Pagina 176 van 384 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226276 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.376 tot 4.400 van 9600 worden weergegeven.
  1. #4376

    Standaard

    Hoezo? Bij de 360 heb je ook onder andere een EU en een US Marketplace met soms verschillen in demo releases. Daarom heb ik ook een US account.

  2. #4377

    Standaard

    ja maar bij de ps3 heb je verschillende stores per land... zelfs de belgische en nl store verschillen.... en bij de belse store krijg je bijna niets, het is te triest voor woorden, zelfs fifa08 hebben wij hier niet gekregen, terwijl dat in nederland wel ging.... de laatste vijf weken ofzo zijn er in de belse store mss twee demos verschenen, en dan nog demos die me niet boeien... dus daar heb ik echt wel geen goed woord over voor sony...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #4378

    Standaard

    Dat is inderdaad nog even een stuk extremer Zit je als je niks wil mislopen met 15 accounts ofzo

  4. #4379

    Standaard

    Precies, want ik heb voor Oblivion (dat kasteel wat je gratis kon downloaden) een Amerikaanse account aangemaakt op de 360.

    Maar hoe maak ik op de PS3 een Amerikaanse account aan dan? Gewoon dezelfde procedure weer doorlopen? Alleen andere gebruikersnaam, e-mailadres kiezen?

    Die GT HD demo staat er trouwens niet tussen hoor. Playstation Store, demo's, 3 pagina's met demo's: staat ie niet tussen...
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 25-10-2007 om 18:04

  5. #4380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Precies, want ik heb voor Oblivion (dat kasteel wat je gratis kon downloaden) een Amerikaanse account aangemaakt op de 360.

    Maar hoe maak ik op de PS3 een Amerikaanse account aan dan? Gewoon dezelfde procedure weer doorlopen? Alleen andere gebruikersnaam, e-mailadres kiezen?

    Die GT HD demo staat er trouwens niet tussen hoor. Playstation Store, demo's, 3 pagina's met demo's: staat ie niet tussen...
    nieuwe account aanmaken doe je als volgt...: in je hoofdmenu van je ps ga je naar het uiterste menu links, kies je nieuwe gebruiker, maak je die ff aan... log je daarmee aan, dan ga je naar uiterst rechts op je menu en registreer bij ps network... en dan vul je dus gegevens in, andere gebruikersnaam idd ,en e-mail en ook een amerikaanse postcode invullen (die vind je gemakkelijk op het internet)

    GT HD zou normaal wel nog in de store moeten staan, ik weet niet welke content er in de nl store staat (heb zelf enkel belgische en amerikaanse account) maar bij de belgische staat hij er nog wel bij hoor....
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #4381

    Standaard

    Staat bij de full games-sectie.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  7. #4382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    nieuwe account aanmaken doe je als volgt...: in je hoofdmenu van je ps ga je naar het uiterste menu links, kies je nieuwe gebruiker, maak je die ff aan... log je daarmee aan, dan ga je naar uiterst rechts op je menu en registreer bij ps network... en dan vul je dus gegevens in, andere gebruikersnaam idd ,en e-mail en ook een amerikaanse postcode invullen (die vind je gemakkelijk op het internet)

    GT HD zou normaal wel nog in de store moeten staan, ik weet niet welke content er in de nl store staat (heb zelf enkel belgische en amerikaanse account) maar bij de belgische staat hij er nog wel bij hoor....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Staat bij de full games-sectie.


    Jeroen.
    Dank, gaat goedkomen zo.

  8. #4383

    Standaard

    ben een beetje aan het rondkijken op webshops en het valt me op dat bij een aantal shops de 60gb starterspack (met resistance en motorstorm) of niet meer leverbaar is of de levertijd langer dan 2 weken is.........hoop wel dat ik er in December nog 1 te pakken kan krijgen ergens
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #4384

    Standaard

    Ik zou toch wel opschieten als ik jou was. De webshops zijn er inderdaad bijna allemaal doorheen. Heb wat rondgebeld hier in de buurt en gelukkig waren ze her en der nog wel op voorraad, maar het is niet veel meer. En ik denk niet dat er nog nieuwe ladingen zullen komen.

  10. #4385

    Standaard

    heb er nu nog geen geld voor en anders koop ik de 40gig wel, dan maar niet backwards compatible, heb toch nog een PS2 staan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #4386

    Standaard

    kan iemand mij vertellen wat de instelling ATRAC inhoud op de ps3?
    Ik heb deze per ongeluk ingeschakeld en kan deze niet meer uitschakelen...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #4387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    kan iemand mij vertellen wat de instelling ATRAC inhoud op de ps3?
    Ik heb deze per ongeluk ingeschakeld en kan deze niet meer uitschakelen...
    atrac is een geluidsindeling net zoals mp3, wav, of iets dergelijks, met het verschil dat atrac ontwikkeld is door sony en deze eenzelfde kwaliteit kan leveren qua geluid dan andere indelingen, maar voor maar de helft van de grootte...

    als je op je ps3 die instelling aanzet, betekent dat dus gewoon dat je ook het atrac formaat kan afspelen...

    sonicstage is bijv een programma voor je pc waar je geluidsbestanden kan omzetten naar atrac

    het enige nadeel met atrac is dat maar weinig mp3 spelers dit formaat ondersteunen (alle sony spelers wel... logischerwijs)
    Laatst aangepast door Kendorjia : 25-10-2007 om 19:41
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #4388

    Standaard

    ATRAC is destijds ook ontwikkeld door Sony als coderingssysteem voor Mini-Disc.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  14. #4389

    Standaard

    Media markt heeft nog een aantal

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #4390

    Standaard

    Het is echt ONMOGELIJK voor mij om op het PS Network te komen. We hebben hier zo'n gare ***verbinding dat ie het gewoon niet trekt (de duurste ADSL-verbinding van Planet ). Ook niet als ik PC + 360 + Wii + PC beneden uit heb staan. Met de 360 heb ik nergens last van, die heeft altijd verbinding, maar de PS3 komt niet eens online :x

    En dat terwijl ik vanmiddag nog vrolijk de demo van Sigma heb gedownload.

  16. #4391

    Standaard

    Vreemd, zou toch Planet eens lastigvallen om je verbinding op afstand te checken om te kijken wat er is, want dat hoort niet te mogen. Zit je verbinding wel dicht voor buitenstaanders ? Niet dat de halve buurt draadloos meelift op jou internet....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #4392

    Standaard

    Nee, beveiliging = 0,0. Maar het is nooit snel geweest. Beneden ook niet. En dan moet het via die draadloze router door een muur of 4 en 1 plafond, dus dat werkt ook lekker tegen. Heel vaak valt de verbinding helemaal weg. De 360 lijkt altijd wel genoeg signaal op te eisen, mijn comp. valt heel vaak uit en blijkbaar kan de PS3 het allemaal niet aan...

    En we hebben niet erg veel mensen in de buurt die ik in staat acht mee te liften op mijn signaal.

    Heb trouwens gisteravond Planet nog aan de lijn gehad omdat ik ineens heel m'n verbinding kwijt was en allemaal rare gegevens in moest vullen. Heeft ie ook meteen de lijn gecheckt. We hebben eerder al een nieuw modem van ze gekregen, dat hielp wel iets. Maar het is gemiddeld gewoon *** hier.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 25-10-2007 om 21:21

  18. #4393

    Standaard

    Draadloze router verplaatsen ?
    Zelf heb ik m'n router boven staan en gelukkig wired, alleen m'n Wii draait draadloos voor de rest alles bedraad, dat ene snoer valt echt niet op tussen m'n lamp, 5.1 en voeding, 360 met snoeren, TV, DVD, Wii, PC, monitor, kabel, en nog wat opladers
    Ik heb 16 stekkers hier aangesloten maar ze vallen nauwelijks op...als het licht uit is...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #4394

    Standaard

    Ik heb hier ook echt een overvloed aan snoeren, stekkers, stekkerdozen, adapters, voedingen, splitters en de hele bende. Alleen is het zo nutteloos om een draadloze router boven te zetten als je dan alsnog een snoer van beneden naar boven moet aanleggen. Dat is hier gewoon amper te doen: veel te grote afstand. Als dat kon dan had ik alles wel aan een snoer gekoppeld, maar gaat 'm dus niet worden.

    Bij een verbindingstest zegt de PS3 dat UPnP niet beschikbaar is en dat het NAT-type type 3 is. Dat houdt in dat chat- en communicatiefunties van games beperkt kunnen zijn. Oftewel: ik moet m'n NAT weer eens verder open zetten?

    Ik kan me dat ook herinneren van de 360 en dat is toen prima gelukt, het kan toch niet zijn dat, onder dezelfde instellingen, de PS3 er NIET in komt en de 360 wel? Volgens mij staat m'n NAT helemaal open, dus het kan sowieso niet beter...

    En bij de volgende test 'mislukt' het verbinden met Playstation Network...

    Bij de derde test 'mislukt' het vinden van m'n IP-adres al.


    't Is ook opvallend dat iedere keer als ik die verbindingstest uitvoer, m'n verbinding op m'n PC helemaal wegvalt. Dus hij zoekt naar signaal maar heeft zelfs niet genoeg aan dat van m'n PC en z'n eigen signaal (waar ik me dus wel mee kan aanmelden). Wat een ***apparaat, die Playstation 3...
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 25-10-2007 om 21:54

  20. #4395

    Standaard

    Ps3 verkopen of.. verplaatsen.. Heb er gelukkig geen probleem van. Heb een draad van beneden tot 3 hoog en gelukkig nog nooit last gehad dat de verbinding weg viel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #4396

    Standaard

    't Is een wonder maar ik heb nu weer even verbinding. Hoe kan het toch dat dat klotesignaal zo fluctueert? :x

    Snel de GT HD Concept demo downloaden......

  22. #4397

    Standaard

    kan iemand mij misschien meer vertellen over hdmi op de ps3?
    waar is het allemaal voor? (beeld en geluid? of alleen beeld?)
    Als het ook voor geluid is, hoe sluit ik dan zoiets aan op mijn receiver???

    alle hulp is bruikbaar!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #4398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    kan iemand mij misschien meer vertellen over hdmi op de ps3?
    waar is het allemaal voor? (beeld en geluid? of alleen beeld?)
    Als het ook voor geluid is, hoe sluit ik dan zoiets aan op mijn receiver???

    alle hulp is bruikbaar!!

    hdmi is beeld en geluid (of heb ik weer niet goed opgelet ) maar hoe je dat op een receiver aansluit weet ik niet
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #4399

    Standaard

    ook snap ik niet hoe je een sacd op een ps3 kan afspelen...er zit geen enkele analoge uitgang op! En hoe krijg je pcm 5.1 gveluid uit je ps3??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #4400

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 176 van 384 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226276 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •