Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 310 van 310 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    De nieuwe Sony spelers staan nu op de Sony website.
    Had in de MM 24 uursactie de 350 nog aangeschaft voor een leuke prijs.

  2. #302

    Cool Firmeware update via USB stick

    Hallo Ik heb sinds kort deze BDP-S350 Blu-rayspeler van Sony,
    Nu las ik op de site van sony dat wanneer je een lagere fimware hebt dan 019 dan wordt er aan bevolen om een firmeware update te doen.

    Wat is het voordeel wat je haalt met deze update (mijn engels is niet zo goed van daar mijn vraag) meer mogelijk heden qwa beeld/geluid of zo ?

    en kan je deze firmeware ook met een USB stick updaten (kan achter op daar zit een USB aansluiting) of is het alleen mogenlijk om dat of via het netwerk te doen of met een schijfje..

    Ik heb deze BDP-S350 aangesloten op een Samsung LE32B650 (was eigenlijk verplicht om een Blu-Ray aan te schaffen want de andere DVD spelers hebben last van Lipsync,(wanneer ik het geluid vanaf de DVD speler rechtsreeks op mijn audio systeem afspeel (aangesloten met een Optische of digitale kabel)

    Nu met deze Blu-ray speler is dat aardig verholpen (zit soms nog wel is wat in)

    hoor het graag.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door avious Bekijk bericht
    Hallo Ik heb sinds kort deze BDP-S350 Blu-rayspeler van Sony,
    Nu las ik op de site van sony dat wanneer je een lagere fimware hebt dan 019 dan wordt er aan bevolen om een firmeware update te doen.

    Wat is het voordeel wat je haalt met deze update (mijn engels is niet zo goed van daar mijn vraag) meer mogelijk heden qwa beeld/geluid of zo ?

    en kan je deze firmeware ook met een USB stick updaten (kan achter op daar zit een USB aansluiting) of is het alleen mogenlijk om dat of via het netwerk te doen of met een schijfje..

    Ik heb deze BDP-S350 aangesloten op een Samsung LE32B650 (was eigenlijk verplicht om een Blu-Ray aan te schaffen want de andere DVD spelers hebben last van Lipsync,(wanneer ik het geluid vanaf de DVD speler rechtsreeks op mijn audio systeem afspeel (aangesloten met een Optische of digitale kabel)

    Nu met deze Blu-ray speler is dat aardig verholpen (zit soms nog wel is wat in)

    hoor het graag.
    Een firmware update is altijd handig ivm compatibiliteitsproblemen bij evt nieuwe blurays. Dus ik zou zeggen, download gewoon de update van de Nederlandse Sony site of sluit je BR speler op het internet aan. Je kunt in ieder geval NIET updaten via een USB stick. De USB ingang op deze speler is alleen voor gebruik met BD Live en niet voor andere doelen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #304

    Standaard

    Oké duidelijk Michael Hamers bedankt voor de info zal het dan op een schijfje zetten (heb het spul nog niet op het internet aan gesloten)

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Je kunt ook deze All for One remote kopen voor minder dan 2 tientjes bij de Mediamarkt, je moet dan degene voor 2 apparaten hebben, nl. tv en dvd-speler:



    Daar heb ik mijn Sony S550 regiovrij mee gemaakt (werkt ook voor de S350), volgens deze instructies:

    Full procedure for a oneforall remote is as follows:

    1. Press DVD
    2. Hold the magic button until the DVD button flashes twice.
    3. Press 0533

    4. Hold the magic button until it flashes twice.
    5. Press 994
    6. Press Magic Key (don't hold)
    7. Press 00189 (if your oneforall remote uses 4 digit or 3 digit codes, use less leading zeros)
    8. Press 1 ( this sets it to key 1 - it flashes twice )

    9. Hold the magic button until it flashes twice.
    10. Press 994
    11. Press Magic Key (don't hold)
    12. Press 00255
    13. Press 2 ( this sets it to key 2 - it flashes twice )

    14. Hold the magic button until it flashes twice.
    15. Press 994
    16. Press Magic Key (don't hold)
    17. Press 00095
    18. Press 3 ( this sets it to key 3 - it flashes twice )

    19. Hold the magic button until it flashes twice.
    20. Press 994
    21. Press Magic Key (don't hold)
    22. Press 00221
    23. Press 4 ( this sets it to key 4 - it flashes twice )

    24. Hold the magic button until it flashes twice.
    25. Press 994
    26. Press Magic Key (don't hold)
    27. Press 00079
    28. Press 5 ( this sets it to key 5 - it flashes twice )

    The remote is now programmed and ready to use, to make the BDP-S350 region free:

    1. Use the remote that came with the player to bring the player out of standby, make sure there isn't a disc in it.
    2. Press 1, 2, 3, 4, 5 on the oneforall remote. The 24p light will start flashing
    3. Put the player back into standby with the Sony remote
    4. Next time you turn on the player it will be region free for DVD playback.


    Voordeel boven bovenstaande apparaatje is dat je hier natuurlijk meerdere apparaten mee regiovrij kunt maken.

    Het werkt inderdaad alleen voor het dvd-gedeelte natuurlijk.
    Dank voor de tip:Werkt perfekt en is in 3 minuten gebeurd.

  6. #306

    Standaard

    Mijn Sony S-350 speelt alles af behalve dvd's van de maatschappij "subversive". Ik heb zeker drie films van die maatschappij en alledrie stoppen ze bij het logo.....en speelt niet verder, je komt niet eens bij het menu.

    In mijn gewone dvd-speler spelen ze wel gewoon af...alleen heeft die geen upscaler en vind ik het gewoon niet mooi kijken.

    Iemand enig idee waarom mn Blu Ray speler alleen deze films niet pakt??

  7. #307

    Standaard

    Dat zal met een bepaalde manier van authoring zijn die op die betreffende discs is gebruikt. Heb je wel de laatste firmware op je S350 staan?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat zal met een bepaalde manier van authoring zijn die op die betreffende discs is gebruikt. Heb je wel de laatste firmware op je S350 staan?
    Snap dat firmware nooit zo. Hij is een maand oud en nieuw uit de doos. Zo'n firmware is toch alleen voor Blu Ray live content bedoeld?

    Maar verder slikt mn speler alles....alleen dus van Subversive niet....vreemd.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Snap dat firmware nooit zo. Hij is een maand oud en nieuw uit de doos. Zo'n firmware is toch alleen voor Blu Ray live content bedoeld?

    Maar verder slikt mn speler alles....alleen dus van Subversive niet....vreemd.
    Een firmware update heeft niet alleen met BD Live te maken. Een firmware update kan er voor zorgen dat bijvoorbeeld er minder judder optreedt, of betere compatibiliteit met BR discs (ivm Java om maar een voorbeeld te noemen), maar ook het afspelen van een DVD kan er baat bij hebben.

    Dus gewoon even die update van 50 mb downloaden. Op een cd branden en updaten maar. Er kan niets fout gaan. Ik heb inmiddels al 3x mijn BDP-S550 geupdate. En als je je speler rechtstreeks aan internet hangt is het helemaal makkelijk, want dan gebeurt het automatisch...

    En dat je speler een maand oud is wil niet zeggen dat het apparaat zelf up to date is. Toen ik mijn speler kocht en em aansloot was ie dus 1 minuut oud voor mijzelf, maar er was toch een update...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #310

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •