Pagina 80 van 384 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 9600 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    k*tzooi! net een vastloper, zit ik net ongeveer een uur te spelen, loopt ie vast al 1 keer eerder gehad met Saints Row, en nu dus met Def Jam Icon, wel klote, was ik net aan het vechten loopt ie ineens vast
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #1977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Staat alleen maar weg te stoffen. dat is toch zonde niet? Plus de verwachte games spreken me niet echt aan. Ik game haast nooit meer dus waarom zou ik em dan niet weg doen. totaal misschien 25 a 30 uur mee gespeeld. Geldproblemen heb ik nooit trouwens
    Ik heb hetzelfde met mn 360, mn Wii en mn DS, maar ik hou ze want je weet maar nooit :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1978

    Standaard

    Pro evo houd mijn xbox360 in leven... voor de rest wacht ik op Mass Effect en Bioshock!!

  4. #1979

    Standaard

    Er komen nog wel een aantal veelbelovende games voor de X360 hoor. Alan Wake, Biochock, The Darkness, Assassin's Creed, Fable 2, Halo 3 (voor de hype-mensen), Resident Evil 5. En er zullen ongetwijfeld nog meer goeie games komen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #1980

    Standaard

    Weet hier misschien een Dead Rising expert hoe het nu precies zit met die tijdopgave van 72uur oid?
    Moet je het dan uitgespeeld hebben door terug op de helikopter-locatie te zijn of loopt het spel gewoon door?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #1981

    Standaard

    Je kan je tijd zelf besteden zoals je wilt. Je kan op het juiste tijdstip na 72 uur naar het heliplatform gaan als je wilt, en dan krijg je een bepaald einde. Of je gaat er niet naar toe, dan krijg je een ander einde. Er zijn in totaal 6 eindes. Als je 'm uitspeelt, kijk dan wel de credits af, want je kan daarna nog even doorspelen (als je naar het heliplatform gaat in ieder geval). Ik heb het spel toevallig een paar dagen geleden helemaal uitgespeeld.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  7. #1982

    Standaard

    Assasins Creed kijk ik heel erg naar uit en natuurlijk Resident Evil 5 en GTA IV, gaat me weer geld kosten
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #1983

    Standaard

    Inderdaad, Resident Evil 5 kijk ik heel erg naar uit. En na het zien van een in-game filmpje van Assassin's Creed kijk ik ook heel erg naar deze game uit. GTA 4 hoeft van mij niet per se, maar is leuk voor de fans.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  9. #1984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Ah ok bedankt voor de info! Die nieuwe wapens klinken zeer mooi om eens uit te proberen al moet ik zeggen dat ik veel van de hocus pocus wapens nooit gebruik. Behalve het machine geweer en de bullseye.

    bullseye is zeer effectief, de opvolger die je later tegenkomt is nog dodelijker, verder is de auger ook een uitstekend wapen mede door het schild wat je ermee kan opwekken, als je eens online speelt voeg mij maar toe, kunnen we ff knallen:razz:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #1985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    Je kan je tijd zelf besteden zoals je wilt. Je kan op het juiste tijdstip na 72 uur naar het heliplatform gaan als je wilt, en dan krijg je een bepaald einde. Of je gaat er niet naar toe, dan krijg je een ander einde. Er zijn in totaal 6 eindes. Als je 'm uitspeelt, kijk dan wel de credits af, want je kan daarna nog even doorspelen (als je naar het heliplatform gaat in ieder geval). Ik heb het spel toevallig een paar dagen geleden helemaal uitgespeeld.
    Oke bedankt voor de info
    Dan ga ik hem toch maar gewoon rustig verder spelen en wat zombies slashen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  11. #1986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    Er komen nog wel een aantal veelbelovende games voor de X360 hoor. Alan Wake, Biochock, The Darkness, Assassin's Creed, Fable 2, Halo 3 (voor de hype-mensen), Resident Evil 5. En er zullen ongetwijfeld nog meer goeie games komen.

    alleen Assassin's greed vind ik wat. En die komt ook op de PS3
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Pro evo houd mijn xbox360 in leven... voor de rest wacht ik op Mass Effect en Bioshock!!
    Dan moet je hem eens op de PS spelen. stukken beter dan op de 360
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #1988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Oke bedankt voor de info
    Dan ga ik hem toch maar gewoon rustig verder spelen en wat zombies slashen.


    Jeroen.
    Je moet alleen wel alle cases goed doen om de "true ending" te krijgen. En als je 'm uitgespeeld hebt kun je daarna met je huidige stats de game overnieuw beginnen. En dan kan je natuurlijk gewoon lekker alleen zombies killen en de omgeving verkennen zonder de cases te doen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  14. #1989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Dan moet je hem eens op de PS spelen. stukken beter dan op de 360
    Die heeft meer opties ja... maar op de xbox 360 speelt ie een stuk trager dus lekkerder... Realisme is troef

    Speel elke week wel een paar potjes met me maten op de 360, tis echt genieten geblazen!!

  15. #1990

    Standaard

    Ben ik blij dat het grootste gedeelte consolegames gewoon ook op de PC uitkomt. Haha
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #1991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Die heeft meer opties ja... maar op de xbox 360 speelt ie een stuk trager dus lekkerder... Realisme is troef

    Speel elke week wel een paar potjes met me maten op de 360, tis echt genieten geblazen!!
    Ben het met R'dam5314 eens. De PS-versie is altijd superieur geweest aan de Xbox en PC-versie.

    Maar ik vermaak me nu ook prima op de 360. Speel geen ranked matches meer dus ik sla geen gaten meer in deuren uit pure woede en frustratie omdat een computergestuurde speler van me een tegenstander neerhaalt in het strafschopgebied of omdat er stumperds zijn die cheaten e.d.

    Player matches zijn dan toch wel de uitkomst...


    @ R'dam: Ik zag dat je je 360 gaat verkopen. Je kunt 't het beste eens op www.xboxworld.nl proberen, en dan op het forum uiteraard. Een goed bevolkt forum waar vooral de verkoopafdeling druk bezocht wordt.

  17. #1992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ben het met R'dam5314 eens. De PS-versie is altijd superieur geweest aan de Xbox en PC-versie.

    Maar ik vermaak me nu ook prima op de 360. Speel geen ranked matches meer dus ik sla geen gaten meer in deuren uit pure woede en frustratie omdat een computergestuurde speler van me een tegenstander neerhaalt in het strafschopgebied of omdat er stumperds zijn die cheaten e.d.

    Player matches zijn dan toch wel de uitkomst...


    @ R'dam: Ik zag dat je je 360 gaat verkopen. Je kunt 't het beste eens op www.xboxworld.nl proberen, en dan op het forum uiteraard. Een goed bevolkt forum waar vooral de verkoopafdeling druk bezocht wordt.
    Moeten we keer een potje doen!

    Kan niet wachten op nummertje 7...

  18. #1993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ben het met R'dam5314 eens. De PS-versie is altijd superieur geweest aan de Xbox en PC-versie.

    Maar ik vermaak me nu ook prima op de 360. Speel geen ranked matches meer dus ik sla geen gaten meer in deuren uit pure woede en frustratie omdat een computergestuurde speler van me een tegenstander neerhaalt in het strafschopgebied of omdat er stumperds zijn die cheaten e.d.

    Player matches zijn dan toch wel de uitkomst...


    @ R'dam: Ik zag dat je je 360 gaat verkopen. Je kunt 't het beste eens op www.xboxworld.nl proberen, en dan op het forum uiteraard. Een goed bevolkt forum waar vooral de verkoopafdeling druk bezocht wordt.
    Ja ik zal daar ook even een oproepje plaatsen. En idd de ps versie is altijd al beter geweest dan de pc of xbox versie. Pro evo is altijd al mijn favo spel geweest. Geen enkel ander spel kan dit overtreffen. De meeste uren zitten echt in pes.Dus ik ga lekker voor een PS3.. Aangezien er toch niet veel leuke (voor mij persoonlijk)titels uit gaan komen voor de 360 mag die dus lekker weg
    I always tell the truth. Even when I lie.

  19. #1994

    Standaard

    Dat de PS versies beter zijn heeft volgens mij niks met de 360 an sich te maken maar meer met het feit dat het spel gewoon weer gerushed is om maar op tijd centen binnen te harken.

  20. #1995

    Standaard

    Jawel, want ook op de vorige Xbox waren de PES-spellen veel trager en lomper dan op de PS. Op de PS speelt het gewoon veel soepeler. Maar ik ben nu zo gewend aan de 360 versie dat ik iedere keer weer moet wennen als ik op de PS zit te spelen bij een stel vrienden of iets dergelijks.

    @ Daan: Laten we maar een keer een potje spelen ja

  21. #1996

    Standaard

    Begonnen aan Trauma Center: Under the Knife voor de DS (slechts 20 Euro bij Intertoys). De operatiescene's zijn aan elkaar geregen met het verhaal en de operaties zijn lekker hectisch en chaotisch. Maar het is wel ontzettend leuk om te doen. Het touch screen werkt ontzettend lekker, alleen het hechten is nog een beetje lastig. Maar een erg leuk spel tot nu toe.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Ben ik blij dat het grootste gedeelte consolegames gewoon ook op de PC uitkomt. Haha
    jij ging toch een wii en een ps3 kopen?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #1998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    bullseye is zeer effectief, de opvolger die je later tegenkomt is nog dodelijker, verder is de auger ook een uitstekend wapen mede door het schild wat je ermee kan opwekken, als je eens online speelt voeg mij maar toe, kunnen we ff knallen:razz:
    Hoe kan ik je toevoegen? Heb al eens online gespeeld maar echt goed ben ik niet :P

  24. #1999

    Standaard

    ik heb net Def Jam Icon uitgespeeld, toffe game, ga ik zeker vaker spelen, morgen weer eens beginnen aan Dead Rising
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #2000

    Standaard

    Net de trailer van Collin mcrea DIRT binnegehaald via marketplace, maar dat ziet er zeer fijn uit.

    Wordt een moeilijke keuze want Forza 2 komt er ook aan.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 80 van 384 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •