De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Teenage Mutant Ninja Turtles (nieuwe live-action film!!!)

    Men is bij Warner blijkbaar bezig met het idee om een reboot (zoals ze bij Batman ook gedaan hebben) van de live-action films over de Turtles te maken. Het idee is om terug te keren naar de oorsprong van de Turtles en de komst van Shredder...

    Kevin Eastman Talks Live-Action TMNT

    Source: RezBlack
    September 2, 2008



    "Teenage Mutant Ninja Turtles" co-creator Kevin Eastman has confirmed the rumors that Imagi and Warner Bros. are in talks to develop a new live-action movie based on the characters. He posted the following at HeavyMetal.com:

    Yes, it is true. Although the CGI film did well enough to warrent a sequel, there has been much talk between Imagi and Warners to do a better "re-invention" (newest Hollywood buzzword) of the TMNT's, in a live action film--like what was done with Batman. Back to basics, back to the origin and the intro of the Shredder, etc...there have been talks, trips to Northampton to talk to Mr Laird, and discussions with the original "first" TMNT film director Steve Barron to come back and do it right--but no official word yet...will keep you posted. Best, Kevin

    The CG-animated movie TMNT, which was released in March of 2007, earned $95 million worldwide compared to its $34 million budget.

  2. #2

    Standaard

    O my gosh De vorige keer was er een animatie film "update" over de turtles, ..wat kan er nog beter zijn..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Ohh man toen ik het las kreeg ik het echt ef warm .. vooral de 1990 film van de turtles zou me altijd bij blijven. geweldig toen in de bioscoop, pas de film nog gezien op dvd. en nog steeds erg vermakelijk. als ze hem proberen vrij realistisch te houden en een donkere film a la the dark knight maken. en daadwerkelijk costumes aanhebben, gecombineerd met evt wat cgi voor mondbewegingen en dergelijke kan dit best wat worden
    Laatst aangepast door stefan2008 : 03-09-2008 om 23:03

  4. #4

    Standaard

    Hier heb ik ook wel zin in! Alhoewel ik de CGI-film enorm leuk vond kan niets tippen aan de live action films.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Hier heb ik ook wel zin in! Alhoewel ik de CGI-film enorm leuk vond kan niets tippen aan de live action films.
    De CGI-film was inderdaad niet slecht (komt hier ooit nog wel eens in huis), maar tippen aan de live-action-films...no way!!!

  6. #6

    Standaard

    Lol... laat maar komen, heb goede herrineringen aan de oorspronkelijke "life action" versies... die vond ik vroeger echt gaaf...!! ben alleen bang dat als ik ze nu nog een keer kijk dat ze dan wel een beetje zullen tegenvallen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Lol... laat maar komen, heb goede herrineringen aan de oorspronkelijke "life action" versies... die vond ik vroeger echt gaaf...!! ben alleen bang dat als ik ze nu nog een keer kijk dat ze dan wel een beetje zullen tegenvallen...
    Ik zag het tweede deel zo'n 1,5 jaar geleden nog eens op tv... jammerlijk gedateerd helaas. Flauw, kinderlijk en soms zelfs irritant en lachwekkend slecht.

    Als kind begin jaren '90 was het inderdaad kicken. Ik was toen groot fan van deze films, en de tekenfilmserie. Dit is echter jeugdsentiment dat in mijn ogen jeugdsentiment moet blijven. Die animatiefilm van vorig jaar was ook maar middelmatig.

    Als ze met iets nieuws in live-action komen dat in deze tijd past, dat is een ander verhaal. :smile:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Ik zag het tweede deel zo'n 1,5 jaar geleden nog eens op tv... jammerlijk gedateerd helaas. Flauw, kinderlijk en soms zelfs irritant en lachwekkend slecht.

    Als kind begin jaren '90 was het inderdaad kicken. Ik was toen groot fan van deze films, en de tekenfilmserie. Dit is echter jeugdsentiment dat in mijn ogen jeugdsentiment moet blijven. Die animatiefilm van vorig jaar was ook maar middelmatig.

    Als ze met iets nieuws in live-action komen dat in deze tijd past, dat is een ander verhaal. :smile:
    Daar heb je gelijk in...

    Maar als ze met iets kunnen komen in de stijl van Batman Begins, een beetje donkerder (ik vind dat wel passen bij de Turtles en zeker Shredder), dan zou het misschien wel iets kunnen worden...

  9. #9

    Standaard

    De turtles zijn al echt old-skool,ik denk niet dat rages en hypes op kunnen zoals Batman,daar in tegen is de CGI film natuurlijk wel anders,maar voor mij maakt een turtle film meer of minder ewinig indruk op dit moment..al die reboots enzv...bleyh

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Ik zag het tweede deel zo'n 1,5 jaar geleden nog eens op tv... jammerlijk gedateerd helaas. Flauw, kinderlijk en soms zelfs irritant en lachwekkend slecht.

    Als kind begin jaren '90 was het inderdaad kicken. Ik was toen groot fan van deze films, en de tekenfilmserie. Dit is echter jeugdsentiment dat in mijn ogen jeugdsentiment moet blijven. Die animatiefilm van vorig jaar was ook maar middelmatig.

    Als ze met iets nieuws in live-action komen dat in deze tijd past, dat is een ander verhaal. :smile:
    Heb je de eerste TMNT film nog wel eens terug gezien? Ik ben het met je eens dat deel II erg kinderlijk is. De makers hebben dat opzettelijk gedaan omdat heel veel ouders in die tijd geklaagd hadden over de hoeveelheid geweld in de eerste film.

    De eerste film is een stuk 'darker' en meer actie. Misschien kan je die wel waarderen.

    Ik kan niet wachten op een nieuwe live action film, mits ze er rekening houden dat de fans van vroeger inmiddels 20 jaar ouder zijn. Dus dat het een volwassen film wordt ala Dark Night.

  11. #11

    Standaard

    Een serieuze live-action film over de Turtles....
    Hmmm, daar kan ik me niets bij voorstellen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Is hier al meer over bekend?

  13. #13

    Standaard

    The Secret Of The Ooze was geweldig...kan me die tijd nog enorm goed herinneren. Het speelgoed, de stickerboeken van de film... was een groot fan van de Turtles. Helaas heb ik de films nog steeds niet in huis, maar las laatst dat er een box gaat komen met alle 4 de films (3 live-action en de cgi-film). Eindelijk allemaal bij elkaar in 1 box.
    **** me gently with a chainsaw.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •