De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Groetjes vanuit het Zonnig Samos...!!

    Hallo Allemaal,Omdat ik geen kaartjes stuur, doe ik het maar op deze manier. Wij zijn hier heerlijk aan het genieten van het geweldige weer (30+), het lekkere eten, de vriendelijke mensen en de verfrissende zee... Over een week zijn we er weer dus dan spreek ik jullie allemaal wel weer...Groetjes Dennis,P.s. Het is helemaal niet mijn bedoeling om jullie jalours te maken...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #2

    Standaard

    Mij maak je niet jaloers, ben net 2 weken terug uit Samos
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Mij ook niet...ben ook niet jaloers...neuh...ik bedoel, ach, weet je...jaloers? Nee, man! Ik heb al vakantie gehad en ben nog LANG niet toe aan een nieuwe. Gelukkig maar, want dat zal pas rond de kerst gebeuren. Dus...ben zeker níet jaloers...neuh joh...ga je dat pleziertje maar niet gunnen... Jaloers? Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaire...

    Hoop trouwens dat je laatste week verregend..!


    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Het is helemaal niet mijn bedoeling om jullie jalours te maken..
    In ieder geval niet op je kennis van de Nederlandse taal
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #5

    Standaard

    Eh... ja...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    30+... Niks voor mij, veels te warm.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    En maar beweren niet verslaafd te zijn aan DVD.nl.. tsss
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    Heb een paar off-topic berichten verwijderd.
    Zoals gezegd, dit is geplaatst in de overige discussies.

    Al is er ook een algemeen vakantie-topic: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...15#post1445815

  11. #11

    Standaard

    dan nogmaals:

    fijne vakantie!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Geniet er nog maar even van.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •