Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 431 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie bedoel je precies Thijs?
    Denk dit
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #102

  3. #103

    Standaard betaald maar nooit gekregen

    ik kocht overlaatst via het forum de dvd dox van nightmare on elmstreet, betaalde het, maar kreeg ze nooit in de brievenbus, wat kan je hieraan doen? de betaling was begin september al gedaan en zit nu nog steeds te wachten...

    alvast bedankt
    Laatst aangepast door loncke : 19-10-2008 om 14:39

  4. #104

    Standaard

    Als ik het goed heb is de Nightmare box te groot voor de brievenbus. De afzender zou dan een barcode moeten hebben die je via Track & Trace kunt achterhalen. Vraag de verkoper om deze code.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #105

    Standaard

    Inmiddels is het opgelost Geld ontvangen.
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  6. #106

    Standaard

    Geen wanbetaler of een postfraudeur,

    Maar ik krijg contact meer met 'Laura Obuch'. Ik heb een bestelling van haar ontvangen welke in slechte staat verkeert. Een tijd terug laten weten dat ik niet akkoord ga en het terug wil sturen.

    Inmiddels zijn er twee commentloze weken verstreken.

  7. #107

    Standaard

    Heb je haar hotmail ook al geprobeerd?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ook dat zal ik afhandelen en ook Angels vs demons krijgt nog geld van mij. Zal ik allemaal nog regelen. Krijg vandaag mijn loon en dan stort ik alles meteen.

    Sorry voor alle overlast.


    Helaas heb tot op heden nog geen geld ontvangen van Desperadoz.
    Moe word ik van dit soort mensen, ik denk ook niet meer dat het laksheid is van Desperadoz

    mvg grendel

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grendel Bekijk bericht
    Helaas heb tot op heden nog geen geld ontvangen van Desperadoz.
    Moe word ik van dit soort mensen, ik denk ook niet meer dat het laksheid is van Desperadoz

    mvg grendel
    Ik heb 23 oktober alle bedragen overgemaakt, zal er dus wel op komen te staan.

  10. #110

    Standaard

    En ik heb het ook nog niet...nog nooit meegemaakt dat een bank er langer dan een week over doet....
    word vervolgd hoop ik...

  11. #111

    Standaard

    heb het geld nog steeds niet ontvangen.
    Desperadoz zelf zegt dat hij het 23 oktober heeft overgemaakt. Het is nu 9 november.
    Dit is niet meer een foutje dit wordt met opzet gedaan. Eerst geen dvd's en nu geen geld terug. terwijl hij wel bekend en elke keer weer beloofd dat het goed komt.
    Zullen we vanaf nu maar zeggen dat deze gozer niet deugt.
    Ik heb nog nooit problemen gehad met internet aankopen, jammer dat zo iemand mijn vertrouwen hierin moet schenden...Helaas

  12. #112

    Standaard

    Dat is inderdaad zeker niet netjes.. hij is nog wel actief op het forum...

    Niet meer mee handelen! black list!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #113

    Standaard

    Misschien dat Desperadoz op een of andere manier kan verifiëren dat het geld is overgemaakt (dmv printscreens van zijn bankrekening).

  14. #114

    Standaard

    Jammer wel dat hij hier verder niet meer zelf reageert de laatste dagen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Misschien dat Desperadoz op een of andere manier kan verifiëren dat het geld is overgemaakt (dmv printscreens van zijn bankrekening).
    Dat kan hij niet, want hij is gewoon een lamzak die zijn zaakjes niet op orde heeft.

    Bannen en op bezoek met pek, veren en hooivorken! Dat is mijn mening althans...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #116

    Standaard

    Laten we hopen dat Desperadoz het alsnog in orde maakt ... daar is Toinebos het meest bij gebaat !

  17. #117

    Standaard

    Had laatst ook iemand die wou ruilen genaamd sincity.

    Hij wou Indy 4 ruilen voor mijn 300 blu-ray.
    Maar aangezien hij 0,0 post hier had en 0,0 feedback vroeg ik hem of hij eerst wou sturen(wat ik meestal vraag als een persoon nieuw is)
    Maar dat wou hij dus niet waarop ik vroeg waarom niet en nog steeds geen reactie heb gekregen.

    Dus misschien is het niks maar ik vertrouw het dan al niet eigenlijk.
    Denk post het maar ff.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Had laatst ook iemand die wou ruilen genaamd sincity.

    Hij wou Indy 4 ruilen voor mijn 300 blu-ray.
    Maar aangezien hij 0,0 post hier had en 0,0 feedback vroeg ik hem of hij eerst wou sturen(wat ik meestal vraag als een persoon nieuw is)
    Maar dat wou hij dus niet waarop ik vroeg waarom niet en nog steeds geen reactie heb gekregen.

    Dus misschien is het niks maar ik vertrouw het dan al niet eigenlijk.
    Denk post het maar ff.
    Dat is echt niet vreemd hoor . Lijkt me heel normaal dat iemand die erg nieuw is, met bijvoorbeeld een ruil best iets kan toegeven.
    Sowieso ben ik niet happig als het te mooi lijkt om waar te zijn; Indy 4 (die net is) tegen 300 (die wat goedkoper is) lijkt te mooi.

  19. #119

    Standaard

    Mja was niet de enige titel die hij aanbood maar gelukkig dat ik het vroeg anders was ik misschien me blu-ray nu kwijt.
    Was eigenlijk wel te mooi om waar te zijn idd
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  20. #120

    Standaard

    Al een reactie van Desperadoz ?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 14-11-2008 om 08:52
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Al een reactie van de strontkever Desperadoz ?

    Nee nog helemaal niks, ook nog geen geld ontvangen.
    Eigenlijk moeten dit soort mensen geband worden van deze site, via ip adres zodat hij ook niet onder een andere naam kan inloggen

    grendel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 14-11-2008 om 12:38 Reden: iets te grove tekst weggehaald

  22. #122

    Standaard

    Desperadoz heeft me gemeld het geld te hebben overgemaakt (met spoed). Ook zal hij, als hij daartoe in staat is, printscreens plaatsen van zijn overschrijvingen.

  23. #123

    Standaard

    Ik heb mijn geld vandaag 14-11 ontvangen van Desperadoz.dus de rest zal het ook wel krijgen.blij dat dat ook weer is opgelost.

  24. #124

    Standaard

    Blij dat het opgelost is, maar netjes is zeker anders...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #125

    Standaard

    jep ik zal niet snel met hem een deal sluiten...
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •