Pagina 77 van 384 EersteEerste ... 276773747576777879808187127177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 9600 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    lol :P

    http://youtube.com/watch?v=R98qC0fd_1w

    Sales as of March2007
    Xbox 360 9,770,000
    Wii 6,250,000
    PS3 2,800,000

    Een inhaalslag nog voor de boeg, maar ach, het is net begonnen.
    Laatst aangepast door mercapto : 29-03-2007 om 20:52
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #1902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    lol :P

    http://youtube.com/watch?v=R98qC0fd_1w

    Sales as of March2007
    Xbox 360 9,770,000
    Wii 6,250,000
    PS3 2,800,000

    Een inhaalslag nog voor de boeg, maar ach, het is net begonnen.
    Toch niet te doen dat in alle console-kampen fanboys zitten met veel te veel tijd . Maar best wel een grappig liedje .

  3. #1903

    Standaard

    Over 10 minuten komt de eerste GTA IV trailer op www.GTA4.com.

    Ben benieuwd

  4. #1904

  5. #1905

    Standaard

    Idd, erg gaaf, ben benieuwd hoe het met de gameplay gaat zitten.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #1906

    Standaard

    http://www.gamershell.com/download_18488.shtml

    Nog beter, gewoon downloaden (snel) en in HD. Ziet er echt fantastisch uit, zeker voor een GTA-game en de huidige standaard daarvan

  7. #1907

    Standaard

    Het lijkt al bijna op Shenmue, nog even oefenen bij Rockstar

    SEGA heeft ondertussen op de PS2 een erg op Shenmue lijkende game zag ik, alleen in Japan ?.



    website : http://ryu-ga-gotoku.com/

    Ter vergelijking Shenmue2 uit 2000/2001

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1908

    Standaard

    Waren de originele GTA's niet eerder dan Shenmue? Dan lijkt Shenmue dus op GTA

  9. #1909

    Standaard

    Dat bedoel ik niet
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1910

    Standaard

    De game in kwestie die op Shenmue lijkt is trouwens Yakuza (PS2).

    Trailer van GTA IV zag er trouwens érg goed uit, toch maar overwegen om een PS3 aan te schaffen hiervoor.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #1911

    Standaard

    Of een 360 natuurlijk, aangezien hij daar ook op uitkomt. Tegelijkertijd nog wel.

  12. #1912

    Standaard

    Wat heb je aan een regio vrije ps3 als je geen spellen kunt importeren uit Japan. Want kan geen enkele shop vinden die wel mag leveren in de EU.

  13. #1913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Wat heb je aan een regio vrije ps3 als je geen spellen kunt importeren uit Japan. Want kan geen enkele shop vinden die wel mag leveren in de EU.
    Zelf importeren....oftewel kopen bij online-shops, zoals bijvoorbeeld bij Play-Asia.com.
    Is zo simpel en dat doe ik ook zeer regelmatig (ook bestellen in de USA o.a.) en dat gaat altijd perfekt!

  14. #1914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Zelf importeren....oftewel kopen bij online-shops, zoals bijvoorbeeld bij Play-Asia.com.
    Is zo simpel en dat doe ik ook zeer regelmatig (ook bestellen in de USA o.a.) en dat gaat altijd perfekt!
    Maar play asia levert niet aan nederland met ps3 games. Dus dat gaat helaas niet.

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Wat heb je aan een regio vrije ps3 als je geen spellen kunt importeren uit Japan. Want kan geen enkele shop vinden die wel mag leveren in de EU.
    www.videogamesplus.ca
    Verkopen ook japanse games als het goed is.

    Leveren in nederland geen probleem en is nog snel ook.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #1916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Maar play asia levert niet aan nederland met ps3 games. Dus dat gaat helaas niet.
    Ja...ik zie dat nu net ook!
    Wat is dat nou weer voor achterlijks?
    Ik heb daar regelmatig Japanse PS2 spelletjes besteld en dan wordt Play-Asia waarschijnlijk nu opgelegd door Sony om niet te importeren naar Europa!
    Dan heb je eindelijk geen regio-codering en dan krijg je weer dit soort praktijken!

    Ach...d'r zullen vast wel alternatieven zijn!(zoals sharky al aangeeft)
    Bijvoorbeeld van die webshops die verkopen via Ebay....daar heb ik ook altijd goeie ervaringen mee.

  17. #1917

    Thumbs up

    die trailer van GTA IV ziet er mooi uit, ben erg benieuwd wat het gaat worden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #1918

    Standaard

    trailer GTA is mooi, maar dat zegt me niet zoveel. doe mij maar gameplay beelden.

    Maar ik kan nu al zeggen dat deze game veelvuldig zal snorren in m'n 3608) Ik kan niet wachten.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #1919

    Standaard

    Ik zal ook aan de 360 versie moeten, of komt er wel een PC release ?
    Yakuza, ok, en die scoort een 7.5, jammer de pammer.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #1920

    Standaard

    GTA IV zal ook wel op de PC komen maar dat duurt altijd wel een klein jaar...

    Vorige delen kwam op de PS2 in oktober uit en pas in de daaropvolgende zomer kwam de PC-versie...

  21. #1921

    Standaard

    Enkele dagen geleden is m'n tinnen S.T.A.L.K.E.R versie gearriveerd. Wat een prachtige uitgave. Een van de mooiste die ik tot nu toe heb staan. Nu alleen nog wachten op fatsoenlijke Vista support

    Tijd voor Command & Conquer 3 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #1922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik zal ook aan de 360 versie moeten, of komt er wel een PC release ?
    Yakuza, ok, en die scoort een 7.5, jammer de pammer.
    yakuza deel 1 was best vermakelijk, ben benieuwd naar deel 2, hopelijk blijft vchtsysteem hetzelfde, beetje met stenen iemand hersens inslaan etc
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #1923

    Standaard

    Wat moet je met fatsoenlijke Vista support ?
    Een Microsoft OS heeft nog nooit een goede start gehad, het eerste jaar zit vol bugs en is het dweilen met de kraan open voor de consument qua gaten en lekken. Wie nu al Vista draait en serieus wil gamen kan beter snel XP SP2 er weer op gooien :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    yakuza deel 1 was best vermakelijk, ben benieuwd naar deel 2, hopelijk blijft vchtsysteem hetzelfde, beetje met stenen iemand hersens inslaan etc

    Ouch!
    Ik blijf stiekem hopen dat SEGA met een aankondiging komt :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #1925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wat moet je met fatsoenlijke Vista support ?
    Een Microsoft OS heeft nog nooit een goede start gehad, het eerste jaar zit vol bugs en is het dweilen met de kraan open voor de consument qua gaten en lekken. Wie nu al Vista draait en serieus wil gamen kan beter snel XP SP2 er weer op gooien :P
    Dan heb je volgens mij Vista nog niet geprobeerd. De switch van XP naar Vista is niet zo groot als van 98/ME/2000 naar XP toendertijd. De enige game waar ik momenteel problemen mee heb is Stalker, en in dit geval is het alleen een savegame probleem. Draai Vista inmiddels al 2 maanden en nog geen problemen mee gehad. Dus het valt allemaal reuze mee, de helft wordt gewoon opgeblazen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 77 van 384 EersteEerste ... 276773747576777879808187127177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •