Pagina 76 van 384 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 9600 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Lekker dan, via component kan ik kiezen tussen 1080i of 576p (beide crap), via een HDMI -> DVI kabel krijg ik zelfs helemaal geen beeld. Voorlopig nog niet lekker gamen op een PS3 ^_^
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    ik had hetzelfde probleem met mijn hdmi kabel, en kreeg ook de instellingen niet goed.
    Maar ik ben er wel achter gekomen.
    Sluit de normale RGB kabel aan, en OOK!!! de HDMI kabel.
    Op het RGB kanaal ( bij mij ext 1) ga je naar de beeldscherminstellingen van je PS3.
    Klik daar de HDMI aan,OOK kan je de resoluties instellen die je tv aan kan!
    Als je dat gedaan heb druk je op bevestigen!
    Nu krijg je 30 seconden zwart beeld.
    Ga nu snel naar het HDMI kanaal ( bij mij was dat ext 4) en je ziet dat je nu ineens beeld op het HDMI kanaal heb.Alleen moet je nog even bevestigen.
    Vanaf nu speel je via je HDMI kabel en pakken de games automatish de beste/hoogst haalbare resolutie.
    Veel plezier met gamen!!!!

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Lekker dan, via component kan ik kiezen tussen 1080i of 576p (beide crap), via een HDMI -> DVI kabel krijg ik zelfs helemaal geen beeld. Voorlopig nog niet lekker gamen op een PS3 ^_^
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    ik had hetzelfde probleem met mijn hdmi kabel, en kreeg ook de instellingen niet goed.
    Maar ik ben er wel achter gekomen.
    Sluit de normale RGB kabel aan, en OOK!!! de HDMI kabel.
    Op het RGB kanaal ( bij mij ext 1) ga je naar de beeldscherminstellingen van je PS3.
    Klik daar de HDMI aan,OOK kan je de resoluties instellen die je tv aan kan!
    Als je dat gedaan heb druk je op bevestigen!
    Nu krijg je 30 seconden zwart beeld.
    Ga nu snel naar het HDMI kanaal ( bij mij was dat ext 4) en je ziet dat je nu ineens beeld op het HDMI kanaal heb.Alleen moet je nog even bevestigen.
    Vanaf nu speel je via je HDMI kabel en pakken de games automatish de beste/hoogst haalbare resolutie.
    Veel plezier met gamen!!!!
    Dit had ik ook met mijn DVD speler...
    Je moet het apparaat instellen op RGB en daarna neemt HDMI het over.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #1878

    Standaard

    S.T.A.L.K.E.R. wordt vetter en vetter 8) Speel nooit erg lang want het is nogal een trage game, maar de hele inhoud, sfeer, omgevingen e.d. maken er een topgame van.

    Blijf de film prefereren trouwens

  4. #1879

    Standaard

    Vandaag Secret Files: Tunguska gekocht. Nice .

  5. #1880

  6. #1881

  7. #1882

    Standaard

    Ben weer begonnen met Oblivion. Heerlijke game !
    En af en toe afgewisseld met C&C3 en Stalker. Yum !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #1883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Vandaag Secret Files: Tunguska gekocht. Nice .
    Ik vond het een leuke adventure, maar jammer genoeg niet het meesterwerk waar ik op gehoopt had. Maar mooie graphics, goede muziek en een interessant verhaal. Heb het zelf een 7,5 gegeven. Je kan van de officiele site nog een patch downloaden waarmee je een ander einde krijgt. Overigens staat er ook een deel 2 op stapel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1884

    Standaard

    Nog een aanrader voor PSP-bezitters: Virtua Tennis 3. Ben 'm aan het reviewen en het is echt een topper!

  10. #1885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH Bekijk bericht
    Nog een aanrader voor PSP-bezitters: Virtua Tennis 3. Ben 'm aan het reviewen en het is echt een topper!
    Hopelijk zijn de laadtijden een pak beter dan met de 2 want dat was echt wel heel ergerlijk.
    Heb nu VT3 voor de PS3 en dat is echt wel zalig spelen in vgl met VT2 op de PSP.

    BTW, ivm de PSP is het me nu pas opgevallen dat alle games die ik erop speel lijken gerenderd te zijn voor een andere resolutie dan dat van het scherm. Ik moet nog altijd een spel tegenkomen waar de lettertjes haarscherp zijn. Daardoor heb ik eigenlijk gewoon geen goed gevoel bij PSP spellen, ze zien er gewoon nooit echt goed uit, vind ik. Is dat een gekend probleem ? (Heb wel nog niet veel spellen gespeeld : Ridge Racers, Virtua Tennis 2 en DTM Race Driver).

  11. #1886

    Standaard



    Mario & Sonic at the Olympic Games

    TOKIO, 28 maart, 2007 - SEGA Corporation en Nintendo Co. Ltd. doen vandaag een historische aankondiging. Twee van de grootste iconen in de entertainment industrie, Mario en Sonic, zullen samen schitteren in Mario & Sonic at the Olympic Games. Het spel wordt ontwikkeld voor de Wii en de Nintendo DS. Deze bijzondere overeenkomst markeert de eerste keer dat de twee bekende sterren gezamenlijk in één spel verschijnen.

    Het spel wordt door SEGA uitgegeven in Europa en Noord-Amerika en door Nintendo op de Japanse markt. Mario & Sonic at the Olympic Games is het resultaat van een wereldwijde samenwerking met International Sports Multimedia (ISM) en zal rond Kerst 2007 verkrijgbaar zijn. ISM is de exclusieve vergunninghouder van interactieve entertainmentsoftware van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).

    In Mario & Sonic at the Olympic Games zullen spelers strijden in evenementen die plaatsvinden in omgevingen gebaseerd op de officiële locaties van de Olympische Spelen van 2008 in Peking. In het spel verschijnen karakters uit de wondere werelden van zowel Mario als Sonic. Spelers kunnen strijden als (of tegen) een reeks van beroemde personages waaronder Mario, Sonic, Luigi, Knuckles, Yoshi en Tails. Door op innovatieve manieren gebruik te maken van de bedieningssystemen van de Wii en DS, kunnen spelers als Mario en Sonic op de 100 meter sprint racen, deelnemen aan spannende rally's, tafeltenniswedstrijden spelen of de snelste proberen te zijn in een zwemwedstrijd. Alles met de doelstelling om te strijden voor die fel begeerde gouden medaille.

    "We zijn bijzonder enthousiast om samen te werken met Nintendo en ISM aan deze unieke titel," zegt Hisao Oguchi, President en Chief Operating Officer van SEGA Corporation. "Voor de eerste keer zullen twee van 's wereld beroemdste spelpersonages bij elkaar komen om te strijden in 's werelds beroemdste sportevenement."

    "Mario en Sonic zijn gerespecteerde rivalen sinds de begindagen van de videospellen," zegt Shigeru Miyamoto, Senior Managing Director en General Manager, Entertainment Analysis en Development Division, Nintendo Co, Ltd. "Al geruime tijd werd er gediscussieerd om ze op een dag tegen elkaar te laten strijden. Nu hebben ze via de Olympische Spelen de perfecte kans gekregen. Misschien dat we er nu eindelijk achterkomen wie er sneller is, Mario of Sonic?"

    "De Olympische Spelen vertegenwoordigen de ware aard van competitie en passie," zegt Raymond Goldsmith, Chairman en Chief Executive Officer van ISM. "Door zeer leuke en competitieve karakters als Mario en Sonic in een Olympische omgeving te plaatsen, kunnen we de sporten van de Olympische Spelen op een nieuwe en aansprekende manier aan alle generaties tonen."
    Het is dan toch eindelijk gebeurd: hell has frozen over.

    En nee, het is geen 1 april-grap. Het wordt op de sites van Sega, Nintendo en zelfs van het Olympisch comite bevestigd.

  12. #1887

    Standaard

    Klinkt als een winnaar. Track&Field op de Wii met Sonic en Mario en hopelijk een hele grote selectie onderdelen, eindelijk niet zo'n schijtgame als Mario Party #87 of al die andere herhaal oefeningen en uitmelkerij....yay!
    Helemaal tof zou het zijn als ze het maken zodat je de standaard game met Kerst koopt en gedurende het jaar en tijdens de Spelen je telkens een nieuw onderdeel kunt downloaden....jaja, dromen mag
    Laatst aangepast door mercapto : 28-03-2007 om 18:41
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #1888

    Standaard

    Cool!
    Voor de verandering maar ff met de Wii ingezwaaid? ingeklikt? ingeprikt? Woeha!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #1889

    Standaard

    Omdat deze games (versies voor de Wii en de DS) van Sega zijn lijkt het me vrij zeker dat we Sonic ook wel in Super Smash Brothers Brawl gaan zien. Het zal wel een soort uitwisseling zijn denk ik.

    Maar het is wel historisch. Het is bijna alsof de Beatles en de Stones samen een album op gaan nemen.

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Ben weer begonnen met Oblivion. Heerlijke game !
    En af en toe afgewisseld met C&C3 en Stalker. Yum !
    eet jij je games?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #1891

    Standaard

    Ze vallen bij bosjes. Straks is het EA en...uhm....Activision en...de rest... :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Lekker dan, via component kan ik kiezen tussen 1080i of 576p (beide crap), via een HDMI -> DVI kabel krijg ik zelfs helemaal geen beeld. Voorlopig nog niet lekker gamen op een PS3 ^_^
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    ik had hetzelfde probleem met mijn hdmi kabel, en kreeg ook de instellingen niet goed.
    Maar ik ben er wel achter gekomen.
    Sluit de normale RGB kabel aan, en OOK!!! de HDMI kabel.
    Op het RGB kanaal ( bij mij ext 1) ga je naar de beeldscherminstellingen van je PS3.
    Klik daar de HDMI aan,OOK kan je de resoluties instellen die je tv aan kan!
    Als je dat gedaan heb druk je op bevestigen!
    Nu krijg je 30 seconden zwart beeld.
    Ga nu snel naar het HDMI kanaal ( bij mij was dat ext 4) en je ziet dat je nu ineens beeld op het HDMI kanaal heb.Alleen moet je nog even bevestigen.
    Vanaf nu speel je via je HDMI kabel en pakken de games automatish de beste/hoogst haalbare resolutie.
    Veel plezier met gamen!!!!
    Mijn dank, ik zal eerdaags (hopelijk laat mijn werk het morgen toe) de kabel eens kopen en het testen! Nog een stomme vraag: RGB = Composit toch? En had je een HDMI kabel of een HDMI -> DVI kabel? Indien het laatste, was deze 19-pins of 25-pins?

    Alvast hartelijk dank
    Laatst aangepast door René Groen : 28-03-2007 om 21:05
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Het is dan toch eindelijk gebeurd: hell has frozen over.
    Eindelijk een Mario + Sonic game. Lijkt me wel een kans om hier iets bijzonders van te maken. Hopelijk heeft de developer niet al teveel tijdsdruk. Die licensed games moeten vaak rap, rap, rap en dat komt niet (altijd) de kwaliteit ten goede.

    Iemand hier trouwens al eens geprobeerd om een PSX of PS2 game te spelen in de PS3? Wat zijn de ervaringen met de backwards compatibility?

  19. #1894

    Standaard

    ik heb Twisted metal van ps1 getest en die werkte prima en ook GTA Vice city werkte prima (ps2 uiteraard)

    hier vind je het complete backwards compatibility overzicht met ratings van of de spellen werken en hoe goed ze werken:

    http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #1895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Mijn dank, ik zal eerdaags (hopelijk laat mijn werk het morgen toe) de kabel eens kopen en het testen! Nog een stomme vraag: RGB = Composit toch? En had je een HDMI kabel of een HDMI -> DVI kabel? Indien het laatste, was deze 19-pins of 25-pins?

    Alvast hartelijk dank

    Ik had een gewone logitech hdmi kabel gekocht( wel voor ps3)
    RGB is de gewone scart aansluiting.



    ps,

    sorry voor de late reactie, was naar concert van Fall out Boy

  21. #1896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Hopelijk zijn de laadtijden een pak beter dan met de 2 want dat was echt wel heel ergerlijk.
    Heb nu VT3 voor de PS3 en dat is echt wel zalig spelen in vgl met VT2 op de PSP.

    BTW, ivm de PSP is het me nu pas opgevallen dat alle games die ik erop speel lijken gerenderd te zijn voor een andere resolutie dan dat van het scherm. Ik moet nog altijd een spel tegenkomen waar de lettertjes haarscherp zijn. Daardoor heb ik eigenlijk gewoon geen goed gevoel bij PSP spellen, ze zien er gewoon nooit echt goed uit, vind ik. Is dat een gekend probleem ? (Heb wel nog niet veel spellen gespeeld : Ridge Racers, Virtua Tennis 2 en DTM Race Driver).
    Laadtijden zijn nog steeds aanwezig, maar niet echt hinderlijk. Wat echt geweldig is aan deze game, is dat er minigames in zijn geintegreerd waarmee je je skills verbetert. Ook kun je een custom karakter bouwen met een eigen lichaamsbouw en speelstijl en daarmee de wereldranglijst bestormen.

    Die resolutieproblemen spelen bij sommige spellen. Ridge Racer vond ik er inderdaad niet uitzien, maar Killzone ziet er strak uit, net als Daxter en bijvoorbeeld de Lumines-games. Daar zie je aan dat ze goed zijn gedownsized voor de PSP.

  22. #1897

    Standaard

    Helaas, de 19-pins HDMI -> DVI kabel lijkt maar niet te willen werken op mijn Samsung 940MW. Wat ik ook probeer, er is geen beeld door te krijgen, enkel via composit en component geeft hij beeld
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  23. #1898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Eindelijk een Mario + Sonic game. Lijkt me wel een kans om hier iets bijzonders van te maken. Hopelijk heeft de developer niet al teveel tijdsdruk. Die licensed games moeten vaak rap, rap, rap en dat komt niet (altijd) de kwaliteit ten goede.

    Iemand hier trouwens al eens geprobeerd om een PSX of PS2 game te spelen in de PS3? Wat zijn de ervaringen met de backwards compatibility?
    c&c van ps1 en front mission 3 ook van ps1 werken probleemloos, van ps2 killzone, black en gta san andreas gespeeld eveneens zonder problemen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1899

    Standaard

    Sony PS3 op Microsofts partner Samsung...das vragen om problemen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #1900

    Standaard

    Bij Samsung zelf hadden ze ook geen idee, enige antwoord wat ik kreeg was: "De monitor is gebouwd voor PC's, niet voor spelcomputers, misschien werkt hij daarom niet"

    Nee, daar schiet ik wat mee op
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 76 van 384 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •