Pagina 319 van 384 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.951 tot 7.975 van 9600 worden weergegeven.
  1. #7951

    Standaard

    Ik zit bij SMG vast bij een level waar je balancerend op een bal over een richeltje moet rollen/springen/whatever, heb alleen geen idee hoe...

  2. #7952

    Standaard

    Je moet de remote vertical houden en voorzichtig naar voren gaan.

    Je kan hier checke als je vastzit:

    http://guides.ign.com/guides/748588/page_3.html


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #7953

    Standaard

    Ja, ik weet wel hoe de besturing werkt, maar niet hoe ik over die richel heenkom

    Afijn, ik zoek het wel eens op als ik er weer tijd voor heb. Als ik nu game is het toch GTA IV

  4. #7954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Speelt er iemand hier Super Mario Galaxy, zoja?
    Hoeveel sterren heb je al bemachtigd??
    Ik heb momenteel 60 sterren.
    Blijft een heerlijk spel, ik heb em uitgespeelt met mario en was nu voor de 2e keer bezig. Eerste keer dus 120 sterren, en ben nu rond de 45 als ik het me goed herinner.
    Een tijdje bezig met Mario kart en Bully. Krijg wel weer zin om SMG te spelen nu!

  5. #7955

    Standaard

    Als je uitspeelt kan je toch met Luigi, waarom doe je dat niet?


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #7956

    Standaard

    Volgens mij doet hij dat ook
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #7957

    Standaard

    Ik ben er ook doorheen gesjeesd. Ik kon deze game echt niet neer leggen, en dat was heel lang geleden dat ik zo'n gevoel had bij het gamen.
    Alleen jammer dat de allerlaatste ster met Luigi niets interessants opleverde, ik had een ultra moeilijk level verwacht dat ik met grote voldoening zou gaan halen, niet de rommel die het uiteindelijk is geworden .

    Helaas nog geen (verwachte) verzendbevestiging van de Xbox360 vandaag .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #7958

    Standaard

    Inmiddels 1 brons naar zilver en 8.40%, en dat zonder te spelen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #7959

    Standaard

    CoD4 P3 L15.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #7960

    Standaard

    Riiigghhht
    Volgende week Age Of Conan, ben benieuwd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #7961

    Standaard

    Wat is Kiki toch geweldig. Heb ik het interne gedeelte van de museum missie gedaan, zitten er bergen politiewagens achter me aan terwijl ik schijndood in die auto zit. Onder het rijden 1 telefoontje, de sterren zijn weg en de missie gehaald

    Edit: Net die helikoptermissie gedaan waar Kendorjia zo over klaagde. Ik ben niet zo'n beste piloot dus is ie moeilijker op de PS3 toevallig? :wink:
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 15-05-2008 om 10:49

  12. #7962

    Standaard

    Lol, het zal wel aan mij liggen want ik ben blijbaar de enige die er last mee had... naja iig, ik vind de besturing erg bagger, en wat nog het meeste stoorde, de heel erg slechte camera.. maar goed

    over Kiki, gave shit man, ik ben nu ook bezig met haar te playen want ik had al zo'n vermoeden dat je van zo'n dingen gebruik zou kunnen maken eens ze je genoeg vertrouwt....

    maar als ik me niet vergis kan je daar ook voor terecht bij Francis? als je zijn broer Derrick afknalt?
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #7963

    Standaard

    Even een vraagje namens een collega van me,
    die was in de war en heeft een xbox gekocht ipv de ps3

    Maar nu wil hij hem online krijgen en moet je om hem draadloos te krijgen een ontvanger kopen van bijna € 100,- ??

    zit er niet net als in de ps3 niet een standaard draadloze ontvanger?

  14. #7964

    Standaard

    Draadloze ontvanger zit er niet standaard op wel een normale ethernet-poort.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  15. #7965

    Standaard

    je hebt evt. wel goedkope wifi -> ethernet adapters... maarjah 'n Ethernet kabel loopt toch tegenwoordig wel standaard langs de TV?, vanaf de router?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #7966

    Standaard

    Ik was in de gelukkige hoedanigheid om een extra WII MARIO CART aan te kunnen schaffen. Ik heb derhalve 1 gesealde en originele NL versie extra en kan hier iemand gelukkig mee maken.

    Op de grote online shop sites zie ik dat ze allemaal zijn uitverkocht en het minimaal 4-6 weken duurt voordat ze weer verwacht worden!

    Zoals gezegd, stuur even een PM en we komen er wel uit. Je krijgt hem in iedergeval goedkoper en sneller dan in de winkels! :wink:
    overigens geldt: wie eerst komt, wie eerst maalt!
    Laatst aangepast door hstadman : 15-05-2008 om 13:34

  17. #7967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    je hebt evt. wel goedkope wifi -> ethernet adapters... maarjah 'n Ethernet kabel loopt toch tegenwoordig wel standaard langs de TV?, vanaf de router?
    Persoonlijk geef ik voor gamen de voorkeur aan kabel daar dat minder problemen geeft en gewoon sneller is!:wink:

  18. #7968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Persoonlijk geef ik voor gamen de voorkeur aan kabel daar dat minder problemen geeft en gewoon sneller is!:wink:
    Vooral dat... en ook nog stabieler.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #7969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik was in de gelukkige hoedanigheid om een extra WII MARIO CART aan te kunnen schaffen. Ik heb derhalve 1 gesealde en originele NL versie extra en kan hier iemand gelukkig mee maken.

    Op de grote online shop sites zie ik dat ze allemaal zijn uitverkocht en het minimaal 4-6 weken duurt voordat ze weer verwacht worden!

    Zoals gezegd, stuur even een PM en we komen er wel uit. Je krijgt hem in iedergeval goedkoper en sneller dan in de winkels! :wink:
    overigens geldt: wie eerst komt, wie eerst maalt!
    pm
    I always tell the truth. Even when I lie.

  20. #7970

    Standaard

    Heb zelf wifi voor Xbox Live thuis, heb altijd mooi lage ping en valt bijna nooit uit.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #7971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    pm
    PM terug.:wink: Sale pending voor mario cart wii!
    Laatst aangepast door hstadman : 20-05-2008 om 23:40

  22. #7972

    Standaard

    Grrr ben dus weer te laat. Dan toch maar een keer GTA 4 in de PS3...als ik uitgekeken ben op CoD4 dan komt Mario Kart Wii er nog wel een keer. De Wii component kabel moet ik eens een keer aansluiten, ligt al een week stof te happen. De nieuwe opladers met accu's zijn wel nice!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #7973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Grrr ben dus weer te laat. Dan toch maar een keer GTA 4 in de PS3...als ik uitgekeken ben op CoD4 dan komt Mario Kart Wii er nog wel een keer. De Wii component kabel moet ik eens een keer aansluiten, ligt al een week stof te happen. De nieuwe opladers met accu's zijn wel nice!
    Jij bent op zoek naar Mario Kart? .. mogelijk krijg ik er morgen 2 binnen. hou je op de hoogte.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #7974

    Standaard

    Component kabel zeker erbij pakken want is toch wel een duidelijk verschil (bij mij tenminste)


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  25. #7975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Component kabel zeker erbij pakken want is toch wel een duidelijk verschil (bij mij tenminste)


    Jeroen.
    Heb zelf de component kabel weggedaan ivm te kort aan component ingangen.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 319 van 384 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •