Pagina 74 van 384 EersteEerste ... 246470717273747576777884124174 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 9600 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    PS3 leuk en aardig, maar nu even belangrijke zaken: The Legend of Zelda: A Link to the Past is te downloaden in de VC van de Wii!
    Yes! Eindelijk mijn favoriete Zelda game ooit is uit op de VC.
    Dit is voor mij "the one that started it all", een van de eerste spellen die ik vroeger speelde op de SNES en dus ook de eerste Zelda game die ik ooit heb gedaan.
    Ik was daarvoor nooit echt gecharmeerd van spellen waarbij je de actie van bovenaf bekeek vreemd genoeg, was meer verslaafd aan platformers enzo. Huurde in de videotheek toen ook de meeste spellen voor de SNES, want die games waren 120 gulden en de meeste had ik na een paar dagen huren al uitgespeeld.
    Dankzij een uitzending op TV van ik geloof het games programma Power Play (wie kent het nog, met Martijn Krabbe?) toch Zelda maar eens gehuurd. En tot mijn verbazing hier eens een game die ik niet in de huurperiode kon uitspelen. Toch... 120 gulden blijft een hoop, dus nog maar een tweede keer gehuurd. Toen was ik niet super veel verder lees: nog niet eens in de Dark World . Uiteindelijk heb ik heel wat van mijn speelgoed verkocht om Zelda te kunnen kopen.
    En tot op heden vind ik het nog steeds een van de beste games ooit gemaakt. Simpelweg alles "klopt" aan het spel. Het sfeertje als je aan het begin voor het eerst je huis uit loopt. Je hoorde de regen al kletteren op het dak, maar eenmaal buiten blijkt het te plenzen en te onweren... heerlijk luguber sfeertje.
    Meteen gedownload dus voor de VC.

    Enne... PS3... wazzda?

  2. #1827

    Standaard

    zo weer eens de PS2 tevoorschijn toveren, is weer al lang geleden dat ik daar op gespeeld heb, en dan vanavond nog ff Saints Row op de 360, PS2 zal wel tegenvallen nu qua graphics nu ik de 360 gewend ben
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #1828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Dankzij een uitzending op TV van ik geloof het games programma Power Play (wie kent het nog, met Martijn Krabbe?)
    Lachen joh, dat je daar over begint, daar keek ik vroeger echt iedere week naar....vond ik toendertijd helemaal geweldig.
    Al moet ik zeggen dat ik toen veel meer verslaafd was aan m'n console('s) dan tegenwoordig (de SNES en Game Boy toendertijd), dus toendertijd vond ik eigelijk alles geweldig wat met videogames te maken had!

    Verder ben ik'et helemaal eens natuurlijk met wat je allemaal schrijft over Zelda III!
    Ook heel herkenbaar wat je schrijft over die regen enzo, toendertijd was dat echt superbijzonder.....dat hele sfeertje.
    En als je dan uiteindelijk in Hyrule Castle kwam, kreeg je ook zo'n heerlijk muziekje (kan me niet schelen wat iemand mag denken, maar Koji Kondo Rules!)...oftwel ik was helemaal verknocht aan'et spel!
    Ik moet wel zeggen dat ik het toch nog steeds een v/d moeilijkere Zelda vind.
    Zeker de laatste paar dungeons waren zeer pittig kan ik me nog herinneren!
    Nou...snel maar weer'ns m'n geheugen verfrissen met al dit moois, door deze binnenkort maar'ns te downloaden!!

  4. #1829

    Standaard

    Amateurs! Tttsss,
    Voor mij waren het de Zelda's op de NES, maar voor mij is OoT toch wel de beste. Waarom ? Daarom!

    Op TV5 was toen een gamesprogramma, en m'n ouders zich maar afvragen waarom ik telkens franstalige televisie zat te kijken :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #1830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Lachen joh, dat je daar over begint, daar keek ik vroeger echt iedere week naar....vond ik toendertijd helemaal geweldig.
    Al moet ik zeggen dat ik toen veel meer verslaafd was aan m'n console('s) dan tegenwoordig (de SNES en Game Boy toendertijd), dus toendertijd vond ik eigelijk alles geweldig wat met videogames te maken had!

    Verder ben ik'et helemaal eens natuurlijk met wat je allemaal schrijft over Zelda III!
    Ook heel herkenbaar wat je schrijft over die regen enzo, toendertijd was dat echt superbijzonder.....dat hele sfeertje.
    En als je dan uiteindelijk in Hyrule Castle kwam, kreeg je ook zo'n heerlijk muziekje (kan me niet schelen wat iemand mag denken, maar Koji Kondo Rules!)...oftwel ik was helemaal verknocht aan'et spel!
    Ik moet wel zeggen dat ik het toch nog steeds een v/d moeilijkere Zelda vind.
    Zeker de laatste paar dungeons waren zeer pittig kan ik me nog herinneren!
    Nou...snel maar weer'ns m'n geheugen verfrissen met al dit moois, door deze binnenkort maar'ns te downloaden!!
    Ja, die explosie van muziek als je Hyrule Castle betreedt is onbeschrijflijk. Na alle regen en onweer denk je haast "eindelijk een dak boven mijn hoofd", maar bij de eerste tonen van die Hyrule Castle Theme besef je dat je misschien beter in je warme bedje had kunnen blijven liggen.
    Naar mijn mening is er overigens nog steeds geen enkele Zelda game geweest die deze openingsscene heeft kunnen overtreffen. De opening van Ocarina of Time vond ik een beetje te "zonnig" en hoe gaaf Twilight Princess ook is, het komt veel trager op gang. Bij A Link to the Past wist je aan het begin van het spel meteen van "holy shit, dit gaat een lange zit worden".
    Niks ten nadele natuurlijk van Ocarine of Time of Twilight Princess, want sfeer hebben die spellen ook genoeg. Het is meer mijn smaak denk ik... ik hou van spellen die je het gevoel geven in het diepe gegooid te worden. En A Link to the Past doet dat op bijzondere wijze.

  6. #1831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Amateurs! Tttsss,
    Voor mij waren het de Zelda's op de NES, maar voor mij is OoT toch wel de beste. Waarom ? Daarom!

    Op TV5 was toen een gamesprogramma, en m'n ouders zich maar afvragen waarom ik telkens franstalige televisie zat te kijken :P
    Wie zegt dat A Link To The Past mijn eerste Zelda was?
    Mijn 1e Zelda was Zelda II op de NES en eigelijk was die nog moeilijker dan Zelda III.
    Maar op 1 of andere manier tel ik Zelda II nooit zo mee met de rest, omdat het toch niet echt een traditionele Zelda is.
    Eigelijk is Zelda II maar een beetje het zwarte schaap v/d Zelda reeks, omdat er volgens mij maar weinig mensen zijn die het een goeie game vinden!
    (en een hoop hebben er zelfs een hekel aan)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ja, die explosie van muziek als je Hyrule Castle betreedt is onbeschrijflijk. Na alle regen en onweer denk je haast "eindelijk een dak boven mijn hoofd", maar bij de eerste tonen van die Hyrule Castle Theme besef je dat je misschien beter in je warme bedje had kunnen blijven liggen. :wink:
    Naar mijn mening is er overigens nog steeds geen enkele Zelda game geweest die deze openingsscene heeft kunnen overtreffen. De opening van Ocarina of Time vond ik een beetje te "zonnig" en hoe gaaf Twilight Princess ook is, het komt veel trager op gang. Bij A Link to the Past wist je aan het begin van het spel meteen van "holy shit, dit gaat een lange zit worden".
    Niks ten nadele natuurlijk van Ocarine of Time of Twilight Princess, want sfeer hebben die spellen ook genoeg. Het is meer mijn smaak denk ik... ik hou van spellen die je het gevoel geven in het diepe gegooid te worden. En A Link to the Past doet dat op bijzondere wijze.
    Als we het over sfeer hebben, dan vind ik eigelijk vooral Majora's Mask meesterlijk.
    Zoals de maan steeds dichterbij komt.....en zo onheilspellend daar in de lucht hangt, toendertijd vond ik dat zeer indrukwekkend.
    En als we het weer over muziek hebben, dan is vooral het muziekje wat op de laatste dag te horen is....net voordat de maan gaat neerstorten en de tijd er bijna opzit, dan hoor je echt een meesterlijk zielig en onheilspellend deuntje.....gaf me toen echt de rillingen!
    Sowieso vind ik toch nog steeds Majora's Mask 1 van de meest donkere (of "duistere") games uit de Zelda reeks.....ik snap nog steeds niet waarom iedereen Majora zo vond tegenvallen.
    (behalve dan misschien dat Majora aan die tijdlimiet zat, wat ik zelf eigelijk nogal origineel en vernieuwend vond)

  7. #1832

    Standaard

    Zelda I op de NES was de eerste Zelda game die ik heb gespeeld. Zelda II ook gespeeld, maar viel toen tegen door de sidescrolling actie. Zelda III is inderdaad de betere (beste ?) game, alhoewel je naar mijn mening op het begin niet doorhebt hoe lang de game zal gaan duren. Ocarina Of Time is uiteraard de nr. 1 klassieker (staat op gelijke voet met Zelda III voor mij), Majora's Mask kwam ik nooit echt in wegens de tijdlimiet. Wind Waker was leuk, maar iets teveel zee. Twilight Princess is wat dat betreft weer een toppertje, echter vond ik de luchttempel maar stijlloos en saai.
    Maar het blijft toch m'n favoriete franchise 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Als we het over sfeer hebben, dan vind ik eigelijk vooral Majora's Mask meesterlijk.
    Zoals de maan steeds dichterbij komt.....en zo onheilspellend daar in de lucht hangt, toendertijd vond ik dat zeer indrukwekkend.
    En als we het weer over muziek hebben, dan is vooral het muziekje wat op de laatste dag te horen is....net voordat de maan gaat neerstorten en de tijd er bijna opzit, dan hoor je echt een meesterlijk zielig en onheilspellend deuntje.....gaf me toen echt de rillingen!
    Sowieso vind ik toch nog steeds Majora's Mask 1 van de meest donkere (of "duistere") games uit de Zelda reeks.....ik snap nog steeds niet waarom iedereen Majora zo vond tegenvallen.
    (behalve dan misschien dat Majora aan die tijdlimiet zat, wat ik zelf eigelijk nogal origineel en vernieuwend vond)
    Dat sfeertje was inderdaad ook wel okee. Alleen vond ik die tijdlimiet echt een gamekiller wat mij betreft. Het is een origineel idee, maar het maakte het spel er voor mij niet prettiger op om te spelen. Ik hou van relaxed rondzoeken in dit soort spellen en het tijdselement kwam mij een beetje geforceerd over. Een manier om het spel moeilijker te maken dan het is. Ik weet dat veel mensen Majora's Mask echt geweldig vonden, maar na de derde dungeon hield ik het voor gezien met die game.

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Zojuist alles op de PlayStation 3 ingesteld, ik ben online te vinden onder NLegendkiller. Voeg me gerust toe

    Hoop nu wel zo spoedig mogelijk m'n component kabel binnen te hebben (zal wel dinsdag of woensdag worden), want het lijkt nu net of ik op een NES aan het gamen, de HD trailers lijken daarbij ook op verouderde VHS's
    heb je toegevoegd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #1835

    Standaard

    Heb NLegendkiller (PS3) toegevoegd in het Multiplayer hoekje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb NLegendkiller (PS3) toegevoegd in het Multiplayer hoekje.

    sjiek, mijn id voor ps3 is sauron76
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #1837

    Standaard

    Dan zijn er al veel Sauron's voor je geweest zeg, tjeempie

    Net in Crackdown de Agency toren beklommen.
    Rare vraag : Ik heb in het echie enorm veel last van hoogtevrees (ik ben een wandelende fobie) en met mn eerste sprong in het spel ging het al kriebelen. Zijn er meer mensen die last hebben van hoogtevrees in spelletjes ? Die toren beklimmen was echt een hel, ik zit al een half uur bij te komen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #1838

    Standaard

    Heb ook hoogtevrees en ik moet inderdaad bekennen dat het wel een beetje jeukte toen ik de Agency tower voor het eerst beklom, ja

    Vooral als je omhoog kijkend naar een randje of hogere verdieping springt en dus niet ziet wat er onder je gebeurd. Freaky

  14. #1839

    Standaard

    Vandaag Def Jam: Icon op de Xbox 360 uitgespeeld. Leuke game, maar wel een spel die je na een weekje vergeten bent en niet meer zult spelen. De verhaallijn speel je, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, in een uurtje of tien uit, daarna blijft enkel Xbox Live nog over om de speelduur wat te verlengen. Ben niet echt blij met de verandering die het spel heeft ondergaan i.t.t. zijn voorgangers, vond het vroeger een stuk leuker.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  15. #1840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Vandaag Def Jam: Icon op de Xbox 360 uitgespeeld. Leuke game, maar wel een spel die je na een weekje vergeten bent en niet meer zult spelen. De verhaallijn speel je, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, in een uurtje of tien uit, daarna blijft enkel Xbox Live nog over om de speelduur wat te verlengen. Ben niet echt blij met de verandering die het spel heeft ondergaan i.t.t. zijn voorgangers, vond het vroeger een stuk leuker.

    ik hoop em morgen binnen te krijgen van Bol.com, ben wel erg benieuwd
    vrijdag had ik em voor 21:00 besteld en ik zou em de andere dag binnen krijgen, hij was vrijdag om 23:00 wel verzonden, maar zaterdag niets binnen, i blame TNT

    ik ben trouwens van plan om zo'n intercooler te kopen voor m'n 360, om te voorkomen dat ie vastloopt, het schijnt te werken, iemand ervaring met zo'n intercooler?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #1841

    Standaard

    Ik ben ook met CrackDown bezig.. Hij is lekker chaotisch, Maar dat maakt hem ook wel weer de moeite waard
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #1842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ik hoop em morgen binnen te krijgen van Bol.com, ben wel erg benieuwd
    vrijdag had ik em voor 21:00 besteld en ik zou em de andere dag binnen krijgen, hij was vrijdag om 23:00 wel verzonden, maar zaterdag niets binnen, i blame TNT

    ik ben trouwens van plan om zo'n intercooler te kopen voor m'n 360, om te voorkomen dat ie vastloopt, het schijnt te werken, iemand ervaring met zo'n intercooler?
    Loopt hij regelmatig vast dan bij jou? Hier nooit last van eigenlijk.

  18. #1843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ik ben trouwens van plan om zo'n intercooler te kopen voor m'n 360, om te voorkomen dat ie vastloopt, het schijnt te werken, iemand ervaring met zo'n intercooler?
    Als je zo'n ding bedoeld dat je achterop je Xbox bevestigd: ik lees daar hele nare verhalen over. Zie http://kotaku.com/gaming/nyko/interc...ony-214213.php

  19. #1844

    Standaard

    Inderdaad, heb er heel veel klachten over gehoord, veel meer negatieve dan positieve geluiden in ieder geval.

    Overigens een review van Def Jam: Icon geschreven, zie hier.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  20. #1845

    Standaard

    Als voormalig x360 bezitter en nu ps3 bezitter kan ik niet anders concluderen dat ik beide consoles toch best evenwaardig vind.
    Tuurlijk is het leuk dat je op de ps3 bd films kan kijken, maar essentieel is het niet, voor mij staat een console vooral voor gaming, en dat kun je maar als te goed op beide consoles,
    Tuurlijk... de 360 is verder in zijn ontwikkeling en developers kunnen de console nu wat beter benutten waardoor miss kwalitatief betere games kunnen gemaakt worden, maar aan de andere kant, de lading ps3 games die er nu uit zien vind ik er toch erg mooi uit zien.
    Kiezen voor een console is een persoonlijke keuze,maar ga niet gelijk een andere console zwart maken.
    Ik heb veel plezier gehad met de 360. naar ga geen gelijkwaardige consoles naast elkaar zetten.
    Ps3 gehad voor mn verjaardag en de 360 verkocht voor een leuke som voor mn spaar rekening!.

    Ik zal wel even mijn vangst van vrijdag vermelden 8)

    een maal ps3

    extra sixaxis

    hdmi kabel logitech

    remote

    motorstorm

    resistance

    nba street

    ridge racer 7

    def jam icon

    blue ray World trade center

    blue ray Hellboy

    blue ray into the blue

  21. #1846

    Standaard

    Net even F1 gehaald voor de PS3. Moet toch zeggen het ziet er gelikt uit ook al heb ik geen HD tv. Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe tv ga halen.

  22. #1847

    Standaard

    hm heb probleempje
    ik kan wel online met mijn ps3, dus network en de winkel etc maar als ik online wil gaan met een game dan krijg ik de melding:netwerkverbinding mislukt.
    denk dus dat ik de poorten van mijn router moet openen? iemand enig idee hoe dat moet?bij voorbaat dank
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #1848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    ik hoop em morgen binnen te krijgen van Bol.com, ben wel erg benieuwd
    vrijdag had ik em voor 21:00 besteld en ik zou em de andere dag binnen krijgen, hij was vrijdag om 23:00 wel verzonden, maar zaterdag niets binnen, i blame TNT

    ik ben trouwens van plan om zo'n intercooler te kopen voor m'n 360, om te voorkomen dat ie vastloopt, het schijnt te werken, iemand ervaring met zo'n intercooler?
    Check hier: http://360only.nl/artikel.php?aid=243

  24. #1849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    denk dus dat ik de poorten van mijn router moet openen? iemand enig idee hoe dat moet?bij voorbaat dank
    Kijk eens of je router UPnP supporteert. De PS3 gebruikt dit immers om automatisch portforwarding ok te zetten op de router. Als je geen UPnP hebt zul je voor sommige games idd manueel poorten gaan moeten forwarden wat nogal omslachtig is.

  25. #1850

    Standaard

    Meestal communiseerd een console toch met een specifieke poort ? Lijkt mij dat het in de beschrijving moet staan.

    Q: What ports need to be opened for the PLAYSTATION®Network?
    A: TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. UDP: 3658 should also be opened for voice chat.
    Now, there are a few PS2 ports Sony registered back in early 2000's, and I do suspect that these ports may also be in use by the PS3. They are: TCP 4658, 4659 and UDP 4658 and 4659. So, try to forward these 4 ports to your PS3 first and see if it works.
    Nuttige link! : http://www.gamer411.com/forum/615/2/...ror_Codes.html
    Laatst aangepast door mercapto : 26-03-2007 om 18:05
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 74 van 384 EersteEerste ... 246470717273747576777884124174 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •