Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 451 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik bedoelde het meer dat er gekeken wordt naar de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van de Blu Ray.


  2. #127

    Standaard

    Volgens mij bestaan de echte toppers voor 80% uit Buena Vista titels en de overige 20% Warner

  3. #128

    Standaard

    Je bent Disney vergeten!!! Die leveren echt pareltjes!
    Top BD:
    - alles van Disney/Pixar is echt top
    - I, Robot
    - Band of Brothers
    - Rambo <= Dit is echt kwa geluid en beeld al 1 van de beste dat ik gezien heb
    - Sunshine
    - Patton <= oude film maar kwa beeld en geluid
    - DK
    - Transformers
    - Iron Man

    En anders had shooter hier ook gestaan want kwa beeld is ie echt ongelooflijk maar het geluid is echt , is een gewone DTS track. En das echt jammer maar ik kon me toch niet inhouden om hem te kopen

  4. #129

    Standaard

    Dat is een beetje kort door de bocht natuurlijk, vrijwel alle maatschappijen hebben wel hun toppers. Neem bijv. de meeste Disney titels (of bedoel je die met buena vista?). Daarnaast heeft Fox ook toppers uitgebracht zoals bijv. I, Robot.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Je bent Disney vergeten!!! Die leveren echt pareltjes!
    uiteraard bedoel ik met Buena Vista, Disney...

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Patton <= oude film maar kwa beeld en geluid
    Vind je? Die vind ik juist tegenvallen. Met het verwijderen van de grain is al het detail verdwenen. Ook zien de gezichten er bijna uit als plastic. Een oude film die er wel mooi uitziet is How The West Was Won.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Vind je? Die vind ik juist tegenvallen. Met het verwijderen van de grain is al het detail verdwenen. Ook zien de gezichten er bijna uit als plastic. Een oude film die er wel mooi uitziet is How The West Was Won.
    How the west was won vind ik ook echt heel mooi maar daar vind ik het echt jammer dat ze van zo ver gefilm zijn :sad:, volgens mij stonden die camera's 10m verder wnr ze aan het filmen waren want in geen enkele scene is er echt een close-up te zien :sad:

    En jah dat al het detail is verdwenen... Als ze het grain niet hadden verwijderd betwijfel ik of er gigantisch veel meer detail te zien was.

    En heb je Dr No al gezien? De film is zoals een aflevering van de thunderbirds

  8. #133

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    How the west was won vind ik ook echt heel mooi maar daar vind ik het echt jammer dat ze van zo ver gefilm zijn :sad:, volgens mij stonden die camera's 10m verder wnr ze aan het filmen waren want in geen enkele scene is er echt een close-up te zien :sad:

    En jah dat al het detail is verdwenen... Als ze het grain niet hadden verwijderd betwijfel ik of er gigantisch veel meer detail te zien was.

    En heb je Dr No al gezien? De film is zoals een aflevering van de thunderbirds
    Dan hebben we het meer over hoe de film opgenomen is. HTWWW is opgenomen in het Cinerama formaat. Dat houdt in dat er drie camera's tegelijk aan het draaien waren, waardoor de kijkhoek veel groter wordt. Ook het doek waarop een Cineramafilm werd geprojecteerd was veel groter dan een huidig doek. Echte close-ups waren met dit formaat niet mogelijk, en anders zou het te confronterend voor het publiek zijn. Je ziet dat overigens bij meer films uit die periode.
    En ik weet wel zeker dat er meer detail te zien zou zijn als ze de grain intact hadden gelaten. Patton is op 70MM opgenomen, en dat zou aan de Blu-Ray af te zien moeten zijn. Dat is nu niet het geval. Kijk anders het verschil tusen Patton en Baraka, beiden op Blu-Ray verkrijgbaar. Baraka laat zien hoe een 70MM film op BD eruit kan (en eigenlijk hoort) te zien.
    Dr. No is gedaan door Lowry Digital (nu DTS Images, dacht ik) en die kunnen wel DNR toepassen op een manier dat het detail in het beeld blijft. De mensen van Fox hebben dit duidelijk niet gedaan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #135

    Standaard


    toch wel mijn nummer 1 blu ray
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #136

    Standaard

    De POTC trilogy wordt maar door weinig mensen genoemd. Dit zijn toch echt de beter BR uitgaves hoor. Superieur beeld + geluid en ook nog eens overladen met extra's die de moeite waard zijn.

    Verder was ik erg onder de indruk van het beeld en geluid van de volgende titels (alsmede de inhoud maar dat doet niet terzake):
    - Planet Earth: The Complete BBC series (UK)
    - The Incredible Hulk (UK)
    - The Dark Knight (Steelbook NL)
    - Horton hears a Who (NL)
    - Chronicles of Narna II (NL)
    - Mongol (NL)
    - The Patriot (UK)
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #137

    Standaard Seven Years In Tibet

    Zojuist "Seven Years In Tibet" op Blu-ray gekeken. Haarscherp beeld, prachtige kleuren, imposante landschappen, mooie film.

  13. #138

    Standaard

    Afgelopen dagen Iron Man, Hellboy 2 en The Golden Compass gezien, zagen er stuk voor stuk erg goed uit vooral de laatste twee.

  14. #139

    Standaard

    Ben nu Zodiac aan het kijken. Man... wat een beeld!
    Heb nu nog slechts 2 speakers, dus kan geen eerlijk oordeel vellen over het geluid.
    Eigenlijk vreemd dat deze ontbreekt op de lijstjes van high-def digest...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ben nu Zodiac aan het kijken. Man... wat een beeld!
    Heb nu nog slechts 2 speakers, dus kan geen eerlijk oordeel vellen over het geluid.
    Eigenlijk vreemd dat deze ontbreekt op de lijstjes van high-def digest...
    http://bluray.highdefdigest.com/840/zodiac.html

    Of bedoel je dat niet?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  16. #141

    Standaard

    Ik doelde op de linkjes van Plaguelord een aantal posts terug. Daar bespreken ze de meest indrukwekkende titels van 2008, en daar staat Zodiac niet eens bij!
    De recensie die jij angeeft heeft er juist voor gezorgd dat ik de film in huis haalde
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik doelde op de linkjes van Plaguelord een aantal posts terug. Daar bespreken ze de meest indrukwekkende titels van 2008, en daar staat Zodiac niet eens bij!
    De recensie die jij angeeft heeft er juist voor gezorgd dat ik de film in huis haalde
    De blu-ray komt komende week ook pas uit in amerika. De amerikaanse uigave is van Paramount en encoded met AVC en hier uitgeven door Warner met een VC-1 encode.

    Ik persoonlijk vind de Warner uitgave niet op to spec dus daarom heb ik de us versie besteld in hoop op beter beeld.

  18. #143

    Standaard

    the prestige
    the police - certifiable live
    speedracer

  19. #144

    Standaard

    Over Zodiac, die ziet er inderdaad perfekt uit.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    De blu-ray komt komende week ook pas uit in amerika. De amerikaanse uigave is van Paramount en encoded met AVC en hier uitgeven door Warner met een VC-1 encode.

    Ik persoonlijk vind de Warner uitgave niet op to spec dus daarom heb ik de us versie besteld in hoop op beter beeld.
    Niet up to spec?? Beter dan dit zul je niet gauw krijgen.
    Vergeet niet dat de film geheel met digitale camera's is geschoten. Dit levert natuurlijk al een voordeel op.
    De US versie kan gewoon niet beter zijn dan die hier verkrijgbaar is...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell Bekijk bericht
    Afgelopen dagen Iron Man, Hellboy 2 en The Golden Compass gezien, zagen er stuk voor stuk erg goed uit vooral de laatste twee.
    Ik heb gisteren Iron Man bekeken, waar het beeld goed is vond ik toch het geluid en dan vooral het laag tegenvallen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #147

    Standaard

    Eindelijk Serenity op BD gezien, Prachtig beeld (wat opviel is dat ook de "overzichts- of panoramashots" erg scherp waren), en ik vind het nog altijd een van de beste sf films van de laatste 15 jaar.
    Shawshank Redemption: Briljante film, behoorlijk scherp en vlekkeloos beeld.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  23. #148

    Standaard

    gisteren Assembly gezien en vooral gehoord !!! zeer goed beeld (wel af en toe witte specks) en geluid is echt geweldig, bovendien goede film



    slechts 11 pond ex bij o.a. amazon.co.uk
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #149

    Standaard

    Ik vind het geluid bij met name de actiescenes van Wanted heel goed !

    Trouwens even een korte vraag (kan geen topic over Wanted vinden). Bij mij staat er de hele film Bonusview rechts bovenin beeld, krijg het niet weg. Iemand enig idee hoe ik dit wél weg krijg? Bedankt.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ik vind het geluid bij met name de actiescenes van Wanted heel goed !

    Trouwens even een korte vraag (kan geen topic over Wanted vinden). Bij mij staat er de hele film Bonusview rechts bovenin beeld, krijg het niet weg. Iemand enig idee hoe ik dit wél weg krijg? Bedankt.
    Bonusview? Een special feature misschien? Welke versie heb je (de steel box uit engeland of...). Probleem lijkt een beetje op een vergelijkbaar probleem dat ik ooit bij de dvd: Grave of the Fireflies heb gehad. Bleek met de instellingen van de speler te liggen (iets met multi angle settings). Heeft in ieder geval hoogst waarschijnlijk niks met de BD zelf te maken. Welke BD speler gebruik je?

    Edit; Je link naar de foto van je BD collectie is bijna grappig, maar niet helemaal zou ik zeggen. Lijkt wel een virus ;P
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 06-02-2009 om 19:23
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •