Pagina 35 van 47 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Dat doe je dan niet slim. Het is NIET jouw probleem dat het product niet deugt. Ook niet dat van Bol. maar die zullen er ook niet blij mee zijn dat ze dit aangeboden hebben gekregen om te verkopen. Dus: leg gewoon het probleem voor en kijk wat zij voor oplossing aanbieden. Maar leg ook wel even neer dat terugsturen in verhouding te veel kost. Zij zelf zijn daar nl dan ook veel te veel geld aan kwijt vanwege dat zon retourzending ook weer behandeld moet en dat kost ook mankracht en geld. Laat zij maar met een oplossing komen.
    Los van of je het hier al dan niet voor retour kan sturen kan dit wel perfect via Kiala. Je kan als particulier inderdaad geen pakjes naar het buitenland sturen via Kiala. Bedrijven kunnen dit echter wel, Bol geeft jou een voorafbetaald verzendlabel van Kiala welk je afdrukt en op je pakje plakt daarna breng je het gewoon binnen in een (Belgisch) Kiala punt en hoef je zelfs geen 4 euro verzendkosten te betalen .
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Los van of je het hier al dan niet voor retour kan sturen kan dit wel perfect via Kiala. Je kan als particulier inderdaad geen pakjes naar het buitenland sturen via Kiala. Bedrijven kunnen dit echter wel, Bol geeft jou een voorafbetaald verzendlabel van Kiala welk je afdrukt en op je pakje plakt daarna breng je het gewoon binnen in een (Belgisch) Kiala punt en hoef je zelfs geen 4 euro verzendkosten te betalen .
    Heb ik al eens geprobeerd. Werkte echt niet.
    Die mijnheer van Kiala verkooppunt zei me dat er een probleem was met het scannen van de BOL label en dat ik terug naar huis moest en via Kiala website een aanvraag invullen. Ik heb het product dan maar gehouden. Heb ik dus niets aan...

  3. #853

    Standaard

    Ik heb een redelijk gaaf exemplaar van bol.com van "The Exorcist". Inderdaad, 10 euro (of 12,99 indien los gekocht) is geen geld voor 3 Blu-rays en een gebonden boekje van 40 pagina's met foto's en achtergrondinformatie. Op slechts 1 pagina (10) zie ik onderaan wat witte spikkeltjes, maar dat stoort mij verder niet. Wat mij wel stoorde is de goedkope verpakking: slechts een slappe kartonnen cover i.p.v. de dikke glimmende hardcover van de (verder identieke) maar veel duurdere Amerikaanse uitgave.

    In Nederland kun je kostenloos retourneren naar bol.com, zelfs gewoon via de post terugsturen, ook als je deze eerder via een Kiala-afhaalpunt had opgehaald, mits het artikel door de brievenbus past.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb ik al eens geprobeerd. Werkte echt niet.
    Die mijnheer van Kiala verkooppunt zei me dat er een probleem was met het scannen van de BOL label en dat ik terug naar huis moest en via Kiala website een aanvraag invullen. Ik heb het product dan maar gehouden. Heb ik dus niets aan...
    Zeiden ze bij mij ook de eerste keer, maar gezegd dat ze gewoon een sticker er op moeten plakken zoals bij andere pakjes, en sinds dien hebben ze het al twee keer juist gedaan . Ze moeten dus een sticker erop plakken en scannen, niet de barcode op het bol label scannen, dit is de RMA code van bol.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Zeiden ze bij mij ook de eerste keer, maar gezegd dat ze gewoon een sticker er op moeten plakken zoals bij andere pakjes, en sinds dien hebben ze het al twee keer juist gedaan . Ze moeten dus een sticker erop plakken en scannen, niet de barcode op het bol label scannen, dit is de RMA code van bol.
    Dat verklaart veel! Bedankt voor de uitleg, dan zal ik die kerel van Kiala eens onder handen moeten nemen.

  6. #856

    Standaard

    Heb ook de 3-disc versie van Exorcist bd in bezit. Boekje ok, zijkant keepcase idd ook snee in rug van het doosje, verder geen beschadigingen.
    Ik kan er zeker gezien de prijs wel mee leven (3 voor 30 euro, Bol).

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Ik kan er zeker gezien de prijs wel mee leven (3 voor 30 euro, Bol).
    Ongelofelijk, een product moet gewoon 100% perfect zijn ongeacht de prijs.

    En dan moet er geen snee of iets anders verkeerds aan mankeren.

    Ik zou er dan nog geen 10 euro voor betalen of zo, maar dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Heb ook de 3-disc versie van Exorcist bd in bezit. Boekje ok, zijkant keepcase idd ook snee in rug van het doosje, verder geen beschadigingen.
    Ik kan er zeker gezien de prijs wel mee leven (3 voor 30 euro, Bol).
    Vraag jij jezelf niet af hoe het komt dat er een snee in de rug van de keepcase zit terwijl het gaat om een nieuw geseald product? Ik dus wel.
    En ik zeg u, ik heb het bij de FC de Kampioenen dvd box hetzelfde meegemaakt. Goedkoopst bij Bol maar wel beschadigd.
    Ongeacht dat de prijs bij Bol het goedkoopst is, waar ik mij nu wel begin vragen bij te stellen, zijn altijd net die producten beschadigd.
    Ik spreek nu uit ervaring.
    Volgende keer betaal ik wel de hoofdprijs voor een goed product.
    En ben je wel zeker dat het boekje ok is?
    Voorbeelden van slecht prints: pagina 4, 14, 18, 22, 26, 32, 36 bovenaan, en pagina 38 onderaan (witte stipjes).

  9. #859

    Standaard

    De snee op de rug is een probleem bij wel meer webwinkels, ook zelfs bij Amazon, dat komt gewoon door het niet voorzichtig openen van de doos waar de DVD's in bulk inzitten. Zulke dingen gaan bij mij retour.

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De snee op de rug is een probleem bij wel meer webwinkels, ook zelfs bij Amazon, dat komt gewoon door het niet voorzichtig openen van de doos waar de DVD's in bulk inzitten. Zulke dingen gaan bij mij retour.
    Bij amazon heb ik dit tot nu toe nog niet voor gehad, bij Bol al tot 2 of 3 keer wel.
    Die keepcase zit in een slipcover die dan nog eens is gesealed. Er was of is niet gesneden door die seal, wat de conclusie is dat deze snee er al was bij de productie bij WB.
    Ik ga WB zeker contacteren ivm de slechte print van het boekje, daar is echt wel QC nodig!

  11. #861

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad met de Excorcist set. Duidelijk een product wat opnieuw gesealed is door een Bol medewerker. De sleeve zelf vertoonde sporen van gebruik / verplaatsen en een snede over gehele rugzijde van de keepcase/inlay, terwijl de seal zelf in orde was. Dit is echt niet vanuit WB gebeurd. Ik heb nu een ander exemplaar gekregen, welke in de originele seal zit én geen gebruiksporen / snede heeft.

  12. #862

    Standaard

    Hoe zit het nu met jouw boekje?

  13. #863

    Standaard

    Hoe zit het nu met jouw boekje?
    DSC09171.jpgDSC09173.jpg

  14. #864

    Standaard

    Het boekje was bij de vorige en deze nieuwe wel gewoon in orde.

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Het boekje was bij de vorige en deze nieuwe wel gewoon in orde.
    Heel raar, want ik heb tot 2 keer toe een boekje met slechte print.

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met jouw boekje?
    DSC09171.jpgDSC09173.jpg
    Op de enige pagina in het boekje waar bij mij wat van deze witte spikkels zaten heb ik die eenvoudig kunnen verwijderen door met mijn vinger/nagel erover te wrijven. Zijn waarschijnlijk kleine drukpartikels die op de pagina zijn achtergebleven. Slordig, maar eenvoudig te verhelpen, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op de enige pagina in het boekje waar bij mij wat van deze witte spikkels zaten heb ik die eenvoudig kunnen verwijderen door met mijn vinger/nagel erover te wrijven. Zijn waarschijnlijk kleine drukpartikels die op de pagina zijn achtergebleven. Slordig, maar eenvoudig te verhelpen, lijkt me.
    Bedankt voor de tip marcel! Heb ze grotendeels weg kunnen krijgen, her en der blijft er eentje hardnekkig maar het valt nu niet meer zo op.
    Je ziet, je kan hier elke dag op het forum wat bijleren!

  18. #868

    Standaard

    En anders kan je ze weg tippen met een zwarte stift?

  19. #869

    Standaard

    Had bij bol.com een seizoen van de tv serie 7th Heaven besteld. Nu heb ik het ontvangen en ontbreekt er één disc. Heb al wel vaker gehoord dat er bijvoorbeeld een verkeerde disc in zit (bijvoorbeeld 2 keer disc 1, maar disc 2 ontbreekt dan), maar dit heb ik nog nooit gehoord. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

    Nu heb ik uiteraard wel het seizoen uit de verpakking moeten halen om te weten te komen dat er een disc ontbreekt. Gaan ze mijn geld terug geven als ik het retourneer? Want heb nog nooit geweten dat er een disc ontbrak en nu lijkt het juist alsof ik daar verantwoordelijk voor ben (bijvoorbeeld: disc stuk gemaakt). Zou het liefst mijn geld gewoon terug krijgen of een cadeaubon ontvangen, want vertrouw het zaakje niet goed meer.

  20. #870

    Standaard

    Ik denk dat je je vragen het beste bij BOL.com kunt leggen, natuurlijk zullen ze begrijpen dat je je box hebt moeten openen om erachter te komen dat je een disc mist. Wellicht kunnen ze je die nasturen.

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Had bij bol.com een seizoen van de tv serie 7th Heaven besteld. Nu heb ik het ontvangen en ontbreekt er één disc. Heb al wel vaker gehoord dat er bijvoorbeeld een verkeerde disc in zit (bijvoorbeeld 2 keer disc 1, maar disc 2 ontbreekt dan), maar dit heb ik nog nooit gehoord. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

    Nu heb ik uiteraard wel het seizoen uit de verpakking moeten halen om te weten te komen dat er een disc ontbreekt. Gaan ze mijn geld terug geven als ik het retourneer? Want heb nog nooit geweten dat er een disc ontbrak en nu lijkt het juist alsof ik daar verantwoordelijk voor ben (bijvoorbeeld: disc stuk gemaakt). Zou het liefst mijn geld gewoon terug krijgen of een cadeaubon ontvangen, want vertrouw het zaakje niet goed meer.
    Gewoon terugsturen met een omschrijving van de reden. Ik heb laatst hun Blu-ray uitgave van Sherlock Seizoen 1-3 teruggestuurd omdat er maar drie discs in zaten terwijl ze adverteren met vier. En bovendien kwam de verpakking niet overeen met die op de site. Binnen een week van bol.com een ontvangstbevestiging gekregen en het geld inmiddels ook terugontvangen. Ik heb de verpakking ook geopend, maar dat was geen enkel probleem. Ik heb daar ook verder geen aparte opmerking over gemaakt op het retourformulier, want iemand met een gezond verstand begrijpt dat je anders nooit hebt kunnen constateren dat er iets ontbrak.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Had bij bol.com een seizoen van de tv serie 7th Heaven besteld. Nu heb ik het ontvangen en ontbreekt er één disc. Heb al wel vaker gehoord dat er bijvoorbeeld een verkeerde disc in zit (bijvoorbeeld 2 keer disc 1, maar disc 2 ontbreekt dan), maar dit heb ik nog nooit gehoord. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

    Nu heb ik uiteraard wel het seizoen uit de verpakking moeten halen om te weten te komen dat er een disc ontbreekt. Gaan ze mijn geld terug geven als ik het retourneer? Want heb nog nooit geweten dat er een disc ontbrak en nu lijkt het juist alsof ik daar verantwoordelijk voor ben (bijvoorbeeld: disc stuk gemaakt). Zou het liefst mijn geld gewoon terug krijgen of een cadeaubon ontvangen, want vertrouw het zaakje niet goed meer.
    Niet rot bedoeld, maar er wordt een keer een fout gemaakt en je vertrouwt het al niet meer? Alsof je zelf nooit iets verkeerds doet.. Geef zo'n winkel gewoon de kans om het op te lossen voor je ergens gaat klagen. Ik zeg altijd: fouten maken is menselijk. Het ligt eraan hoe men iets oplost.

  23. #873

    Standaard

    Dat gebeurt de beste. Ik had een 33 disc-box van Ein Fall Für Zwei in Duitsland bij amazon.de gekocht, en daar ontbrak ook een disc, én de bonusdisc speelde niet af. Is zonder commentaar en zonder kosten voor het weer opsturen omgeruild, heeft een weekje geduurd. Uiteraard wist ik dat ook pas wanneer ik de verpakking opendeed, maar daar heeft geen haan naar gekraaid.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #874

    Standaard

    Als er een disc ontbreekt is dat zelden of nooit de schuld van de winkelier, maar van de fabrikant. Die leveren de artikelen gesealed aan, daar gaat de winkelier niet mee knoeien.
    Dus gewoon contact opnemen met Bol en uitleggen wat er aan de hand is. Daar hoef je niet moeilijk over te doen en zij zullen dat ook niet doen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #875

    Standaard

    Levert bol.com op 1 mei in België ?

Pagina 35 van 47 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •