Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 431 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    ex-rental zijn verhuurde blu-rays geweest. Ze zijn meestal bekrast. Niet normaal hoe mensen met dvd's en blu-ray's om kunnen gaan. Alsof het onderzetters zijn of zo.

  2. #352

    Standaard

    Tja, de meeste mensen gaat het om de inhoud en niet om de hoes zoals wij hoesjesgeil zijn

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ex-rental zijn verhuurde blu-rays geweest. Ze zijn meestal bekrast. Niet normaal hoe mensen met dvd's en blu-ray's om kunnen gaan. Alsof het onderzetters zijn of zo.
    Mwah...overdrijven is ook een kunst. Blu-ray zijn behoorlijk krasbestendig, zie hier.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #354

    Standaard

    Wat vinden jullie een normale wachttijd voor een levering na een deal te hebben afgesloten, voordat je ongeduldig begint te worden?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 12-01-2013 om 20:01

  5. #355

    Standaard

    Ik zelf zou zeggen max 1,5 week.
    Maar je kan toch contact opnemen om te vragen wat de status is?!!

  6. #356

    Standaard

    het was meer een algemene vraag. Ik heb zaken gedaan met mensen waarbij ik al binnen enkele dagen de goederen op de deurmat had liggen, maar ook dat er enkele weken overheen gingen. Vandaar dus mijn vraag wat de mensen hier een gangbare wachttijd vinden.

  7. #357

    Standaard

    4 weken
    Zelf verstuur ik het of heel snel of heel traag (als ik het druk heb).
    Soms hebben ze het binnen 2 dagen binnen en soms duurt het 3 of 4 weken.
    Daarom heb ik zelf ook veel geduld .

  8. #358

    Standaard

    Ik vind 2 weken echt de max. Binnen die tijd moet je echt wel kunnen versturen of in elk geval even reageren. Doe je dat niet dan ben je IMO echt een waardeloze handelspartner.

  9. #359

    Standaard

    Het is heel simpel: je spreekt af met de (ver)koper binnen welke termijn verzonden wordt. Dan kan het ook niet tegenvallen.

  10. #360
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat kan je idd afspreken en wellicht kan dat prijstechnish ook uitmaken. Die en die prijs met voorbehoud van een leveringtermijn! Maar dat is wel iets tussen koper en verkoper! Persoonlijk als ik iets koop vraag ik natuurlijk altijd naar de levertermijn of maak daar afspraken over.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #361

    Standaard

    Geef dat wel altijd aan wanneer het later verstuurd zal worden en/of er vertraging is.
    En geef ze dan ook de optie dat ze het geld terug kunnen krijgen en er niets verstuurd wordt als ze het te lang vinden duren, maar ja, ze kopen het veel goedkoper bij mij dus wacht iedereen altijd wel. Zelfde principe als Zavvi eigenlijk, heel goedkoop maar je moet heel lang wachten. Heb er zelf geen problemen mee

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    4 weken
    Zelf verstuur ik het of heel snel of heel traag (als ik het druk heb).
    Soms hebben ze het binnen 2 dagen binnen en soms duurt het 3 of 4 weken.
    Daarom heb ik zelf ook veel geduld .
    Er is een verschil tussen het daadwerkelijk opsturen door de verkoper en het arriveren van het product (door internationale verzending bijv.). Vier weken wachten met het opsturen van een pakketje is echt onacceptabel.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Er is een verschil tussen het daadwerkelijk opsturen door de verkoper en het arriveren van het product (door internationale verzending bijv.). Vier weken wachten met het opsturen van een pakketje is echt onacceptabel.
    Dat vind jij. Ik vind dat niet, want zelf heb ik ook het geduld om zo lang te wachten. Daarnaast geef ik altijd aan hoe lang het kan duren. Als iemand het koopt en weet dat het minstens 3 weken zal duren en zijn geduld na 1 week al op raakt, heeft hij gewoon dikke pech . Meestal verstuur ik alles binnen 2 dagen.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat vind jij. Ik vind dat niet, want zelf heb ik ook het geduld om zo lang te wachten. Daarnaast geef ik altijd aan hoe lang het kan duren. Als iemand het koopt en weet dat het minstens 3 weken zal duren en zijn geduld na 1 week al op raakt, heeft hij gewoon dikke pech . Meestal verstuur ik alles binnen 2 dagen.
    Alleen al die instelling vind ik echt een min waard tijdens een transactie. Dat je zelf 3 weken wachten acceptabel vind betekent IMO niet dat je dat ook maar van een ander mag verwachten. Toch wel een asociale en niet-klantvriendelijke instelling, ook om dan maar van je klanten te denken dat ze maar "dikke pech" hebben. Nu weet ik welke verkooptopics ik met een grote boog ga vermijden....

  15. #365

    Standaard

    Maar ja, hij geeft wel aan hoe lang de levertijd is van tevoren. Dus jij als koper kan altijd beslissen of je door wil gaan met de koop. Aan de andere kant zal hij zo potentiële kopers missen.

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Maar ja, hij geeft wel aan hoe lang de levertijd is van tevoren. Dus jij als koper kan altijd beslissen of je door wil gaan met de koop. Aan de andere kant zal hij zo potentiële kopers missen.
    Indien dit duidelijk voor de transactie wordt gecommuniceerd, en liever nog heel duidelijke vermelding in in het topic, dan zou je een punt kunnen hebben.
    Maar als je het pas na betaling krijgt te horen dan vind ik het niet kunnen.

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Indien dit duidelijk voor de transactie wordt gecommuniceerd, en liever nog heel duidelijke vermelding in in het topic, dan zou je een punt kunnen hebben.
    Maar als je het pas na betaling krijgt te horen dan vind ik het niet kunnen.
    Haha en dat is degene die niet 3 weken wil wachten tot Wehkamp zijn geld wel terustirten toch ?

    Nee vind het ook niet kunnen als je dat pas na betaling te horen krijgt.
    ALs ik iets verkoop, stuur ik het zsm op.

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat vind jij. Ik vind dat niet, want zelf heb ik ook het geduld om zo lang te wachten. Daarnaast geef ik altijd aan hoe lang het kan duren. Als iemand het koopt en weet dat het minstens 3 weken zal duren en zijn geduld na 1 week al op raakt, heeft hij gewoon dikke pech . Meestal verstuur ik alles binnen 2 dagen.
    Waarom dan dat enorme gat tussen 'meestal binnen 2 dagen' en soms 3-4 weken? Kan ik persoonlijk met mijn pet niet bij. Iedereen heeft zeker tijd om binnen een week een keer naar een PostNL punt te gaan.

  19. #369

    Standaard

    3/4 weken is geen porem natuurlijk. Behouders overmacht vind ik 1 week (max 2) het maximum.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #370
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik zelf zou zeggen max 1,5 week.
    Maar je kan toch contact opnemen om te vragen wat de status is?!!
    Inderdaad 1,5 week en niet langer. Wel de tijd hebben om het spul aan te bieden, maar niet om naar het postkantoor/brievenbus te gaan....

    Anders moet er maar duidelijk gecommuniceerd worden, dat het wat langer kan duren.

  21. #371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar het lijkt me heel makkelijk. Het is vraag en aanbod. Zolang je maar op voorhand weet dat iets lang duurt. Je hebt dan de keus om het af te nemen of elders te kijken. Echter als de aanbieder een bepaalde unieke titel heeft die alleen hij of juist bij hem erg goedkoop is, kun je gewoon zelf kiezen of je het bij hem afneemt of niet. Zolang je op voorhand maar weet waar je aan toe bent. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je dat bij het sluiten van een deal dat nog niet precies weet. Maar ook als hij dat wel aangeeft, kun je zelf alsnog bepalen wel og niet in zee te gaan met een betreffende aanbieder.

    Hoe beter je dat dus afspreekt bij het aangaan van een deal, des te minder teleurgesteld je zult zijn. Maar ik denk dat zulke lange levertijden eerder uitzondering dan regel zullen zijn. En daarbij is het altijd belangrijk andere transacties van een bepaalde verkoper op te zoeken. Je weet dan al snel wat voor vlees je in de kuip hebt.

    Het enigste wat ik onacceptabel zou vinden als dingen ondanks afspraken niet of anders gebeuren. In alle ander gevallen weet je waar je aan toe bent. Dat is het nadeel van handelaren in tegenstelling tot winkels.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #372

    Standaard

    Ik hou er niet van wanneer een verkoper slechts sporadisch aanwezig is, waardoor je steeds een paar dagen tot een week moet wachten voordat je antwoord krijgt op vragen van jouw kant. Daar ben ik heel erg snel klaar mee. Voornamelijk vervelend als je al een deal hebt lopen en je wilt de status weten van je bestelling.

  23. #373

    Standaard

    In het andere topic geplaatst, hier maar ook

    Pas op, ik ben ook 1 keer opgelicht op Marktplaats.
    Met de Thor steelbook. Ik bood 25 euro en hij deed alsof het wel meer waard was, maar zij uiteindelijk OK. Ik betaal het geld dus, hoor ik nooit meer van hem. Typ ik zijn rekeningnummer in (google), zie ik meteen dat hij onder andere namen velen andere heeft opgelicht.

    Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn... En het grappige is; het was een 'gezocht' advertentie. Dus hij had contact met mij opgenomen...

    Is al wel een tijd geleden. Daarna maar via eBay 2 examplen voor 40 Euro per stuk gekocht (Duitse releases) en nog later een Helmet versie met 3D. Ik koop i.i.g. niets meer via Marktplaats.

    Ik zal kijken of ik zijn emails nog heb. Ik zal ook het rekeningnummer opzoeken als je wilt. Dan plaats ik zijn rekeningnummer hier en kun je kijken of die overeenkomt met het rekeningnummer van jouw verkoper. Als de moderators dit toestaan tenminste !

  24. #374

    Standaard

    Blu-ray's vandaag (na 3 weken) ontvangen...
    Laatst aangepast door MeneerGiel : 11-03-2013 om 16:30

  25. #375

    Standaard

    Is het afkappen van een deal omdat diegene waar je de deal mee had later een beter voorstel heeft gekregen een min waard?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 05-06-2013 om 15:15

Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •