Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 310 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ben nu dus weer in de war, krijg ik met de bdp-s550 via optischeof coaxiale verbindingen maar 3 kanaals geluid of gewoon DD 5.1?

    Denk toch dat ik de bdp-s550 wil, want de playstation heb ik niet echt nodig, ben erg tevreden met mijn 360.





    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Volgens mij zet de sony bd speler de HD audio formaten gewoon om in Dolby Digital of DTS! ( althans overige bd spelers doen dat in ieder geval)
    De BD speler doet dit overigens nog in een lagere compressie en dus hogere bitrate!
    Het zal dus zelfs beter dan de dvd versie moeten klinken! theoretisch dan
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  2. #202
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kan op internet de manual downloaden daarin staat een tabel met de audio mogelijkheden

    Op pagina 69 wordt het bevestigt, klik op de link hierboven, dan vindt je een tabel!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-12-2008 om 10:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je kan op internet de manual downloaden daarin staat een tabel met de audio mogelijkheden

    Op pagina 69 wordt het bevestigt, klik op de link hierboven, dan vindt je een tabel!
    Excuus, helemaal waar : Optisch/COAX vertaald naar "normale" Dolby Digital/DTS. Er wordt 2 kanaals audio naar je versterker overgepiept als je de audio instellingen bij Dolby Digital en DTS niet op deze formaten hebt ingesteld.

    Overigens Locutus, een mooi prijsje voor de 550. Voor die prijs zou ik ook voor deze speler gekozen hebben....

    Veel plezier ermee....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #204

    Standaard

    Nieuwe firmware versie voor de 350 is te downloaden (v013).
    Deze firmware versie verbeterd de BD compatabliteit voor sommige BD schijven.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Nieuwe firmware versie voor de 350 is te downloaden (v013).
    Deze firmware versie verbeterd de BD compatabliteit voor sommige BD schijven.
    Ik heb nog gewoon de software 'uit de doos' erop staan. Toch maar eens gaan doen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #206

    Standaard bdp 550

    Hallo, techneuten..allereerst :WEKOM ALLEMAAL!
    Is hier miss. iemand die de bdp550 heeft aangesloten via de str-da 1200 es van sony ?
    ik heb wat aansluit vragen mbt. het analoge gedeelte. kan ik bv. naast analoog ook optisch aansluiten? dit mbt. het volume verschil ? en kan ik met hdmi van de 550 naar de receiver en dan naar de tv.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le mans Bekijk bericht
    Hallo, techneuten..allereerst :WEKOM ALLEMAAL!
    Is hier miss. iemand die de bdp550 heeft aangesloten via de str-da 1200 es van sony ?
    ik heb wat aansluit vragen mbt. het analoge gedeelte. kan ik bv. naast analoog ook optisch aansluiten? dit mbt. het volume verschil ? en kan ik met hdmi van de 550 naar de receiver en dan naar de tv.
    Je kunt gerust al die aansluitingen tegelijk gebruiken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #208

    Standaard eindelijk HD geluid

    Heb een paar weken geleden het hier als eens over gehad. Ik kreeg geen HD geluid krijg uit mijn sony-350B in combinatie met een denon avr-1909.
    Als geprobeerd maar niets werkt, volgen de gebruiksaanwijzing ingesteld maar helaas.
    Heb nogmaals de sony-350 door gelezen en nu staat er achterin een paar regels die naar mijn mening bij de audio-instellingen/video-instellingen horen te staan.
    Als de beeld instelling op 480/576 i of p staat, zal die altijd het geluid Dolby-True & DTS-HD Master als LPCM, Dolby & DTS door sturen.Ondanks dat je de BD audio instelling op rechtstreeks heb staan zo als het moet (bitstream).

    Mijn probleem is opgelost er is HD geluid uit de Denon en het klink zeer goed.
    Heb de beamer component aangesloten en zo ingesteld dat die 1080i moet afspelen. Het beeld is nu kleiner maar dat lost zich vanzelf op als we een HD beamer hebben.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Nieuwe firmware versie voor de 350 is te downloaden (v013).
    Deze firmware versie verbeterd de BD compatabliteit voor sommige BD schijven.
    Waar is deze versie te vinden ? Op sony.nl staat nog steeds v010 als nieuwste.

  10. #210

    Standaard

    http://support.sony-europe.com/hav/d...0&f=FW_BDPS350

    Maar ik kom ook niet hoger dan dat je opgeeft. Speler aangesloten op internet geeft vanzelf aan of er een nieuwere versie firmware is. Zal zelf niet te veel moeite er aanbesteden regelt zich van zelf.

  11. #211

    Standaard 550

    ik heb de 550 aangesloten met hdmi naar de sony str-da 1200 es en met hdmi naar mijn 42"hitachi ,vervolgens de analoge aansluitingen gemaakt en een toslink naar de reciever.
    ik krijg geen indicatie van true hd op de 550 via analoog of een dts indicatie via toslink .en hoe kan het dat ik mijn beeld niet meer beeldvullend kan krijgen? mijn plasma kan ineens alleen maar zoom 1 en zoom 2 herkennen met een min. verschil. zonder hdmi kon ik vele formaten selecteren met de AB. zou hdmi de zwarte balken als beeld herkennen? ( indiana jones en iron man )

    verder iedereen PRETTIGE DAGEN !!

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rednax Bekijk bericht
    Waar is deze versie te vinden ? Op sony.nl staat nog steeds v010 als nieuwste.
    Heb m'n speler op internet aangesloten en kreeg een kreet dat er nieuwe firmware aanwezig was. Op diezelfde dag naar de Sony site gegaan om te kijken wat de wijzigingen waren, en toen stond er wel die nieuwe versie te downloaden. Waarom die ineens verdwenen is weet is ff een raadsel.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Heb m'n speler op internet aangesloten en kreeg een kreet dat er nieuwe firmware aanwezig was. Op diezelfde dag naar de Sony site gegaan om te kijken wat de wijzigingen waren, en toen stond er wel die nieuwe versie te downloaden. Waarom die ineens verdwenen is weet is ff een raadsel.....
    Wellicht teveel bug meldingen ontvangen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #214

    Standaard

    Is de 550 ook zelf regiovrij te maken? En zo ja. Hoe?

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Is de 550 ook zelf regiovrij te maken? En zo ja. Hoe?
    Kan alleen maar met een modchip die erin gesoldeerd moet worden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Kan alleen maar met een modchip die erin gesoldeerd moet worden.
    Al iets gelezen/gehoord over ervaringen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #217

    Standaard

    Vraagje:

    Bij het menu heb ik gezet dat de speler moet starten met nederlandse ondertitels, maar hij doet dit helemaal niet, ook niet na een restart, heb the dark knight en the matrix BR geprobeerd, iemand?

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Al iets gelezen/gehoord over ervaringen?
    Nee daar weet ik verder nog niets van. Het schijnt wel goed te werken en ook kun je de speler gewoon updaten naderhand. Het kost alleen erg veel vind ik om je BR speler te laten modden. Ik koop wel gewoon regiovrije of regio B schijfjes. Dan wacht ik nog maar ff.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #219

    Standaard

    Vreemd, de speler (BPD-S350) werkt prima, afspelen van cd's werkt, evenals dvd's en natuurlijk BR.

    Maar in sommige gevallen krijg ik bij dvd's geen geluid, alleen beeld. Het gekke is dat regio 1 dvd's het wel doen (met universele ab de speler vrij geschakeld voor alle regio's), maar bij sommige regio 2 en regio all (vooral muziek, maar bij andere all regions muziek doet de speler het wel gewoon) geen geluid weergeeft. De meeste dvd's spelen gewoon af, ook r2, met geluid.

    Speler is via hdmi aan Harman Kardon versterker aangesloten, deze ook weer met hdmi naar lcd. Nu kan ik voor genoemde dvd's de dvd-speler inzetten (al heeft die helaas minder upscaling - 1080i -), maar indien het probleem zich voor zou doen bij een regio 1, dan kan ik deze dus niet afspelen (dvd-speler is niet vrij te schakelen).

    Ter verduidelijking : het gaat om originele dvd's, geen gebrand spul, bijvoorbeeld Star Trek Deep Space Nine - seizoen 1 (r2nl) en Trijntje Oosterhuis - A Thousand Times.

    Wellicht dat de firmware update 13 iets zou kunnen verhelpen? Omdat het schijnt dat mensen die deze update hebben uitgevoerd voordat deze van de site van Sony is afgehaald nu ook gebrande cd's kunnen afspelen..Momenteel heb ik tot ver010 ge-upt, iets nieuwers kan ik niet vinden.

    Of heeft iemand andere tips waarmee dit verholpen zou kunnen worden of waaraan het zou kunnen liggen?
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 06-01-2009 om 06:55
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #220

    Standaard

    Ik denk er aan de S550 kopen maar heb enkele vragen.

    Ik heb een Marantz SR7400 dus geen HDMI. Ik ga dus gebruik maken van de analoge 5.1 uitgang.

    Iemand ervaring mee en wat is de kwaliteit? Dat is uiteraard een persoonlijke smaakt...

    Kan het overweg met de verschillende nieuwe HD codecs via de analoge uitgang? Kan je de bass instellen op een cross over van 60 of 80Hz? Of heeft deze een default value en indien wel, wat is deze?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Ik denk er aan de S550 kopen maar heb enkele vragen.

    Ik heb een Marantz SR7400 dus geen HDMI. Ik ga dus gebruik maken van de analoge 5.1 uitgang.

    Iemand ervaring mee en wat is de kwaliteit? Dat is uiteraard een persoonlijke smaakt...

    Kan het overweg met de verschillende nieuwe HD codecs via de analoge uitgang? Kan je de bass instellen op een cross over van 60 of 80Hz? Of heeft deze een default value en indien wel, wat is deze?
    Hier ben ik dus ook zeer benieuwd naar, heb een Yamaha RX-V540RDS versterker. Deze heeft geen HDMI ingang maar wel een 5.1 analoge ingang.
    Nu twijfel ik tussen de Panasonic bd55 en deze Sony S550. Hebben beide spelers decoders voor alle HD audio soorten en worden deze HD audio signalen dan dus analoog doorgegeven?

  22. #222

    Standaard

    alleen de sony 550 geeft ook analoog alle HD signalen door, ik ben alleen nog niet achter de juiste instellingen ..iemand ??

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le mans Bekijk bericht
    alleen de sony 550 geeft ook analoog alle HD signalen door, ik ben alleen nog niet achter de juiste instellingen ..iemand ??
    Jij hebt deze speler? En analoog aangesloten op een receiver?
    Hoe is het geluid? Beter dan wanneer je digitaal aansluit (en dus 'slechts' dd en dts hebt)? Ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

  24. #224

    Standaard

    De Sony & de Panasonic heeft de HD signalen analoog door. Alleen is dit bij de Pana bv ingesteld op een cross over van 100Hz voor de bass. Persoonlijk vind ik dit een beetje aan de de hoge kant vind. Ik vraag nu af hoe dit is voor de Sony... Maar blijkbaar zijn er bij de Sony ook geen instellingen voor en is er enkel een default cross over. Weet echter niet wat die default is...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Check anders deze forums eens


    AV Forums UK
    AVS Forums VS
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •