Pagina 83 van 384 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 9600 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    Lost Planet naar de PC
    En eindelijk wordt het eens een fatsoenlijke Capcom port. Hoera !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2052

    Standaard

    Net of je games speelt zonder geluid... met geluid merk je er niks van...

    nerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ik heb geen PS3, maar ik weet wel dat je em absoluut echt helemaal niet hoort.
    in tegenstelling tot de 360 ( die ik wel heb, zelfspot), want wat de 360 betreft kan je nog beter je dvd in een stofzuiger afspelen en dan nog is het stiller

  3. #2053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Net of je games speelt zonder geluid... met geluid merk je er niks van...

    nerd

    Het ging dan ook over films afspelen en geen games

    Trouwens zelfs bij games is het soms irritant........
    I always tell the truth. Even when I lie.

  4. #2054

    Standaard

    Heb er echt geen last van het geluid als ik zit te spelen.
    Ben er onderhand ook wel aan gewend.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #2055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Heb er echt geen last van het geluid als ik zit te spelen.
    Ben er onderhand ook wel aan gewend.

    Moet je eens snachts spelen en je kan het geluid niet hard zetten omdat je kinderen of vrouw liggen te slapen.... Dan is het toch zwaar irritant
    I always tell the truth. Even when I lie.

  6. #2056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Moet je eens snachts spelen en je kan het geluid niet hard zetten omdat je kinderen of vrouw liggen te slapen.... Dan is het toch zwaar irritant
    Dan nog heb ik er geen last van..en ik speel vaak zat als mijn vriendin ligt te slapen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #2057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Dan nog heb ik er geen last van..en ik speel vaak zat als mijn vriendin ligt te slapen.

    Nou dan markeer je iets aan je oren of zo. De 360 is net een stofzuiger... Je kan toch niet beweren dat hij geen herrie maakt.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  8. #2058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Nou dan markeer je iets aan je oren of zo. De 360 is net een stofzuiger... Je kan toch niet beweren dat hij geen herrie maakt.
    Of je kan niet lezen zeg toch ook niet dat ie geen herrie maakt maar dat ik me er niet aan stoor.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  9. #2059

    Standaard

    Die *** 360 maakt gewoon herrie ja....
    I always tell the truth. Even when I lie.

  10. #2060

    Standaard

    Derde deel van Phoenix Wright aangekondigd

    Het derde deel van de populaire rechtbank adventure op de DS is door Capcom aangekondigd. Phoenix Wright: Ace Attorney - Trails and Tribulation wordt september in Noord Amerika verwacht.

    In dit derde deel speel je opnieuw de rol van de advocaat Phoenix Wright. Echter speel je ook de rol van Mia Fey, de mentor van Phoenix. Je verkent namelijk het verleden en het heden van Phoenix en Capcom verteld dat ze het verhaal van deze advocaat compleet wil maken.

    De moeilijkste aanklager tot nu toe, de mysterieuze Godot, meldt zich om met Phoenix Wright te strijden. Het volledige verhaal en de geschiedenis wordt uit de doeken gedaan, terwijl je locaties onderzoekt, bewijs verzameld en tegenstellingen uit getuigenverklaringen haalt om de waarheid te onthullen.

    Een erg coole trailer is ook online te vinden op de site van IGN.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #2061

    Standaard

    Ten 1e is de 360 niet *** want tja je pielemans past er niet in :P

    Ten 2e ja hij maakt herrie
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #2062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    Zijn er nog meer mensen druk bezig met Guitar Hero 2? Ik heb nu op medium over 4 of 5 sterren (op 1 lied na, daar maar 3 sterren). Ben nu op Hard aan het oefenen, maar da's wel érg moeilijk soms.
    Yep, al een tijdje. Best wel pittig... zit zelf nog op easy te klooien, moet even de smaak te pakken krijgen denk ik. Wel erg leuk spel. Heb ook deel 1 georderd, die schijnt iets makkelijker te zijn. Misschien goed voor me om daar eerst mee te beginnen.

    Verder weer helemaal verslaafd geraakt aan Wii Sports Bowling op de een of andere manier... blijft me trekken dat spel. Mijn record is 7 strikes op een rij... op naar de 10... hehe.

    PS: je krijgt het wel warm van bowlen, zelfs nu de zon allang onder is.

  13. #2063

    Standaard

    @ Nathan, misschien even "The Big Lebowski" opzetten om af te koelen? :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    @ Nathan, misschien even "The Big Lebowski" opzetten om af te koelen? :wink:
    Ik zat eerder te denken aan Kingpin. Heb eigenlijk geen van beide klassiekers in mijn collectie merk ik net.
    Moet ik maar niet zoveel uitgeven aan games...

    Deze week komt Guitar Hero 1 binnen trouwens, kreeg net mail van BlahDVD dat hij verstuurd is. Yeah! Kan ik lekker doen alsof ik Killer Queen van Queen kan spelen.

  15. #2065

    Standaard

    Net Story Mode van Trauma Center: Under the Knife voor de DS uitgespeeld. Een leuke game die met het touchscreen ideaal werkt. En het is nog moeilijk, hectisch en chaotisch ook. Jammer genoeg wordt het naar het einde toe wel een beetje te veel van hetzelfde. Steeds dezelfde ziekte die je aan moet pakken met alleen een iets hogere moeilijkheidsgraad. Maar met dik 10 uur op de teller hoor je mij niet al te hard klagen. Het ziet er verder erg goed uit en het verhaal is ook best interessant. Alleen de hele euthanasie boodschap vond ik ongepast en niet goed uitgewerkt.
    Ik kan er nu nog voor kiezen om op alle operaties de moeilijke S-Ranking te halen en alle X-Mission (extra moeilijke missies van de GUILT ziekte) uit te voeren, maar ik denk dat ik dat voorlopig achterwege laat. Je krijgt er niets extra's voor terug.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #2066

    Standaard

    Vandaag Medium Career uitgespeeld van Guitar Hero II. Merk wel dat ik nog flink wat oefening nodig heb om daar op alle nummers goed mee te kunnen, sommige nummers was ik het echt even kwijt door de vele knoppencombinaties.

    Ook Zelda (TP) maar weer eens opgepakt, ben een tijdje geleden door tijdsgebrek gestopt, nu maar eens uitspelen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  17. #2067

    Standaard

    als er iemand geinteresserd is in de ps3 game:full auto 2 battlelines dan kan die persoon mij een pm sturen gaat voor zacht prijsje weg8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #2068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Vandaag Medium Career uitgespeeld van Guitar Hero II. Merk wel dat ik nog flink wat oefening nodig heb om daar op alle nummers goed mee te kunnen, sommige nummers was ik het echt even kwijt door de vele knoppencombinaties.
    Bereid je dan maar voor op Hard. Daar zit ik nu erg mee te worstelen. Ben met de laatste set bezig, maar het lied Carry Me Home is heel lastig.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  19. #2069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    als er iemand geinteresserd is in de ps3 game:full auto 2 battlelines dan kan die persoon mij een pm sturen gaat voor zacht prijsje weg8)
    hoe zacht?
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  20. #2070

    Standaard

    Met welke teams speelt hier iedereen eigenlijk PES 6? Ik vind de balans tussen de Europese toppers en een willekeurige club uit bijv. de eredivisie niet erg best. Met clubs als Inter, OL Marseille, Man U en Barca gaat vrijwel alles een stuk makkelijker. Logisch en realistisch? Misschien, maar ik vind vooral de voorhoede van andere clubs redelijk ondergewaardeerd door de makers.

  21. #2071

    Standaard

    Ik vind de verhoudingen wel netjes. Ik speel uiteraard vooral met Inter (bijna altijd zonder Adriano want die is gewoon overpowered) en dan met het team dat ze nu ook in de Serie A het meest gebruiken. Dus niet het sterkst denkbare PES team. Dan blijft het een beetje gelijkwaardig zegmaar.

    Verder speel ik regelmatig met Ajax. Als je een beetje uitgekient speelt en veel de bal rondspeelt (met vleugels speel ik) krijg je altijd kansen. Huntelaar is een echte afmaker. Net echt :razz:

    Voor de rest af en toe met Italië, maar da's eigenlijk al uitzonderlijk.

  22. #2072

    Standaard

    Ach ja, spelers uit de ''kleinere'' competities zijn zowiezo bijna allemaal underrated. En in de ''grotere'' zijn er veel overrrated, zie Adriano etc.

    Ook wel grappig om te zien hoe spelers die naar Real Madrid/Chelsea gaan geupdate worden, gelijk alle stats +10.

    Maar goed, je kan de stats zelf allemaal veranderen, dus zo'n probleem is het allemaal niet.

    Verder speel ik Master League vrijwel alleen met Barcelona/Ajax.
    Gewone wedstrijden speel ik eigenlijk wel met alle landen/clubs, op een gegeven moment word het wel ''eentoning'' om steeds een ''grote'' club te kiezen, dan is het meestal Costa Rica ofzo, beetje uitdaging.

  23. #2073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht

    Maar goed, je kan de stats zelf allemaal veranderen, dus zo'n probleem is het allemaal niet.
    Stom, nooit aan gedacht. Zo kun je ze idd zelf upgraden natuurlijk. Maar gelden die upgrades dan ook in de Master League?

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Stom, nooit aan gedacht. Zo kun je ze idd zelf upgraden natuurlijk. Maar gelden die upgrades dan ook in de Master League?
    Ja natuurlijk.
    Al was dit niet zo in PES4 volgens mij, maar goed...

  25. #2075

    Standaard

    Ik Speel vooral met Atletico Madrid =)
    Erg leuk team om mee te spelen, maar ik irriteer me er wel steeds meer aan dat je tegenstanders online alleen maar: Inter, Arsenal, Barcelona kiezen...


Pagina 83 van 384 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •