Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 249 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Me too
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Maar niks over regio's....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Maar niks over regio's....
    Mmmm, zou ie regiovrij te maken of te koop zijn, zowel voor DVD als BD DVD, ben wel benieuwd, heb vertrouwen in deze fabrikant.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, zou ie regiovrij te maken of te koop zijn, zowel voor DVD als BD DVD, ben wel benieuwd, heb vertrouwen in deze fabrikant.
    Er zijn nog geen berichten dat hij voor meer dan Regio A beschikbaar komt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn nog geen berichten dat hij voor meer dan Regio A beschikbaar komt.
    De berichten zijn daarnaast alleen uit de states dus dat zegt bizar weinig over het feit of de speler niet europa komt. Amerikanen kijken ten slotte niet verder dan hun neus lang is.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    De berichten zijn daarnaast alleen uit de states dus dat zegt bizar weinig over het feit of de speler niet europa komt. Amerikanen kijken ten slotte niet verder dan hun neus lang is.
    Maar regio A is groter dan de states.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    En volgens de beta testers op AVS is de speler in de huidige vorm niet regiovrij te maken, nog voor DVD nog voor Blu-ray
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    je vergeet 1 woord NOG. het is bij alles een kwestie van tijd en doorzetten voor het kan. Gewoon optimistisch blijven.
    Laatst aangepast door Hakker : 12-12-2008 om 15:55
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    je vergeet 1 woord NOG. het is bij alles een kwestie van tijd en doorzetten voor het kan. Gewoon optimistisch blijven.
    Er zijn nu ook berichten dat hij voor dvd wel regiovrij is, voor blu-ray niet dus.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn nu ook berichten dat hij voor dvd wel regiovrij is, voor blu-ray niet dus.
    Hoop dat hij ook snel regiovrij komt voor Blu Ray, en dat hij dan ook MKV content kan afspelen..... komt er een PS3 op marktplaats te staan

    Heb nog wel een 110V trafo staan
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Eerlijk gezegd verwacht ik gewoon dat er tweede helft 2009 een versie voor Europa komt...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard

    Oppo USA:

    "At this time we are only investigating the release of a North American Blu-ray player. You may want to inquire at OPPO.SE (INFO@OPPO.SE) and see if they are looking into the possibility of creating a European designed BDP-83."
    Oppo Europe:

    "No set dates for the launch or confirmation on product details, yet. As soon as we receive any information, we will send to you."
    Als ie in de USA in januari komt blij ik bij derde/vierde kwartaal voor Europa.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    Het Early Adopter Program (EAP) van deze speler is begonnen. Zie http://www.engadgethd.com/2009/02/25...ption-program/.

    Voor ervaringen van mensen die inmiddels al deze speler in huis hebben, zie de recentere pagina's van http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1124287.

    Voor zover ik weet nog niets definitiefs bekend over een Europees model, helaas...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  14. #39

    Standaard

    De Oppo BDP-83 is door (nagenoeg) alle 50 early adoption personen positief ontvangen. De speler doet het bij deze mensen boven verwachting goed, slechts meldingen van kleine onvolkomenheden. Oppo schijnt deze week een nieuwe firmware uit te gaan brengen die het merendeel van de issues zal oplossen en daarbij gaan ze ook ondersteuning voor DVD-Audio toevoegen. Daardoor wordt deze speler dus echt een alles eter.

    Vandaag worden 300 extra Amerikanen blij gemaakt met de melding dat zij ook mee mogen doen in het early adoptie programma.
    Na deze testronde besluit Oppo America verder over de marktintroductie van de speler.

    Technisch hoeft er volgens mij NIETS gedaan te worden voor release in Europe. Ten eerste heeft de speler volgens de concept handleiding een Multi output formaat die zowel PAL als NTSC in standaard beeldkwaliteit kan uitsturen. De voeding is 100-240V, dus ook geschikt voor hier. Alleen de regio is nu ingesteld op 1 voor DVD en A voor BD.
    Kortom, lijkt me geen moeilijke klus.

  15. #40

    Standaard

    Ben benieuwd. Ook naar de prijs. Zeer te spreken over mijn 981-dvd speler. Regiovrij blu-ray deel zou het voor mij heel aantrekkelijk maken.
    Laatst aangepast door HUYG : 16-03-2009 om 23:36

  16. #41

    Standaard

    Als de prijs goed is....

    Hoop dat hij net als andere Oppo produkten gewoon simpel regiovrij te maken is of zo uit de doos komt.

    De 981 draait hier ook nog steeds het meeste van de apparaten, stil, snel en goed.

    Ben echt benieuwd wat hij gaat doen(€) , de PS3 staat als 1e om vervangen(niet helemaal, hij mag blijven) te worden, maar ben best bereid om even op de Oppo te wachten.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Ja ik vind het ook wel een interesante ontwikkeling. bij mij gaat op den duur de ps3 ook plaatsmaken voor een standalone.

    Ben benieuwd. Snel en stil zou wel een pre zijn.
    Laatst aangepast door Frank K. : 17-03-2009 om 08:22
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  18. #43

    Standaard

    Er zijn een beetje tegenstrijdige berichten over de komst van dit apparaat. Als ie al komt zal het niet heel snel zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn een beetje tegenstrijdige berichten over de komst van dit apparaat. Als ie al komt zal het niet heel snel zijn.
    M'n PS3's spelen nog beide, worden weinig gebruikt..... dus ik heb nog wel even, toch hangt het wel van de prijs af die ze gaan vragen...
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    In Augustus naar Amerika. Tegen dan zal ie nog niet uit zijn zeker

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    In Augustus naar Amerika. Tegen dan zal ie nog niet uit zijn zeker
    Daar wel....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daar wel....
    Tegen die tijd hoop ik hier toch ook wel..... anders ga ik waarschijnlijk voor de LG BD370 of 390 die dan ook zo'n beetje uitkomt, dan kan het draadloos.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daar wel....
    Nice!

    Ik twijfel nog een beetje tussen de oppo en de nieuwe Sony BDP-S560. De Sony is toch al dik 150$ goedkoper en heeft wifi.

  24. #49

    Standaard

    Ik kreeg vandaag dit antwoord van OPPO europe op mijn vraag:

    Dear customer,

    We hope to relase in Europe a month or so after US release.

    Best regards,
    David


    Dat zou wel heel leuk zijn!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag dit antwoord van OPPO europe op mijn vraag:

    Dear customer,

    We hope to relase in Europe a month or so after US release.

    Best regards,
    David

    Dat zou wel heel leuk zijn!
    Mooi heel mooi, wanneer is de US release
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •