Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 310 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Hoi, na het lezen van dit hele topic ben ik er nog steeds niet uit.

    Ik heb de sony bdp-350B gekocht en optisch aangesloten op mijn panasonic SC-PT860 cinema setje.

    Ik heb er 3 blu-ray disks bij gekocht waarvan er 2 dts-hd audio hebben en 1 heeft dolby true hd.

    De eerste film die ik probeerde was een DTS hd disk en hierbij kreeg ik geen geluid. Het lijkt erop dat de panasonic niet overschakeld op DTS signaal (er gaat geen lampje branden). Toen de Dolby true hd geprobeerd en deze had wel geluid. super geluid trouwens.

    Nu heb ik met de instellingen van de sony zitten spelen maar dat heeft ook niet veel geholpen. Ik kan de DTS terug zetten naar PCM maar volgens mij heb ik dan alleen maar 2.1 geluid ofzo... er gaat dan ook geen lampje branden.

    Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Of kan ik de sony gewoon niet gebruiken met dat panasonic setje?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Bij voorbaat hartelijk dank!!

  2. #177
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Via optisch gaat hij alles downconverten naar dolby digital of dts!
    Digitale audio moet iig op auto staan, niet pcm!

    Geeft hij bij TrueHD wel dolby digital aan op jouw versterker!
    Probeer anders een dvd met DTS, kan je uitsluiten waar het probleem ligt!

    Weet je zeker dat je op de Blu-ray Disc wel de juiste audio track hebt gekozen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #178

    Standaard

    Ok ik heb pcm er weer afgehaald.

    Bij true hd krijg ik wel het Dolby tekentje.
    Een gewone dvd met DTS doet het ook niet.

    Op de blu-ray weet ik zeker dat ik de juiste track heb.

    Ik heb zojuist op dat panasonic setje even rechtstreeks een dts dvd geprobeerd en dan krijg ik wel een dts icoontje.

    Zou het dan zo zijn dat de versterker geen dts pakt via de optische poort? Zou toch raar zijn?

    Bedankt voor je snelle reactie trouwens! erg relaxed!

  4. #179
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou het dan zo zijn dat de versterker geen dts pakt via de optische poort? Zou toch raar zijn?
    Dat lijkt me erg sterk!
    Maar mischien toch een instelling in je versterker!
    Ik heb zelf niet deze sony, maar weet dat je alleen kan kiezen tussen pcm of auto!
    Dan moet het toch aan je versterker liggen, denk ik!

    Probeer anders in het boekje van de versterker te zoeken naar de digitale audio instellingen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #180

    Standaard

    Nou ik ben er achter...

    Na lang zoeken en googlen blijkt het zo te zijn dat dit panasonic setje GEEN DTS ondersteund over de optische ingang

    Ik zit dus mooi met de gebakken peren... Vanmiddag maar eens eventjes bij de media markt langs om een oplossing te zoeken... Ik heb de set 2.5 mnd geleden gekocht en toen ook aangegeven dat ik een leuk setje wilde die ook blu-ray ondersteunde via externe speler.

    Bedankt voor je reacties! Ik zal de uitkomst van vanmiddag hier ook nog even plaatsen straks...

  6. #181

    Standaard

    Ik zou voorlopig helemaal geen BD speler van Sony meer kopen.....

    Is een klantonvriendelijk bedrijf dat verborgen files op zijn Blu Ray schijven plaats om zodoende uit te kunnen maken wat ZIJ willen op JOUW speler, zodoende kunnen zij beslissen voor jou, wat je nog wel en niet mag doen, met niet meer echt jouw speler.

    Zeer ongezonde zaak, een bedrijf met deze mentaliteit kan zo wel eens dingen voor je gaan besluiten die je absoluut niet wil, maar die je niet meer kunt tegenhouden nadat een blu ray schijf van Sony in jouw Sony speler is gestopt.

    Wie gelooft dat Sony updates alleen maar uit goedheid doet, daar heb ik medelijden mee, dat zijn meestal arme mensen die door hun goedgelovigheid vaak bedrogen worden. Je kan natuurlijk ook besluiten om geen Blu Ray schijven van Sony meer te kopen

    Als je jezelf voor de kerst wil verwennen met een nieuwe BR DVD speler, dan zou ik me bij het merk Sony nog wel eens 10x achter de oren krabben. BTW, zag een testje waarin oa een Sony, de Sony(BDP-S550) was niet het beste, dit door door een slechte deinterlacing van HD-materiaal en nog eea. Wil je daarintegen wel een goede/betere speler en niet de ongewenste intimiteiten :sad: van Sony, dan zou ik eens in de Panasonic stal gaan kijken

    Ben benieuwd wanneer de eerste berichten gaan opduiken van ongewenste updates van Sony standalone spelers(bij de PS3 heb ik het persoonlijk helaas al moeten ondervinden) door Blu Ray schijven van Sony.... Misbruik maken van macht..... mmmm, zijn dat Japanse eigenschappen of iedeeën van Sony Nederland
    Have fun and enjoy your collection

  7. #182

    Standaard

    Beste DVDProfilersFilmgek,

    Begin dit zo langzamerhand een beetje slaapverwekkend te vinden.
    Heb die andere discussie van je gelezen, en daar kan ik me wel in vinden : een verslechtering van je geluid in een upgrade welke je verplicht wordt is altijd zuur, maar heb je je niet afgevraagd of het een foutje van hun kant is wat betreft die upgrade die je hebt gedownload?
    Je zult echt wel niet de enige zijn die hier problemen mee hebt, en Sony zal allang op de hoogte zijn wat er allemaal verkeerd gegaan is met die upgrade, dus wellicht dat men al bezig is met een aangepaste upgrade welke dit probleem weer verhelpt. Denk je nou echt dat Sony door dit soort zaken klanten wil verspelen? I think not....

    Alleen op dit forum dan door gaan zagen over Sony omdat ze je een hak hebben gezet met je PS3 vind ik een klein beetje genant worden.
    Wel eens afgevraagd of er ook tevreden klanten zijn die wel genieten van de spelers die ze aangeschaft hebben?
    Mind you, de upgrades welke ik in het verleden van Sony heb gedownload voor mijn Blu-ray speler waren allemaal positieve upgrades zonder side effects waar jij last van hebt en allen een verbetering aan de functionaliteit ; daar schuift ook niemand de loftrompet voor uit, maar wee je gebeente als er eens iets niet zo lekker gaat dan is het opeens een k*#@tbedrijf eerste klas....

    Vind het prima dat je je gal wil spuien, daar heeft eenieder recht op, maar doe dat dan s.v.p. liever in de discussie die je daarvoor geopend hebt; tot nu toe was het in deze discussie nog goed toeven.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #183
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devned Bekijk bericht
    Nou ik ben er achter...

    Na lang zoeken en googlen blijkt het zo te zijn dat dit panasonic setje GEEN DTS ondersteund over de optische ingang

    Ik zit dus mooi met de gebakken peren... Vanmiddag maar eens eventjes bij de media markt langs om een oplossing te zoeken... Ik heb de set 2.5 mnd geleden gekocht en toen ook aangegeven dat ik een leuk setje wilde die ook blu-ray ondersteunde via externe speler.

    Bedankt voor je reacties! Ik zal de uitkomst van vanmiddag hier ook nog even plaatsen straks...

    Dat is balen, maar tevens ook zeer vreemd en vrij uniek, lijkt mij!
    Er valt wat voor te zeggen, omdat het mischien een all-in-one apparaat is, maar daardoor niet minder bizar!

    Overigens ook niet via een digitale coax, indien aanwezig?

    Succes
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Beste DVDProfilersFilmgek,

    Begin dit zo langzamerhand een beetje slaapverwekkend te vinden.
    Heb die andere discussie van je gelezen, en daar kan ik me wel in vinden : een verslechtering van je geluid in een upgrade welke je verplicht wordt is altijd zuur, maar heb je je niet afgevraagd of het een foutje van hun kant is wat betreft die upgrade die je hebt gedownload?
    Je zult echt wel niet de enige zijn die hier problemen mee hebt, en Sony zal allang op de hoogte zijn wat er allemaal verkeerd gegaan is met die upgrade, dus wellicht dat men al bezig is met een aangepaste upgrade welke dit probleem weer verhelpt. Denk je nou echt dat Sony door dit soort zaken klanten wil verspelen? I think not....

    Alleen op dit forum dan door gaan zagen over Sony omdat ze je een hak hebben gezet met je PS3 vind ik een klein beetje genant worden.
    Wel eens afgevraagd of er ook tevreden klanten zijn die wel genieten van de spelers die ze aangeschaft hebben?
    Mind you, de upgrades welke ik in het verleden van Sony heb gedownload voor mijn Blu-ray speler waren allemaal positieve upgrades zonder side effects waar jij last van hebt en allen een verbetering aan de functionaliteit ; daar schuift ook niemand de loftrompet voor uit, maar wee je gebeente als er eens iets niet zo lekker gaat dan is het opeens een k*#@tbedrijf eerste klas....

    Vind het prima dat je je gal wil spuien, daar heeft eenieder recht op, maar doe dat dan s.v.p. liever in de discussie die je daarvoor geopend hebt; tot nu toe was het in deze discussie nog goed toeven.....
    Je zou eens wat beter moeten leren lezen

    Ik heb helemaal niets gedwonload

    De zogenaamde upgrade was verborgen in een originele Blue Ray schijf.(titel Hancock, uitgever.... ja je raad het al....Sony)

    Het was hier goed toeven..... ik wil alleen maar waarschuwen wat je kan overkomen met deze fabrikant, wat ze met de PS3 kunnen, dan kunnen ze ook met jouw model en de overige Sony modellen, maar je mag van mij gerust struisvogeltje gaan spelen en je kop diep in het zand stoppen, die vrijheid heb je

    Besef wel, dat het jezelf dus ook kan overkomen

    Als Sony geen klanten wil verspelen, dan moet zij geen SHIT op originele Blu Ray schijven zetten die je dwingen dingen te doen waarvoor je NIET kiest

    I think....Sony thinks, fuck you, we do not care what the custemer thinks


    Je mag best genieten van je apparaat, ik zeg niet dat je dat niet moet doen, maar ik zal niet de loftrompet voor Sony gaan laten klinken, natuurlijk heeft het bedrijf ook goede dingen gedaan, maar dat geeft ze niet het recht slechte dingen te doen! Denk maar aan die shit die ze op CD hadden gezet die mensen hun PC naar de andere wereld hielp! Laten we niet Sony gaan ophemelen omdat je zelf toevallig nog niet genomen bent door dat bedrijf, slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap op witte voetjes, slaap kindje slaap.....

    Slaapverwekkend.... slaap kindje slaap....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #185

    Standaard

    Effe voor de zekerheid:

    Is dezelfde dvdprofilersfilmgek die hier al maanden loopt te verkondingen wat voor een fantastisch apparaat de PS3 is????

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Effe voor de zekerheid:

    Is dezelfde dvdprofilersfilmgek die hier al maanden loopt te verkondingen wat voor een fantastisch apparaat de PS3 is????

    Het is niet het apparaat, maar de mentaliteit van de maker

    Het waren ook niet de PC's van de mensen thuis die slecht waren, het was de mentaliteit van Sony die ze om zeep hielp door een rottigheidje op een CD te zetten.

    De PS3 is een fijn apparaat, daar ligt het niet aan, het is Sony die denkt uit te kunnen maken dat ze voor jou beslissen wat wel en niet goed voor je is.

    Dat kunnen ze dus ook gaan denken te beslissen voor hun andere spelers.

    Begrijp me goed, alles goed en wel, maar ik wens zelf te kunnen beslissen of ik iets wel of niet wil.

    Als je deze ervaring kent, dan is het aan andere toekomstige klanten zelf, of zij de gok nog willen maken met Sony.

    Voor degenen die Sony zien als God, en dan is het goed, dan laten zij zich door deze God leiden. Voor mensen die minder gelovig zijn en zelf willen kunnen kiezen voor wat zij wel of niet geloven....

    Het is voor mij ook de eerste keer dat ik een ervaring als deze heb, niet een fijne ervaring, ik vraag mij dan ook af hoe anderen dit ervaren.

    Ben benieuwd wat je er zelf van zou vinden als de fabrikant van jouw speler via slinkse wijze de controle over jouw speler overneemt.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #187

    Standaard

    Ik snap je wel maar laten we het niet uit propertie trekken....

    Sony en God is echt een non discussie.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Laten we niet Sony gaan ophemelen omdat je zelf toevallig nog niet genomen bent door dat bedrijf, slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap op witte voetjes, slaap kindje slaap.....

    Slaapverwekkend.... slaap kindje slaap....
    Een bijzonder puberale reactie! Had 't kunnen verwachten na je eerst post in deze discussie.
    Dat jij toevallig wat problemen hebt ondervonden met je PS3, projecteer jij voor het gemak dan ook maar op de stand alone spelers van Sony. Wat een bullshit!
    Dat Sony een upgrade op je PS3 door je strot drukt is erg vervelend en verdient zeker de schoonheidsprijs niet, maar het lijkt me dat je je energie dan op Sony zou moeten gaan richten. Lees namelijk nergens wat hun reactie geweest is. Lopen schreeuwen wat een lomp bedrijf het is zonder dat bedrijf zelf eens de volle laag te geven schiet je zelf denk ik erg weinig mee op.
    Blu-Ray is een erg jonge techniek welke nog elke dag evolueert, en ja dat betekend dat je zo af en toe een upgrade moet installeren om deze nieuwe technieken te kunnen laten draaien op jouw machine (en waarschijnlijk had de PS3 een beperking waardoor die upgrade dus nodig was; op de stand alone spelers was dit dus niet het geval). Voortschrijdend inzicht.....

    En wat betreft dat struisvogeltje spelen : zulke bizarre zaken als waar jij mee aan komt heb ik (afkloppen!) nog niet gezien, derhalve is er geen reden voor struisvogelgedrag.
    Mocht er wel zo'n akkefietje voordoen dan zou dat in het daarvoor bestemde discussie zeker gemeld worden (deze discussie dus!!) en niet in andere discussies. Dus waar jij dat struisvogel idee op baseerd is ook absolute kul!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is balen, maar tevens ook zeer vreemd en vrij uniek, lijkt mij!
    Er valt wat voor te zeggen, omdat het mischien een all-in-one apparaat is, maar daardoor niet minder bizar!

    Overigens ook niet via een digitale coax, indien aanwezig?

    Succes
    Dank je!

    Digitale coax zit niet op de panasonic

    Ik heb de MediaMarkt inmiddels meerdere malen gesproken. Ze hebben het uitgezocht en inderdaad toegegeven dat deze all-in-one het niet ondersteund. Verkeerd advies van ze gekregen dus. Ze zijn nu intern in overleg wat ze me gaan aanbieden.
    Ik zou vandaag of morgen gebeld worden dus neem aan dat het wel goed komt.

  15. #190
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ok, hopen dat ze je een passende oplossing bieden
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Een bijzonder puberale reactie! Had 't kunnen verwachten na je eerst post in deze discussie.
    Dat jij toevallig wat problemen hebt ondervonden met je PS3, projecteer jij voor het gemak dan ook maar op de stand alone spelers van Sony. Wat een bullshit!
    Dat Sony een upgrade op je PS3 door je strot drukt is erg vervelend en verdient zeker de schoonheidsprijs niet, maar het lijkt me dat je je energie dan op Sony zou moeten gaan richten. Lees namelijk nergens wat hun reactie geweest is. Lopen schreeuwen wat een lomp bedrijf het is zonder dat bedrijf zelf eens de volle laag te geven schiet je zelf denk ik erg weinig mee op.
    Blu-Ray is een erg jonge techniek welke nog elke dag evolueert, en ja dat betekend dat je zo af en toe een upgrade moet installeren om deze nieuwe technieken te kunnen laten draaien op jouw machine (en waarschijnlijk had de PS3 een beperking waardoor die upgrade dus nodig was; op de stand alone spelers was dit dus niet het geval). Voortschrijdend inzicht.....

    En wat betreft dat struisvogeltje spelen : zulke bizarre zaken als waar jij mee aan komt heb ik (afkloppen!) nog niet gezien, derhalve is er geen reden voor struisvogelgedrag.
    Mocht er wel zo'n akkefietje voordoen dan zou dat in het daarvoor bestemde discussie zeker gemeld worden (deze discussie dus!!) en niet in andere discussies. Dus waar jij dat struisvogel idee op baseerd is ook absolute kul!
    Mmm, begrijpend lezen is nog steeds niet 1 van je sterkste kanten
    Have fun and enjoy your collection

  17. #192

    Standaard

    Zucht, geeuw!! Irritant wezen duidelijk één van jouw sterkste punten.
    Laten we maar gauw lekker on topic blijven en lekker over de Sony 350/550 discussieren, da's een stuk interessanter...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #193

    Standaard

    Ik zit te twijfelen tussen een ps3 of een bdp-s550 kan iemand me daar verder over informeren, in me hoofd denk ik dat de stand-alone beter is, ter vervanging van mijn bdp-s300?

    toen twijfelde ik ook al, maar kreeg een koopje naar de spelers, nu wil ik toch met bd-live spelen...dus wat nu te doen?

    thanx

    Johnny
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  19. #194

    Standaard

    Is afhankelijk van wat je belangrijk vindt. Geluid op de 300 is beter, de PS3 is veelzijdiger.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Zucht, geeuw!! Irritant wezen duidelijk één van jouw sterkste punten.
    Laten we maar gauw lekker on topic blijven en lekker over de Sony 350/550 discussieren, da's een stuk interessanter...
    Slaperige struisvogel discussieren om het discussieren....zo interresant

    Jammer dat het geen toppertjes zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #196

    Standaard

    Jongens kan het ff on topic blijven alsjeblieft??
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen tussen een ps3 of een bdp-s550 kan iemand me daar verder over informeren, in me hoofd denk ik dat de stand-alone beter is, ter vervanging van mijn bdp-s300?

    toen twijfelde ik ook al, maar kreeg een koopje naar de spelers, nu wil ik toch met bd-live spelen...dus wat nu te doen?

    thanx

    Johnny
    Ik heb mijn BDP-S300 een poosje terug ook ingewisseld voor een nieuwe versie, maar dan wel de BDP-S350; ook deze kan BD Live spelen, er staat direct een upgrade voor je klaar als je 'm aan het internet hangt. Is alleen een stukkie goedkoper als de 550.
    Ligt er ook aan hoe je 'm aan gaat sluiten op de rest van je apparatuur : de 550 heeft beter analoge uitgangen. Ga je 'm via HDMI aansluiten, dan is de 350 misschien weer de betere (lees goedkopere) oplossing.

    Geen seconde spijt van gehad, die 300 was behoorlijk langzaam met opstarten; de 350 gaat als een raket.
    Mocht je naast Blue-Ray toch ook spellen willen spelen, dan is de PS3 wellicht de betere keuze.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #198

    Standaard

    Ze hebben de bdp-s550 in bestelling staan bij de mediamarkt voor 329, erg mooi tegenover de bdp-s500 voorheen die was over de 500 euro. Mijn versterker is een beetje verouderd, maar zou hem niet graag vervangen voor een 7.1 met hdmi. Dus ik mag concluderen dat de 550 voor mij het beste is? over het algemeen sluit ik hem aan op mijn versterker coaxiaal of optical (weer keuzes) welke zou ik moeten nemen voor het beste kwalitiet.

    Is de 550 nemen afdoende of word het toch aangeraden om een nieuwe versterker aan te schaffen. Ik deed al met moeite afscheid nemen van mijn pioneer dvd speler, en ben toch niet van plan om er nog extra boxen aan te hangen.

    thanks voor het duidelijke antwoord.....mijn ouders zullen blij zijn met hun bdp-s300...hihi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Ik heb mijn BDP-S300 een poosje terug ook ingewisseld voor een nieuwe versie, maar dan wel de BDP-S350; ook deze kan BD Live spelen, er staat direct een upgrade voor je klaar als je 'm aan het internet hangt. Is alleen een stukkie goedkoper als de 550.
    Ligt er ook aan hoe je 'm aan gaat sluiten op de rest van je apparatuur : de 550 heeft beter analoge uitgangen. Ga je 'm via HDMI aansluiten, dan is de 350 misschien weer de betere (lees goedkopere) oplossing.

    Geen seconde spijt van gehad, die 300 was behoorlijk langzaam met opstarten; de 350 gaat als een raket.
    Mocht je naast Blue-Ray toch ook spellen willen spelen, dan is de PS3 wellicht de betere keuze.....
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  24. #199

    Standaard

    Hoi Locutus, als je niet over wilt stappen op een andere (lees HDMI ingang) versterker, en 'm via COAX of Optical verbinding aan je versterker wilt koppelen, dan maakt het geen fluit uit of je een 350 of een 550 koopt : het verschil zit 'm alleen in analoge aansluitingen op je versterker. Deze zijn beter bij de 550 omdat deze multichannel 7.1 kanaals geluid biedt i.p.v. het 2 kanaals geluid van de 350.
    Optische of COAXiale aansluiting maakt in principe niets uit, zijn beide digitale aansluitingen. Wat betreft geluid moet de 350 niet onderdoen voor de 550 voor deze aansluitingen. Zij geven voor Blu-Ray schijven beide slechts 2 kanaals geluid door via deze aansluitingen....vind dat echter wel een beetje magertjes....
    Voor DVD gaat gewoon de "normale" Dolby Digital of DTS codering over de lijn naar je versterker.

    Om het beste geluid uit deze spelers te kunnen krijgen is een andere versterker natuurlijk wel meteen het mooiste (heb dat ook gedaan, vond het geluid van Blu-Ray toch iets teveel onderdrukt), maar dat moet de portemonnee wel kunnen lijden.....

    Succes met je keuze....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #200
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Optische of COAXiale aansluiting maakt in principe niets uit, zijn beide digitale aansluitingen. Wat betreft geluid moet de 350 niet onderdoen voor de 550 voor deze aansluitingen. Zij geven voor Blu-Ray schijven beide slechts 2 kanaals geluid door via deze aansluitingen....vind dat echter wel een beetje magertjes....
    Voor DVD gaat gewoon de "normale" Dolby Digital of DTS codering over de lijn naar je versterker.

    Volgens mij zet de sony bd speler de HD audio formaten gewoon om in Dolby Digital of DTS! ( althans overige bd spelers doen dat in ieder geval)
    De BD speler doet dit overigens nog in een lagere compressie en dus hogere bitrate!
    Het zal dus zelfs beter dan de dvd versie moeten klinken! theoretisch dan
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •