Pagina 185 van 384 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.601 tot 4.625 van 9600 worden weergegeven.
  1. #4601

    Standaard

    Wat vraag je voor The Darkness en Ninja Gaiden Sigma?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  2. #4602

    Standaard

    Ga morgen toch proberen een PS3 bij "Bart Smit" met 15% korting proberen te krijgen.
    Maar dan gaat mijn 360 eruit. (zal wel enig commentaar krijgen van Kendorija...)

    Iemand hier interesse in een Xbox360 met:
    *20GB harddisk + 2 controllers (incl. 2 accu's en lader) + afstandsbediening (nieuw in verpakking) + de volgende spellen:

    *Splinter Cell - double agent
    *Pro evolution soccer 6
    *Deadrising
    *Call of Duty 2
    *Call of Duty 3

    Bij interesse graag een een PM...

  3. #4603

    Standaard

    Waarom 360 eruit! Kwa spelaabod wordt die echt niet geevenaard door de PS3. Integendeel zelfs.
    Hou lekker beiden!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #4604

    Standaard

    En zo kan je genieten van beide console exclusives
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #4605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Waarom 360 eruit! Kwa spelaabod wordt die echt niet geevenaard door de PS3. Integendeel zelfs.
    Hou lekker beiden!

    Ik zou niet weten waarom niet. Straks is het aanbod gewoon hetzelfde op exclusive's na. Maar dat geld voor bijde console's. Spelaanbod is straks precies hetzelfde
    I always tell the truth. Even when I lie.

  6. #4606

    Standaard

    Vindt zelf de 360 controller fijner in de hand liggen voor het spelen van games.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  7. #4607

    Standaard

    Uhoh!

    Xbox360 Fall Update to include Family Timer.
    Hiermee kunnen ouders het aantal uren per dag of week instellen dat hun kids op de 360 mogen
    Hij komt in december uit...u bent gewaarschuwd!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #4608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uhoh!



    Hiermee kunnen ouders het aantal uren per dag of week instellen dat hun kids op de 360 mogen
    Hij komt in december uit...u bent gewaarschuwd!

    hehe.....alsof er zoveel ouders zijn die weten hoe een 360 werkt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #4609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    hehe.....alsof er zoveel ouders zijn die weten hoe een 360 werkt
    hah, inderdaad, maar dan nog, ik laat mijn ouders niet aan mijn ps3 komen... in de verste verte niet maar ze blijven er ook gewoon uit zichzelf af, ik heb ze goed opgevoed

    Zo net Path of Neo nog maar eens uitgespeeld op God mode.... aaah nostalgie... leuke game
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #4610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    hah, inderdaad, maar dan nog, ik laat mijn ouders niet aan mijn ps3 komen... in de verste verte niet maar ze blijven er ook gewoon uit zichzelf af, ik heb ze goed opgevoed

    precies
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #4611

    Standaard

    Ga deze vrijdag toch maar Call of Duty 4 halen denk ik... dan de week erna Assassin's Creed en weer een week later Haze.... (zucht, wat een dure maand weer... )
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #4612

    Standaard

    Even wat anders nieuws dat al dat geblaat over Assassin Creed, Call of Duty 4, Haze en dat soort domme games :wink:.

    TellTale Games heeft het afgelopen jaar veel goede reviews gekregen met de nieuwe Sam and Max episodes. TellTale is schijnbaar in een goede bui want via de volgende link: deze dus, is GRATIS deel vier te downloaden. Dus mochten mensen twijfelen of ze het eerste seizoen van deze adventure serie willen aanschaffen. DOWNLOADEN.

    Lees hier overigens ook gelijk even de review op Adventure-Island.nl :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #4613

    Standaard

    Hieronder COD 4 review voor de PS3 van IGN .


    9.0 Presentation
    If this is war, consider me a future draft-dodger.

    10 Graphics
    From top to bottom, one of the best-looking console games around.

    9.5 Sound
    The explosions will shake you; the constant sounds of gunfire will put you on edge. The end song is an added bonus and properly immortalizes the unfortunate phrase, "Go deep and hard."

    9.5 Gameplay
    An excellent shooter that is as intense an experience as you can find in gaming. The multiplayer is also top-notch.

    9.0 Lasting Appeal
    The single-player experience is brief, but there are many other things that will hold your attention once the campaign is complete.

    9.4
    Outstanding OVERALL
    What ?

  14. #4614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    The end song is an added bonus and properly immortalizes the unfortunate phrase, "Go deep and hard."
    buahahahah inderdaad wel erg ongelukkig gekozen

    Maar ja, ik wou'm eigenlijk laten liggen voor Haze en AC maar ik kan het niet... dus vrijdag, sta ik mooi om negen uur voor de deur van de winkel om een blu-ray te kunnen meegraaien...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #4615

    Standaard

    Ga deze vrijdag toch maar Call of Duty 4 halen denk ik... dan de week erna Assassin's Creed en weer een week later Haze.... (zucht, wat een dure maand weer... )
    Wow ,dat word ind een duure maand

    Terugkomend op het ''Demo". Van sommige games speel ik het liefste wel een demo om een indruk te krijgen en soms vallen tegenvallende games daardoor juist weer mee. Ik probeer namelijk nu alleen games aan te schaffen die ik vaker als 1 keer ga spelen en die ook de moeite waard zijn voor 64 euro (pff belachelijk veel). Te grote xbox/psx verslaving gehad in het verleden wat ik deze keer probeer te onderdrukken.

    Ik wacht trouwens eerst af op de review van AC voordat ik de game aanschaf. Niet dat deze game op mijn verlangs lijstje staat,maar ik heb ook ergens gelezen dat de game ook in andere tijdperk als de middeleeuwen afspeelt en ik ben heel erg benieuwd naar de levens duur van AC.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #4616

    Standaard

    Om even op je spoiler te antwoorden:

    De game speelt zich niet in meerdere tijdsperken af, het is alleen mogelijk dat ze sequels in andere perioden af laten spelen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  17. #4617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Wow ,dat word ind een duure maand

    Terugkomend op het ''Demo". Van sommige games speel ik het liefste wel een demo om een indruk te krijgen en soms vallen tegenvallende games daardoor juist weer mee. Ik probeer namelijk nu alleen games aan te schaffen die ik vaker als 1 keer ga spelen en die ook de moeite waard zijn voor 64 euro (pff belachelijk veel). Te grote xbox/psx verslaving gehad in het verleden wat ik deze keer probeer te onderdrukken.

    Ik wacht trouwens eerst af op de review van AC voordat ik de game aanschaf. Niet dat deze game op mijn verlangs lijstje staat,maar ik heb ook ergens gelezen dat de game ook in andere tijdperk als de middeleeuwen afspeelt en ik ben heel erg benieuwd naar de levens duur van AC.
    begrijp volledig wat je bedoelt... ook ik had vroeger echt zo'n verslaving dat ik nu zoveel games in mijn kast heb staan die ik mss vijf uurtjes gespeeld heb destijds op psx of ps2... nu koop ik de komende weken wel drie games ineens, maar daarna is het weer tijdje stil... 'toeval' wil net dat die toppers zo dicht na elkaar gereleased worden, en ik heb zo'n neurotisch trekje dat ik altijd alles op de eerste dag wil hebben of zien, games, dvds, films... ergens compleet idioot natuurlijk, want wat maakt het uit of je een game de maand erop pas koopt... Vandaar ook dat ik mss AC ga uitstellen tot met de kerst en CoD4 en Haze nu dan wel haal omdat onze Resistance/Warhawk clan daar ook actief op wordt... ach ja, keuzes, keuzes

    Verder ben ik ook benieuwd naar de duur van AC, ik vind het altijd zo jammer tegenwoordig dat je na uurtje of tien het einde alweer ziet, daar tel je dan 70 € voor neer... idd belachelijk veel, daarom ook dat ik nu veel minder games koop, en zeker bijna geen meer zonder multiplayer... De enige games (+ enkele andere uitzonderingen) zonder multiplayer die in mijn ogen echt hun geld waard zijn zijn de Final Fantasy games, 60 uur voor het verhaal, met sidequests kom je makkelijk aan 150 uur... nou dat is pas 70 € waard
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #4618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    begrijp volledig wat je bedoelt... ook ik had vroeger echt zo'n verslaving dat ik nu zoveel games in mijn kast heb staan die ik mss vijf uurtjes gespeeld heb destijds op psx of ps2... nu koop ik de komende weken wel drie games ineens, maar daarna is het weer tijdje stil... 'toeval' wil net dat die toppers zo dicht na elkaar gereleased worden, en ik heb zo'n neurotisch trekje dat ik altijd alles op de eerste dag wil hebben of zien, games, dvds, films... ergens compleet idioot natuurlijk, want wat maakt het uit of je een game de maand erop pas koopt... Vandaar ook dat ik mss AC ga uitstellen tot met de kerst en CoD4 en Haze nu dan wel haal omdat onze Resistance/Warhawk clan daar ook actief op wordt... ach ja, keuzes, keuzes

    Verder ben ik ook benieuwd naar de duur van AC, ik vind het altijd zo jammer tegenwoordig dat je na uurtje of tien het einde alweer ziet, daar tel je dan 70 € voor neer... idd belachelijk veel, daarom ook dat ik nu veel minder games koop, en zeker bijna geen meer zonder multiplayer... De enige games (+ enkele andere uitzonderingen) zonder multiplayer die in mijn ogen echt hun geld waard zijn zijn de Final Fantasy games, 60 uur voor het verhaal, met sidequests kom je makkelijk aan 150 uur... nou dat is pas 70 € waard
    Ik had gehoord dat er zo'n 40 uur gameplay in zit
    I always tell the truth. Even when I lie.

  19. #4619

    Standaard

    Om even op je spoiler te antwoorden:
    Bedankt voor je reactie. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen.

    en ik heb zo'n neurotisch trekje dat ik altijd alles op de eerste dag wil hebben of zien, games, dvds, films... ergens compleet idioot natuurlijk, want wat maakt het uit of je een game de maand erop pas koopt
    Dat is dat trekje die ik nog steeds heb meer gericht op de DVD's dan...
    Vanaf April 2006 tot Juni 2007 had ik alles verkocht van mijn XBOX. Mijn PSX blijf ik nog houden,daar heb ik het meeste liefde (geld) geinvesteerd en ook de beste games op gespeeld..en veel tijd..

    Ik had gehoord dat er zo'n 40 uur gameplay in zit
    Als dit AC betreft ben ik al wel dik tevreden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #4620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik had gehoord dat er zo'n 40 uur gameplay in zit

    had het gehoord bij Gamekings, maar was dat nou met of zonder de sidequests?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #4621

    Standaard

    CoD4 sla ik even over, zonde om 2 of 3 games op rij te kopen binnen een maand, gaat toch ten koste van de tijd die je erin steekt...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #4622

    Standaard

    Zo, vanmiddag een PS3 gewonnen bij Bart Smit (60GB + 2 sixaxes + 2 games) voor €425,- + een afstandsbediening a €25,- + HDMI kabel.
    Ben even een halfuurtje bezig geweest met resistance en moet zeggen dat ik er wat meer van had verwacht. Ik hoop dat de storymode nog wat beter en mooier word. Ik heb nu een beetje het gevoel een slap aftreksel van "Gears of War" te spelen.

    Morgen even verder spelen en dan gelijk even Motorstorm proberen. Morgenavond lekker alleen thuis dus dan kunnen we even lekker door knallen.

    Kan iemand hier ook al bevestigen dat de kwaliteit van de Blu-Ray er ten opziochte van de reguliere dvd er uit sprint?

  23. #4623

    Standaard

    Blu-Ray is wel een stap vooruit ja

    Resistance echter ben ik ook helemaal niet kapot van. Heb toevallig gisteren en vandaag weer flink zitten spelen. Dit zei ik er net van op een ander forum:

    Ik heb nu toch wel flink wat uurtjes Resistance er op zitten en ik ben niet van mening veranderd. Het spel voelt ontzettend leeg en onafgewerkt aan, grijs en sfeerloos, de gameplay is statisch en zo standaard als maar zijn kan. Net als het verhaal dat enorm inspiratieloos overkomt en eigenlijk letterlijk met papier bij elkaar wordt gehouden. De badguys zijn eentonig en zo mogelijk nog fantastielozer dan het verhaal, en erg veel diversiteit is er in dit alles ook niet te vinden.

    Gewoon een zeer gemiddeld spelletje. Helemaal in niets een topper (al heb ik online nog niet gespeeld, maar dat trekt me ook totaal niet).

    Maar Motorstorm vind ik wel erg leuk :wink: Gewoon een heerlijk arcade race- en beukgame in de modder

  24. #4624

    Standaard

    nera, wat betreft campaign mode heb je gedeeltelijk gelijk, latere levels zijn stuk pittiger, maar online is het een topper8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #4625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    nera, wat betreft campaign mode heb je gedeeltelijk gelijk, latere levels zijn stuk pittiger, maar online is het een topper8)
    ik vond de latere levels idd best pittig en zeer leuk, toegegeven, origineel is het allemaal niet maar ik vond'm lekker vermakelijk... soms had ik echt wel'n gevoel van in een full scale war te zijn beland, vooral met die Widowmakers en dergelijke kon ik niet snel genoeg die LAARK bovenhalen

    Trouwens, bijna elk verhaal in een shooter is of een of andere terroristische groepering wil de wereld overheersen, of een of ander buitenaards ras wil dat wel... dus voor het verhaal heb ik Resistance niet in huis gehaald... ok, gameplay is ook niet zo vernieuwend, maar beter goed gejat dan slecht uitgevonden he...een topper is Resistance mss niet qua originaliteit, maar hij speelt wel lekker...

    Na deze vrijdag echter, zal hij niet zo vaak meer in mijn ps3 zitten, net zoals Warhawk...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 185 van 384 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •