Pagina 4 van 384 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 9600 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Sinds gisteren ben ik Mario Kart voor de DS weer online aan het spelen. Dat spel lijkt maar niet vervelend te KUNNEN worden.

    Zijn er nog DS-eigenaren die MK wel eens online spelen?

  2. #77

    Standaard

    Het wordt op de 360 tijd dat er een platformer komt, na Kameo is het angstvallig stil. Iets met 30+ speeluren zou fijn zijn.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #78

    Standaard

    Helemaal mee eens. Alleen kun je voor de 30+ uren natuurlijk Oblivion kopen...

    Maar een leuke platformer à la Jack & Daxter zou helemaal niet vervelend zijn.

  4. #79

    Standaard

    Assasins Creed...
    Command and Conquer
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #80

    Standaard

    De 360 fanboys hebben maar al te graag de PS3 topper geadopteerd, meest genoemde 360 game de afgelopen maanden : Assassins Creed :P
    Ik kan ook nog een rits games opnoemen die 30+ uur ooit in de toekomst gaan geven, maar daar hebben we nog even niks aan de komende tijd.

    Oblivion is inderdaad ook lang, maar je moet er wel van houden, Platformers hebben meestal een breder publiek.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    De 360 fanboys hebben maar al te graag de PS3 topper geadopteerd, meest genoemde 360 game de afgelopen maanden : Assassins Creed :P
    Assassins Creed is geen "PS3 topper" want hij is nog niet uit voor geen enkel platform. En als ie uitkomt is het dus gewoon een multiplatform game omdat ie ook naar de 360 komt. Da's weer een exclusive minder voor de PS3.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Sinds gisteren ben ik Mario Kart voor de DS weer online aan het spelen. Dat spel lijkt maar niet vervelend te KUNNEN worden.

    Zijn er nog DS-eigenaren die MK wel eens online spelen?
    Soms nog wel eens een keertje, maar als van de vijf potjes er drie eindigen in een disconnect van de tegenstander, wordt het al gauw vervelend. Ben nu met Tony Hawks Sk8land voor de DS en die kan ook online, binnenkort maar even kijken wat dat precies is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    De 360 fanboys hebben maar al te graag de PS3 topper geadopteerd, meest genoemde 360 game de afgelopen maanden : Assassins Creed :P
    Assassins Creed is geen "PS3 topper" want hij is nog niet uit voor geen enkel platform. En als ie uitkomt is het dus gewoon een multiplatform game omdat ie ook naar de 360 komt. Da's weer een exclusive minder voor de PS3.
    Lol, lekker dubbel,

    Net Mario64 DS geprobeerd, leuk. De besturing is net als destijds op de 64 even wennen. Het is vooral irritant wanneer je de touchscreen gebruikt en ineens geen ruimte meer hebt en dus je duim weer naar het midden van het scherm moet verzetten. Alsof je met een te kleine muismat werkt :P
    Verders wel leuk, even drie sterren gehaald en nu weer wat anders doen het blijft toch een herhaal oefening, vanavond weer een ander level proberen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #84

    Standaard

    Merk je trouwens erg veel verschil als je bijv. Gears of War op een HD tv met die componenten kabel gaat spelen. Gaat het beeld etc. echt zo'n stuk omhoog en ziet alles er echt zoveel mooier uit? Ben wel benieuwd.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  10. #85

    Standaard

    Zie het maar als een PC met een 3 jaar oude kaart en een PC met een gloedje nieuwe.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #86

    Standaard

    vandaag maar weer eens begonnen met god of war, jaja een ouwe game maar ruled nog steeds enorm 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #87

    Standaard

    Iemand nog intresse in GoW?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #88

    Standaard

    Zojuist deze besteld:



    Bijna 400 pagina's, inclusief een map van de speelwereld, etc.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #89

    Standaard

    Staat ook op mijn lijste, bij dimension gekocht ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #90

    Standaard

    Bijna vergeten door de drukte dat eind deze week de Wii in de winkels ligt! Ik ben benieuwd of het gaat lukken om er eentje zonder pre-order te bemachtigen.

    Als dat niet lukt en ik GoW uitgespeeld heb misschien dat ik dan F.E.A.R. maar aan ga schaffen. Door Gears heb ik wel weer zin in leuke verhaalgedreven shooters. Heeft iemand de Xbox 360 versie en is die de moeite waard?

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als dat niet lukt en ik GoW uitgespeeld heb misschien dat ik dan F.E.A.R. maar aan ga schaffen. Door Gears heb ik wel weer zin in leuke verhaalgedreven shooters. Heeft iemand de Xbox 360 versie en is die de moeite waard?

    Ik ben helemaal verslaafd aan F.E.A.R. op dit moment, ik vind dit echt een top spel en verhaal is ook nog is goed, dus een zekere aanrader.
    What ?

  17. #92

    Standaard

    Mijn god, wat is PES6 online *** zeg... Het tijd rekken, de herhalingen, de verbindingen zijn allemaal K*T!!

    En het ergste is nog dat er van die mongolen zijn die op start drukken en gewoon net zo lang wachten tot jij stopt met wachten en zij de punten krijgen.

    Echt, wat een ******spel!

    Zit je net op een score van 6400 punten in de top 1500 ofzoiets, krijg je zo'n laggende mongool tegenover je die alleeeeen maar loopt te ***ten.

    Ik ben momenteel ook aan het wachten op iemand die aan het wachten is tot ik stop met wachten. Mooi dat ie de t*ring kan krijgen!

  18. #93

    Standaard

    En zo is dat!
    Console online gaming is nog verre van perfect, doe mij maar PC :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als dat niet lukt en ik GoW uitgespeeld heb misschien dat ik dan F.E.A.R. maar aan ga schaffen. Door Gears heb ik wel weer zin in leuke verhaalgedreven shooters. Heeft iemand de Xbox 360 versie en is die de moeite waard?

    Ik ben helemaal verslaafd aan F.E.A.R. op dit moment, ik vind dit echt een top spel en verhaal is ook nog is goed, dus een zekere aanrader.
    F.E.A.R. is een absolute must voor gamers. Ik heb 'm destijds voor de PC gespeeld (direct toen hij uitkwam). En het is echt een van de beste shooters ooit.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Staat ook op mijn lijste, bij dimension gekocht ?
    Nee, pre-order bij Play-Asia
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Mijn god, wat is PES6 online *** zeg... Het tijd rekken, de herhalingen, de verbindingen zijn allemaal K*T!!

    En het ergste is nog dat er van die mongolen zijn die op start drukken en gewoon net zo lang wachten tot jij stopt met wachten en zij de punten krijgen.

    Echt, wat een ******spel!

    Zit je net op een score van 6400 punten in de top 1500 ofzoiets, krijg je zo'n laggende mongool tegenover je die alleeeeen maar loopt te ***ten.

    Ik ben momenteel ook aan het wachten op iemand die aan het wachten is tot ik stop met wachten. Mooi dat ie de t*ring kan krijgen!

    en weer ben ik het helemaal met je eens

    Vandaar dat ik em weer omgeruild heb
    Op de 360 is het gewoon niks. PS2 versie is stukken beter
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #97

    Standaard

    Vanaf nu definitief. Ik speel NOOIT meer PES6 online op de 360.

    Wat een ******spel!!!!!!!!!!!!

    Mongolen die er geen fuck van kunnen en met Chelsea spelen waar gewoon geen doorkomen aan is als ze ook maar een beetje kunnen verdedigen. Iedereen speelt met MIJN Inter omdat die ***Adriano er speelt.

    En om over al die mongolen die met Brazilië spelen en gewoon die bal naar Adriano en Ronaldo rossen maar niet te spreken.

    WAT EEN ******ZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HELS word ik er van!!!!!!!!!!!!!!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Vanaf nu definitief. Ik speel NOOIT meer PES6 online op de 360.

    Wat een ******spel!!!!!!!!!!!!

    Mongolen die er geen fuck van kunnen en met Chelsea spelen waar gewoon geen doorkomen aan is als ze ook maar een beetje kunnen verdedigen. Iedereen speelt met MIJN Inter omdat die ***Adriano er speelt.

    En om over al die mongolen die met Brazilië spelen en gewoon die bal naar Adriano en Ronaldo rossen maar niet te spreken.

    WAT EEN ******ZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HELS word ik er van!!!!!!!!!!!!!!
    who cares?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #99

    Standaard

    He he!!! We houden het HIER wel gezellig he?!?!

    Vloeken doe je maar in het voetbal draadje :wink:

    Wat is jou gamertag? Kunnen we mischien een potje tegen elkaar, ik kan er namelijk ook geen ene donder van. :wink:

    (maar dan ook echt helemaal niets)

  25. #100

    Standaard

    Ja, dat is 't 'm juist. Ik kan het GVD wel!!!

    Stond op 6500 punten in de top 500 ofzoiets maar nu ben ik weer afgezakt naar bedenkelijk niveau (5600 geloof ik).

    Nee echt, ik heb het afgezworen. Ik kan het niet meer aan. Van die stumperds die alle herhalingen van buitenspel, goals, overtredingen, kaarten geven willen zien. Ik ben af en toe echt in staat om die Xbox op te pakken en dwars door m'n beeldbuis heen te sodemieteren...

    Dus als jullie mij eventueel online zien (gamertag = BoSean) dan is dat mijn broertje. En dat mannetje is echt goed...

Pagina 4 van 384 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •