Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 451 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net Lock, Stock & Two Smoking Barrels gekeken. Buiten dat ik dit een TOPfilm vind, is de BD echt geweldig.
    Helemaal vergeleken bij de DVD, wat een verschil, niet te geloven
    De dvd die ik heb is wel 1 v/d 1e, die zit nog in een Jewel Case(doorzichtige, erg nette en stevige verpakking), al ziet de disc er net zo uit als de disc die in de videotheek staat in een standaard DVD verpakking(keepcase)
    Bij blu-ray.com komt hij anders niet best vanaf.
    http://www.blu-ray.com/movies/Lock-S...y-Review/7308/

  2. #277

    Standaard

    Ja en die reviews blijven iemand anders zijn mening...
    Ik vind hem er ook top uit zien zeker vergeleken met een hoop dvd uitgaves.

  3. #278

    Standaard

    Het is vooral de vergelijking met de DVD. Er is natuurlijk gebruikt wel gebruik gemaakt van kleurfilters wat het geheel wel een onnatuurlijke aanblik geeft, maar dat is volgens mij ook de bedoeling, want dat is bij de DVD niet anders.

    Maar uiteraard: Eigen mening.

  4. #279

    Standaard

    Ik vind "The International" er erg goed uitzien.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #280

    Standaard

    Fight Club gezien dit weekend voor de 100e keer ofzo. Maar eerste keer op BR
    Zag er fantastisch uit!

  6. #281

    Standaard

    Vanavond Monsters Inc. gezien: prachtig
    Ik denk dat het de beste transfer is die ik tot nu toe heb gezien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vanavond Monsters Inc. gezien: prachtig
    Ik denk dat het de beste transfer is die ik tot nu toe heb gezien
    Wat transfer? Digitale CGI films zijn....digitaal
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Wat transfer? Digitale CGI films zijn....digitaal
    goh je meent `t.... je snapt toch wat ik bedoel?? speciaal voor jou dan:" Vanavond monster inc. en de beeldkwaliteit was geweldig!"
    Zo goed?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Transfer is een Engels woord dat "overzetten" of "overzetting" betekent.
    Bron: wikipedia

    Niks mis met Godfather's stelling!
    En dan nog Digitaal is er in vele vormen en formaten.
    Van Master naar MPEG2 of AVC H/2.64 is zelfs een conversie!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Niet om het één of ander, maar waarom is die hele discussie nou verwijderd? het heeft toch met het topic te maken? kunnen de moderators aub ophouden met politie agentje spelen???
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niet om het één of ander, maar waarom is die hele discussie nou verwijderd? het heeft toch met het topic te maken? kunnen de moderators aub ophouden met politie agentje spelen???
    Amen. Ik scroll liever over wat onzinnige posts heen, dan dat er steeds dingen verdwijnen en er constant op de regels wordt gewezen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #287

    Standaard

    So true...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niet om het één of ander, maar waarom is die hele discussie nou verwijderd? het heeft toch met het topic te maken? kunnen de moderators aub ophouden met politie agentje spelen???
    Ik heb wat on-topic berichten terug geplaatst. Berichten over vissen en het weer horen hier natuurlijk niet thuis en blijven verwijderd.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net Lock, Stock & Two Smoking Barrels gekeken. Buiten dat ik dit een TOPfilm vind, is de BD echt geweldig.
    Helemaal vergeleken bij de DVD, wat een verschil, niet te geloven
    De dvd die ik heb is wel 1 v/d 1e, die zit nog in een Jewel Case(doorzichtige, erg nette en stevige verpakking), al ziet de disc er net zo uit als de disc die in de videotheek staat in een standaard DVD verpakking(keepcase)
    Helemaal mee eens, vond het een schitterende transfer met veel detail en heel filmisch door de grain
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #290

    Standaard

    Terminator Salvation, vooral geluid is sterk; heb ook gemerkt dat vooral m'n laag niet helemaal goed staat afgesteld (of m'n speaker kon het niet goed verwerken)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #291

    Standaard

    Hellboy2: the Golden army
    geluid blaast je weg!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #292

    Standaard

    Monsters Inc en Up,

    Fenomenaal Beeld!!!

  18. #293

    Standaard

    Star Trek, Fight Club, Terminator Salvation, Coraline zijn allemaal echt van fenomenale kwaliteit. Oh, en ook Drag me to Hell niet vergeten, die is ook erg sterk op BR.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Aangezien ik uitbesteld ben, heb ik nog wat codes over die voor 31 December gebruikt moeten worden.
    Bij deze...

    FRS1Q3B5S9KY Disney 20% kortingsactie van Free Record Shop.
    SINTFRSR6L5N34DZ SINTFRSZBNQKY9F5 vijf euro korting Sint Actie.

    Ik bied ze gratis aan, maar een kleine donatie voor deze dvd.nl actie is welkom
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #295

    Standaard

    Amai seg, net Transformers 2 gezien! Man wat een subliem geluid!


  21. #296

    Standaard

    net Repulsion (Criterion) gezien en voor een film van 44 jaar is vooral beeld subliem; film zelf is trouwens ook een aanrader
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #297

    Standaard

    Forrest Gump zojuist gezien. Fraaie HD-uitgave van deze sterke film, beduidend beter dan de DVD-versie. Bovendien tal van extra's ook in HD!

  23. #298

    Standaard

    Inglourious Basterds: Waanzinnig goed beeld, en off-topic; Eindelijk weer een echt meesterwerk van de hand van QT.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  24. #299

    Standaard

    "Up": ... Niet heel erg verrassend , maar fantastisch beeld en geluid.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  25. #300

    Standaard

    Even geheel off-topic maar desalniettemin niet oninteressant: Het mailtje van dvd.nl waarin vermeld staat dat er een nieuwe reactie zou zijn was gevuld met een ellenlange lijst van links die lijken te verwijzen naar luxe artikelen. De mail begint zo:
    "fanhua401 heeft zojuist gereageerd op een een discussie waarop je je hebt geabonneerd met de titel - Vermeld hier jouw TOP Blu-Ray's / HD-DVD's! - in het Blu-ray Disc Discussies forum van DVD.nl Forum."

    Er was echter geen nieuwe reactie... Iemand anders hier last van gehad? Ik denk in ieder geval dat ik m'n pc maar eens een goede beurt ga geven...

    Edit: Deze fanhua401 staat niet op de gebruikerslijst... Moet ik me zorgen gaan maken?
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 04-01-2010 om 18:48
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •