Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 431 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    De verkoper heeft natuurlijk geen verplichting om de dvd aan jou te kopen, net zoals jij ook geen verplichting hebt de dvd te kopen. Al had je het geld al overgemaakt, had hij alsnog geen verplichting om de deal door te laten gaan en had hij het geld gewoon naar je kunnen terugstorten. Dit betreft een particuliere verkoop en daar zijn geen rechten of plichten aan verbonden.

    Ik heb ook een keer een min gekregen van een Belgische koper. Dit omdat ik mijn iban nummer niet wist en niet wist hoeveel het verzenden naar Belgie precies was en ik ook een Nederlandse koper had wat ik wat makkelijker vond en hem dus daar aan verkocht heb. Erg kinderachtig om daar een min voor te geven. Ik heb zo vaak als verkoper, kopers gehad die afhaken om wat voor reden dan ook, die heb ik ook geen min gegeven. Volgens mij kan dat niet eens, dus waarom dat andersom wel zou kunnen?

    Maar goed, ik begrijp dat je het vervelend vindt. Volgende keer beter moet je maar denken..

  2. #402

    Standaard

    Na even stoom afgeblazen te hebben zal ik Oakey geen min geven, maar ik blijf het niet fatsoenlijk vinden.

    Ook de eerste keer voor me in al die jaren handelen hier dat een deal wordt afgekapt omdat ik te langzaam zou reageren.

  3. #403

    Standaard

    Oakey had toch kunnen zeggen tegen die andere ''Je kan alle Dvd's overnemen, alleen die ene niet, want die is al gereserveerd voor een ander''.

    Was mijn inziens wel het beste geweest, dan had je heel deze discussie niet gehad.

    Maar goed, ik kan niet voor iemand anders spreken, maar zelf zou ik dat gezegd hebben.

  4. #404

    Standaard

    Ik snap je punt en ergernis wel hoor, maar een winkel wacht ook niet met verkopen als je langskomt en vraagt of iets op voorraad is en erbij zegt dat je mogelijk wel interesse hebt. En dan 2 dagen later komt om het item te kopen en blijkt dat iemand anders het al gekocht heeft in de tussentijd.

    Ik ben nu ook in onderhandeling met verschillende mensen op MP, maar van 80% daar hoor je nooit meer wat. Dus ik wacht niet met andere onderhandelingen, TOT het moment dat ik mijn rekeningnr gegeven heb, daarna is wat mij betreft de koop definitief (hoewel ook daar geregeld voorkomt dat de betaling nooit komt). En het feit dat niet iedereen altijd online kan zijn om te reageren is niet mijn probleem natuurlijk.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Oakey had toch kunnen zeggen tegen die andere ''Je kan alle Dvd's overnemen, alleen die ene niet, want die is al gereserveerd voor een ander''.

    Was mijn inziens wel het beste geweest, dan had je heel deze discussie niet gehad.

    Maar goed, ik kan niet voor iemand anders spreken, maar zelf zou ik dat gezegd hebben.
    Maar je vergeet dat ik dan het risico loop dat de eerste geinteresseerde van de deal afziet, aangezien er (ik benadruk het nog even) nog geen bevestiging van akkoord was , pas daarna is een titel gereserveerd voor een geinteresseerde.
    Dan had ik nog met die dvd gezeten want de andere koper heeft meteen gereageerd, betaald en een uur later was het pakje onderweg.

    En iedereen hier weet dat dvd's bijna evenveel waard zijn als oud papier, zeker die veelvoorkomende titels.
    Laatst aangepast door Oakey : 06-06-2013 om 15:00

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Na even stoom afgeblazen te hebben zal ik Oakey geen min geven, maar ik blijf het niet fatsoenlijk vinden.

    Ook de eerste keer voor me in al die jaren handelen hier dat een deal wordt afgekapt omdat ik te langzaam zou reageren.
    Goed en snel met elkaar communiceren is van groot belang, je mag en kan niet iemand aan het lijntje houden, heb om die reden hier ook al eens iemand boos benaderd.

    Het 1 dag niet reageren is een teken van desinteresse, in mijn ogen verlies je dan al heel snel wat "rechten", zeker als je van te voren had kunnen aangeven dat je niet in staat bent om binnen 24 uur weer te antwoorden, ook al kom je zelf om 12 uur midden in de nacht thuis, is dat geen reden om niet te reageren, je belt immers niet bij de persoon aan.

    Dan vond ik nog deze reactie:

    Ik hou er niet van wanneer een verkoper slechts sporadisch aanwezig is, waardoor je steeds een paar dagen tot een week moet wachten voordat je antwoord krijgt op vragen van jouw kant. Daar ben ik heel erg snel klaar mee. Voornamelijk vervelend als je al een deal hebt lopen en je wilt de status weten van je bestelling.
    Van wie kwam toch die opmerking

    Ja..... die was van jou......, verplaats je nu ook even in de verkoper met klanten die zomaar een dag in het geheel niet reageren...... moeilijk hé

    Je blaast hier wel hoog van de toren...... maar je bent zelf geen haar beter tongue-047.gif

    Hoop dat het nieuwe beoordelingssysteem van de grond gaat komen, er dienen zeker nog aanpassingen voor te komen, kun je dan hopelijk dit soort zaken in kwijt, heb ook een hekel aan trage verkopers, maar je mag zeker als koper de verkoper ook niet aan het lijntje houden, dan krijg je zoiets als de pot die verwijt dat de ketel zwart ziet.

    9 dealtjes die beoordeeld zijn.... al die jaren handelen..... puzzled-2.gif
    Have fun and enjoy your collection

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Goed en snel met elkaar communiceren is van groot belang, je mag en kan niet iemand aan het lijntje houden, heb om die reden hier ook al eens iemand boos benaderd.

    Het 1 dag niet reageren is een teken van desinteresse, in mijn ogen verlies je dan al heel snel wat "rechten", zeker als je van te voren had kunnen aangeven dat je niet in staat bent om binnen 24 uur weer te antwoorden, ook al kom je zelf om 12 uur midden in de nacht thuis, is dat geen reden om niet te reageren, je belt immers niet bij de persoon aan.

    Dan vond ik nog deze reactie:



    Van wie kwam toch die opmerking

    Ja..... die was van jou......, verplaats je nu ook even in de verkoper met klanten die zomaar een dag in het geheel niet reageren...... moeilijk hé

    Je blaast hier wel hoog van de toren...... maar je bent zelf geen haar beter tongue-047.gif

    Hoop dat het nieuwe beoordelingssysteem van de grond gaat komen, er dienen zeker nog aanpassingen voor te komen, kun je dan hopelijk dit soort zaken in kwijt, heb ook een hekel aan trage verkopers, maar je mag zeker als koper de verkoper ook niet aan het lijntje houden, dan krijg je zoiets als de pot die verwijt dat de ketel zwart ziet.

    9 dealtjes die beoordeeld zijn.... al die jaren handelen..... puzzled-2.gif
    Hou je betweterige vooroordelen en domme smileys voortaan maar lekker voor je. Ik heb na thuiskomst gelijk gereageerd, zoals de tijd (even na twaalven) ook aangeeft.

    Bovendien geef ik duidelijk aan in die post dat het irritant is wanneer mensen na een paar dagen tot een week pas reageren, nadat je hebt betaald.

    Ik heb meerdere deals gehad hier, maar niet iedereen is even fatsoenlijk geweest om mij terug te plussen. Daarbij komt dat toen ik me hier net had geregistreerd ik nog niet op de hoogte was van het beoordelingssysteem en het niet heb gebruikt, totdat iemand me erop wees. Zoals ik in het storingstopic ook heb aangegeven mis ik na de vernieuwing ook een aantal plussen.

    En ik doe slechts een paar dealtjes per jaar, so what?

    Maar goed, iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en voor mij is de discussie wel klaar.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 06-06-2013 om 20:39

  8. #408
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het te prijzen Pastichio, dat je hier eerst anderen naar hun mening vraagt en daarmee de dialoog aangaat. Ik kan jullie echter beide begrijpen. Ik denk wel dat iedereen er uiteindelijk wat wijzer van is geworden. Laten we het idd.daar maar op houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vind het te prijzen Pastichio, dat je hier eerst anderen naar hun mening vraagt en daarmee de dialoog aangaat. Ik kan jullie echter beide begrijpen. Ik denk wel dat iedereen er uiteindelijk wat wijzer van is geworden. Laten we het idd.daar maar op houden.
    Ja, laten we het daar maar op houden, zou dat snel aangebrande kind anders helemaal opstang jagen, heb er een paar berichten van bekeken en zou er nog niet eens een cactus aan verkopen, het kindaxe.gif
    Have fun and enjoy your collection

  10. #410

    Standaard

    Zegt iemand die in elke zin smileys moet gebruiken.

    In ieder geval een schouderklopje voor jezelf dat je wederom een reactie hebt weten te ontfutselen met je kinderachtige, aanvallende berichten, die helemaal niets toevoegen aan de discussie.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 07-06-2013 om 00:29

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zegt iemand die in elke zin smileys moet gebruiken.

    In ieder geval een schouderklopje voor jezelf dat je wederom een reactie hebt weten te ontfutselen met je kinderachtige, aanvallende berichten, die helemaal niets toevoegen aan de discussie.
    Omdat je in al je liefhebbende antwoorden zo vriendelijk overkomt

    Kan ik er nog wel 1 voor je bedenkenunhappy-025.gif
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Have fun and enjoy your collection

  12. #412

    Standaard

    Vraag me af of er nog enig gevoel voor humor inzit
    Have fun and enjoy your collection

  13. #413

    Standaard

    Zoek overigens nog steeds naar mede forummers, die mee willen helpen om het beoordelingssysteem,met betrekking tot het onderling handelen met elkaar, beter te maken.

    In het verleden heb ik hierover al eens een discussie gestart, we schijnen, met het vernieuwde forum, betere mogelijkheden te kunnen krijgen, laten we die dan ook benutten.
    Deze mogelijkheden wil ik met iedereen kunnen bespreken, ook met Pastichio Rocker, al heb ik hem/haar tegen de haren ingestreken(dat wil wel eens helpen om iemand te activeren)

    Het goed en eerlijk met elkaar handelen is heel belangrijk, het is fijn te weten of een bepaalde verkoper binnen een bepaalde termijn reageert, snel verstuurt, goed ingepakt verstuurd,
    kortom er zijn van beide kanten, zowel de koper als de verkoper, verwachtingen te eisen, deze mogen best in een bepaald systeem vermeld worden, ik heb veel ideeën maar daar mag best
    over meegedacht worden, ik hoop op veel reacties, zowel van kopers als verkopers, als we elkaars wensen weten, dan kunnen we elkaar daar ook op beoordelen, elkaar aan het lijntje houden
    lost niets op.

    Ik ken hier op het forum ondertussen de mensen wel een beetje, de wil is er en in het algemeen, men wel service verlenen, we hebben een paar enthousiaste moderators, en genoeg sociale
    leden om het hier op orde te houden, met z'n allen moet het kunnen lukken om hier een betere winkel van te kunnen maken als FRS en daar wil ik nu niet al te diep op ingaan.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #414

    Standaard

    iemand ervaring met roninpacino?

    Had een deal rond betreft Indiana Jones Complete Collection (UK) op blu-ray. Kreeg deze PB op 08-07-13 vroeg in de middag:

    Hallo,

    Mijn bankrekeninggegevens zijn als volgt:

    Bankrekeningnummer: xxxx.xx.xxx
    Ten name van: xxxxxx
    Plaats: xxxxx
    Vermeld in de omschrijving: Indiana Jones UK

    Bevestig even uw adresgegevens:

    (Mod edit: gegevens even uit privacy verwijderd)

    Ik verstuur de box-set morgenochtend.

    Mvg,

    Kazin
    afijn, ik het verschuldigde bedrag (65,- incl. verzenden) nog de 8ste overgemaakt.
    Vervolgens hoor ik totaal niets meer. Heb de 11de en 12de nog gevraagd of het geld was gearriveerd. Zelfs nog in zn verkooptopic gepost Nu vandaag weer terwijl ik zag dat ie werkelijk online was. Helemaal NIETS! Wordt er een beetje gefrustreerd van nu. Zeker aangezien ie de 8ste aangaf het te versturen. Heb tot op heden nog totaal NIETS mogen ontvangen.... Ja andere pakketjes die omstreeks die tijd zijn verzonden. Maar niet die van hem...

    Iemand? Doet deze persoon altijd zo zaken of wat?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-07-2013 om 16:48

  15. #415

    Standaard

    Poeh, wat vervelend man. Zeker omdat het om een vrij groot bedrag gaat.

    Heb vorig jaar geprobeerd om Kingdom of Heaven van 'm over te nemen, maar ook toen liet hij niets van zich horen. Zowel in zijn verkooptopic als per PM (tweemaal) geprobeerd te bereiken, maar telkens geen antwoord. Vind ik vrij ongemanierd. Tja, na een tijdje dacht ik dan ook van bekijk het dan maar en achteraf gezien misschien zelfs blij dat ik niet met een dergelijk malafide handelaar in zee te gaan.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #416

    Standaard

    Hey Chris,

    Ik heb vrij recent uit hetzelfde trade topic Willow van hem overgenomen. Deze trade verliep heel soepel zoals ik gewend ben. Nadat ik mijn betaling bij hem bevestigde, bevestigde hij de volgende dag de verzending waarna ik de blu ray weer een dag later in de bus had liggen. Helemaal prima dus.

    Nou is het mij ook wel eens opgevallen dat hij een tijdje geen reacties geeft, ook niet op pm's. Ik ga ervan uit dat hij nu een goeie verklaring heeft voor deze vertraging. Want, hoewel ik persoonlijk dus niks te klagen heb over RP, ik me wel voor kan stellen dat dit vervelend is. Terecht ook.

  17. #417

    Standaard

    Hallo Chris,

    Box is al verzonden. Je zou hem al binnen gehad moeten hebben.

    Hier is ook nog de track & trace code ter bewijs:

    (Heb het momenteel druk, daarom reageer ik niet zo gauw op PM's. Sorry hiervoor, ik begrijp dat het vervelend kan zijn... Mijn PM box was ook een tijdje vol, waardoor ik niets kon ontvangen).

    Mod edit: prive gegevens verwijderd.

    Zie dat het nu pas ontvangen is door PostNL

    Ik heb het al wel al lang op de post gedaan, dus PostNL is gewoon traag.
    Heb wat geduld... En ik weet niet of die staking van de ZZP'ers nog aan de gang is, maar het kan dus ook daar aan liggen.

    Volgens PostNL word je pakket vandaag bezorgd... (Dinsdag)

    Het had eigenlijk al vrijdag, en op zijn laatst zaterdag, bezorgd moeten zijn...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-07-2013 om 08:34
    --

  18. #418
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Ronin: Graag die tracking nr en postcode uit je bericht halen, i.v.m. persoonlijke gegevens.

  19. #419

    Standaard

    Track n trace is gezien! Mod mag bericht aanpassen ivm privacy

  20. #420

    Standaard

    Hey,

    Ja, zag het. Kun je misschien de quote in jouw 1e bericht weghalen? Daar staan namelijk ook gegevens van jou en mij in .
    --

  21. #421

    Standaard

    Ik wil hier toch ook even Fafa melden, zeer trage verkoper die je constant achter de broek moet zitten. Beloofd het op te sturen maar komt dat niet na, laat daarna weinig van zich horen en reageert heel erg slecht op mails
    Wat een drama deal is dit aan het worden zeg daar doe ik nooit geen zaken meer mee

  22. #422

    Standaard

    Beste forummers,

    Even geen melding van een pas op voor iemand maar een algemene melding. Als jullie nu zaken doen met een andere forummer houd er rekening mee dat er vanaf nu tot en met maandag geen binnenlands betalingsverkeer is. Dus eventuele betalingen zullen pas na Pasen volgen. Ik had net een discussie met een mede-forummer die dacht dat de banken niet plat gingen. Helaas gebeurt het wel. Dus om eventuele toekomstige ergernissen onderling te voorkomen bij deze een algemene melding om daar rekening mee te houden.

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    vanaf nu tot en met maandag geen binnenlands betalingsverkeer is...na Pasen volgen.
    Thx voor dit servicebericht.
    En dat dan de banken al die dagen plat liggen, anno 2014, onbegrijplijk...

  24. #424

    Standaard

    Dat snap ik zelf ook niet. Het lijkt me toch dat het geautomatiseerd verloopt. Dan moet het toch door kunnen gaan.

    Meer info van twee banken als voorbeeld:

    https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/b...eestdagen.html
    http://www.rabobank.nl/images/betali...4_29634154.pdf

  25. #425

    Standaard

    De reden is dat de valutamarkten dicht zijn en er dus geen geld verdiend kan worden met transacties. Daarom houden de banken alle betalingen vast, ook om extra rente te trekken.

Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •