Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 196 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Niet goed opgelet!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Juist, maar we hebben het hier volgens mij over de schijfjes, niet over de apparatuur waarmee je de schijfjes afspeelt.
    Topic titel luidt anders " Alles over regio codering", dus niet alleen over schijfjes, maar ook "overige gerelateerde zaken".

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Topic titel luidt anders " Alles over regio codering", dus niet alleen over schijfjes, maar ook "overige gerelateerde zaken".
    Klopt, laten we het lekker breed houden!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Misschien handig om dit toe te voegen aan de startpost - als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik 't graag:
    Bij deze gedaan Aanvullingen graag even via een reactie in dit topic, of door middel van een PM aan mij, dan pas ik de startpost aan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #55

    Standaard

    Vraagje. Zijn er BD-spelers die qua afspelen van gewone DVD's regiovrij zijn of makkelijk regiovrij te maken zijn?

    Omdat ik er sinds vandaag een tv voor de slaapkamer bij heb, en m'n "oude" dvd-speler doorschuift heb ik er nu ruimte bij in mijn video-meubel. Misschien dat er dus toch snel een BD-speler bij komt, maar dan wil ik er wel minimaal van op aan kunnen dat dat ding regiovrij dvd's kan afspelen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vraagje. Zijn er BD-spelers die qua afspelen van gewone DVD's regiovrij zijn of makkelijk regiovrij te maken zijn?

    Omdat ik er sinds vandaag een tv voor de slaapkamer bij heb, en m'n "oude" dvd-speler doorschuift heb ik er nu ruimte bij in mijn video-meubel. Misschien dat er dus toch snel een BD-speler bij komt, maar dan wil ik er wel minimaal van op aan kunnen dat dat ding regiovrij dvd's kan afspelen.
    In Blu-ray speler kunnen ook regiovrije dvd's worden afgespeeld.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  7. #57

    Standaard

    Dat was niet zijn vraag. Hij vraagt of er blu-ray spelers zijn die regiovrij zijn.

  8. #58

    Standaard

    Nee nog niet,medio 2009 of 2010 moeten ze wel komen maar dat is nog de vraag he
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat was niet zijn vraag. Hij vraagt of er blu-ray spelers zijn die regiovrij zijn.
    Nou eigenlijk vraag ik dus of er BD-spelers zijn die qua afspelen van gewone dvd's regiovrij zijn. Dat ze qua afspelen van Blu-ray's nog niet regiovrij zijn snap ik.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nou eigenlijk vraag ik dus of er BD-spelers zijn die qua afspelen van gewone dvd's regiovrij zijn. Dat ze qua afspelen van Blu-ray's nog niet regiovrij zijn snap ik.
    De BDP-1400 van samsung is makkelijk voor sd-dvd's regio vrij te maken code vind je op videohelp.com
    En er zijn ook al regio vrije blu-ray spelers voor blu-ray onder andere van sony.
    Moet je maar eens googelen.
    Er zijn bedrijven die gemodificeerde blu-ray spelers verkopen die voor zowel dvd als blu-ray regio vrij zijn.
    Ik zelf heb een bdp 1400 van samsung en heb deze regio vrij gemaakt voor dvd

  11. #61

    Standaard

    Mijn BluRay speler: Panasonic DMP-BD50 is voor een flinke bom duiten DVD-regio vrij en BR-Zone vrij gemaakt. Het is dus nu al ZEER zeker mogelijk...

    eea ook getest en het werkt allemaal perfect.

  12. #62

    Standaard

    Het gaat er natuurlijk om dat ik geen geld wil besteden aan dure mods. Ik weet dat sommige spelers voor wat betreft het BD-deel hardwarematig regiovrij te maken zijn, maar ik zou dus al tevreden zijn als er voor enkel het DVD-deel een "code-matige" regiohack bestaat. Uit het verhaal van tony_clifton begrijp ik dat de Samsung BDP-1400 in die categorie zou vallen, dus zal ik die eens verder onderzoeken. Bedankt voor de tip.

  13. #63

    Standaard

    Je kunt natuurlijk altijd gewoon eerst je favoriete blu-ray speler uitzoeken en vervolgens het typenummer in toetsen op videohelp.com om te checken of de desbetreffende speler gemakkelijk regiovrij kan worden gemaakt voor DVD's.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk altijd gewoon eerst je favoriete blu-ray speler uitzoeken en vervolgens het typenummer in toetsen op videohelp.com om te checken of de desbetreffende speler gemakkelijk regiovrij kan worden gemaakt voor DVD's.
    Via Google had ik al zoiets geprobeerd, maar dat leverde niks op: vandaar.

    Omdat de verhalen over de eerder genoemde Samsung-model me trouwens niet aanstonden heb ik er toch maar voor gekozen om voor die 2e tv een upscalende DVD-speler aan te schaffen (een Philips DVP 5990) en de aankoop van een BD-speler nog maar even af te houden. Dat laatste was eigenlijk al het plan, dus ik wacht maar gewoon verder.

  15. #65

    Standaard

    De bdp s350 van sony is ook zo regio vrij te maken.voor dvd
    Ik heb de bdp 1400 van samsung als 2e speler voor de slaapkamer
    Ben er ook niet helemaal over te spreken.
    Maar voor de slaapkamer doet ie het aardig loopt af en toe vast maar nooit tijdens een film.
    Alleen in het main menu van blu-ray discs tot nu toe 2 keer gebeurd in 2 maanden.
    De bdp s350 van sony is wel ok en je krijgt er bij v&d prijzen circus nu 10 blu-rays gratis bij.
    Bij diverse andere zaken 6 blu-rays gratis.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Via Google had ik al zoiets geprobeerd, maar dat leverde niks op: vandaar.

    Omdat de verhalen over de eerder genoemde Samsung-model me trouwens niet aanstonden heb ik er toch maar voor gekozen om voor die 2e tv een upscalende DVD-speler aan te schaffen (een Philips DVP 5990) en de aankoop van een BD-speler nog maar even af te houden. Dat laatste was eigenlijk al het plan, dus ik wacht maar gewoon verder.
    Heb de link even voor je opgezocht: http://www.videohelp.com/dvdhacks
    Hier kun je gewoon het model invoeren en op search klikken. Koud kunstje!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #67

    Standaard

    Erg handig die website (http://bluray.liesinc.net/) om te zien welke blu-rays nou regiovrij zijn....zeker omdat ik volgende week naar New York vertrek.

    Echter als ik sommige titels, die op bovenstaande website als regiovrij staan aangegeven, opzoek op www.amazon.com staan ze daar als regio 1 (USA & Canada only) aangegeven.
    Bijvoorbeeld Memento, Heroes en anderen.
    Memento bij amazon.com: http://www.amazon.com/Memento-Blu-ra...3553959&sr=8-1

    Bij titels als Closer en 2001 staat bij amazon.com dan wel weer aangegeven dat het om regiovrije discs gaat.
    mijn vraag is dus....wat is nou betrouwbaarder?
    "Time for power draw near."

  18. #68

    Standaard

    Ik denk bovenstaande site betrouwbaarder is want die worden ook gecontroleerd.
    Die info bij Amazon wordt wel eens standaard erbij gezet heb ik het idee. Regio 1 is sowieso stom want dat geldt voor DVD's
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    http://bluray.liesinc.net/ is zeker meer betrouwbaar dan amazon. En anders kun je ook nog bij movietyme kijken; die zijn ook erg betrouwbaar (testen alles geloof ik zelf).

  20. #70

    Standaard

    Inderdaad, zoals reeds aangegeven: Amazon moet je niet op vertrouwen.

    @Rogue, bedankt voor de link, zal ik even toevoegen aan de startpost.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Inderdaad, zoals reeds aangegeven: Amazon moet je niet op vertrouwen.

    @Rogue, bedankt voor de link, zal ik even toevoegen aan de startpost.

  22. #72

    Standaard

    Bedankt voor dit topic!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #73

    Standaard

    Heb al aardig wat BD's voor mijn Panasonic BD50 (regiovrij) en heb nog nooit "1" hoeven in te drukken om Regio A te kiezen...
    Dus 't valt wel mee...
    Heb (inderdaad) geen Fox BD...

  24. #74
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb een vraag(je":

    Ik ben een fan van de echte groten (zoals Newman, Heston, Fonda en Lancaster).
    Nu zie ik bijvoorbeeld dat er van Paul Newman heel veél dvs's op in Regio 1 zijn uitgebracht, maar (nog) niet op Regio 2. Houdt dat in dat dat nog staat te gebeuren??

    Ik heb alleen maar Regio 2 en mis door het bovenstaande zeer veel (oudere top) films.

    Iemand hier een antwoord op? Bij voorbaat dank!
    I'll be back!!

  25. #75

    Standaard

    Nee, je kunt er niet vanuit gaan dat blu-ray's of dvd's die in regio 1 uit zijn gebracht ook allemaal in regio 2 uitgebracht worden. Welke films bedoel je trouwens?

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •