Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 218 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Dat heb ik dus ook. DVD mag van mij nog wel een jaar of tien blijven.
    denk hierbij wel dat DVD en Blu-ray ook géén eeuwige leven hebben!!Alles komen en gaan!!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Mijn gok is dat Blue-Ray véél te snel na de DVD is gekomen. De consument was nog maar net bekomen van de grote overstap VHS naar DVD, en daar staan ze weeral aan te kloppen voor iets nieuws. Misschien, ooit in de toekomst, dat DVD volledig verdwijnt, maar ik zie het niet gebeuren. Bovendien was de overstap VHS naar DVD grandioos; beter beeldkwaliteit en grotere capaciteit. Blue-Ray ligt volgens mij toch enkel in het verlende ervan en spreekt mij totaal niet aan. Ik ben tevreden met wat ik nu allemaal heb op DVD.
    Ben ik niet mee eens,veel van de consumenten hebben nog steeds VHS in hun woonkamer liggen en vooral hebben ze maar amper dvd´s in huis dan wij ze verzamelen.Bovendien geven de consumenten geen moer om wat er allemaal gaat gebeuren want ze stappen toch gewoon over en met Blu-ray gok ik dat dit keer wel sneller gaat omdat er behoorlijk wat mensen die HD-ready en Full-HD tv´s hebben.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  3. #103

    Standaard

    Ik weet nog voor de eerste keer in men leven toen ik een dvd zag spelen.

    Wat is dat een menu met opties je kunt gewoon verschillende stukken kiezen

    heb 5 min zitten staren naar een scherm waar een menu van de dvd opstond dat er in dat menu nog is animatie was vond ik grandioos

    het was een grote stap ipv fast forward en rewind thats it

    Nu kon je alles en extras zomaar te kiezen talen ,ondertiteling. dus kvind wel dat het een grote stap was

    Dan kwam nog het beeldkwaliteit de gemakkelijkheid compacter.

    Wat bied blu ray? Superieure beeldkwaliteit voor de rest?

    je kan de overschakeling van vhs naar dvd niet vergelijken.

    ps: de massa ligt niet wakker dat er 25 gig op een schijfje kan.

  4. #104

    Standaard

    Ik was eerst ook sceptisch over blu-ray, totdat ik de eerste zag. Ik krijg de indruk dat sommige mensen hier er nog nooit eentje gezien hebben en toch al een mening klaar hebben.

    Toegegeven, de stap is niet zo groot als van VHS naar DVD, maar het is nog steeds een hele verbetering. Niet alleen in de beeld- en geluidskwaliteit maar bijvoorbeeld ook in de gebruiksvriendelijkheid (dan noem ik met name de pop-up menu's en het feit dat het grootste deel van de disks regiovrij is).

    De moraal van het verhaal: Probeer eens ergens een film op blu-ray te bekijken en bedenk dan nog eens of je je DVD's op termijn wil gaan vervangen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik was eerst ook sceptisch over blu-ray, totdat ik de eerste zag. Ik krijg de indruk dat sommige mensen hier er nog nooit eentje gezien hebben en toch al een mening klaar hebben.

    Toegegeven, de stap is niet zo groot als van VHS naar DVD, maar het is nog steeds een hele verbetering. Niet alleen in de beeld- en geluidskwaliteit maar bijvoorbeeld ook in de gebruiksvriendelijkheid (dan noem ik met name de pop-up menu's en het feit dat het grootste deel van de disks regiovrij is).

    De moraal van het verhaal: Probeer eens ergens een film op blu-ray te bekijken en bedenk dan nog eens of je je DVD's op termijn wil gaan vervangen
    Ik heb wel degelijk reeds verschillende Blu-ray films gezien (één ervan was 'Earth') en ik was inderdaad wel verrast door de kwaliteit, maar daar bleef het ook bij. Er is buiten dat aspect vrijwel niets dat de DVD niet te bieden heeft. Je hebt gelijk, het is een verbetering, maar het is eentje die beter nog een paar jaar op zich had laten wachten. De meerderheid is vervolgens niet overtuigd, omdat zoals ik al meende, Blu-ray (en/of HD DVD) veel te snel na de DVD is gekomen, vooral dan hier bij ons.

    Versta me niet verkeerd, ooit zal Blu-ray DVD overstijgen, maar stiekem hoop ik dat dat nog een hele tijd duurt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #106

    Standaard

    koop een ps3 dan heb je gelijk alles in huis

  7. #107

    Standaard

    Ik zeg niet dat ik nooit ga overstappen op Blu-ray. De pop-up menus en regiovrije schijfjes zijn inderdaad een pluspunt, maar op dit moment ben ik nog niet overhaald.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door celmeli Bekijk bericht
    koop een ps3 dan heb je gelijk alles in huis
    Behalve dat je op br op kan nemen.
    Blu-ray = Future

  9. #109

    Standaard

    En met die opmerking zit je mijn vreugde in de weg!
    Ga maar eens Pirates of the Caribbean At World's End vergelijken op Blu-ray en DVD, een zeer groot verschil!

    Dat het koopgedrag van Jan met de Pet meespeelt is helaas zo, maar ik wil graag films in HD gaan bekijken, het is mijn hobby en daar wil ik veel plezier van hebben.
    Helaas is de HT/DVD hobby erg afhankelijk van anderen, in tegenstelling tot vele andere hobby's.

    Ik heb zelf geen BD speler, maar heb wel de Panasonic DMP-BD55 op het oog.
    En dan haal ik een leuk stapeltje films uit de UK met NL subs voor een mooi prijsje.

    Het komt velen hier op het forum denk ik wel bekend voor dat je hobby niet begrepen wordt, omdat je eigenlijk hetzelfde doet als bijna iedereen, namelijk film kijken, maar met het verschil dat je je druk maakt over Aspect Ratio, birates, kalibratie, apparatuurkeuze etc.

    Soms krijg ik wel eens het idee dat postzegelverzamelen meer geaccepteerd wordt, en dat HT´ers de term ´´muggenzifters over beeld en geluid´´ worden genoemd.
    Dat kan je ook zeggen over postzegeltjes verzamelen.
    Maar het gaat er in beide gevallen om dat iemand goed met z´n hobby bezig kan zijn en dat er aandacht en acceptatie voor is.
    En aan de andere kant, postzegelverzamelen is lang zo gek nog niet

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    En met die opmerking zit je mijn vreugde in de weg!
    Ga maar eens Pirates of the Caribbean At World's End vergelijken op Blu-ray en DVD, een zeer groot verschil!

    Dat het koopgedrag van Jan met de Pet meespeelt is helaas zo, maar ik wil graag films in HD gaan bekijken, het is mijn hobby en daar wil ik veel plezier van hebben.
    Helaas is de HT/DVD hobby erg afhankelijk van anderen, in tegenstelling tot vele andere hobby's.

    Ik heb zelf geen BD speler, maar heb wel de Panasonic DMP-BD55 op het oog.
    En dan haal ik een leuk stapeltje films uit de UK met NL subs voor een mooi prijsje.

    Het komt velen hier op het forum denk ik wel bekend voor dat je hobby niet begrepen wordt, omdat je eigenlijk hetzelfde doet als bijna iedereen, namelijk film kijken, maar met het verschil dat je je druk maakt over Aspect Ratio, birates, kalibratie, apparatuurkeuze etc.

    Soms krijg ik wel eens het idee dat postzegelverzamelen meer geaccepteerd wordt, en dat HT´ers de term ´´muggenzifters over beeld en geluid´´ worden genoemd.
    Dat kan je ook zeggen over postzegeltjes verzamelen.
    Maar het gaat er in beide gevallen om dat iemand goed met z´n hobby bezig kan zijn en dat er aandacht en acceptatie voor is.
    En aan de andere kant, postzegelverzamelen is lang zo gek nog niet
    Applaus voor Jaap!Heel goed verwoord!Daar moeten we eens gaan kijken hoe we tegenover Blu-ray/dvd verzamelaars als een hobby worden gekeken!Er valt altijd heel erg weinig begrip voor de blu-ray/dvd verzamelaars want velen gaan gewoon doorzeuren over hoe beter de film moeten zijn etc etc etc...

    Ik verzamel Blu-ray/dvd's puur voor mijn hobby en dat zal zo blijven.
    Ik denk wel dat er miljoenen filmliefhebbers die een grote verzameling aan blu-ray/dvd's hebben dus door filmliefhebbers gaan er straks veel mensen toch overstappen.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skinnyleffe Bekijk bericht
    Ik weet nog voor de eerste keer in men leven toen ik een dvd zag spelen.

    Wat is dat een menu met opties je kunt gewoon verschillende stukken kiezen

    heb 5 min zitten staren naar een scherm waar een menu van de dvd opstond dat er in dat menu nog is animatie was vond ik grandioos

    het was een grote stap ipv fast forward en rewind thats it

    Nu kon je alles en extras zomaar te kiezen talen ,ondertiteling. dus kvind wel dat het een grote stap was

    Dan kwam nog het beeldkwaliteit de gemakkelijkheid compacter.

    Wat bied blu ray? Superieure beeldkwaliteit voor de rest?

    je kan de overschakeling van vhs naar dvd niet vergelijken.

    ps: de massa ligt niet wakker dat er 25 gig op een schijfje kan.
    Blu-ray biedt veel betere beeld en geluidskwaliteit dan van een gewone dvd's!!

    de massa willen straks wel een lege schijfje van 25 gig hebben om mee te branden en dat gaat het ook gebeuren want er worden steeds meer back-ups gemaakt voor de pc of laptops en daar heb je 25 gig wel voor nodig straks.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  12. #112

    Standaard

    Applaus voor de Bluray liefhebbers! Eerlijk gezegd, mij maakt het niet erg veel uit. Ik verzamel meer tv-series dan films (ik heb eigenlijk heel weinig films) en er is hier in Nederland denk ik nog niet één serie uit op BR discs? Laat staan mijn favorieten. Maar mocht het zover komen, dan ben ik misschien wel bereid eens na te denken over Blu ray.

    Wat ik dan niet begrijp aan de 'kwaliteit' van Blueray, is wat ze zullen doen met oudere films en oudere series die gewoon niet meer in topkwaliteit zijn? Kunnen ze dat aanpassen? Nee toch?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht

    Wat ik dan niet begrijp aan de 'kwaliteit' van Blueray, is wat ze zullen doen met oudere films en oudere series die gewoon niet meer in topkwaliteit zijn? Kunnen ze dat aanpassen? Nee toch?
    Van wat ik tot nu toe heb gezien, zien ook oudere films er beter uit in high definition. Ik heb zelf bijv. Die Hard gezien, toch alweer 20 jaar oud. Casablanca heb ik nog niet op blu-ray gezien maar zelfs een film van die leeftijd schijnt er van op te knappen.

    Maar natuurlijk is het effect het allergrootste bij recente films. Vooral bij I, Robot kreeg ik echt een wow-gevoel. Puur demomateriaal.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Applaus voor de Bluray liefhebbers! Eerlijk gezegd, mij maakt het niet erg veel uit. Ik verzamel meer tv-series dan films (ik heb eigenlijk heel weinig films) en er is hier in Nederland denk ik nog niet één serie uit op BR discs? Laat staan mijn favorieten. Maar mocht het zover komen, dan ben ik misschien wel bereid eens na te denken over Blu ray.

    Wat ik dan niet begrijp aan de 'kwaliteit' van Blueray, is wat ze zullen doen met oudere films en oudere series die gewoon niet meer in topkwaliteit zijn? Kunnen ze dat aanpassen? Nee toch?
    TV-Series zijn er al op Blu-ray verkrijgbaar zoals Heroes,Lost,Weeds,Prison Break etc etc

    Blu-ray heeft veel betere beeld en geluidskwaliteits dan een dvd en dvd verouderd al flink.Alles wat op DVD heeft uitgebracht zullen ook op Blu-ray verschijnen met nog betere beeldkwaliteit en geluid zullen ook verbeterd zijn zodat je een soort betere biosgeluid hoort die nooit van te voren is gehoord.

    Laat je even door winkeliers vragen om demostratie van Blu-ray films etc etc dan zal je ogen uit je kas vallen van mooie beeldkwaliteit.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Ben ik niet mee eens,veel van de consumenten hebben nog steeds VHS in hun woonkamer liggen en vooral hebben ze maar amper dvd´s in huis dan wij ze verzamelen.Bovendien geven de consumenten geen moer om wat er allemaal gaat gebeuren want ze stappen toch gewoon over en met Blu-ray gok ik dat dit keer wel sneller gaat omdat er behoorlijk wat mensen die HD-ready en Full-HD tv´s hebben.
    Je overschat de bereidheid van de gewone consument om nu al heel wat geld uit te geven aan een HD setup en dan nog eens meer te moeten betalen voor content. Het is niet omdat je een nieuwe TV gaat kopen (en daar heb je tegenwoordig geen keuze meer, er staan alleen nog plasma's en LCD's in de winkel die geschikt zijn voor HD) dat je daar ook meteen een Blu-ray speler van een paar honderd euro's gaat bijkopen, tenzij je al echt overtuigd bent dat je naar Blu-ray wil overstappen. En dat zijn de meeste mensen nog niet als ze het aanbod en de prijs van Blu-rays zien.

    Natuurlijk ziet het beeld er een pak beter uit en ik zal op termijn daarom ook bepaalde van mijn favoriete films op Blu-ray kopen zodra de prijzen redelijk zijn. Maar voor de meeste films en series die ik kijk kom ik toe met wat DVD biedt, zeker als ik dat met bepaalde spelers nog wat kan upscalen. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste mensen zo denken, en dat ze daarom ook minder haast hebben bij het overstappen als toen ze moesten kiezen tussen VHS en DVD.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Je overschat de bereidheid van de gewone consument om nu al heel wat geld uit te geven aan een HD setup en dan nog eens meer te moeten betalen voor content. Het is niet omdat je een nieuwe TV gaat kopen (en daar heb je tegenwoordig geen keuze meer, er staan alleen nog plasma's en LCD's in de winkel die geschikt zijn voor HD) dat je daar ook meteen een Blu-ray speler van een paar honderd euro's gaat bijkopen, tenzij je al echt overtuigd bent dat je naar Blu-ray wil overstappen. En dat zijn de meeste mensen nog niet als ze het aanbod en de prijs van Blu-rays zien.

    Natuurlijk ziet het beeld er een pak beter uit en ik zal op termijn daarom ook bepaalde van mijn favoriete films op Blu-ray kopen zodra de prijzen redelijk zijn. Maar voor de meeste films en series die ik kijk kom ik toe met wat DVD biedt, zeker als ik dat met bepaalde spelers nog wat kan upscalen. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste mensen zo denken, en dat ze daarom ook minder haast hebben bij het overstappen als toen ze moesten kiezen tussen VHS en DVD.
    één ding kan ik wel even zeggen:We wachten af hoe het loopt,mocht het gebeuren dat Blu-ray eerder dvd ingehaald hebben dan weet je dat de dvd tijdperk aan hun einde komt.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  17. #117

    Standaard

    Of je het nu leuk vind of niet de maatschapijen gaan je op een gegeven moment dwingen om over te stappen.
    Komen films nu nog op dvd en blu-ray uit zoals dat ook het geval was met video en dvd.
    Op een geven moment komen er opeens bepaalde top titels alleen nog maar op blu-ray dit zal nog wel ff duren een paar jaar .
    Tot de prijzen van de
    spelers onder de €100 liggen maar het gaat gebeuren.
    ik weet nog heel goed dat toen ik mijn eerste dvd speler kocht iedereen tegen mij zei ik ga niet over video is goed genoeg.
    zie volgende artikel uit 2001!!!

    http://adequacy.org/stories/2001.8.24.112921.289.html

    en deze uit 1996

    http://www.robertsdvd.com/failure.html

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Of je het nu leuk vind of niet de maatschapijen gaan je op een gegeven moment dwingen om over te stappen.
    Komen films nu nog op dvd en blu-ray uit zoals dat ook het geval was met video en dvd.
    Op een geven moment komen er opeens bepaalde top titels alleen nog maar op blu-ray dit zal nog wel ff duren een paar jaar .
    Tot de prijzen van de
    spelers onder de €100 liggen maar het gaat gebeuren.
    ik weet nog heel goed dat toen ik mijn eerste dvd speler kocht iedereen tegen mij zei ik ga niet over video is goed genoeg.
    zie volgende artikel uit 2001!!!

    http://adequacy.org/stories/2001.8.24.112921.289.html

    en deze uit 1996

    http://www.robertsdvd.com/failure.html
    Dat zei iedereen ook tegen mij dat VHS goed genoeg is dat ze geen dvd nodig hebben maar toch verdween VHS voor 2001 al uit de winkels terwijl nog andere mensen zeiden dat VHS in 2008 nog steeds in de winkels te koop zullen staan.Hetzelfde gebeurt er ook met DVD,iedereen zeiden weer DVD is goed genoeg en wij hebben geen Blu-ray nodig dus weer opnieuw gaat het gebeuren met DVD net als VHS.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  19. #119

    Standaard

    Wel lijkt me in deze dat velen pas een dvd-speler hebben aangeschaft. Mij lijkt niet dat deze mensen nu < 3 jaar allemaal overstappen op blu-ray...
    Ikzelf heb helaas een goede 100hrtz televisie.... Ik heb dus (nog) niets aan bluray. Verder ben ik nog steeds ook heel tevreden over mijn gewone dvd-speler.....
    Ik wacht nog een paar jaar..... (dan zijn evt kinderziektes eruit en de ontwikkeling misschien nóg verder?)

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Wel lijkt me in deze dat velen pas een dvd-speler hebben aangeschaft. Mij lijkt niet dat deze mensen nu < 3 jaar allemaal overstappen op blu-ray...
    Ikzelf heb helaas een goede 100hrtz televisie.... Ik heb dus (nog) niets aan bluray. Verder ben ik nog steeds ook heel tevreden over mijn gewone dvd-speler.....
    Ik wacht nog een paar jaar..... (dan zijn evt kinderziektes eruit en de ontwikkeling misschien nóg verder?)
    Velen kinderziektes zijn allang verholpen dus die kom je niet meer tegen.Mensen gaan pas overstappen wanneer geen films meer op dvd verkrijgbaar zijn.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Dat zei iedereen ook tegen mij dat VHS goed genoeg is dat ze geen dvd nodig hebben maar toch verdween VHS voor 2001 al uit de winkels terwijl nog andere mensen zeiden dat VHS in 2008 nog steeds in de winkels te koop zullen staan.Hetzelfde gebeurt er ook met DVD,iedereen zeiden weer DVD is goed genoeg en wij hebben geen Blu-ray nodig dus weer opnieuw gaat het gebeuren met DVD net als VHS.
    Naar ik mij herinner was VHS toch nog ruim aanwezig in de winkels tot medio 2004. Kijk maar bijvoorbeeld naar Disney, die nog VHS releases uitbracht tot aan The Lion King in 2003. En zoals ik al zei: VHS heeft zo'n 20 jaar aan de top gestaan, en langzaamaan werd het imperium overgenomen door DVD. Als ik me niet vergis is DVD pas echt doorgebroken rond 2001 - 2002 en dat was toen ook dat zowel de spelers als de films zelf betaalbaar werden. We zijn amper 6 jaar later en er is weer iets nieuws: het maakt niet uit wat de maatschappijen denken en willen, het is gewoonweg nog té vroeg om te proberen de DVD weg te werken. Dan kijk je nog maar naar Sony en Warner Bros., maar wat met de kleinere firma's? A-film, Videofilm Express, DFW, Just Entertainment, enzovoort. Denk je dat zij zo happig zijn om hun hele assortiment te vervangen? En ja, ik geloof het hoor, Blu Ray is stukken beter in kwaliteit, capaciteit en grafische kwaliteit, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan pakweg een oude man die films op DVD verzamelt of iemand anders. Niet iedereen is zo technisch aangelegd; destijds zeiden ze ook dat DVD de ultieme beeldkwaliteit had. Ik meende hier op het forum ergens gelezen te hebben dat Blu Ray zal worden wat Laserdisc tegenover VHS was: een verbetering, maar geen vervanger. Althans nu nog niet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Naar ik mij herinner was VHS toch nog ruim aanwezig in de winkels tot medio 2004. Kijk maar bijvoorbeeld naar Disney, die nog VHS releases uitbracht tot aan The Lion King in 2003. En zoals ik al zei: VHS heeft zo'n 20 jaar aan de top gestaan, en langzaamaan werd het imperium overgenomen door DVD. Als ik me niet vergis is DVD pas echt doorgebroken rond 2001 - 2002 en dat was toen ook dat zowel de spelers als de films zelf betaalbaar werden. We zijn amper 6 jaar later en er is weer iets nieuws: het maakt niet uit wat de maatschappijen denken en willen, het is gewoonweg nog té vroeg om te proberen de DVD weg te werken. Dan kijk je nog maar naar Sony en Warner Bros., maar wat met de kleinere firma's? A-film, Videofilm Express, DFW, Just Entertainment, enzovoort. Denk je dat zij zo happig zijn om hun hele assortiment te vervangen? En ja, ik geloof het hoor, Blu Ray is stukken beter in kwaliteit, capaciteit en grafische kwaliteit, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan pakweg een oude man die films op DVD verzamelt of iemand anders. Niet iedereen is zo technisch aangelegd; destijds zeiden ze ook dat DVD de ultieme beeldkwaliteit had. Ik meende hier op het forum ergens gelezen te hebben dat Blu Ray zal worden wat Laserdisc tegenover VHS was: een verbetering, maar geen vervanger. Althans nu nog niet.
    Ik heb sterk gevoel dat je geen vertrouwen in Blu-ray hebt omdat je al misschien te moe bent om iets te gaan volgen wat er nieuws is.
    Niemand wil VHS meer in hun collecties hebben want kwaliteit haalt bij lange na niet meer van DVD en Blu-ray.
    Straks sluit niemand VHS recorder aan op HD-TV want dan valt de beeldkwaliteit veel slechter uit om ernaar te kijken.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  23. #123

    Standaard

    Iemand al klaar voor de opvolger van Blu-Ray, Holodisc?
    http://www.computerhandleiding.nl/ha...-holodisc.html
    http://www.goedzo.com/index.php/2005...u_ray_is_er_al

    Overigens ook in opdracht van Sony blijkbaar.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Iemand al klaar voor de opvolger van Blu-Ray, Holodisc?
    http://www.computerhandleiding.nl/ha...-holodisc.html
    http://www.goedzo.com/index.php/2005...u_ray_is_er_al

    Overigens ook in opdracht van Sony blijkbaar.
    Ik wacht op geur TV.

  25. #125

    Standaard

    Ik heb een beetje het idee dat iemand hier op het forum aandelen heeft in de toekomst van BR

    Ik denk dat degene die nu BR's kopen veelal in het bezit zijn van een PS3 (een goede upscaler van de huidige DVD en voor het geld een mooie BR-speler) en dat dat toch de mensen zijn die wat HT voorop willen lopen.
    Dat dvd ooit vervangen gaat worden moge duidelijk zijn, maar binnen welke termijn... dat kan niemand nog vertellen.
    De actie van "van Leest" (bv) is een leuke (eerste) BR-actie, maar nog lang niet voldoende om de menigte mee te sleuren.

    Dat de BR spelers en de BR-schijfjes nu nog zo duur zijn is mede te danken aan ons, omdat wij (de BR-liefhebbers) voorop moeten lopen en het er toch wel voor betalen.
    Het is uiteindelijk onze hobbie, en hobbies kosten geld (veel geld als je voorop wil lopen).

    Waar ik me wel enigzins aan irriteer is dat er mensen zijn die je het door je strot willen drukken en de huidige dvd finaal de grond intrappen.
    De huidige dvd is nog steeds een mooi product voor een zeer mooie prijs en voorlopig nog niet dood (verklaard)

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •