Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 451 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    De IMAX scenes van The Dark Knight. Ik heb nog niks beters gezien!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    De IMAX scenes van The Dark Knight. Ik heb nog niks beters gezien!
    Agree.
    Die scene met die Lamborghini
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  3. #103

    Standaard

    Nieuwe toppert voor mij!

    Zodiac.

    Wat ziet die film er mooit uit zeg. dat kleurenpalet, en dan geen grain. wow!

  4. #104

    Standaard

    Zo moet Blu Ray zijn! Top beeld en geluid.
    Van de 70 Blu Ray's die ik nu heb is dit de beste uitvoering. (op die kl*te sticker na dan)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Zo moet Blu Ray zijn! Top beeld en geluid.
    Van de 70 Blu Ray's die ik nu heb is dit de beste uitvoering. (op die kl*te sticker na dan)
    Over welke uitvoering heb je het en van welke film?

  6. #106

    Standaard

    Ik gok op de reactie boven hem: Zodiac.
    Heb die zelf overigens ook, echt top inderdaad.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #107

    Standaard

    Aangezien hij het over de kl*te sticker heeft, denk ik dat hij The Dark Knight bedoelt.

  8. #108

    Standaard

    Dat denk ik ook.

    edit: alhoewel, zodiac zit ook in de take 3 get 4 actie, dus dan zit er ook een sticker op?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Zo moet Blu Ray zijn! Top beeld en geluid.
    Van de 70 Blu Ray's die ik nu heb is dit de beste uitvoering. (op die kl*te sticker na dan)
    Net die Kees Lote stikker van een Metal-case afgekregen... Kleine tip; voor dat je begint met pulken/peuteren even met een föhn de stikker voorverwarmen (kijk uit bij plastic hoesjes dat 'ie niet te heet of te lang verwarmd wordt). Dit zal er bij het verwijderen van de stikker voor zorgen dat er geen (of in ieder geval veel minder) plakresten achterblijven. Heb je toch nog plakresten... dan heb je nog altijd nagellak-remover om de laatste restjes te verwijderen (Niet van mij hoor, die nagellak-remover ;p)
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  10. #110

    Standaard

    .. Haal allemaal het goedje X10 in huis, nie-mand die dan meer zeurt over stickers want het gaat er moeiteloos af (ja ook steelbooks, heb het zelf gedaan met the dark knight) moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet waar je het moet halen, whaha(staat al 1000 jaar in onze schuur)
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #111

    Standaard

    krijgen jullie die stickers er een beetje af trouwens?
    heeft iemand nog een goede tip om het eraf te krijgen



    ohja black rain blu ray en de french connections zien er erg gaaf uit, lekkere bak grain erover heen, heerlijk zo´n achterafbioscoop gevoel, heerlijk.
    Laatst aangepast door rollo tomassi : 24-12-2008 om 12:54

  12. #112

    Standaard

    Het is heel wisselend met die stickers. Gisteren kreeg ik er 1 heel gemakkelijk af (net als de gewone prijzensticker). Ook 1 die er helemaal af ging maar waarbij de complete lijmlaag op de hoes achterbleef en dan weer stickers die je in stukjes eraf moet pulken. Wat een gedoe! Gelukkig kun je de resten wel goed weghalen met wasbenzine of terpentine, in ieder geval gaat dit goed bij de plastic hoezen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #113

    Standaard

    Transformers!

    Geweldige beeldkwaliteit, veel extra's, geweldige special effects.
    Topper!

  14. #114

    Standaard

    Black Symphony - Within Temptation & The Metropole Orchestra

    Op sommige momente is het beeld niet perfekt maar het geluid!!! WOW!!!

  15. #115

    Standaard

    Horton
    Wall-E
    Ratatouille
    Cars

    inderdaad animatiefilms! Deze zijn geweldig op Blu-Ray en Kung Fu Panda staat nu alweer in lijn om als volgende aankoop te mogen worden beschouwd! Geweldige kwalititeit video, audio is een aanrader, kortom geweldige uitgaves!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  16. #116

    Standaard

    Beste beeldkwaliteit :
    - I Robot
    - Dark Knight
    - Wall-E
    - I am Legend
    - Miami Vice
    - Iron Man
    - 300

  17. #117

    Standaard

    Voor de fans is The Police: Certifiable (live in Buenos Aires) ook zeer aan te raden!

    TIP: Nu met de interessante Pond prijzen zeer goed aan te schaffen bij Amazon.co.uk overigens...

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Voor de fans is The Police: Certifiable (live in Buenos Aires) ook zeer aan te raden!

    TIP: Nu met de interessante Pond prijzen zeer goed aan te schaffen bij Amazon.co.uk overigens...
    Ik heb de DVD versie, verschilt ie veel met de blu ray?


  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik heb de DVD versie, verschilt ie veel met de blu ray?
    Moeilijk zeggen daar ik de DVD niet heb heh . Maar 1080P is wel wat anders dan PAL en de DolbyTrueHD soundtrack is natuurlijk ook niet onaardig. De Amazon.co.uk versie (verzonden door amazon.de overigens) is een kartonnen openklap "boekje" met 3 panelen. Er zit een klein boekje in het linker paneel. De BluRay in het middenpaneel en 2 CD's in het rechterpaneel. Op de BluRay staat ook nog de docu gemaakt door dochter Copeland (Jordan geloof ik??) verder nog een stapel foto's op de disc ook in HD maar die heb ik nog niet gezien.
    Het concert vond ik na een half uur kijken zeer aangenaam d'ruit zien en klinken. Vandaar de vermelding hier.

  20. #120

    Standaard

    Top, die ga ik zeker aanschaffen! Ik heb hem al helemaal gezien en de tracklist was nagenoeg hetzelfde als in de Arena, waar ik geweest ben!


  21. #121

    Standaard

    de pirates films zijn toch *drool*

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Top, die ga ik zeker aanschaffen! Ik heb hem al helemaal gezien en de tracklist was nagenoeg hetzelfde als in de Arena, waar ik geweest ben!
    Zught... me is jealous now:sad: ... Kan me nog herinneren dat ik met een goede vriend richting Amsterdam reed om gewoon een avondje te gaan stappen. Hoorden we op de radio dat The Police in de Arena was. We keken elkaar aan zo van "gokje wagen??"... Beiden hadden we zoiets van Naaahhh zal toch wel vol zitten. Volgende dag hoorde ik dat je aan de kassa nog kaarten had kunnen krijgen omdat het niet uitverkocht was. Dat was wel ff janken hoor!!

  23. #123

    Standaard

    Ik stond vooraan, waar het geluid gewoon goed was. Hoorde wel van mensen dat het op de tribune verschrikkelijk was. Ach, ik was weer een mooie ervaring rijker en met de blu ray kan ik het heerlijk herleven!


  24. #124

    Standaard

    Is het trouwens geen idee om een lijst te maken van TOP Blu Rays of is hier een site voor? Ik heb namelijk nog geen speler, maar wil toch snel het e.e.a. gaan bestellen aan titels!


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Is het trouwens geen idee om een lijst te maken van TOP Blu Rays of is hier een site voor? Ik heb namelijk nog geen speler, maar wil toch snel het e.e.a. gaan bestellen aan titels!
    Ja dat lijkt mij ook een goed idee, probleem is echter dat wat de één een topuitgave vindt, de ander niks van moet hebben. Misschien is het ook een optie dat er bij de DVD- en BDrecensies er de mogelijkheid bestaat alleen de toppers te laten zien (levert helaas alleen een klein aantal titels op).

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •