De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mijn philips universal afstandbediening doet het niet met mi

    ik heb laast een philips universal afstandbediening(sbc ru545) gekocht.
    Maar ik kan mijn dvd speler er niet mee bedienen(mustek v562)

    mijn vcr en tv doen het wel.

  2. #2

    Standaard

    als mustek niet van philips is is dat logisch. Want een universele philips afstandsbediening kan alleen philips producten bedienen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    als mustek niet van philips is is dat logisch. Want een universele philips afstandsbediening kan alleen philips producten bedienen.
    die afstandbediening kan ook meerdere merken bediening dus ook geen philps.

  4. #4

    Standaard

    oh....dan weet ik het ook niet meer. Vraagje voor de experts wordt het dan.

    Succes!

  5. #5

    Standaard

    Philips heeft verschillende soorten afstandbedieningen.
    Er zijn Philips afstandbedieningen die enkel verloren of defecte afstandbedieningen van Philips kunnen vervangen.
    Deze hebben een type-nummer RP-***

    En er zijn echte universele afstandbedieningen die de meeste andere merken (te "programmeren") kunnen bedienen.
    Deze hebben een type-nummer RU-***

    Om Mustek te kunnen bedienen moet dit merk wel vermeld worden in de lijst die in de handleiding staat.
    In ieder geval moet je een procedure volgen (ook vermeld in de handleiding) om je type van dvd speler in de RC te programmeren.

    Jaak

  6. #6

    Standaard

    kijk eens achter in het boekje van die afstandsbediening, ik had een keer 880 te leen en daar stond alles achter in het boekje met de signaal codes erbij!! als mustek daar niet bij staat, wat ik eerlijk gezegt wel verwacht dan kan je hem er niet mee bedienen!! de 880 heeft een leer functie! die kan dat wel als dat merk er niet bij staat!

    suc6 ermee

    grtjs Michiel
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel
    kijk eens achter in het boekje van die afstandsbediening, ik had een keer 880 te leen en daar stond alles achter in het boekje met de signaal codes erbij!! als mustek daar niet bij staat, wat ik eerlijk gezegt wel verwacht dan kan je hem er niet mee bedienen!! de 880 heeft een leer functie! die kan dat wel als dat merk er niet bij staat!

    suc6 ermee

    grtjs Michiel

    de mustek staat er niet bij in het boekje.

    Dus ik kan hem daarmee niet aan de gang krijgen.
    Met de auto zoekfunctie had hij niks gevonden.

    welke unversiale afstandbediening kan dit dan wel bedienen:

    tv: philps uit de jren 80
    vcr:grunig
    dvd:mustek

  8. #8

    Standaard

    Je kan een afstandbediening kopen met learn functie.
    Dat wil zeggen dat je per functie het IR signaal van je originele afstandbediening moet overbrengen naar je universele afstandbediening.

    Een voorwaarde hiervoor is natuurlijk dat je de originele nog wel in je bezit moet hebben.

    "One for all" heeft dit (bvb One For All 5)
    Hun website vind je hier

    Jaak

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaak
    Je kan een afstandbediening kopen met learn functie.
    Dat wil zeggen dat je per functie het IR signaal van je originele afstandbediening moet overbrengen naar je universele afstandbediening.

    Een voorwaarde hiervoor is natuurlijk dat je de originele nog wel in je bezit moet hebben.

    "One for all" heeft dit (bvb One For All 5)
    Hun website vind je hier

    Jaak
    thks


    maar weet je een nederlandse dealer?

  10. #10

    Standaard

    Hier (Antwerpen) zijn die remote's van OFA in de meeste winkels verkrijgbaar. Ikveronderstel dat dat in Nl ook wel zo zal zijn ?


    Jaak

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaak
    Hier (Antwerpen) zijn die remote's van OFA in de meeste winkels verkrijgbaar. Ikveronderstel dat dat in Nl ook wel zo zal zijn ?


    Jaak
    hoeveel kosten ze eigenlijk?

    ik bedoel alleen degene met de overneem functies

  12. #12

    Standaard

    hoeveel kosten ze eigenlijk?
    Daar kan ik je geen juist antwoord op geven.
    Heb wel het nummer gevonden van OFA Nederland.
    Wellicht krijg je daar meer informatie

    Tel: +31-53 4888000

    Jaak

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M_KOS


    tv: philps uit de jren 80
    vcr:grunig
    dvd:mustek
    Gewoon lekker bij een goeie ab. blijven je hebt nu de 545 ik zou het model boven die van jou pakken de RU880.
    hiermee kan je vrijwel alles zelfs een dvd speler regiovrij maken en bijna iedere winkel in NL heeft die wel liggen!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel


    Gewoon lekker bij een goeie ab. blijven je hebt nu de 545 ik zou het model boven die van jou pakken de RU880.
    hiermee kan je vrijwel alles zelfs een dvd speler regiovrij maken en bijna iedere winkel in NL heeft die wel liggen!
    die 8880 is een hoop geld bijna 100 euro

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •