Pagina 18 van 47 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #426

    Standaard

    Vanaf maandag krijg je bij AH XL bij je boodschappen een kortingsbon voor Bol.com.
    Staat uiteraard niet bij wat voor kortingsbon.

  2. #427

    Standaard

    Eind augustus het boek van Arnold Schwarzenegger besteld dat 1 Oktober uit zou moeten komen. Tot op heden niets van ze mogen ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice en ze meldden me dat het boek vertraagd was tot 1 november, daarna niets meer gehoord, maar het boek is in principe wel op voorraad met een levertijd van 5 -10 werkdagen. Bol.com flikt dit wel vaker totdat je een mailtje krijgt met de mededeling dat ze het product niet kunnen leveren voor de prijs dat je het in de pre-order hebt gezet (die vaak lager is op dat moment). Heb mijn bestelling geannuleerd en bestel wel ergens anders.

  3. #428

    Standaard

    De bekende bol.com truk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #429

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Eind augustus het boek van Arnold Schwarzenegger besteld dat 1 Oktober uit zou moeten komen. Tot op heden niets van ze mogen ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice en ze meldden me dat het boek vertraagd was tot 1 november, daarna niets meer gehoord, maar het boek is in principe wel op voorraad met een levertijd van 5 -10 werkdagen. Bol.com flikt dit wel vaker totdat je een mailtje krijgt met de mededeling dat ze het product niet kunnen leveren voor de prijs dat je het in de pre-order hebt gezet (die vaak lager is op dat moment). Heb mijn bestelling geannuleerd en bestel wel ergens anders.
    Als dat de biografie is dan is dat boek allang uit. Ik heb het een paar weken terug bij Selexyz gekocht.

  5. #430

    Standaard

    Ja, die ja. Ik heb ze inmiddels een nogal kritische en boze mail gestuurd.

  6. #431

    Standaard

    Benieuwd wat de reactie zal zijn. Waarschijnlijk een standaard mail dat ze geen invloed hebben op wat de leverancier doet bla bla bla.

    Oftopic, wat ga je in de USA doen Jordy (zag je Twitter voor een J1 visa)
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  7. #432

    Standaard

    Stage lopen, verder ga ik daar om persoonlijke redenen niet teveel over uitweiden

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Eind augustus het boek van Arnold Schwarzenegger besteld dat 1 Oktober uit zou moeten komen. Tot op heden niets van ze mogen ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice en ze meldden me dat het boek vertraagd was tot 1 november, daarna niets meer gehoord, maar het boek is in principe wel op voorraad met een levertijd van 5 -10 werkdagen. Bol.com flikt dit wel vaker totdat je een mailtje krijgt met de mededeling dat ze het product niet kunnen leveren voor de prijs dat je het in de pre-order hebt gezet (die vaak lager is op dat moment). Heb mijn bestelling geannuleerd en bestel wel ergens anders.
    Week later nogmaals gemaild dat ik nog altijd niets van de desbetreffende afdeling had gehoord. Krijg ik een mailtje met een 2,50€ tegoedbon vanwege de lange vertraging van dit boek terwijl het gewoon op voorraad is! Heb weer gemaild...
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-11-2012 om 08:27

  9. #434

    Standaard

    Heeft iemand nog geldige korting's code van bol.com ? Of code's die nu van toepassing zijn?
    Bedankt.

  10. #435

    Standaard

    bol.com heeft op gratiz.nl een eigen sectie.

    Van de week 2x de digibook van E.T. besteld daar. Gek genoeg goedkoper dan bij concurrenten terwijl meestal andersom is. Moet zeggen, de levering ging vlekkeloos.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #436

    Standaard

    Vroeger was er altijd een 'gratis verzenden' code. Is die er nog?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vroeger was er altijd een 'gratis verzenden' code. Is die er nog?
    Nee, nu is het gratis verzenden vanaf €20.

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Week later nogmaals gemaild dat ik nog altijd niets van de desbetreffende afdeling had gehoord. Krijg ik een mailtje met een 2,50€ tegoedbon vanwege de lange vertraging van dit boek terwijl het gewoon op voorraad is! Heb weer gemaild...
    Gisteren een mail dat door de orkaan in New York het boek niet geleverd kon worden zelden zo'n slappe smoes gehoord.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Gisteren een mail dat door de orkaan in New York het boek niet geleverd kon worden zelden zo'n slappe smoes gehoord.
    Ik neem aan dat je de Nederlandstalige versie hebt besteld.

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je de Nederlandstalige versie hebt besteld.
    Lijkt me niet dat de Nederlandstalige versie in de States gedrukt wordt.
    Echter kan het natuurlijk zijn dat de drukkerij ergens in NJ staat, en daar is het een behoorlijke puinhoop (geweest).

    2jaar terug was er in België een groot gedeelte onder gelopen na een storm, toen moest ik ook lang wachten op een fotoalbum.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #441

    Standaard

    Probleem is dat ze begin Oktober al uitstelden en tot een week of 2 geleden was het boek gewoon leverbaar (5-10 werkdagen). Vreemd hoe BOL hier mee omgaat, want die storm kan wat mij betreft niet de reden zijn dat het bestelde boek niet geleverd werd. Heb het nu bij Amazon UK besteld en is reeds onderweg voor nagenoeg de helft van de prijs.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Probleem is dat ze begin Oktober al uitstelden en tot een week of 2 geleden was het boek gewoon leverbaar (5-10 werkdagen). Vreemd hoe BOL hier mee omgaat, want die storm kan wat mij betreft niet de reden zijn dat het bestelde boek niet geleverd werd. Heb het nu bij Amazon UK besteld en is reeds onderweg voor nagenoeg de helft van de prijs.
    Jordy, wij krijgen dit soort informatie ook maar door van de uitgever.
    Ze gaan echt geen *** verhaal ophangen + 5 tot 10 werkdagen word gecommuniceert door de uitgevers en niet direct door ons bol.com.

    Als je in het vervolg een specifieke vraag hebt stel hem aan mij dan weet je zeker dat je een hopelijk serieus antwoord krijgt.(Graag wel zoveel mogelijk dvd/blu-ray en nog liever games gerelateerd )

    Edit: Ik lees net je andere posts, 5 tot 10 werkdagen betekent niet dat het product op voorraad is zowel bij ons niet als bij de uitgever niet, verder communiceert de uitgever direct met onze database en zetten dus zelf de levertijd van 5 tot 10 werkdagen in ons systeem.

    Gr Bart
    Laatst aangepast door theregiment : 27-11-2012 om 18:47

  18. #443

    Standaard

    Bol is gewoon nalatig in het informatie verstrekken naar de klant. Pas toen ik ging mailen kon men mij vertellen dat het boek in eerste instantie vertraagd was (om onbekende redenen) terwijl het elders wel gewoon overal in de winkel lag en te koop was. Ik verdenk Bol er simpelweg van dat ze pre-orders, die vaak voor een wat lagere prijs te bestellen zijn, gewoon niet uit willen leveren. Erg slechte service.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bol is gewoon nalatig in het informatie verstrekken naar de klant. Pas toen ik ging mailen kon men mij vertellen dat het boek in eerste instantie vertraagd was (om onbekende redenen) terwijl het elders wel gewoon overal in de winkel lag en te koop was. Ik verdenk Bol er simpelweg van dat ze pre-orders, die vaak voor een wat lagere prijs te bestellen zijn, gewoon niet uit willen leveren. Erg slechte service.
    Verdenken.. naja ik kan niet voor iedere afdeling spreken maar bij games gebeurd dit sowieso nooit.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bol is gewoon nalatig in het informatie verstrekken naar de klant. Pas toen ik ging mailen kon men mij vertellen dat het boek in eerste instantie vertraagd was (om onbekende redenen) terwijl het elders wel gewoon overal in de winkel lag en te koop was. Ik verdenk Bol er simpelweg van dat ze pre-orders, die vaak voor een wat lagere prijs te bestellen zijn, gewoon niet uit willen leveren. Erg slechte service.
    Die ervaring heb ik ook twee keer gehad. Een DVD of Blu-ray besteld waar een levertijd op zat (geen pre-order overigens), maar wel aantrekkelijk geprijsd, bijv. 9,90 i.p.v. 19,99 normaal. Vervolgens na twee weken wachten het bericht ontvangen dat ze niet kunnen leveren, maar wel doodleuk als direct leverbaar op de site zetten met de hogere prijs. Dan denk ik: als je leverancier niet voor die lagere prijs kan/wil leveren, dan hoeft de consument daarvan niet de dupe te zijn en moet je dat verlies gewoon accepteren als bedrijf, vind ik. Het gaat maar om zulke kleine bedragen, echt peanuts. Gelukkig is het in beide keren netjes door bol.com opgelost door mij een cadeaubon te geven ter grootte van het prijsverschil, maar alleen nadat ik er over geklaagd had. Dat zou niet moeten hoeven.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die ervaring heb ik ook twee keer gehad. Een DVD of Blu-ray besteld waar een levertijd op zat (geen pre-order overigens), maar wel aantrekkelijk geprijsd, bijv. 9,90 i.p.v. 19,99 normaal. Vervolgens na twee weken wachten het bericht ontvangen dat ze niet kunnen leveren, maar wel doodleuk als direct leverbaar op de site zetten met de hogere prijs. Dan denk ik: als je leverancier niet voor die lagere prijs kan/wil leveren, dan hoeft de consument daarvan niet de dupe te zijn en moet je dat verlies gewoon accepteren als bedrijf, vind ik. Het gaat maar om zulke kleine bedragen, echt peanuts. Gelukkig is het in beide keren netjes door bol.com opgelost door mij een cadeaubon te geven ter grootte van het prijsverschil, maar alleen nadat ik er over geklaagd had. Dat zou niet moeten hoeven.
    Dat geintje flikt bol.com iedere keer. Pre-orders worden niet geleverd door een prijsstijging. Persoonlijk vindt ik dat het probleem van bol en niet van mij als klant.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Dat geintje flikt bol.com iedere keer. Pre-orders worden niet geleverd door een prijsstijging. Persoonlijk vindt ik dat het probleem van bol en niet van mij als klant.
    Het is wel een probleem als je elke keer daar bestelt en nooit geleverd krijgt.

    Vraag me af of andere autotiteiten daar geen werk van moeten maken, want je hebt wel een overeenkomst die zonder goede reden wordt verbroken (met als reden een prijsstijging). Dat is pure misleiding, iets goedkoop aanbieden en vervolgens de aanbieding niet honoreren.

  23. #448

    Standaard

    Na die voor 20:30 besteld morgen in huis, wat eerst 22:30 was nu dus ook tot zondag 16:00 uur besteld, maandag in huis.
    Dat was eerst altijd standaard dinsdag in huis.

    Of zal dit eenmalig zijn in verband met Sinterklaas?

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Na die voor 20:30 besteld morgen in huis, wat eerst 22:30 was nu dus ook tot zondag 16:00 uur besteld, maandag in huis.
    Dat was eerst altijd standaard dinsdag in huis.

    Of zal dit eenmalig zijn in verband met Sinterklaas?
    Door drukte is de max besteltijd omlaag gegaan en inderdaad ivm sinterklaas word er nu ook op maandag geleverd.

    Gr Bart

  25. #450

    Standaard

    bol.com kansloze ervaring nr zoveel.

    Momenteel de actie Sony Reader PRS T2 met gratis leren hoes. In alle haast deze besteld en de volgende dag op de mat, tot zover geen klachten. Bij het openmaken ontbreekt het hoesje.
    Ik bellen " JA munier, u hebt de verkeerde besteld " ?? WTF? ok, blijkbaar heeft bol een aparte combinatiedeal als product en moet je die bestellen om het hoesje te krijgen.
    Ik denk "stuur gewoon dat hoesje los op, niks aan de hand" Nee, moet ik deze terugsturen (op kosten van bol) en vervolgens bestel ik dan opnieuw en ontvang ik reader + hoesje.

    Daarbij vindt ik het persoonlijk idioot dat een product van bijna 140 euro zonder track en trace verzonden wordt. Het zal gewoon in de brievenbus zonder sticker. Heel apart.


    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 18 van 47 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •