Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 431 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Daar ben ik het niet mee eens, Jordy. Zoals ik al zei, hij pakt slechts het deel wat hem uitkomt en bovendien: het is prive en dat betekent dat het niet publiek is. Ik vind dat niet overtrokken en tegen de forum etikette.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  2. #252

    Standaard

    Plaats dan eens wat er nog bijhoort, dan kunnen we allemaal oordelen.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Plaats dan eens wat er nog bijhoort, dan kunnen we allemaal oordelen.
    Goed idee Jordy maar ik ben niet van plan dat spelletje mee te spelen.
    De min is gegeven en gehonoreerd. Dat zou voldoende moeten zijn.

    Als Crazy ergens problemen mee heeft dient hij dat op te nemen met de DVD.nl Crew.

    Dit zijn gewoon privezaken en ik ben vooralsnog niet van plan om eraan me te werken om deze hele kwestie aan de grote klok te hangen. Het is spijtig dat jullie verkeerde conclusies trekken maar het zij zo.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  4. #254

    Standaard

    Ik denk toch ook dat Raymond in deze overschot van gelijk heeft. Intussen zou hij bijvoorbeeld ook een ander bod hebben moeten laten schieten omdat hij de dvd voor de originele bieder gereserveerd heeft. Ik begrijp overigens Crazy's betoog niet goed, hij geeft toe dat hij de min verdiend heeft, maar uit alles wat ik van zijn smeekbede onthouden heb, is dat hij het probleem wil "uitpraten". Wat ik lees als "de min doen verdwijnen". Het enige wat er volgens mij moet gedaan worden is dat er ergens in de regels voor handel op het forum nog eens duidelijk moet gesteld worden dat een bod bindend is. Bezint eer je begint.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #255

    Standaard

    Het spijt me als ik niet volgens de regels heb gehandelt,
    ik zal nu kijken of ik mijn bericht nog kan verwijderen.
    Nogmaals sorry.

    Edit:
    Done
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Dit was helemaal niet voor jouw ogen bedoeld en je mist de context van de rest van de mailwisseling dus hou alsjelieft je subjectieve commentaar voor je.
    Het is toch een forum???

    Ik blijf erbij dat ik de reden voor een min nogal overtrokken vind. Regels of niet. Daarom gaf ik ook al aan dat de regels herzien moeten worden.

    Wat het privé bericht betreft, vervelend dat Crazy Killa het zo open en bloot hier neerzet, maar ik kon ook niet ruiken dat jij het er niet mee eens zou zijn. Je hoeft MIJ dus niet zo aan te vallen, want ik geef gewoon mijn mening over jouw min. En of het nu jouw eerste min is of de 100ste, dat maakt mij niet uit. Ik blijf jouw min overdreven vinden....
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 15-03-2009 om 16:12
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik denk toch ook dat Raymond in deze overschot van gelijk heeft. Intussen zou hij bijvoorbeeld ook een ander bod hebben moeten laten schieten omdat hij de dvd voor de originele bieder gereserveerd heeft. Ik begrijp overigens Crazy's betoog niet goed, hij geeft toe dat hij de min verdiend heeft, maar uit alles wat ik van zijn smeekbede onthouden heb, is dat hij het probleem wil "uitpraten". Wat ik lees als "de min doen verdwijnen". Het enige wat er volgens mij moet gedaan worden is dat er ergens in de regels voor handel op het forum nog eens duidelijk moet gesteld worden dat een bod bindend is. Bezint eer je begint.
    Een bod bindend laten zijn lijkt me niet gewenst op een forum. Het is geen veiling mensen...dat is iets heel anders...

    Je kunt je bod toch herroepen?

    Als het op deze manier moet dan stop ik met verkopen hier, want dan kan ik minnetjes blijven uitdelen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Om wat meer context aan het geheel te geven en motivatie voor mijn acties: Crazy bood mij, nadat ik had gezegd dat ik het een rare gang van zaken vond, aan om de DVD alsnog te kopen maar bood ineens een lager bedrag.
    toen kreeg de hele zaak voor mij een extra luchtje en besloot ik over te gaan tot het geven van de min.
    Dus jij DENKT iets en gaat over in het geven van een min...?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Het is spijtig dat jullie verkeerde conclusies trekken maar het zij zo.
    We kunnen zo ook geen goede conclusie trekken als je jouw verhaal niet doet.

    En ik snap dat het lastig is, maar het blijft iets verkopen op internet. Ik houd altijd iets maximaal 2 dagen voor iemand vast. Als er dan verder geen reactie meer is geweest of ik heb geen geld ontvangen o.i.d. dan gaat het product dat ik wil verkopen weer de gewone verkoop in. Het isook niet echt aan te raden om alles al klaar te maken terwijl je nog geen geld van iemand hebt ontvangen. Magoed, dat is natuurlijk je eigen keus, maar zoiets zou ik persoonlijk anders doen. En tegen een mogelijke volgende bieder kun je altijd zeggen dat je hem gereserveerd hebt voor iemand, maar als dat binnen een bepaalde tijd niet definitief is geworden, dat hij alsnog beschikbaar is. In dit geval is dit natuurlijk leuk achteraf praten, dat snap ik. Maar ik vind wel dat je een beetje overdreven reageert.

    En ook ik vind dat de regels zo niet helemaal correct zijn.


  9. #259

    Standaard

    Beetje meer wederzijds begrip kan inderdaad geen kwaad.
    Een deal draait nog altijd om de belangen van "beide" partijen.
    Laatst aangepast door Fikret : 15-03-2009 om 17:20

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dus jij DENKT iets en gaat over in het geven van een min...?



    We kunnen zo ook geen goede conclusie trekken als je jouw verhaal niet doet.

    En ik snap dat het lastig is, maar het blijft iets verkopen op internet. Ik houd altijd iets maximaal 2 dagen voor iemand vast. Als er dan verder geen reactie meer is geweest of ik heb geen geld ontvangen o.i.d. dan gaat het product dat ik wil verkopen weer de gewone verkoop in. Het isook niet echt aan te raden om alles al klaar te maken terwijl je nog geen geld van iemand hebt ontvangen. Magoed, dat is natuurlijk je eigen keus, maar zoiets zou ik persoonlijk anders doen. En tegen een mogelijke volgende bieder kun je altijd zeggen dat je hem gereserveerd hebt voor iemand, maar als dat binnen een bepaalde tijd niet definitief is geworden, dat hij alsnog beschikbaar is. In dit geval is dit natuurlijk leuk achteraf praten, dat snap ik. Maar ik vind wel dat je een beetje overdreven reageert.

    En ook ik vind dat de regels zo niet helemaal correct zijn.
    Nogmaals, jij hoeft hierover helemaal niet te oordelen, dat heeft de DVD.nl Crew al gedaan.

    Bovendien weet jij de voorgeschiedenis niet: als iets als dit je vaak genoeg overkomt ben er je er een keer flauw van en geef je een min.

    Maar dit alles terzijde: Ik heb de DVD.nl Crew verzocht de min te annuleren omdat een aantal andere aanwijzingen mij ervan overtuigd hebben dat Crazy Killa NL er wel mee zit en graag een goede reputatie op wil bouwen. Bovendien had ik een 2de PM gemist vanwege een volle inbox en dat verandere de zaak enigszins.
    Laat hiermee de discussie gesloten zijn betreffende deze specifieke min (een discussie die hier in de eerste plaats al niet gevoerd hoefde te worden).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Een bod bindend laten zijn lijkt me niet gewenst op een forum. Het is geen veiling mensen...dat is iets heel anders...

    Je kunt je bod toch herroepen?

    Als het op deze manier moet dan stop ik met verkopen hier, want dan kan ik minnetjes blijven uitdelen...

    Zo werkt het dus wel. Lees de reglementen er een keer op na zou ik zeggen...
    En misschien moet je inderdaad die minnen dan gewoon uitdelen.

    waarom zou jij dan moeten stoppen met verkopen? Jij vind het blijkbaar niet erg? Tenzij je het recht tot herroepen voor jezelf als mogelijkheid wilt kunnen voorbehouden.
    Laatst aangepast door Raymond Gelmers : 15-03-2009 om 19:00
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    .

    Maar dit alles terzijde: Ik heb de DVD.nl Crew verzocht de min te annuleren omdat een aantal andere aanwijzingen mij ervan overtuigd hebben dat Crazy Killa NL er wel mee zit en graag een goede reputatie op wil bouwen. Bovendien had ik een 2de PM gemist vanwege een volle inbox en dat verandere de zaak enigszins.
    Laat hiermee de discussie gesloten zijn betreffende deze specifieke min (een discussie die hier in de eerste plaats al niet gevoerd hoefde te worden).
    Ik moet zeggen dat ik dat een mooi gebaar vind Ik hoop ook dat niet alleen Jeroen en Raymond van deze situatie hebben geleerd, maar iedereen die dit heeft gelezen beseft dat er op een forum inderdaad regels gelden mbt handelen. Ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je je als koper eerst goed oriënteerd qua prijzen voordat je overgaat tot een aankoop hier op het forum of elders op het Internet. Dat is denk ik toch een van de belangrijkste middelen om dergelijke situaties te voorkomen.

  13. #263

    Standaard

    Zonder me in deze specifieke discussie te mengen vind ik wel dat een bod of toezegging voor het kopen van een DVD bindend hoort te zijn. Ik neem namelijk aan dat iedereen die een persoon een PM stuurt over een DVD die hij of zij wil kopen hier over nagedacht heeft.

    Ik denk dat iedereen op dit forum oud en wijs genoeg is om eerst te bedenken of hij of zij de DVD daadwerkelijk aan wil schaffen, waarna er een PM gestuurd wordt. Als de regel geschrapt wordt, weet je als verkoper dus nooit waar je aan toe bent totdat het geld gestort is. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

    Voor het uitdelen van een min moet natuurlijk wel gekeken worden naar de situatie waarin een afzegging plaatsgevonden heeft. Dit is m.i. de verantwoordelijkheid van de crew die de min goedkeurt.

  14. #264

    Standaard

    De regel blijft gewoon bestaan.
    Als de koper en verkoper het eens zijn over de prijs, hebben deze dus een akkoord bereikt
    Een overeenkomst tussen koper en verkoper is en blijft gewoon bindend, evenals een bod dat word gedaan in een veiling.
    Zo weet de verkoper waar hij/zij aan toe is en word op deze manier niet benadeeld.

    Als de koper na de overeenkomst uiteindelijk van de koop afziet is het dus het recht van de verkoper om een min uit te delen.
    Het is dan net hoe coulant de verkoper is en of hij/zij een min uitdeelt.
    Deze hoeft de min natuurlijk niet te geven, maar is wel een recht wat hij/zij heeft.

    Het is nu een mooi gebaar van Raymond om de min terug te trekken, en daar is de discussie van deze min mee afgehandeld.

  15. #265

    Standaard

    Ik vind het tof van Raymond dat hij de min intrekt

    Maar over de regel kan door gediscussieerd worden, vind ik. Als iemand om zo'n reden een min geeft, maakt hem dus onbetrouwbaar. Misschien moet er dan onderscheid gemaakt worden tussen kopers en verkoper. Iemand die een min heeft gekregen omdat hij zich wel eens bedenkt hoeft niet te betekenen dat hij als verkoper onbetrouwbaar is. Dus per plus of min zou je dan gewoon aan moeten kunnen geven of diegene als koper of als verkoper die plus of min heeft gekregen. Dan krijg je dus een status als koper en een status als verkoper.


  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    De regel blijft gewoon bestaan.
    Als de koper en verkoper het eens zijn over de prijs, hebben deze dus een akkoord bereikt
    Een overeenkomst tussen koper en verkoper is en blijft gewoon bindend, evenals een bod dat word gedaan in een veiling.
    Juist, een bod is bindend bij een veiling, maar absoluut niet bij een te koop topic. Omdat bij een bod de verkoper het soms niet eens is met het bod. Dat bedoelde ik met het feit dat een bod niet bindend mag zijn. Bij veilingen uiteraard wel. Ik vind het idd ook logisch als je samen tot een prijs komt bij een aankoop, je in principe die betreffende dvd of br gewoon reserveert voor de koper. Mocht die persoon binnen een week (een week hanteer ik voor mezelf) het geld niet hebben overgemaakt, dan gaat ie gewoon de verkoop weer in. Maar goed, ik ben ook wel iemand die gewoon volgens de regels handelt, maar ik vind soms wel dat we heel erg betuttelt worden hier....

    edit: @Raymond... tof dat je de min in wilt laten trekken. @Crazy Killa... voordat je PM berichten open en bloot hier neerzet, graag dit met de andere persoon overleggen, voordat er misverstanden ontstaan...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 15-03-2009 om 20:47
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Juist, een bod is bindend bij een veiling, maar absoluut niet bij een te koop topic. Omdat bij een bod de verkoper het soms niet eens is met het bod. Dat bedoelde ik met het feit dat een bod niet bindend mag zijn. Bij veilingen uiteraard wel. Ik vind het idd ook logisch als je samen tot een prijs komt bij een aankoop, je in principe die betreffende dvd of br gewoon reserveert voor de koper.
    Na een bod via PM word er door de verkoper en koper dooronderhandeld en uiteindelijk een overeenkomst bereik, dit is dan de onhandelingsfase.
    Word er geen overeenkomst bereikt is het voor beide partijen einde van de onderhandelingen.
    Als er een overeenkomst (en dus een prijs overeengekomen) bereikt word zijn beide partijen het eens en gaan dan over tot een koop.
    Stapt 1 van beiden er dan alsnog nog uit, is de tegen partij gerechtigt een min uit te delen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Maar over de regel kan door gediscussieerd worden, vind ik. Als iemand om zo'n reden een min geeft, maakt hem dus onbetrouwbaar.

    Misschien moet er dan onderscheid gemaakt worden tussen kopers en verkoper. Iemand die een min heeft gekregen omdat hij zich wel eens bedenkt hoeft niet te betekenen dat hij als verkoper onbetrouwbaar is. Dus per plus of min zou je dan gewoon aan moeten kunnen geven of diegene als koper of als verkoper die plus of min heeft gekregen. Dan krijg je dus een status als koper en een status als verkoper.
    Je kunt het ook als volgt bekijken.
    Als je handelt met een forumlid is het de taak van de koper/verkoper om zelf onderzoek te doen naar de handelsgeschiedenis van de andere partij.
    Dit kan aan de hand van de traderlist of de diverse topics.

    Een min word niet zomaar akkoord gegeven, hier gaat ook enig onderzoek naar uit door de moderators die over de plussen/minnen lijst gaan.

    Ook is het verplicht te melden waarom een min word gegeven.
    Dit is dus ook voor eenieder te lezen, hier kan iedereen dus zijn eigen conclussies te komen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    BTW, wie gaat er over het Safetrader gebeuren? Ik wil graag Safetrader worden...
    Je zou hiervoor het best even contact op kunnen nemen met "Ludo Keeris"

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Je kunt het ook als volgt bekijken.
    Als je handelt met een forumlid is het de taak van de koper/verkoper om zelf onderzoek te doen naar de handelsgeschiedenis van de andere partij.
    Dit kan aan de hand van de traderlist of de diverse topics.

    Een min word niet zomaar akkoord gegeven, hier gaat ook enig onderzoek naar uit door de moderators die over de plussen/minnen lijst gaan.

    Ook is het verplicht te melden waarom een min word gegeven.
    Dit is dus ook voor eenieder te lezen, hier kan iedereen dus zijn eigen conclussies te komen.
    Uiteraard kun je dit soort dingen nu wel al terugvinden. Maar het word niet duidelijk weergegeven (naar mijn mening). Als iemand al een min heeft haken de meesten denk ik al snel af. Als er nou gewoon duidelijk word weergegeven of een plus of min als koper of als verkoper is gegeven, kijkt iemand juist naar de status van de kant waar hij mee in onderhandeling zou gaan. (Volg je het nog, want de zinnen worden ingewikkeld soms ).
    Als ik nu iets van iemand wil kopen, wil ik weten wat voor status diegene heeft als verkoper. En als iemand iets van mij wil kopen, dan wil ik weten wat diegene voor status heeft als koper. En ook al heeft iemand 500 plusjes en geen minnetjes, dan kan diegene wel 500 keer iets hebben gekocht. Maar is diegene ook betrouwbaar als verkoper als hij geen één keer iets heeft verkocht? Dan vind ik je nu niet terug in de lijst, toch?

    Het is een punt om over na te denken, misschien


  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Rossi Bekijk bericht
    Ik zal jullie een kleine update geven: Ferry geeft aan dat de DVD twee weken geleden is verzonden. Heb echter nog niets gehad...
    Hij blijft echter op andere dvd platforms actief, ik zie het bij het fok forum ook mis gaat met zijn deals.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Hij blijft echter op andere dvd platforms actief, ik zie het bij het fok forum ook mis gaat met zijn deals.
    Ik heb het opgegeven. Geen DVD van hem gehad, terwijl hij zegt dat hij deze wel gestuurd heeft.

    Omdat ik hem in dat opzicht wel moet geloven heb ik voorgesteld om beiden de helft van het bedrag te betalen. Dus dat hij de helft van mijn betaalde bedrag terugstort naar mij. Hoor alleen niets meer van hem, dus gevalletje van jammer maar helaas...

  21. #271

    Standaard

    Ik moet tot mijn schaamte melden dat ik van de week 'n beetje vieze blu-ray verstuurd blijkt te hebben... gelukkig is de koper er alsnog mee akkoord gegaan na wat woorden via de PM.

    Iedereen maakt dus weleens fouten ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #272

    Standaard

    Ik heb nu ruim 1000 plussen, 1x wat mis gegaan met de post en heus wel eens wat problemen gehad (kapot hoesje, vieze dvd) maar altijd goed opgelost.

    Communicatie, openheid en eerlijkheid is alles. Ben nu zo ver met traden dat ik vaak van mensen PM's krijg of ik bepaalde titels niet te koop heb of kan krijgen. Dan doe je toch iets goed...

    heb zelf overigens ook een schare aan vaste kopers, voordat ik verkoop PM ik hun eerst, vaak raak ik ze dan al kwijt, dus veel titels halen mijn tka niet eens
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #273

    Standaard

    Maar met 1000 plussen sta je ook iets steviger in je schoenen mocht het onverhoopt een keer fout gaan...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #274

    Standaard

    Klopt, maar het is ook de uitdaging om als het fout gaat iets op te lossen. Kan uit de hoogte gaan doen, maar bedoeling is om er uit te komen. Leg wel vaak mijn oren en ogen te kijk of te luister, dus weet inmiddels wat traders die op mijn shitlist staan...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Communicatie, openheid en eerlijkheid is alles.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Klopt, maar het is ook de uitdaging om als het fout gaat iets op te lossen. Kan uit de hoogte gaan doen, maar bedoeling is om er uit te komen.
    Wat mij betreft op te nemen in de FAQ

    Iedereen maakt wel eens een foutje, en als je het op wilt lossen is er in 80% van de gevallen ook helemaal niets aan de hand. Maar dan moet je het wel willen oplossen!

    Als ik zo netjes ben om voor te stellen dat we allebei de helft betalen van een DVD (waar al eerder veel problemen mee zijn geweest), denk ik dat ik heel erg schappelijk ben. Reageer je daar vervolgens niet op dan houdt het toch een keer op?

    Kopen en verkopen gebeurt altijd op basis van goed vertrouwen en goede communicatie. Iedereen is oud en wijs genoeg om dit te beseffen en hier naar te handelen. Als blijkt dat iemand dit niet kan, dan mag je wat mij betreft die persoon gewoon verbieden te handelen op je forum.

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •