Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 431 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Vanaf nu is dit dus een algemeen topic over eventuele wanbetalingen. Zijn er bepaalde zaken afgerond of opgelost en heb je graag dat dit verwijderd wordt in dit topic, stuur dan een PM aan een van de moderators.

    Let wel, als er problemen zijn op het gebied van (ver)koop en geldoverdrachten, probeer het dan eerst via PM intern op te lossen voordat je hier met namen en verwijten gaat strooien. Lukt dat niet, probeer dan in tweede instantie altijd iemand van de Crew te raadplegen over wat je het beste kunt doen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 16-09-2008 om 22:22

  2. #52

    Standaard

    Heren,

    Na talloze pogingen bij het online bankieren is het (opnieuw) mislukt. Door één of andere maffe verificatiecode willen mijn overschrijvingen binnen Europa niet doorgestuurd worden.

    Ik zal dit dus maandag in mijn bankfiliaal moeten regelen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #53

    Standaard

    En Peter Rietveld is eergisteren weer gewoon online geweest, maar betalen ho maar... Zelfs een antwoord op mijn berichten is al te veel moeite
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En Peter Rietveld is eergisteren weer gewoon online geweest, maar betalen ho maar... Zelfs een antwoord op mijn berichten is al te veel moeite
    Terechte min dus, wel erg vervelend dat je je dvd waarschijnlijk kwijt bent.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Heren,

    Na talloze pogingen bij het online bankieren is het (opnieuw) mislukt. Door één of andere maffe verificatiecode willen mijn overschrijvingen binnen Europa niet doorgestuurd worden.

    Ik zal dit dus maandag in mijn bankfiliaal moeten regelen...
    Zo te zien ben je er iig. mee bezig...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zo te zien ben je er iig. mee bezig...
    Het is nu woensdag, dus het is vast geregeld .

  7. #57

    Standaard

    Nog niet
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #58

    Standaard

    Is via PM gestuurd
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #59

    Standaard

    Excuses, PM over het hoofd gezien!

    is in behandeling!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Excuses, PM over het hoofd gezien!

    is in behandeling!
    Waarom heben jullie dit niet tijdens de meeting afgehandeld??

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Waarom heben jullie dit niet tijdens de meeting afgehandeld??
    Toen was er alleen 'n 100euro biljet dat niet gewisseld kon worden...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Wat moeten we eigenlijk doen met "Wanbetalers" op dit forum? ik wacht al bijna 'n jaar op 35 euro van iemand, post nog redelijk actief op het forum en reageerd zelfs af en toe op prive berichten, maar betalen ho maar!

    zal sowieso 'n minnetje worden vrees ik.
    :razz:
    Versturen onder rembours...dan loop je geen risico en de verzendkosten zijn voor de kopende partij...!!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    :razz:
    Versturen onder rembours...dan loop je geen risico en de verzendkosten zijn voor de kopende partij...!!
    Behalve als hij de zending weigert...dan kun je alles zelf betalen. Lijkt me geen optie.

  14. #64

    Standaard

    Heren,

    Na het contacteren van de bank over mijn netelig probleem met het online bankieren heb ik na veel gebel dit weekend snel een afspraak gemaakt om alle overschrijvingen in één keer te regelen (leuk als je je bankhouder kent en niet in de rij hoeft te staan). Indien er nog rekeningnummers ontbreken, laat ik het vanavond nog even weten.

    Het geld wordt donderdag zonder fout overgemaakt.

    Jullie kunnen trouwens allemaal een extraatje van vijf euro voor het engelengeduld verwachten. Zulke prachtmensen verdienen immers niets beter na al de minnen die ik al zou moeten gekregen hebben er zijn fouten gemaakt, en hopelijk komt het weer allemaal goed over een paar weken - als het schoolschema weer wat malser wordt - ben ik ook weer helemaal terug op het forum, dus kan er gerust verder geouwehoerd worden.

    Verder wil ik terzake ook niets meer ontvangen. De extra 5 euro komt eraan, I won't take no for an answer
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #65

    Standaard

    Netjes,...

    we wachten af
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #66

    Standaard

    De 35 euro is dan vandaag eindelijk binnen gekomen...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #67

    Standaard

    mijn geld is ook binnen! (39 euro)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #68

    Standaard

    tsss. jij hebt wel 5 euro extra! ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #69

    Standaard

    Goed dat het allemaal is opgelost

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    tsss. jij hebt wel 5 euro extra! ...
    Oh, ging het niet om 30 euro? Dan moet ik er jou nog vijf

    Zo, kan ik meteen met verheven hoofd terug het OHT in
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #71

    Standaard

    Hallo,
    ik neem al de schuld op me tegenover Patrick!
    Wat jullie zeiden over emotionele problemen was inderdaad de reden dat ik niet had laten weten... Geen excuus wat al werd aangegeven, maar dvd.nl is m'n startpagina en waarschijnlijk m'n ma en/of broer een keer op mijn pc gezeten in tussentijd... Schaam me ook heel erg hierover!
    Desondanks heb ik vandaag aan Patrick de 15 euro overgemaakt met een extraatje voor het lange wachten!

  22. #72

    Standaard

    Fijn dat dat ook weer opgelost is

  23. #73

    Standaard

    Dit topic levert nog wat op ....

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Rietveld Bekijk bericht
    Hallo,
    ik neem al de schuld op me tegenover Patrick!
    Wat jullie zeiden over emotionele problemen was inderdaad de reden dat ik niet had laten weten... Geen excuus wat al werd aangegeven, maar dvd.nl is m'n startpagina en waarschijnlijk m'n ma en/of broer een keer op mijn pc gezeten in tussentijd... Schaam me ook heel erg hierover!
    Desondanks heb ik vandaag aan Patrick de 15 euro overgemaakt met een extraatje voor het lange wachten!
    Dat van die startpagina verklaard al iets. Ik was vooral niet blij omdat het dus leek alsof je online was geweest.

    Geld staat in ieder geval alsnog op mijn rekening, met 2,5 extra. Ik ga even kijken of de min kan worden kwijtgescholden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Hallo allemaal,
    Zonder iemand gelijk zwart te maken wil ik mijn verhaal doen over: Desperadoz.

    Lang geleden 28-05-2008 reageerde hij op mijn topic "dvd te koop gevraagd" Hij had mooie prijzen en ik ging met hem akkoord. Ik heb het geld overgemaakt en hij had de dvd's verzonden. Na tijdje niets ontvangen te hebben verklaarde hij dat hij het pakketje retour had gekregen, en zou hem snel weer richting mijn kant opsturen. Na lange tijd niets ontvangen te hebben vertelde hij dat ik rustig af moest wachten, want misschien heeft TNT wel het pakketje opengemaakt ter controle. (werk zelf bij TNT en heb hier nog nooit van gehoord). Maargoed ik wachten.
    Na lange tijd (is ondertussen al 14-07-2008 ) geef ik het op en vraag de helft van het bedrag terug.
    Desperadoz gaat hiermee akkoord.
    Ben ondertussen een paar weken op vakantie geweest, toen ik terugkwam had ik nog geen geld ontvangen en hiernaar gevraagd. Dit was op 15-08-2008. Desperadoz vertelt dat hij de bank heeft gebeld, geld was bij hem afgeschreven, dus ik zal het wel binnen een paar dagen ontvangen.
    Na een ongeveer 3 weken wachten heb ik een min gegeven.

    Nu zag ik dit topic staan en probeer alsnog verhaal te halen.

    Ik beschuldig nog niemand maar ik hoop wel dat er een goed verhaal is.
    Groeten Toine

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •