Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 431 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Let op met wie je zaken doet...! (discussie)

    Wat moeten we eigenlijk doen met "Wanbetalers" op dit forum? ik wacht al bijna 'n jaar op 35 euro van iemand, post nog redelijk actief op het forum en reageerd zelfs af en toe op prive berichten, maar betalen ho maar!

    zal sowieso 'n minnetje worden vrees ik.

    Mod edit maart 2009:
    Zie hier voor de lijst. In dit topic is er ruimte voor discussie.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 02-03-2009 om 20:11
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Een jaar is wel erg lang..... Enige oplossing hier is dan een minnetje geven, maar daar zal hij/zij dan ook niet wakker van liggen.
    Natuurlijk zijn er andere oplossingen, maar die zijn niet legaal .

  3. #3

    Standaard

    Een min lijkt me sowieso niet meer dan normaal na een jaar. Misschien als hij blijft weigeren dreigen om zijn naam hier te noemen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Een min lijkt me sowieso niet meer dan normaal na een jaar. Misschien als hij blijft weigeren dreigen om zijn naam hier te noemen?
    Idd. 'n ultimatum stellen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Idd. 'n ultimatum stellen
    Een min doet misschien niet zo veel, maar zijn naam hier zal al wat meer mensen tegenhouden.

  6. #6

    Standaard

    De oplettende kijker weet al wie het is...
    En ik ben het niet!
    Maar ik ben wel een oplettende kijker, uhuh.
    Ik moet Dennis nog mn PC geld sturen, uhoh!

    Dreigen en daarna minnen, pek en veren willen soms helpen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7

    Standaard

    Ik ben dus de persoon over wie je het hebt, ik weet het

    Inderdaad, ik heb het de laatste tijd flink naar de sodemieter geholpen met betalingen, daar pleit ik schuldig voor. Dat je me een min geeft, is dan ook in je volste recht. Momenteel komt daar dan ook nog eens bij dat ik wacht op een storting (ik kan je gewoon niet betalen momenteel), maar als je wilt kan ik het risico proberen te nemen om je de cash via de post op te sturen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #8

    Standaard

    Er is nu al iets meer duidelijk omtrent deze situatie... wacht dus gewoon nog even af. Cash via post lijkt mij niet 'n heel goed plan. Dennoman bedankt voor deze reactie, excuses dat het even op deze manier moest.

    Topic kan wat mij betrefd bij deze op slot...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #9

    Standaard

    Ja zo is de lol er al gauw af!

    Slotje!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Dan hoop ik maar dat mijn geld er ook aan komt :P
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  11. #11

    Standaard

    There are ways dude, there are ways.....

    Maar wat een geduld heb je zeg.....een jaar!! Ik zou persoonlijk flink de pest erin hebben. Alle begrip als mensen wat krap bij kas zitten....maar bestel dan niets op een forum zou ik zeggen. Maak van jouw krap bij kras probleem niet een anders probleem. En een jaar lang geen 35 euro in bezit hebben......lijkt me sterk....

    Succes!!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    maar bestel dan niets op een forum zou ik zeggen. Maak van jouw krap bij kras probleem niet een anders probleem. En een jaar lang geen 35 euro in bezit hebben......lijkt me sterk....
    Exactly my thoughts
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #13

    Standaard

    je had zijn adres toch ? Alleen al maar uit principe zou ik een bezoekje brengen, ongeacht de benzinekosten !

  14. #14

    Standaard

    Haha, had je gelijk nog ff de Spelen mee kunnen pakken ook
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #15

    Standaard

    woont ie écht in China ? Nooit gedacht !
    Dan zie ik nog steeds geen reden waarom ie ooit zou betalen, hij zit daar veilig.

  16. #16

    Standaard

    Er is echt wel een Chinees te vinden die voor $1,50 even bij hem langs gaat met een vat pek en een donskussen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #17

    Standaard

    hé Denno, als je toch geld gaat overmaken, zou je dan ook ff aan mijn 34 euro willen denken! IBAN BIC heb ik je voor mijn vakantie gePM-ed.

    thx!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Nog nieuws onder de zon?

    Kom op Denno! Laat je niet kennen, en laat je ook weer eens zien in het OHT!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Geen probleem jongens, maar het is ook niet de makkelijkste periode momenteel. Heb het erg druk met de folks van huis en dat soort zaken, ach, verdomde sociale verplichtingen

    In elk geval eerst even een update voor jullie: ik ga zometeen bellen naar het bedrijf waar ik het geld nog van moet krijgen. Ze hebben vanmorgen naar het bedrijf van mijn vader gebeld (ze weten dus dat ik de zoon ben van de baas daar ) en het zou dus nu snel in orde moeten gaan komen. Laat ons erop hopen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #20

    Standaard

    ik ga duimen dat dat zo is.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ja zo is de lol er al gauw af!

    Slotje!
    :razz:

    Maar waarom spreken jullie af om de dvd's weer terug te laten sturen (inmiddels wat laat maar goed). En normaal betaal je toch eerst voordat je iets mag ontvangen?

  22. #22

    Standaard

    Mods kunnen toch IP adresssen terug tracken? Aangeven bij de internetpolitie ofiets als het om extreem grote bedragen gaat of Verkoop topics delaten?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    valt dit ook onder wanbetaler?...

    deal gesloten, persoon geeft aan internet problemen, zal snel mogelijk geld overmaken
    middels al 12 dagen geleden...(heb dus ook al een paar keer nee verkocht....)

    hoe verder te handelen?

  24. #24

    Standaard

    Dus hij heeft je een PB gestuurd dat hij problemen heeft met internet?.......
    Leest hij ze ook?

    Maar hij kan ook gewoon naar de bank om daar het geld naar je over te maken. Daar staan meestal pc's ter beschikking of via een overschrijvingsformulier.
    Of even langs vrienden om daar in te loggen en zijn zaken af te handelen.
    Zou ik tenminste doen maar ik ben dan ook iemand die haar zaakjes goed in orde wil hebben.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  25. #25

    Standaard

    persoon is wel in staat geweest om gister een bericht te plaatsen op het forum
    heb persoon middels weer bericht gestuurd hoe het nu zit
    we wachten f af...(nog steeds)

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •