Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 431 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Pakketje --> track en trace code; zo kan je heel simpel zien of er verstuurd en ontvangen is...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Ik zei wel pakketje, maar het was verzonden via de briefpost. sorry foutje. Is dus verzonden via de gewone post zegt desperadoz. Anders was de Track en Trace idd een goeie geweest.

  3. #78

    Standaard

    Heeft hij daarna nog gereageerd op de min?
    Vind het trouwens raar dat je akkoord gaat met de helft van het bedrag, geen goederen = gewoon alles terug in jouw geval.

  4. #79

    Standaard

    Tsja,

    wie te geloven? Altijd lastig. Er van uitgaande dat het pakket idd weg is, wat erg vreemd is aangezien het pakje eerst al retour afzender ging (2x fout is echt een kans van 0,0001%) dan is een 50-50 betaling eerlijk. Erg fout van hem dat hij nog niets heeft betaald.

    Een - is terecht en een plek aan de schandpaal!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #80

    Standaard

    Lullig actie idd.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    Hallo allemaal,
    Zonder iemand gelijk zwart te maken wil ik mijn verhaal doen over: Desperadoz.

    Lang geleden 28-05-2008 reageerde hij op mijn topic "dvd te koop gevraagd" Hij had mooie prijzen en ik ging met hem akkoord. Ik heb het geld overgemaakt en hij had de dvd's verzonden. Na tijdje niets ontvangen te hebben verklaarde hij dat hij het pakketje retour had gekregen, en zou hem snel weer richting mijn kant opsturen. Na lange tijd niets ontvangen te hebben vertelde hij dat ik rustig af moest wachten, want misschien heeft TNT wel het pakketje opengemaakt ter controle. (werk zelf bij TNT en heb hier nog nooit van gehoord). Maargoed ik wachten.
    Na lange tijd (is ondertussen al 14-07-2008 ) geef ik het op en vraag de helft van het bedrag terug.
    Desperadoz gaat hiermee akkoord.
    Ben ondertussen een paar weken op vakantie geweest, toen ik terugkwam had ik nog geen geld ontvangen en hiernaar gevraagd. Dit was op 15-08-2008. Desperadoz vertelt dat hij de bank heeft gebeld, geld was bij hem afgeschreven, dus ik zal het wel binnen een paar dagen ontvangen.
    Na een ongeveer 3 weken wachten heb ik een min gegeven.

    Nu zag ik dit topic staan en probeer alsnog verhaal te halen.

    Ik beschuldig nog niemand maar ik hoop wel dat er een goed verhaal is.
    Groeten Toine
    Als je naar de traderslijst kijkt, dan lijkt het niet de eerste keer dat het gebeurd is. 4 trades, 2 minnen. Heb je toch een kans van 50% dat het goed gaat.....
    Ik hoop dat jullie eruit komen, maar de kans lijkt klein.

  7. #82

    Standaard

    Ik zal ook even reageren.
    Alles wat hij heeft gezegd is inderdaad waar. Ik nam aan dat het alsnog was aangekomen omdat ik niks meer hoorde. Ik zal het geld alsnog overboeken deze week naar hem toe. Mijn welgemeende excuses voor dit, ik neem de volle verantwoordelijk en zal dan ook het volledige bedrag terugstorten ipv de helft. Ik hoop dat ik die kans nog krijg.

  8. #83

    Standaard

    Wat een geweldig topic...hoeveel heeft dit al opgeleverd ?
    Netjes hoor!

  9. #84

    Standaard

    Toch al bijna 100 euro!

    ik eis bij deze 10%!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Toch al bijna 100 euro!

    ik eis bij deze 10%!
    Hey, ik heb het Powerbuy topic toendertijd opgezet, zou ik daar ook nog 10% van de omzet van kunnen krijgen ?

    Maar dit topic heeft dus duidleijk wel zin en uitwerking , super!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik zal ook even reageren.
    Alles wat hij heeft gezegd is inderdaad waar. Ik nam aan dat het alsnog was aangekomen omdat ik niks meer hoorde. Ik zal het geld alsnog overboeken deze week naar hem toe. Mijn welgemeende excuses voor dit, ik neem de volle verantwoordelijk en zal dan ook het volledige bedrag terugstorten ipv de helft. Ik hoop dat ik die kans nog krijg.
    Top actie Dude.

  12. #87

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een geweldig topic...hoeveel heeft dit al opgeleverd ?
    Netjes hoor!
    Dit topic als tegengif voor de kredietcrisis?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #89

    Standaard

    Allemaal mooi, maar als iedereen 'gewoon' handelt zou dit topic niet nodig zijn...

    Toch wel fijn dat eea betaald wordt als de vuile was buiten hangt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik zal ook even reageren.
    Alles wat hij heeft gezegd is inderdaad waar. Ik nam aan dat het alsnog was aangekomen omdat ik niks meer hoorde. Ik zal het geld alsnog overboeken deze week naar hem toe. Mijn welgemeende excuses voor dit, ik neem de volle verantwoordelijk en zal dan ook het volledige bedrag terugstorten ipv de helft. Ik hoop dat ik die kans nog krijg.
    Hoi, bedankt dat je even wil reageren.
    Tuurlijk geef ik je de kans om het bedrag terug te storten.
    Als alles straks in orde is ben ik natuurlijk bereid om alles te vergeten en te vergeven. Het is alleen jammer dat het op deze manier is gelopen.
    Als je mijn rekeningnummer nog nodig hebt of voor iets anders kan je me altijd even pm'en.
    Alsnog bedankt voor het reageren.
    Toine

  16. #91

    Standaard

    Dus hij levert èn geen goederen èn krijgt ook nog de helft van een bedrag???

    EDIT - ik zie dat één en ander opgelost wordt
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #92

    Standaard

    Hallo ik wil hier graag ook mijn verhaal kwijt over Desperadoz.
    Het is een beetje het zelfde verhaal als bij Toinebos.
    Ik had ook gereageerd op het verkoop topic van Desperadoz, het ging om 2 delen van McLeod's Daugthers.
    Wij een prijs afgesproken en als hij het geld op de bank had staan dan zou hij de dvd`s versturen.
    Ik meteen het geld overgemaakt en maar afgewacht.
    Je raad het natuurlijk al, de dvd`s zijn nooit aangekomen
    Ik na een tijdje contact gezocht met Desperadoz via het forum en afgesproken dat hij meteen het geld zou terug storten.
    Dit geneuzel speelt zich af over een periode van 24-04-2008 tot nu en in die periode heb ik alleen maar vage dingen gehoord over de dvd`s en het geld.
    In de trend van, de post staakt, ik heb nu geen geld tot van ik dacht dat je het al had omdat ik niks meer van je hoorde.

    Dus het tweede minetje is van mij, het is wel jammer dat het zo moet ,maar ik hoop dat er nu een keer een einde aan het verhaal komt

    mvg grendel

  18. #93

    Standaard

    Ik heb bijna 1000 deals hier gehad en pas 1x is een dvd niet aangekomen. De kans dat één iemand dus twee pakjes kwijt raakt is niet heel erg groot te noemen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grendel Bekijk bericht
    Hallo ik wil hier graag ook mijn verhaal kwijt over Desperadoz.
    Het is een beetje het zelfde verhaal als bij Toinebos.
    Ik had ook gereageerd op het verkoop topic van Desperadoz, het ging om 2 delen van McLeod's Daugthers.
    Wij een prijs afgesproken en als hij het geld op de bank had staan dan zou hij de dvd`s versturen.
    Ik meteen het geld overgemaakt en maar afgewacht.
    Je raad het natuurlijk al, de dvd`s zijn nooit aangekomen
    Ik na een tijdje contact gezocht met Desperadoz via het forum en afgesproken dat hij meteen het geld zou terug storten.
    Dit geneuzel speelt zich af over een periode van 24-04-2008 tot nu en in die periode heb ik alleen maar vage dingen gehoord over de dvd`s en het geld.
    In de trend van, de post staakt, ik heb nu geen geld tot van ik dacht dat je het al had omdat ik niks meer van je hoorde.

    Dus het tweede minetje is van mij, het is wel jammer dat het zo moet ,maar ik hoop dat er nu een keer een einde aan het verhaal komt

    mvg grendel
    Misschien kan hij dit ook meteen afhandelen? En dan wel binnen een weekje of zo :wink:, lijkt me wel netjes .

  20. #95

  21. #96

    Standaard

    Ook dat zal ik afhandelen en ook Angels vs demons krijgt nog geld van mij. Zal ik allemaal nog regelen. Krijg vandaag mijn loon en dan stort ik alles meteen.

    Sorry voor alle overlast.

  22. #97

    Standaard

    Jeetje, ik vind dit erg schrikken dat mensen zo laks zijn in het betalen of leveren. Wil je dvd niet meer of heb je er het geld niet voor zeg dat dan gewoon eerlijk, dat werkt beter dan uitstellen, smoesjes maken etc etc.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Jeetje, ik vind dit erg schrikken dat mensen zo laks zijn in het betalen of leveren. Wil je dvd niet meer of heb je er het geld niet voor zeg dat dan gewoon eerlijk, dat werkt beter dan uitstellen, smoesjes maken etc etc.
    Daarom is het goed dat er naast 'n + & - topic ook 'n schandpaal is... om de mensen even tijdelijk aan vast te nagelen...

    Al met al denk ik dat er geeneens zoveel kwade zin in de geest zit maar dat het idd. puur laksheid is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #99

    Standaard

    Helaas is Dennis mij vergeten, niet gelukt of ik weet nie wat, maar ik heb geen geld en ook geen pm terug..
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  25. #100

    Standaard

    Wie bedoel je precies Thijs?

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •