Pagina 374 van 384 EersteEerste ... 274324364370371372373374375376377378 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.326 tot 9.350 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Speel nu resistance fall of man 2 op de ps3 en moet zeggen het online gedeelte zit goed in elkaar.
    Kan makkelijk probleemloos met 40 man online.
    60 man weet ik nog niet maar zal zeker ook wel lekker lopen.
    bedoel je deel 1? of beta deel 2?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #9327

  3. #9328

    Standaard

    Naja, ik kan mijn ps3 opsturen naar Sony... het kreng werkt niet meer. Ik denk dat de voeding dood is... Vraag me niet hoe dat komt want ik behandel dat ding echt met meer liefde dan mijn vriendin maar goed... het is nu zo...

    Vandaag meermaals naar de Sony helpdesk gebeld, keer op keer krijg je daar zo'n berichtje dat alle agenten bezig zijn en even geduld te hebben... Dat geduld is al zo'n vijfkeer uitgelopen tot een half uur zonder resultaat... Komt daar nog eens bij dat het servicenummer niet gratis is, en bovendien zelfs niet in mijn telefoonzone dus de rekening dikt flink aan... Goed gedaan Sony... zucht

    Nou ja, volgende probleem is dat er in de handleiding van de ps3 staat dat je recht hebt op 1 jaar garantie.... Natuurlijk is mijn console 1.5 jaar oud dus ben ik flink genaaid. Nu is het wel zo dat volgens de wet je recht hebt op 2 jaar garantie wanneer het electronische apparatuur betreft, ook al zegt de leverancier iets anders dus ga ik, mocht ik eindelijk iemand aan de lijn krijgen, toch blijven doorhameren dat ik recht heb op garantie.

    Nog een ander ding waar ik mee zit is dat ik zo'n mooie 60 gig launch console heb, met cardreader en backwards compatibility dus wil ik ook zo'n console terug, en niet een of ander gare 40 gig die deze dingen niet heeft... Maar aangezien de 60 gig niet meer geproduceerd wordt ben ik er niet gerust in... Maar goed, normaal gezien krijg je wel 60 gig terug dus laat ons hopen.

    Nog een puntje is dat je je hdd moet formatteren voor het versturen maar dat kan ik niet omdat ik mijn console zelfs niet meer aan kan zetten. En ik kan die hdd niet formatteren op mijn pc, krijg er geen toegang toe.

    Volgens sommige mensen moet je ook de controller en bedrading mee opsturen, maar ik heb mijn sixaxis niet meer en ben niet van plan om mijn splinternieuwe dual shock 3 op te sturen om hem dan niet meer terug te zien.

    Als laatste heb ik ook het probleem dat er nog een dvd in de lade zit, die ik er dus ook niet uitkrijg omdat de console niet meer opstart.... Deze ben ik hoogstwaarschijnlijk ook kwijt, want sony zendt zo'n dingen niet terug... Leuk

    Iig, als ik geen garantie krijg van Sony ga ik het gewoon via mediamarkt proberen waar ik'm gekocht heb... daar heb ik het kasticket nog van en daar staat wel op kasticket = 2 jaar garantie, dus dan moeten zij het maar regelen

    Hoe dan ook, ik ben, logischerwijs, flink teleurgesteld... Ik wil weer gamen!

    Toch jammer dat deze generatie consoles zo'n ontzettend instabiele meuk is.... psx en ps2 hebben hier beide zo'n 7 jaar gedraaid zonder enig probleem, nooit storingen en dergelijke... ps3 staat hier sinds de launch en is al meermaals vastgelopen, herstart zonder enige reden, en nu dit...

    360's problemen kennen we allemaal wel, en ik hoor ook flink wat klachten betreffende de Wii....

    jammer
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #9329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Voor de mensen die nog een voetbalgame zoeken voor de Wii. Bart Smit heeft momenteel Pro Evolution Soccer 2008 in de aanbieding voor 8 (acht) Euro. Aanbieding is geldig tot en met zaterdag 30 augustus.

    http://www.bartsmit.com/shop/product...oductID=175576

    Mijne gelijk besteld :wink:.
    Thanks voor de tip. Heb em gelijk besteld en meteen wat vrienden ingelicht. Kan ik binnenkort een keer een fatsoenlijk Wii spel spelen. Wordt die ook weer eens gebruikt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #9330

    Standaard

    Kreeg een heel net mailtje van Blizzard dat je met je cd-key ook de spellen digitaal kan downloaden.
    Dus dat ben ik nu maar aan het proberen en hopen dat Starcraft het dan wel doet .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #9331

    Standaard

    Zo kendorjia! Flink balen zeg sterkte ermee iig, hopelijk heeft sony net zo'n goede service zoals Microsoft


  7. #9332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Zo kendorjia! Flink balen zeg sterkte ermee iig, hopelijk heeft sony net zo'n goede service zoals Microsoft
    Uit eigen ervaring en als ik hoor van andere is Sony gewoon *** met service.

    Een PS3 en vooral de 60GB duurd langer dan 3 weken eer je hem terug kan verwachten en dan maar hopen of je wel een 60GB terug krijgt.

    En als je al 5x gebeld hebt een half uur zonder resulaat is het ook geen service.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #9333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Uit eigen ervaring en als ik hoor van andere is Sony gewoon *** met service.

    Een PS3 en vooral de 60GB duurd langer dan 3 weken eer je hem terug kan verwachten en dan maar hopen of je wel een 60GB terug krijgt.

    En als je al 5x gebeld hebt een half uur zonder resulaat is het ook geen service.
    Een vriend van me wacht inmiddels al 7 weken

  9. #9334

    Standaard

    wat slecht zeg.. Xboxen gaan vaak kapot, maar ze hebben wel een super service daar bij MS. Maar dat is ook het minste wat je kan verwachten natuurlijk...


  10. #9335

    Standaard

    Dat is inderdaad slecht, service van Nintendo is ook goed. Leverde mijn Wii in, zou zo'n twee weken duren. Binnen een week stond er een nieuwe op de stoep.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #9336

    Standaard

    zit te twijfelen om de Collectors Edition van Saints Row 2 te pre-orderen bij Play.com, aangezien ze tegenwoordig de wat grotere dingen in een soort van vuilniszak versturen zonder enige bescherming, mijn GTAIV SE kwam ook niet al te goed aan (voornamelijk deuken in de doos) en dat vind ik toch zonde...........
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #9337

    Standaard


    The Xbox360 Collector's Edition is packaged in a unique 'gun' box and includes:
    * Saints Row 2 game for Xbox360
    * Exclusive Art book
    * Double-sided poster/map of Stilwater
    * Bullet shaped 1GB USB key containing Xbox360 wallpapers and more
    Xbox 360 Collector's Edition - SRP AUD $129.95
    ---
    Australie only

    The Saints Row 2 Xbox 360 Initiation Pack is exclusive to Australia/New Zealand and is only available from EB Games. The Xbox360 Initiation Pack includes:
    * Saints Row 2 Xbox 360 Collector's Edition:
    o Unique 'gun box' packaging
    o Saints Row 2 game for Xbox360
    o Exclusive Art book
    o Double-sided poster/map of Stilwater
    o Bullet shaped 1GB USB key containing Xbox360 wallpapers and more
    * High quality Saints basketball singlet
    * Saints Row 2 Money clip with bonus money off vouchers for your next trip to EB Games
    * Saints Rule Book with details on the new gangs, where to shop, and more
    * Saints ID card
    * All packaged in a Freckle Bitches Pizza Box
    Xbox 360 Initiation Pack - SRP AUD $149.95
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  13. #9338

    Standaard

    Lol, geinig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #9339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Uit eigen ervaring en als ik hoor van andere is Sony gewoon *** met service.

    Een PS3 en vooral de 60GB duurd langer dan 3 weken eer je hem terug kan verwachten en dan maar hopen of je wel een 60GB terug krijgt.

    En als je al 5x gebeld hebt een half uur zonder resulaat is het ook geen service.

    Op zich service van Sony is niet slecht, bij de 60gb versie zeggen ze duidelijk, zodra ze 60gb binnen hebben als deze niet op voorraad zijn, je gelijk een toe gestuurd krijgt.

    Ik gaf ze een belletje naar ongeveer 5 weken als ik het me goed herinner, naar mijn belletje kreeg ik een excuses brief, omdat het zolang duurde en dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossen

    Als dank voor mijn geduld, kreeg ik 1 jaar extra garantie en een Sixaxis controller kado + alsnog mijn PS3 in hetzelfde week als de ontvangen brief.
    What ?

  15. #9340

    Standaard

    Nou als ik in 1x al niemand aan de lijn krijg is dat imo al geen service.
    Laat staan net als Ken je 5x moet bellen.

    Maar 5 weken is lang,te lang imo voordat je een keer je console terug ziet.
    Laat staan 7 weken want dan hoef ik hem al niet meer :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #9341

    Standaard

    Balen, ik hoop dat je em snel weer hebt.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #9342

    Standaard

    Zo, na een hoop gedoe draait Starcraft eindelijk.

    Ik las trouwens dat in de Media Markt Rotterdam Guitar Hero II nu in de aanbieding is maar met je gitaar van II kan je zeker deel III niet spelen (of andersom)?
    Ik wil nog steeds graag een Guitar Hero spel, maar deel III is me nog steeds te duur.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #9343

    Standaard

    jammer kendor, hopelijk heb je het snel terug
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #9344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Zo, na een hoop gedoe draait Starcraft eindelijk.

    Ik las trouwens dat in de Media Markt Rotterdam Guitar Hero II nu in de aanbieding is maar met je gitaar van II kan je zeker deel III niet spelen (of andersom)?
    Ik wil nog steeds graag een Guitar Hero spel, maar deel III is me nog steeds te duur.
    Dacht dat je met de gitaren ook gewoon de andere spellen kon spelen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

  20. #9345

    Standaard

    Fifa 08 wederom geinstalleerd en weer werkt het spel niet, ik krijg een zwart scherm en verders niets, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

    Ik heb overigens ook een nodvd patch gebruikt maar deze werkt helaas ook niet...

  21. #9346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Fifa 08 wederom geinstalleerd en weer werkt het spel niet, ik krijg een zwart scherm en verders niets, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

    Ik heb overigens ook een nodvd patch gebruikt maar deze werkt helaas ook niet...
    Waarom zou je 'n no dvd patch gebruiken? of gaat het hier om 'n kopie??

    Denk dat het 'n driver situatie is van je videokaart (GPU) welk OS gebruik je trouwens?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #9347

    Standaard

    Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar goed
    Heb zelf (ook) een grote hekel aan het continue CD/DVD switchen dus een No CD/DVD crack is een prima oplossing in dat geval.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #9348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Dacht dat je met de gitaren ook gewoon de andere spellen kon spelen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
    Met de gitaar uit Guitar Hero II kun je gewoon alle Guitar Hero games spelen, doe het zelf ook
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  24. #9349

    Standaard

    vandaag was zeker internationale camperday bij cod4:x ongelooflijk wat een campers en n00bs bij elkaar.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #9350

    Standaard

    Weet iemand hoe je bij New Super Mario Bros in wereld 4 kan komen? Heb op internet gevonden dat je dan in wereld 3 het laatste kasteel als mini Mario moet halen, maar ik kan daarna de weg naar wereld 4 niet vinden.

Pagina 374 van 384 EersteEerste ... 274324364370371372373374375376377378 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •