Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 431 van 431 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Ik wil hier toch ook even Fafa melden, zeer trage verkoper die je constant achter de broek moet zitten. Beloofd het op te sturen maar komt dat niet na, laat daarna weinig van zich horen en reageert heel erg slecht op mails
    Wat een drama deal is dit aan het worden zeg daar doe ik nooit geen zaken meer mee
    Mijn deal verloop ook erg traag, ik moest er ook zelf heel hard achteraan en op een gegeven moment had ik de hoop opgegeven. Maar... Hij reageerde wel op een mail (niet op PM) en een maand of twee na het overeenkomen van de deal heb ik de dvd's deze week dan alsnog ontvangen. Vanwege de vertraging heb ik er nog twee dvd's (die nog wel eens goed in mijn straatje kunnen liggen, dus dat is wel lekker) gratis bijgekregen. Erg trage deal, maar met de 2 extra dvd's erbij vind ik dat uiteindelijk niet eens zo erg.

  2. #427

    Standaard

    Jan Tran mag zijn illegale activiteiten gewoon voortzetten na een naamsverandering, begrijp ik dat goed?

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...erse-blu-ray-s

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jan Tran mag zijn illegale activiteiten gewoon voortzetten na een naamsverandering, begrijp ik dat goed?

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...erse-blu-ray-s

    heb je daar bewijzen van ?

  4. #429

    Standaard

    Die link verwijst naar mijn topic... Illegale activiteiten? Jan Tran? Huh?

    Beetje vreemd van je Pastichio Rocker om zonder enige reden mensen van illegale activiteiten te betichten...
    Laatst aangepast door JT H. : 28-08-2015 om 18:07

  5. #430

    Standaard

    Sorry, ik had mijn oordeel te snel klaarliggen. Ik ben in de war met iemand anders. Je topic leek op die van iemand die gestolen waar verkocht. Excusez moi!

  6. #431

    Standaard

    Marco72 reageert niet op PM's, heeft een lijst blurays te koop staan.

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •