Pagina 315 van 384 EersteEerste ... 215265305311312313314315316317318319325365 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.851 tot 7.875 van 9600 worden weergegeven.
  1. #7851

    Standaard

    Toch vreemd, mijn 360 is van de eerste batch... en nog nooit problemen gehad...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #7852

    Standaard

    Ja ik heb er voorheen ook geen problemen mee gehad en hij is van begin 2006.
    Jammer maar helaas.
    Volgende week even een nieuwe halen heb ik er meteen een hdmi aansluiting op zitten.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #7853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ja ik heb er voorheen ook geen problemen mee gehad en hij is van begin 2006.
    Jammer maar helaas.
    Volgende week even een nieuwe halen heb ik er meteen een hdmi aansluiting op zitten.


    Jeroen.
    Het apparaat is idd. de upgrade zeker waard, maar blijft 'n domper als de centjes ergens anders beter voor gebruikt hadden kunnen worden.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #7854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Die is er al IMO. Namelijk: The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (PC versie wel te verstaan dan )
    Mee eens. Die was ik even vergeten.

  5. #7855

    Standaard

    Yay, m'n eerste medaille in de Social Club...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #7856

  7. #7857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    http://www.gametrailers.com/player/33780.html

    GEWELDIG!! Dit doet mij GTA IV vergeten
    Woow, ongekend.
    Het ziet er echt weer rete strak uit, aktie knalt overal van het scherm af, nice
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #7858

    Standaard

    WOW!! Ze laten niet even een stukje zien, ze trekken meteen de registers open.

    Teveel gave dingen om op te noemen maar het gebruik van een Locust als schild om vervolgens z'n nek te breken vond ik wel erg cool 8)

  9. #7859

    Standaard

    Hmm.. Misschien dat ik nu erg pessimistisch ben maar ik vind het behoorlijk ogen als meer van hetzelfde en wat scripted actiemomentjes. Niet dat dat niet leuk was want vond deel 1 een topgame, maar ik word er (nog) niet lyrisch van.

  10. #7860

    Standaard

    Heel erg vet, maar ook niet mijn ding
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #7861

    Standaard

    Ziet er cool uit, eerst maar eens aan deel één beginnen. Waar ik echt naar uitkijk is Ninja Gaiden II, de filmpjes op internet zien er allemaal erg goed uit.
    Wat me vooral aanspreekt zijn de Wolverine achtige klauwen als nieuwe wapens.
    Als het goed is moet er deze maand een demo uitkomen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #7862

    Standaard

    intussen door het mooie weer alweer bijna een week geleden dat ik GTA IV gespeeld heb, toch zometeen eens even doen

    ik kom maar niet door die missie dat je samen met Packie en 2 anderen die bank moet overvallen en weg moet komen, ik word telkens of op die spoorweg afgeknald door de ME of dat stukje erna die ga ik zometeen nog eens ff proberen, moet toch te doen zijn
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #7863

    Standaard

    Hoezo? 't Is nog steeds mooi weer toch? 8)

    Tip voor die job: Zorg dat je in ieder geval begint met volle health + armor en doe vooral rustig aan. Knal iedere tegenstander een voor een af en zorg dat je in de tunnel een goeie mix vindt tussen in beweging blijven en af en toe omdraaien om te knallen :wink:


    Ik heb met nog niet een missie moeite gehad trouwens. Al die grote shoot-outs zijn ontzettend makkelijk, als je maar gewoon vanuit dekking blijft schieten en zorgvuldig elk hoofdje popt voordat je verder gaat.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 10-05-2008 om 14:16

  14. #7864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Hoezo? 't Is nog steeds mooi weer toch? 8)

    jazeker! maar ik krijg intussen ontwennings verschijnselen


    edit: Thanks voor de tip
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #7865

    Standaard

    Lol.
    De lag op de Social Club neemt al iets af.
    In de afgelopen 36uur niet gespeeld, en m'n statistieken gaan in kleine stapjes tot nu toe van 9% naar 20%...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #7866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    intussen door het mooie weer alweer bijna een week geleden dat ik GTA IV gespeeld heb, toch zometeen eens even doen

    ik kom maar niet door die missie dat je samen met Packie en 2 anderen die bank moet overvallen en weg moet komen, ik word telkens of op die spoorweg afgeknald door de ME of dat stukje erna die ga ik zometeen nog eens ff proberen, moet toch te doen zijn
    daar zit ik nu ook en ik geraak ook niet verder, niet omdat ik bijna dood ben, ik word amper geraakt, maar omdat die ***mongolen zo'n debiele AI hebben dat ze vastblijven zitte achter het decor, wauw, geweldig spel, echt mijn zin is gewoon totaal over!.... You left Packie behind... you left Derrick behind, jaa hoor, sta je naast ze te tuuten met je wagen, blijft altijd wel eentje ofwel achter een boom haken, of rondjes lopen achter een muurtje... pff wat een zielige missie zeg... dat is dan de opgetunede AI... gaar ***spel
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #7867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    daar zit ik nu ook en ik geraak ook niet verder, niet omdat ik bijna dood ben, ik word amper geraakt, maar omdat die ***mongolen zo'n debiele AI hebben dat ze vastblijven zitte achter het decor, wauw, geweldig spel, echt mijn zin is gewoon totaal over!.... You left Packie behind... you left Derrick behind, jaa hoor, sta je naast ze te tuuten met je wagen, blijft altijd wel eentje ofwel achter een boom haken, of rondjes lopen achter een muurtje... pff wat een zielige missie zeg... dat is dan de opgetunede AI... gaar ***spel
    daar heb ik geen last van, wel had ik net 3x tegen het einde van de missie dat er 1 van de 2 gasten dood ging en ik dus weeeeeeeer helemaal overnieuw kon beginnen ze hadden beter zo kunnen doen dat je alleen maar met Packie over hoeft te blijven en dat de rest gewoon dood mag...........morgen probeer ik het nog een keer want ik wil gewoon die missie halen.............de missie bestaat ook uit "delen" tussenfilmpje en verder, waarom dan weer die hele missie overnieuw moeten doen? dat is echt het grote nadeel van een lange missie...............
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #7868

    Standaard

    Weet iemand hoe lang het duurt alvorens je Manhattan in kan.. *GTAIV*
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #7869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Weet iemand hoe lang het duurt alvorens je Manhattan in kan.. *GTAIV*
    Vanaf een procent of 22-23, afhankelijk van de hoeveelheid side missies je hebt gedaan.

  20. #7870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Vanaf een procent of 22-23, afhankelijk van de hoeveelheid side missies je hebt gedaan.
    En dat percentage kan je waar zien?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #7871

    Standaard

    druk in het spel op start en ga naar "stats" en dan helemaal bovenaan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #7872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    druk in het spel op start en ga naar "stats" en dan helemaal bovenaan
    Tnx...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #7873

    Standaard

    nou ik ben dan eindelijk voorbij die bankmissie geraakt.... Maar het scheelde weer niet veel of ik kon opnieuw beginnen... Ditmaal was het weer met blijven haken en dergelijke... ik had volledige health, en bijna volledig armour.... we rennen naar zo'n escalade type auto, ik wil instappen... en ja hoor, onze drie mannetjes lopen tegen elkaar, je valt omver, eentje stond dan nog voor de ander z'n deur dus die kon dan niet open... zucht, plots enkele feds rond ons met shotguns, paar keer knalle, ik had nog een superklein streeptje over qua health, godzijdank net op tijd in die auto kunnen geraken....

    sorry maar dat vind ik echt zeer slecht gedaan in GTA4 zeg.... Ok toegegeven, het is niet makkelijk programmeren en dergelijke, maar in zo'n chaotische missie en dergelijke is het laatste wat je wil wel dat je teamleden gewoon in de weg lopen en heel de boel blokkeren... ze zouden het beter zo hebbe gedaan dat jij eerste die auto hotwired terwijl je teamleden gewoon ff blijve staan op een paar meter van die auto en je wat coverfire geven ipv ze als een bende idioten vlak naast en voor je te dumpen zodat je amper in die wagen kan...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #7874

    Standaard

    *me gooit wat olie op het vuur....

    das vast de PS3 versie..
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #7875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    *me gooit wat olie op het vuur....

    das vast de PS3 versie..
    hahaha bastard
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 315 van 384 EersteEerste ... 215265305311312313314315316317318319325365 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •