Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 431 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Tja als hij kan posten kan hij ook geld overmaken zou je denken en zo niet kan het inderdaad altijd op andere manieren. Niet zo netjes.

  2. #27

    Standaard

    Hij kan in ieder geval het fatsoen opbrengen om jou hier over te contacteren.
    Dat zijn elektronische betaling niet werkt kan natuurlijk voor komen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #28

    Standaard

    heb hem 2 dagen de tijd gegeven
    nu pm gehad
    pc was kapot, nu zoveel kosten gehad
    dat hij zich nu van deal trekt
    wat een flapdrol
    heb hem middels de min op de traderslijst gegeven
    geen manier van doen
    wel eerst een bericht plaatsen over een prijs van een dvd/blu ray
    maar mij niet kunnen pm-en
    ja, een dag later
    zwak, zeer zwak

  4. #29

    Standaard

    naam Edwin? Weten we om wie het gaat
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    wedlock spreekt zichzelf tegen...
    heeft geen geld, vanwege dure pc reparatie, om onze deal door te laten gaan
    maar koopt wel een import blu ray, wat hij immers aangeeft op forum...
    bewijst wel weer dat deze persoon niet te vertrouwen is
    jammer, ik dacht dat dit hier niet (of zo min mogelijk) tegen zou komen...

  7. #32

    Standaard

    Inmiddels weer 'n week later, nog steeds geen centjes binnen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #33

    Standaard

    Ik zal ff kijken vanavond, had de toezegging dat eea overgemaakt was...kom er nog op terug!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Bij deze moet ik helaas Peter Rietveld hier melden. Vanwege zijn traderstatus en berichten hier op het forum heb ik mijn deluxe edition van The Rock (overeengekomen verkoopprijs inclusief verzenden 15 euro), alvast verstuurd terwijl de betaling nog niet binnen was.

    Op PM en mail wordt niet gereageerd en naar mijn geld kan ik waarschijnlijk fluiten. Een dikke min dus en een leerervaring: een goede traderstatus is ook geen garantie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Had die niet wat (emotionele) problemen waardoor hij minder online was? Of ben ik in de war met iemand anders?

  11. #36

    Standaard

    Nee klopt, dat was Peter Rietveld ja...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Ja, maar dat is geen excuus. Je kunt mij niet vertellen dat je daardoor wel een PM kunt sturen om iets te kopen, maar niet in staat bent om het geld over te maken. Bovendien is hij gistermiddag online geweest en heb ik geen antwoord ontvangen op mijn berichten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Ok, schoot me alleen even te binnen dat er misschien iets gebeurd zou kunnen zijn, maar lijkt nu inderdaad geen excuus.

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bij deze moet ik helaas Peter Rietveld hier melden. Vanwege zijn traderstatus en berichten hier op het forum heb ik mijn deluxe edition van The Rock (overeengekomen verkoopprijs inclusief verzenden 15 euro), alvast verstuurd terwijl de betaling nog niet binnen was.

    Op PM en mail wordt niet gereageerd en naar mijn geld kan ik waarschijnlijk fluiten. Een dikke min dus en een leerervaring: een goede traderstatus is ook geen garantie.
    Hoe lang is het geleden, dat je de DVD hebt opgestuurd?

  15. #40

    Standaard

    Was dit topic niet als laatste redmiddel bedoeld voor TJ Weissel om contact te krijgen met Dennis Vansant? En niet om elke mislukte deal nogmaals te melden (daar heb je tenslotte minnen voor)?
    Ik kan me vergissen, maar......

  16. #41

    Standaard

    Waarom niet een sticky dingetje voor dit topic? Is wel handig...

    EN ik heb een vraag:

    Toen ik net lid was op dvd.nl wou ik een dvd kopen: Stand By Me
    maar omdat ik de dvd niet meer wou (de zelfde dag als dat ik hem vroeg) ''durfde'' ik niet te zeggen dat ik de dvd niet meer wou, omdat ik dacht dat ik dan gebanned zou worden voor een tijdje omdat ik volgens moderators dan gelogen zou hebben. (Ik wou voorzichtig aan doen omdat ik op moviemeter.nl gebanned was dus wou hier ook niet gebanned worden al zou het om zoiets kleins geweest zijn).
    Ik wacht dus 2 weken en verzin allerlei smoesjes in de hoop de dvd toch te willen na een aantal dagen.

    Ik wil de dvd nu wel graag weer kopen van de betreffende persoon (nu serieus) alleen dit wel als hij mijn gegeven minnetje opheft...

    Kan dit geregeld worden als de verkoper dat ook wilt.

    Het gaat om de verkoper: Peter Van Santbrink
    of iets in die richting.

    Liever een PM van de moderators en graag ook reacties van forumleden op mijn bericht

  17. #42

    Standaard

    Wat zijn er toch weer een hoop lapzwansen, vaak zijn het ook nog eens senior members. Betaal gewoon wat je koopt, verstuur wat je verkoopt en ga er niet zo omheen zitten draaien.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-09-2008 om 08:51

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    maar omdat ik de dvd niet meer wou (de zelfde dag als dat ik hem vroeg) ''durfde'' ik niet te zeggen dat ik de dvd niet meer wou (...)
    Ik wacht dus 2 weken en verzin allerlei smoesjes in de hoop de dvd toch te willen na een aantal dagen.
    Geef toe dat dat niet erg netjes is...bezint eer ge begint!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Waarom niet een sticky dingetje voor dit topic? Is wel handig...

    EN ik heb een vraag:

    Toen ik net lid was op dvd.nl wou ik een dvd kopen: Stand By Me
    maar omdat ik de dvd niet meer wou (de zelfde dag als dat ik hem vroeg) ''durfde'' ik niet te zeggen dat ik de dvd niet meer wou, omdat ik dacht dat ik dan gebanned zou worden voor een tijdje omdat ik volgens moderators dan gelogen zou hebben. (Ik wou voorzichtig aan doen omdat ik op moviemeter.nl gebanned was dus wou hier ook niet gebanned worden al zou het om zoiets kleins geweest zijn).
    Ik wacht dus 2 weken en verzin allerlei smoesjes in de hoop de dvd toch te willen na een aantal dagen.

    Ik wil de dvd nu wel graag weer kopen van de betreffende persoon (nu serieus) alleen dit wel als hij mijn gegeven minnetje opheft...

    Kan dit geregeld worden als de verkoper dat ook wilt.

    Het gaat om de verkoper: Peter Van Santbrink
    of iets in die richting.

    Liever een PM van de moderators en graag ook reacties van forumleden op mijn bericht
    PM naar Peter kan je ook zelf doen toch? En als hij niet meer wil verkopen aan jou is dat jammer voor jou, maar wel heel begrijpelijk.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe lang is het geleden, dat je de DVD hebt opgestuurd?
    Een paar weken geleden, maar daar gaat het me nog niet eens om. Ik vind het vervelend wanneer er niet de moeite wordt genomen om een korte reactie op mijn PM's te geven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    Wat zijn er toch weer een hoop lapzwansen, vaak zijn het ook nog eens senior members. Betaal gewoon wat je koopt, verstuur wat je verkoopt en ga er niet zo omheen zitten draaien.
    Met 100 berichten, ben je volgens mij hier al een senior member. Daarbij maakt de titel 'senior member' nog geen goede verkopers aan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Een paar weken geleden, maar daar gaat het me nog niet eens om. Ik vind het vervelend wanneer er niet de moeite wordt genomen om een korte reactie op mijn PM's te geven.
    Terechte min. Wel doodleuk DVD's ontvangen, dan net doen of je neusbloed en gewoon hier op het forum actief zijn. Hij kon inderdaad op zijn minst aangeven, wat de reden hier van is.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-09-2008 om 08:52

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Maar ik weet van me zelf, dat ik 100% te vertrouwen ben.
    'here we go again'

  23. #48

    Standaard

    Euh heren, sorry hoor, maar is dit topic overnemen niet een beetje lijkenpikkerij?

    Dit gaat over een geschil dat ik veroorzaakt heb, en ook goed is gekomen. Tenminste, het moet nog goedkomen. De gedane overschrijvingen zijn blijkbaar niet gelukt (er is een laatste stap in het online bankieren die wat problemen oplevert). Morgen probeer ik alles opnieuw, de gegevens zijn gelukkig nog beschikbaar.

    Gelieve dan een ander topic aan te maken ofwel alles wat met mijn affaire te maken heeft hier te verwijderen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #49

    Standaard

    Waarom? 1 topic is toch genoeg voor wanbetalers, iemand moet de eerste zijn. Lijkt mij zeer sterk dat iemand dit soort topic's opent voor anderen.

  25. #50

    Standaard

    Lijkt mij wel handig om hier een algemeen topic voor te hebben. Als dit opgelost raakt kan TJ uiteraard altijd de beginpost aanpassen/wissen lijkt mij.

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •