Pagina 89 van 384 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 9600 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard

    tja als de games 1080i ondersteunen en je hebt een full hd scherm dan weet ik het wel:razz:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    360 aangesloten op m'n nieuwe LCD, en wat ziet dat er mooi uit heb net ff Def Jam Icon en Dead Rising ff geprobeerd, morgen de rest, speelt echt vet op een 94cm scherm is er trouwens veel verschil tussen 720P en 1080i? en welke is mooier?
    Ik ben zelf meer een voorstander van 720p dan 1080i. Ik heb bij deze keuze voor mijn PlayStation 3 ook gekozen voor 720p, interlaced is in mijn ogen spuuglelijk. Ik zou echter zeggen: test beide eens uit in dezelfde game in hetzelfde stuk, dan merk je snel genoeg wat je zelf als beter ervaart.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #2203

    Standaard

    heb hem op 720p gezet, ik zie niet echt heel veel verschil maar volgens mij is 720p iets beter, nu Gears of War eens voor een leuk prijsje op de kop tikken en Crackdown, crackdown niet voor de graphics maar omdat het zo verslavend is, gisteren de demo weer gespeeld en ik kon er niet mee stoppen totdat de demo tijd afgelopen was, echt tof dat springen vooral
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #2204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja als de games 1080i ondersteunen en je hebt een full hd scherm dan weet ik het wel:razz:
    1080i is geen full hd hoor dus dat maakt niks uit.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #2205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    1080i is geen full hd hoor dus dat maakt niks uit.

    idd en bovendien is 720p veel beter geschik voor snel bewegende beelden en dus games dan 1080i

    al kan de weergave van beide resoluties per tv of persoonlijke voorkeur verschillen. theoretisch zou 720p mooiere vloeiendere beelden moeten weergeven tijdens games
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #2206

    Standaard

    Picross DS is verslavend! Zelfs me vriendin wil t spelen... o_0

  7. #2207

    Standaard

    Heb zo'n voorbeeld Picross puzzel gespeeld op de minisite van Picross DS. Sprak me erg aan. Kijken of die ergens nog voor een leuk prijsje te vinden is.

    Ben zelf overigens bezig met Pokemon Puzzle Challenge voor de GBC. Ongelooflijk hoe verslavend en hoe leuk het spel is om te spelen. Gewoon rijtjes van 3-5 maken en proberen zo snel mogelijk een gym leader te verslaan en combo's en chains te maken om andere pokemon vrij te spelen. Vooral het gebruik van muziek en de pokemon maakt het erg spannend en leuk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #2208

    Standaard

    Heb overigens mijn R4 DS (flashkaart voor nds & homebrew rommetjes) en EZ-flash 3 in 1 expansion pack (slot-2 lite rumble/browser ram/GBA ram flashkaart) werkt heerlijk samen 8) Loopt als een trein Al mijn games standaard bij elkaar in een DS kaart en een DS Lite slot-2 kaart 8)

    Waarom DS lite slot-2 kaart? Omdat deze hetzelfde is verzonken als de "dust-cover" van de DS-lite.

  9. #2209

    Standaard

    Werkt inderdaad leuk die R4 DS kaartjes! Picross is inderdaad erg verslavend alleen vind ik het jammer dat je het niet per gebruiker kan spelen en op die manier je voortgang apart kan opslaan.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #2210

    Standaard

    ik ben nog een paar Gears of war's aan het volgen op ebay, voor lekker lage bedragen, ben er al 2 misgelopen die voor een eindbedrag van €21,- en €25,- zijn weggegaan als ie nou eens goedkoper was in de winkel ging ik er daar gewoon om....maar ja.......ik wil Crackdown ook maar die staat er niet op, althans niet voor een mooie prijs....is die al goedkoper ergens? ga morgen eens kijken bij Intertoys (i know, maar dit is de enige winkel hier die games verkoopt )
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #2211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ik ben nog een paar Gears of war's aan het volgen op ebay, voor lekker lage bedragen, ben er al 2 misgelopen die voor een eindbedrag van €21,- en €25,- zijn weggegaan als ie nou eens goedkoper was in de winkel ging ik er daar gewoon om....maar ja.......ik wil Crackdown ook maar die staat er niet op, althans niet voor een mooie prijs....is die al goedkoper ergens? ga morgen eens kijken bij Intertoys (i know, maar dit is de enige winkel hier die games verkoopt )
    Crackdown is nog gewoon 60.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #2212

    Standaard

    Rub Rabbits (opvolger van Project Rub) op de DS uitgespeeld op niveau Normal. Het spel bestaat uit nog meer knotsgekke minigames die volledige met het touchscreen en de microfoon te bedienen is. Het grafische stijltje ziet er ook weer gelijk uit. Maar deze game is gewoon weer dikke fun. Een zijn een hoop nieuwe toffe minigames waarbij je zelfs de DS moet kantelen. Er zitten voorlopig ook niet zo veel frusterende mini games in als in Project Rub. De mini games zijn gewoon erg leuk en creatief. Jammer is alleen dat er na afloop weinig te beleven valt. Je kan nog twee andere moeilijkheidsgraden spelen, maar behalve het vrijspelen van kleding voor de vrouw waar je een oogje op heb, gebeurd er weinig. Nou was dit ook bij het eerste deel, maar je kan het spel dus in 1 a 2 avondjes uitspelen op normal niveau. Maar al met al zijn de minigames weer geweldig en minder frustrerend als het eerste deel en dus beleef je veel lol aan deze game.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #2213

    Standaard

    heb net PGR3 gekocht, maar hij valt me toch tegen, kartellijnen om de auto's en omgevingen, ik vind TDU trouwens leuker, een beetje vrij rondrijden enzo, denk dat ik em daar voor ga ruilen....zo eens kijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #2214

    Standaard

    Dus je gaat een game terug brengen om de graphics??
    PGR 3 is ook al vele malen mooier en beter imo dan TDU.

    Wel leuk hhor zo'n eiland maar had het daar al snel meegezien.
    Vond PGR 3 ook veel beter online.(ja TDU is in 1x ook online maar dat vond ik echt niks)

    Maar waarom wacht je niet ff op Forza 2 ?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #2215

    Standaard

    heb me toch maar bedacht......maar ik vind het bij next-gen games niet horen dat er van die kartellijnen om auto's zitten, ik vind dat gelijk al een stuk minder mooi, maar goed ik heb er nog eens mee doorgespeeld vanmiddag en toch rijd het erg lekker en dat je die camera kan draaien is cool gedaan, dus omdat er toch veel leuke dingen inzitten houd ik hem maar........forza 2, tja maar ik kon em "binnen 24 uur" ruilen en Forza 2 komt (weet ik veel wanneer?) uit, maar goed ik ben toch niet zo'n racegame fan, maar ik wou toch graag minstens 1 racegame hebben, en PGR3 was maar €29,99 dusss
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #2216

    Standaard

    Ligt ook niet aan de game maar aan je TV of kabels...Kun je die niet ruilen ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #2217

    Standaard

    idd

    ik heb geen kartelranden hoor bij pgr3 ??? betere kabels misschien ? of rommelen aan je tv instellingen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #2218

    Standaard

    al m'n andere games zijn scherp zonder kartelrandjes, behalve PGR3......dus aan mijn TV ligt het zeker niet........zal vanavond eens kijken of ik hem op een andere manier goed krijg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #2219

    Standaard

    net een hele tijd PGR3 gespeeld, echt een toffe racegame, heb intussen 5 vette auto's auto's erg toffe game, ziet er trouwens wel erg mooi uit, ik zat er vanmiddag te dichtbij denk ik:razz: morgen weer verder racen en auto's kopen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #2220

    Standaard

    Zie je wel niet gelijk zo snel oordelen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #2221

    Standaard

    De US import van Pokémon Pearl is onderweg naar mijn DS-je!!! Hier nog meer mensen die van plan zijn dit aan te schaffen? Wireless traden en battlen lijkt me geweldig.

    Picross lijkt me overigens ook erg stoer. Zodirect maar even die previewpuzzel doen.

    Oh ja... laatst ook nog Final Fantasy III voor de DS aangeschaft. Zeer cool tot nu toe.

  22. #2222

    Standaard

    Ik zit nog te twijfelen. Vind het allemaal erg veel nu. Hoeveel zijn er nu wel niet 500 of zo. Maar wil hem denk ik wel hebben. De filmpjes op internet zagen er erg tof uit met 2D achtige 3D styltje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #2223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    De US import van Pokémon Pearl is onderweg naar mijn DS-je!!! Hier nog meer mensen die van plan zijn dit aan te schaffen? Wireless traden en battlen lijkt me geweldig.
    Ik heb nog nooit Pokemon gespeeld dus dat wil ik wel proberen. Ik ga hem een dezer dagen maar eens importeren denk ik, want de Europese release is toch nog steeds compleet onduidelijk.

  24. #2224

    Standaard

    Heb vroeger nog rood, geel en gold gespeeld, echt verslavend :P
    Maar nu is het mij allemaal teveel, 500 of hoeveel het er dan ook zijn is net iets té
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  25. #2225

    Standaard

    vanavond maar eens beginnen met oblivion
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 89 van 384 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •