tegoedbon van €5 terwijl een ander, met de zelfde klacht, een tegoed krijgt van €33.

    Waar Bol zijn prijzen op baseert is gissen. Waarschijnlijk zijn deze gewoon gebaseerd op inkoopprijzen die zij krijgen aangeboden door een toeleverancier. Als deze zich vervolgens terug trekt en niet leverd moet Bol zijn prijs weer aanpassen.
    Ik denk dat Bol iets te snel is met het plaatsen van prijzen om zo de concurrent voor te zijn qua preorders. Zo heeft Bol al het derde seizoen van Game of Thrones op zijn site staan terwijl dit bij de concurrent nog niet het geval is.
    Hiermee kan Bol zich flink in de vingers snijden.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #815

    Standaard

    Wat een discussie zeg.... Bol heeft het netjes opgelost voor de mensen die de box voor de lage prijs hebben besteld.
    Hiermee is de zaak opgelost

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wat een discussie zeg.... Bol heeft het netjes opgelost voor de mensen die de box voor de lage prijs hebben besteld.
    Hiermee is de zaak opgelost
    Maar bij jou ging het ook niet zonder slag of stoot, toch ? want je schreef (zie Enterprise discussie):

    "Vandaag weer eens een onbevredigend antwoord van BOL
    Tegoedbon van 5 euro?

    Is wel vreemd dat er onderscheid gemaakt (twee forummers krijgen een tegoedbon van33 euro)

    Natuurlijk ga ik hiermee niet akkoord en een boze mail teruggestuurd"



  17. #817

    Standaard

    Ja, dat klopt.
    Maar het gaat mij nu over de discussie die hierop volgt, of het wel niet terecht is dat wij een 33 euro cadeaubon krijgen.

    PS: Ik heb hem inmiddels weer besteld met de 33 euro cadeau bon en een 2,50 kortingsbon

  18. #818

    Standaard

    onterecht dat er tegoedbonnen worden uitgekeerd...
    als dit eenmaal gebeurd, kun je wel aan de gang blijven
    om tegoed bonnen te blijven uitkeren bij elke prijsfout die ze maken

    en dat bol hier weer intrapt, tja dat is aan hun

  19. #819

    Standaard

    Prijzen veranderen nu eenmaal, in het opzicht heeft Bol.com volgens mij alle recht als ze niet kunnen leveren wat ze willen en als het alternatief dan een duurdere variant is, heb je de keuze om het te accepteren of niet. Het feit dat ieder niet hetzelfde behandeld is, dat kan dan niet in mijn ogen. Ik vind het wel coulant dat Bol.com dus een restitutie heeft gedaan, ik heb namelijk ook een keer 2,50 ontvangen omdat de film die ik bestelde niet geleverd was op de release dag. Dit hoeven ze volgens mij niet eens te doen, ik zie het meer als een stukje service.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #820

    Standaard

    Er wordt ten onrechte vanuit gegaan, dat degenen die seizoen 3 besteld hebben, kunnen weten dat het een foutieve prijs is.
    Dat is dus niet juist; ik heb seizoen 1 toen ook in een preorder besteld (en ontvangen) bij bol zelf voor onder de €40. Seizoen 2 was in de preorder bij amazon.uk toen zelfs €26.

  21. #821

    Standaard

    Bol slaagt erin om voor de 2e maal de verkeerde item te versturen... bij de 1e retour ging het al mis met de retourbon (onherkenbaar onder scanner), met de portokosten op mijn kosten... om een punthoofd van te krijgen.
    Ben benieuwd naar hun reactie nu.
    DVD & Blu-Ray collectie

  22. #822

  23. #823

    Standaard

    Wat moet je doen als de track & trace van je bestelling zegt dat de bestelling geleverd is en dat terwijl je niks ontvangen hebt ??

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat moet je doen als de track & trace van je bestelling zegt dat de bestelling geleverd is en dat terwijl je niks ontvangen hebt ??
    Dat weet je zelf toch wel; contact opnemen met bol .

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat moet je doen als de track & trace van je bestelling zegt dat de bestelling geleverd is en dat terwijl je niks ontvangen hebt ??
    Bij de buren vragen? Bij mij was de postbode ooit vergeten om het briefje in de bus te doen dat hij het bij de buren had afgegeven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 33 van 47 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •