Pagina 380 van 384 EersteEerste ... 280330370376377378379380381382383384 LaatsteLaatste
De resultaten 9.476 tot 9.500 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snoopey Bekijk bericht
    Voor de P3
    Te bestellen via internet, of in de winkel per 19 September bij Bart Smit
    De opvolger van Ratchet and Clank( oud Tools of Destruction)Quest for Booty ad 14,95
    Mooi zo. Ga ik dan gelijk ff halen denk ik. Bij R&C ToD zeer vermaakt.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  2. #9477

    Standaard

    Gadverdamme! Ik kom gewoon niet langs die battle met Tom Morello, wat ik ook probeer...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #9478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Gadverdamme! Ik kom gewoon niet langs die battle met Tom Morello, wat ik ook probeer...
    Leuk he, Guitar Hero

  4. #9479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Leuk he, Guitar Hero
    [sarcasme-modus]Nou, fantastisch... [/sarcasme-modus] :wink:

    Waarom zitten die battles er toch in? Ik vind ze niets toevoegen en ze irriteren alleen maar, omdat ze zo absurd moeilijk zijn gemaakt.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #9480

    Standaard

    Je moet die ''wapens'' verzamelen tot aan een lastig stuk voor hem en dan 1 voor 1 inzetten, dus als de een net afgelopen is dan de ander inzetten zodat hij lekker veel noten mist. Je weet hoe dat moet? Soort Starpower achtig gedoe.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  6. #9481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Je moet die ''wapens'' verzamelen tot aan een lastig stuk voor hem en dan 1 voor 1 inzetten, dus als de een net afgelopen is dan de ander inzetten zodat hij lekker veel noten mist. Je weet hoe dat moet? Soort Starpower achtig gedoe.
    Ja, dat doe ik dus telkens, maar toch nekt hij me elke keer weer met die verrekte Death Drain...

    Het is nog altijd op easy, dus heeft hij nooit echt veel noten. Ja, totdat hij begint aan zijn Death Drain, maar dan is het dus al te laat heb ik wel gemerkt. Ik moet hem voor die tijd zien te lozen, want zogauw we de sudden death ingaan, ben ik gewoon constant de ***.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #9482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Zag eergister een game programma op MTV...ze hadden het over de aankomende release van...GTA4...
    PC release wellicht?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #9483

    Standaard

    Ik vrees het niet, er kwamen nog meer console games aan bod die...al maanden uit zijn
    Verkeerde opname aangezet ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #9484

    Standaard

    Was dat niet dat nieuwe GameTrailers programma waar ik laatst een promo van zag? Zouden wel oude afleveringen zijn.

    Net met Picross DS in Freemode level 10 uitgespeeld. En ja hoor. Weer een extra wereld met een Nintendo tint. Dit keer gaan we alle consoles en handhelds na. Erg leuk om halverwege de puzzel te raden wat voor systeem het zou zijn. Benieuwd wat er na de Extra wereld komt in Free Mode.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #9485

    Standaard

    Ik neem misschien een PS3 bij een nieuw gms abonnement. Ik heb nog geen HD tv. Is de PS3 ook de moeite waard op een oude tv? HD(ready) TV komt er voorlopig nog niet denk ik.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #9486

    Standaard

    Heb stiekem toch de toevlucht genomen tot de cheat die alle songs unlocked , zodat ik toch wat meer afwisseling kan hebben tussen die mislukte, irritante battles door.

    Geweldig trouwens dat Paranoid in de tracklist zit! Nog altijd een favorietje van me...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #9487

    Standaard

    Paranoid heb ik net een FC op gedaan vandaag (op medium :/)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #9488

    Standaard

    Ik heb Twilight Princess nog liggen, is die de moeite om in verder te gaan ? Ben net bij de Gerudo Dessert aanbeland...nou ja, net...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #9489

    Standaard

    nog steeds Mercenaries 2 niet binnen..........die particuliere bezorgers zijn echt *** en tergend traag althans die gast die het nu doet, de dame die het hiervoor deed ging een stuk sneller, netjes na 5 of 7 dagen alles binnen..............
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #9490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik heb Twilight Princess nog liggen, is die de moeite om in verder te gaan ? Ben net bij de Gerudo Dessert aanbeland...nou ja, net...
    Uiteraard! Als je al zover gekomen bent is het zonde om niet af te maken

  16. #9491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik heb Twilight Princess nog liggen, is die de moeite om in verder te gaan ? Ben net bij de Gerudo Dessert aanbeland...nou ja, net...
    Toen ik er in zat was het volop genieten. Daarna nog een paar keer aangezet maar steeds niet de moed gehad om me er weer in te verdiepen (vergeten waar ik was enzo) en heb weinig tijd dus ik grijp sneller naar wat snellere spellen.

  17. #9492

    Standaard

    Dat heb ik dus ook
    Heb nog liggen : Oblivion, Saints Row, Crackdown, GTA4, Mario Galaxy, en nog 6 PC games. Allemaal ooit aan begonnen en halverwege gestopt.
    Ik kan niet kiezen welke ik zal doen dus doe ik er geeneen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #9493

    Standaard

    Lol, hier nog zo één

    Voor de Wii: Zelda + Metroid nog uitspelen + voor de Cube nog: Geist + Mario Sunshine + Zelda: Wind Waker
    Voor de PS3: Zojuist Heavenly Sword uit maar GTA4 + MotorStorm + Ratchet & Clank: ToD wachten nog
    Voor de PC: Net Mass Effect uit maar nog een volledige Splinter Cell serie liggen en DiRT

    En dan komt er dus ook nog
    -September: Star Wars: The Force Unleashed + Ratchet & Clank: QfB
    -Oktober: LittleBigPlanet + MotorStorm 2
    -November: CoD5

    druk druk druk :P

  19. #9494

    Standaard

    Vind je Mass Effect gameplay ook zo tegenvallen ?
    Het verhaal en de filmpjes zijn top, de main quest is dik in orde, maar de rest...erg matig...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #9495

    Standaard

    Voor de ps3 gebruikers.
    Ik heb de laatste weken enkele betas uit mogen proberen en daar kwam vandaag een motorstorm 2 key in mn mail.

    Nou blijkt dat deze demo door heel veel mensen gedownload kan worden d.m.v. een key.

    Dus check je mail of je van playstation een uitnodiging hebt en mischien kan je m dan ook vast uitproberen.

  21. #9496

    Standaard

    Ik ben de demo al de hele avond aan het spelen. Een zekere aanschaf.

  22. #9497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Dat heb ik dus ook
    Heb nog liggen : Oblivion, Saints Row, Crackdown, GTA4, Mario Galaxy, en nog 6 PC games. Allemaal ooit aan begonnen en halverwege gestopt.
    Ik kan niet kiezen welke ik zal doen dus doe ik er geeneen...
    1. Oblivion (als je daar eenmaal inzit... afijn, persoonlijke favoriet, meer dan 250 uur gespeeld, gesavede uren that is)
    2. Mario Galaxy (ben ooit gestopt, laatst weer even gespeeld, eigenlijk zelfde probleem als Zelda)
    3. Zelda
    4. GTA IV
    5. Crackdown

    Mijn keuzes. Maar zelfs Crackdown is bijzonder vermakelijk (alleen niet door het verhaal ).

    Ik moet overigens ook nog verder met Ratchet & Clank (niet zo leuk bevonden, beetje kinderachtig, makkelijk en behoorlijk eentonig), GTA IV, GT: Prologue. Ik heb Orange Box zelfs nog nooit gespeeld (360) en aangezien ik geen 360 meer heb zie ik dat voorlopig ook niet gebeuren...
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 12-09-2008 om 23:34

  23. #9498

    Standaard

    Zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik m meteen koop.
    Waarschijnlijk bestel ik m bij axelmusic, dat scheelt iig weer wat centjes.
    Spellen als fifa en pro evo koop ik meteen op de release dag en als het kan nog een dag of 2 eerder.

    Overigens erg jammer dat je bij motorstorm 2 niet online kan spelen.
    Dat kan bij socom confrontation en resistance faal of man 2 wel.
    Maar dat zijn meer beta's en motorstorm is volgens mij echt de demo.

  24. #9499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    1. Oblivion (als je daar eenmaal inzit... afijn, persoonlijke favoriet, meer dan 250 uur gespeeld, gesavede uren that is)
    Heb zelf geloof ik 90 uur erin zitten. Eén gate is dicht en toen had ik het wel gezien. Vooral omdat ik door een bug nooit het beste zwaard meer kan krijgen en niet opnieuw wil beginnen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #9500

    Standaard

    Voor bugs enzo moet je op de Oblivion Wiki kijken. Weet de precieze naam van de site niet meer maar Google doet vast wonderen (edit: oh hier: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion).

    En gewoon nog een paar gates dichtrammen (tip: zet de moeilijkheidsgraad helemaal naar links, gaat het lekker snel, want die gates zijn nogal eentonig) en alle guilds en sidequests afgaan. Is het leukste. Ik kon me echt dagen vermaken in al die stadjes en in de prachtige wereld daar tussen.

Pagina 380 van 384 EersteEerste ... 280330370376377378379380381382383384 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •