Pagina 27 van 47 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is fraai. Krijg ik als vaste klant € 2,50 korting. Wil ik Oblivion bestellen die € 21,99 kost, moet ik toch verzendkosten betalen, omdat de korting ervoor zorgt dat ik onder de 20,- kom.
    Dat is echt bizar ja, je bestelt immers boven de 20 euro.

    Ik zal Bol daarover mailen.

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Dat is echt bizar ja, je bestelt immers boven de 20 euro.

    Ik zal Bol daarover mailen.
    Das natuurlijk onzin, wat het bruto bedrag wat je moet betalen is natuurlijk gewoon onder de 20 euro. Bol kan er niks aan doen dat jij juist dit ene artikel kiest; als je iets van 22,50 zou kiezen dan betaal je gewoon 20 euro en geen verzendskosten....dit vind ik typisch iets met een dubbeltje en eerste rang...

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Das natuurlijk onzin, wat het bruto bedrag wat je moet betalen is natuurlijk gewoon onder de 20 euro. Bol kan er niks aan doen dat jij juist dit ene artikel kiest; als je iets van 22,50 zou kiezen dan betaal je gewoon 20 euro en geen verzendskosten....dit vind ik typisch iets met een dubbeltje en eerste rang...
    Daar heb je natuurlijk aan de ene kant gelijk in maar het is niet netjes. Er wordt op dit moment ook gewerkt aan een oplossing zoals amazon deze heeft. Er komt dan een bepaalde marge in het bedrag (bestelling van 19,95 krijgen ook gewoon gratis verzenden) wanneer dit wordt geïmplementeerd dus ik alleen niet te zeggen.

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Daar heb je natuurlijk aan de ene kant gelijk in maar het is niet netjes. Er wordt op dit moment ook gewerkt aan een oplossing zoals amazon deze heeft. Er komt dan een bepaalde marge in het bedrag (bestelling van 19,95 krijgen ook gewoon gratis verzenden) wanneer dit wordt geïmplementeerd dus ik alleen niet te zeggen.
    Hoezo is het niet netjes? Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Je krijgt een tegoedbon van 2,50 cadeau (toegegeven, deze worden gegeven zodat je gaat spenderen, maar toch) en uiteindelijk is Bol.com nog steeds de schuldige omdat JIJ een product kiest waardoor je totaalbedrag onder de 20 euro komt en je dus verzendskosten moet betalen? Zo kan je alles wat krom is wel recht gaan lullen....
    Bestel gewoon iets van boven de 22,50 en ga verder niet lopen mekkeren en wees eens dankbaar.

  5. #655
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Frank kreeg 2,50 korting die hij niet zelf kon inzetten en verplicht moest gebruiken en daarom viel hij buiten de gratis verzending regeling. Men moet die korting dan gewoon niet meerekenen in de som. Ik wil graag ook zo vrij zijn om te kiezen en bestellen wat ik wil en niet hoeven zoeken naar iets wat dan net gunstiger uitkomt. Dan is het gewoon of 2 euro weggooien of helemaal niks bestellen! Dan vind ik het alleen maar mooi dat Bol daar zelfs wat mee wil doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Das natuurlijk onzin, wat het bruto bedrag wat je moet betalen is natuurlijk gewoon onder de 20 euro. Bol kan er niks aan doen dat jij juist dit ene artikel kiest; als je iets van 22,50 zou kiezen dan betaal je gewoon 20 euro en geen verzendskosten....dit vind ik typisch iets met een dubbeltje en eerste rang...
    Hoezo onzin ? De bestelling is boven de 20 euro en je betaalt mede met een kortingsbon.

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Hoezo onzin ? De bestelling is boven de 20 euro en je betaalt mede met een kortingsbon.
    Een kortingsbon is geen betaalmiddel maar een korting. Een tegoedbon of cadeaubon, dat is een betaalmiddel. Maar goed, als Frank gedwongen is om de kortingsbon te gebruiken dan is het misschien een technische storing. Want ik heb al een aantal kortings/tegoedbonnen van Bol gekregen en die hoefde ik echt niet verplicht in te zetten. Dus misschien is het nog even verder kijken, of Bol heeft zijn voorwaarden aangepast. Maar het lijkt me stug dat je zelf de keuze niet hebt.

  8. #658

    Standaard

    Ik heb toch echt geen keuze. De korting wordt automatisch verrekend in mijn winkelwagentje als ik voor 11 september a.s. een bestelling plaats. Daarna vervalt de korting.

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb toch echt geen keuze. De korting wordt automatisch verrekend in mijn winkelwagentje als ik voor 11 september a.s. een bestelling plaats. Daarna vervalt de korting.
    Hmm...vreemd....dan toch een beetje de bekende sigaar uit eigen doos....of je bestelt een duurder product natuurlijk. Maar tis dan wel iets nieuws en vreemds. Misschien even bellen met ze?

  10. #660

    Standaard

    Dan bestel je toch niks tot 11 september? Ik vind het ook wel krom als je 2,50 te besteden krijgt, indient voor een product tot 20,0 en dat je naderhand onder de gratis verzendkosten uitkomt. Vele titels zijn bijna rond deze prijs afgerond.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb toch echt geen keuze. De korting wordt automatisch verrekend in mijn winkelwagentje als ik voor 11 september a.s. een bestelling plaats. Daarna vervalt de korting.
    Ik kreeg er ook zo'n 1 voor mijn verjaardag. Alleen was ik nog op vakantie en heb de korting laten vervallen. Deze code werd automatisch in mijn winkelwagen gezet. Maar ik sluit me aan bij Frank. Als je iets koopt van 21 euro hoor je niet opgezadeld te worden met verzendkosten als je door de korting onder de 20 terechtkomt. Die grens zouden ze moeten koppelen aan het bedrag voor de korting.

  12. #662

    Standaard

    Ik moest vandaag in Eindhoven zijn en ben naar de Media Markt geweest om Oblivion te kopen. Inclusief de korting van Bol.com ben ik toch € 0,50 goedkoper uit.

  13. #663

    Standaard

    Die vanaf 20 eur regeling is ook stom.
    Zit je er 1 cent onder geldt het nog steeds niet. Gebruik dan een marge o.i.d., bijv. vanaf 19.50 is t ook gratis.
    Veel artikelen komen namelijk rond de 19,95-19.99 uit.
    --

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die vanaf 20 eur regeling is ook stom.
    Zit je er 1 cent onder geldt het nog steeds niet. Gebruik dan een marge o.i.d., bijv. vanaf 19.50 is t ook gratis.
    Veel artikelen komen namelijk rond de 19,95-19.99 uit.
    Als je even wat verder terug had gelezen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Daar heb je natuurlijk aan de ene kant gelijk in maar het is niet netjes. Er wordt op dit moment ook gewerkt aan een oplossing zoals amazon deze heeft. Er komt dan een bepaalde marge in het bedrag (bestelling van 19,95 krijgen ook gewoon gratis verzenden) wanneer dit wordt geïmplementeerd dus ik alleen niet te zeggen.

    Overigens vind ik het normaal als er vanaf 20 euro staat dat het dan ook pas vanaf 20 euro is. Kan het ook voor een iets lager bedrag dan zie ik dat als extra service.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die vanaf 20 eur regeling is ook stom.
    Zit je er 1 cent onder geldt het nog steeds niet. Gebruik dan een marge o.i.d., bijv. vanaf 19.50 is t ook gratis.
    Veel artikelen komen namelijk rond de 19,95-19.99 uit.
    Voor de klant is dat natuurlijk niet altijd even leuk, maar uit commercieel oogpunt is het natuurlijk wel slim ondernemen. En met het aantal klanten wat Bol heeft hoeven ze hierin nog weinig aan te passen.
    En niemand dwingt je om er te kopen; je kan altijd bij concurrenten terecht of gaan importeren.

  16. #666

    Standaard

    Ik vind gratis verzending aanbieden vanaf 20 euro en dan zulk een hoop artikelen tegen 19,95 aanbieding ook gewoon stom en ik trap daar niet in, en ik denk dat Bol.com intussen door heeft dat de meeste mensen daar dus ook niet in trappen. Je zou bij wijze van spreken toch nog liever 5 cent vrijwillig meer betalen voor de gratis verzending?

    Ik begrijp natuurlijk ook wel dat vele zaken zoals DVD's voor Bol.com net onder die 20 euro regeling zitten omdat anders de gehele marge op gaat in gratis verzendkosten. Dus die regeling à la Amazon.co.uk is welgekomen voor de klanten.

    Voor de Belgische klanten: bol.com zou aan het onderhandelen zijn met Bpost voor zijn leveringen. Nu gebeuren de leveringen door TNT maar daar zijn er weinig van tevreden (ze kunnen heel de dag langskomen, ze laten enkel een papier van afwezigheid na maar je kan geen afspraak maken of een klantenservice bellen, je kan niet afhalen na een mislukte leverpoging etc).

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Voor de Belgische klanten: bol.com zou aan het onderhandelen zijn met Bpost voor zijn leveringen. Nu gebeuren de leveringen door TNT maar daar zijn er weinig van tevreden (ze kunnen heel de dag langskomen, ze laten enkel een papier van afwezigheid na maar je kan geen afspraak maken of een klantenservice bellen, je kan niet afhalen na een mislukte leverpoging etc).
    My thoughts exactly!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #668
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oh ja het gaat met BPost veel en veel beter worden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Oh ja het gaat met BPost veel en veel beter worden
    Ik ben zelf zoals bekend een koele minnaar van Bpost, maar daar kan je wel gewoon je pakjes in een kantoor gaan afhalen en da's voor mij het meest werkbare systeem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #670

    Standaard

    Het voordeel van bpost is inderdaad het afhalen op kantoor of postpunt. En waarschijnlijk zal bol ook het rechtstreeks leveren in Bpack automaten en postkantoren aanbieden, waardoor je net zoals bij coolblue gewoon de dag na je bestelling kan gaan afhalen ipv dat er eerst een mislukte poging moet gebeuren en er weer een dag extra voorbij gaat.

  21. #671
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah bij BPost hangt het verhaal inderdaad grotendeels af van wie je post bezorgt, en dat is bij mij de laatste tijd niet al te best te noemen

    Indien ze die laatste optie gebruiken Kristof, dan zou dat inderdaad wel een hele verbetering zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nu gebeuren de leveringen door TNT maar daar zijn er weinig van tevreden (ze kunnen heel de dag langskomen, ze laten enkel een papier van afwezigheid na maar je kan geen afspraak maken of een klantenservice bellen, je kan niet afhalen na een mislukte leverpoging etc).
    Ik denk dat dat vooral afhangt van de persoon die de levering van TNT doet.
    Bij mij komt die persoon altijd tussen 16u30 en 19u00.
    Bij afwezigheid staat er de gsm-nr van die persoon op het papiertje zodat een afspraak voor nieuwe levering altijd mogelijk is.
    Op dat gebied heb ik van TNT geen klagen.

    Kiala is ook een oplossing maar dan duurt het wel een dag of twee langer eer de bestelling aangekomen is.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  23. #673

    Standaard

    Over TNT ben ik anders ook niet zo tevreden. De chauffeur(s) hebben er niet beter op gevonden dan alles bij de (vele) zelfstandigen binnen te steken ergens in de straat, wanneer je niet thuis bent. Geen briefje in de bus. (Of bij de buren, zonder enige informatie op, gebeurde ook al) Je hebt niets ontvangen, ook niets getekend en wanneer je na lang wachten dan eigenlijk te weten komt dat je pakket ergens anders ligt, blijkt dat al opgehaald te zijn door iemand anders. De mensen waar de pakjes afgegeven worden, krijgen namelijk niets van informatie. Die pakjes kunnen dus van iederéén zijn. En een paar slimmeriken uit de buurt hebben dat duidelijk door. Ondertussen krijg je wel brieven met aandrang tot betalen van de site waar de bestelling geplaatst werd. Begin maar ...
    Laatst aangepast door Esteban : 06-09-2013 om 15:05

  24. #674

    Standaard

    Een vraagje over een pre-order bij Bol.com. Een week of 3 geleden heb ik de special edition van een Bluray besteld die op 1 november uit moet komen. De prijs stond toen op Euro 31,99 wat de laagste prijs was die ik ben tegen gekomen voor deze set.
    Nu zie ik vandaag dat Bol de prijs heeft aangepast, en deze set nu te reserveren is voor Euro 47,99. In mijn bestel overzicht staat nog steeds Euro 31,99 voor mijn reservering.
    Hanteert Bol nu wel die lagere prijs voor mijn bestelling, of kan ik een bericht verwachten dat er niet geleverd kan worden voor die lagere prijs?
    Heeft iemand hier al eens ervaring mee gehad bij Bol?

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Een vraagje over een pre-order bij Bol.com. Een week of 3 geleden heb ik de special edition van een Bluray besteld die op 1 november uit moet komen. De prijs stond toen op Euro 31,99 wat de laagste prijs was die ik ben tegen gekomen voor deze set.
    Nu zie ik vandaag dat Bol de prijs heeft aangepast, en deze set nu te reserveren is voor Euro 47,99. In mijn bestel overzicht staat nog steeds Euro 31,99 voor mijn reservering.
    Hanteert Bol nu wel die lagere prijs voor mijn bestelling, of kan ik een bericht verwachten dat er niet geleverd kan worden voor die lagere prijs?
    Heeft iemand hier al eens ervaring mee gehad bij Bol?
    Bol heeft in't verleden wel melding(en) gemaakt dat het bestelde 'niet leverbaar' is. Ik zou je bestelling in elk geval laten staan en afwachten.

    Ik merk dat Bol de laatste tijd erg bezig is met 'dagprijzen'. Onlangs werd een door mij bestelde box tijdens de leveringsperiode in prijs verlaagd, dus heb ik die geannuleerd en opnieuw besteld.
    Bij een aantal boxen zag ik plotseling prijsverhogingen van 300% (kennelijke vergissingen), blijf in elk geval alert. Overigens ben ik zeer tevreden met dit adres.

Pagina 27 van 47 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •