Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 196 van 196 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    Is een US import blu ray af te spelen op mijn PS3? Het gaat om deze titel:

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...+blu+ray&ajr=3
    Volgens deze recensie is deze specifieke titel inderdaad regiovrij. Je zou hem dus moeten kunnen afspelen op je Europese PS3.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Volgens deze recensie is deze specifieke titel inderdaad regiovrij. Je zou hem dus moeten kunnen afspelen op je Europese PS3.
    Mooi! Ik zoek Spies Like Us al eeuwen.

    Bedankt voor je reactie

  3. #178

    Standaard

    Het wordt onderhand eens tijd om mijn verzameling uit te breiden met Nederlandse speelfilms. Ik wil deze wel graag op blu-ray. Nu is mijn vraag of de titels die op blu-ray verkrijgbaar zijn over het algemeen regiovrij of regio B zijn. Voor iemand als ik die in Amerika woon, is deze vraag uiteraard relevant.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Het wordt onderhand eens tijd om mijn verzameling uit te breiden met Nederlandse speelfilms. Ik wil deze wel graag op blu-ray. Nu is mijn vraag of de titels die op blu-ray verkrijgbaar zijn over het algemeen regiovrij of regio B zijn. Voor iemand als ik die in Amerika woon, is deze vraag uiteraard relevant.
    Ik denk dat je beter specifiek de titels kunt noemen waar je het van wil weten, dan kunnen wij met een regio A speler voor je testen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat je beter specifiek de titels kunt noemen waar je het van wil weten, dan kunnen wij met een regio A speler voor je testen.
    Hier alvast twee titels:
    - Oorlogswinter
    - De Hel van '63

    Er zijn nog verrassend weinig Nederlandse films en series op blu-ray te vinden. Enig idee of Soldaat van Oranje op blu-ray wordt uitgebracht? Zo ja, wanneer?

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Hier alvast twee titels:
    - Oorlogswinter
    - De Hel van '63

    Er zijn nog verrassend weinig Nederlandse films en series op blu-ray te vinden. Enig idee of Soldaat van Oranje op blu-ray wordt uitgebracht? Zo ja, wanneer?
    NL backcatalog wordt bijna niet uitgebracht, er zijn er 2 of 3 en dan niet van die fijne klassiekers...

    - Oorlogswinter:
    Regio ABC volgens de hoes en idd speelt in de regio A speler.
    Je kunt wel problemen krijgen met een stukje 1080i50(intro logo VFE), maar hoe dat precies zit weet ik niet, maar dat heb ik wel eens gelezen op blu-ray.com bij een recensie. Menu is iig 1080p24.

    - De Hel van '63:
    Als ik het niet vergeet, dan neem ik hem morgen even mee naar huis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    NL backcatalog wordt bijna niet uitgebracht, er zijn er 2 of 3 en dan niet van die fijne klassiekers...

    - Oorlogswinter:
    Regio ABC volgens de hoes en idd speelt in de regio A speler.
    Je kunt wel problemen krijgen met een stukje 1080i50(intro logo VFE), maar hoe dat precies zit weet ik niet, maar dat heb ik wel eens gelezen op blu-ray.com bij een recensie. Menu is iig 1080p24.

    - De Hel van '63:
    Als ik het niet vergeet, dan neem ik hem morgen even mee naar huis.
    Ik ben benieuwd wat je me kunt vertellen over De Hel van '63. Bedankt alvast.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat je me kunt vertellen over De Hel van '63. Bedankt alvast.
    Ik kan je over nog wat meer films wat vertellen

    De onderstaande films zijn allemaal afspeelbaar in een regio A speler en alles is in 1080p24:

    - De Hel van '63
    - Moordwijven
    - Alibi
    - De Storm
    - Zwartboek(is natuurlijk ook een US versie van)

    De onderstaande is afspeelbaar, maar alles is in 1080i50:

    - Terug naar de Kust


    Mocht je wat willen bestellen en je hebt mijn hulp nodig PM me dan maar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #184

    Standaard

    En nog 2 titels afspeelbaar:

    - De Gelukkige Huisvrouw
    - Komt een Vrouw bij de Doktor(er staat regio B op inlay)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #185

    Standaard

    Vraagje:

    Nou heb ik vandaag uit de us lock up binnen gekregen en zou die volgens een site nl subbed moeten zijn.
    Maar nu is het volgende probleem er, ik kan m niet afspelen op geen van mn 3 ps3s.
    Ik zie wel dat de film erin zit dmv de foto in mn mediabar, maar zodra ik m aan zet reset hij mn ps3s.

    Op het doosje staat iig dat ie regia a en b zou moeten zijn.
    Ik zie ook geen beschadigingen op de schijf.

    Is de schijf nu niet goed of is ie toch niet af te spelen op onze regio?

    Op de site was die regio untested maar het staat wel op het doosje.
    http://www.blu-ray.com/movies/Lock-Up-Blu-ray/11357/

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik kan je over nog wat meer films wat vertellen

    De onderstaande films zijn allemaal afspeelbaar in een regio A speler en alles is in 1080p24:

    - De Hel van '63
    - Moordwijven
    - Alibi
    - De Storm
    - Zwartboek(is natuurlijk ook een US versie van)

    De onderstaande is afspeelbaar, maar alles is in 1080i50:

    - Terug naar de Kust


    Mocht je wat willen bestellen en je hebt mijn hulp nodig PM me dan maar.
    Bedankt voor het uitzoeken!

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Beetje vreemde conclusie dat sinds het verdwijnen van HD DVD het meerendeel van de BD regiogecodeerd zijn, (ach ja ....wikipedia ), doordat Universal en Paramount nu ook BD uitgeven is juist het tegenovergestelde te merken.
    Bij bestaande maatschapijen zie ik geen verandering.
    Ik ben benieuwd wat er nu met New Line titels gaat gebeuren nu deze maatschapij wordt opgedoekt, en de uitgaves waarschijnlijk door moedermaatschapij Warner zullen worden uitgebracht.

    Dat alles doet natuurlijk niets af van het feit dat ik ook een gruwlijke hekel heb aan heel die regiocodering, en dat die van mij zo snel mogelijk mag verdwijnen.
    Ik heb een blu ray speler samsung bd-c5900,maar die speelt mijn vers gebrande blu ray dvd,s niet af.mijn zus heeft een Phillips blu ray speler die speelt ze wel af,ik ben de wanhoop nabij.wie kan mij helpen.
    B.Ray.

  13. #188

    Standaard

    Hallo ik heb een vraag mijn bluray speler is regio b maar ik heb een bluray film gekregen met regio 1 er op en ik kan hem afspelen hoe kan dat.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richardv Bekijk bericht
    Hallo ik heb een vraag mijn bluray speler is regio b maar ik heb een bluray film gekregen met regio 1 er op en ik kan hem afspelen hoe kan dat.
    Blijkbaar zit er dan geen regiocode op.

    Maar waarom stel je de vraag als je zelf zegt dat je hem af kan spelen???

  15. #190

    Standaard

    haha ik wil weten of ik dan ook regio a films kan afspelen want een regio 1 dvd speelt hij niet af

  16. #191

    Standaard

    Soms kan dat, dan is het een regio A blu ray, maar is ie niet regio A gecodeerd.

    D.w.z dat hij dan toch afspeelbaar is op een regio 2(B) speler.

    Hoe dat zit dan met een DVD weet ik niet, maar ik heb pas een Regiovrije Bluray speler aangeschaft bij www.stegen.com, en die is regiovrij voor blu ray schijfjes en regiovrij voor DVD schijfjes.

    Maar wat betreft je vraag, soms is het mogelijk, en soms niet.

    Wil je altijd je films en schijfjes kunnen afspelen, adviseer ik je een regio vrije speler te kopen.

  17. #192

    Standaard

    Oke Bedankt voor de info ga morgen eerst even me doos zoeken kijken wat daar opstaat want het is namelijk een hele home cinema set die ik toen die tijd heb gekocht.

  18. #193

    Standaard

    Een regiovrije blurayspeler, tevens regiovrijespeler zijn daar erg goedkoop, dat het zeker de moeite waard is er een aan te schaffen.

    Dan kan je dus alles afspelen, want vaak hebben ze in het buitenland mooiere en betere uitgaves dan wat ze hier uitbrengen.

    En dan heb je dus ook geen problemen meer zoals nu.

    Ik had er eerst ook geen, maar nu dus wel, en das echt fijn.

    Je hebt ze al voor nog geen 200 euro.

    Je kan soms je speler ook regiovrij laten maken, maar niet elke speler is daar geschikt voor.

    En soms wegen de kosten voor regiovrij maken niet op tegen een regiovrije speler kopen.

    Persoonlijk heb ik er pas voor gekozen er een aan te schaffen, en nu zijn die regioproblemen dus verleden tijd.

    En wellicht is deze http://bluray.liesinc.net/ site ook wat voor je.

    Daar heb je een overzicht van Blu ray schijfjes, welke regiovrij zijn, en welke niet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-03-2012 om 00:04

  19. #194

    Standaard

    Is het Philips HTS3541 - 5.1 Home Cinema set regiovrij? Weet iemand dat?

  20. #195

    Standaard

    Ik ben er bijna zeker van dat hij niet regiovrij is. 99%


  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j006t Bekijk bericht
    Is het Philips HTS3541 - 5.1 Home Cinema set regiovrij? Weet iemand dat?
    Zie ook: http://www.videohelp.com/dvdhacks

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •