Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 368 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Gisteren gezien, en ik vond m ook behoorlijk tegenvallen. Ik werd totaal niet 'gepakt' of meegevoerd met het verhaal of de personages. Ik miste emotie, maar dat mis je tegenwoordig al bij meer films.
    De actie is goed, maar tegen het einde erg overdreven en over the top. Voegt dan ook niet veel meer toe. Ook vond ik de opzet van het verhaal rommelig, met name de flashbacks. De verhaallijn en de regie vond ik onrustig, de film had geen rust en opbouw was niet goed. De hand van Snyder kon ik ook niet echt ontdekken. Ok, er waren paar gave shots, maar ik kon nou niet zeggen dat Snyder iets met de film te maken had.

    Ondanks de vele slechte kritieken, zal ook hier weer vervolg op komen omdat de film veel geld heeft gemaakt. Jammer!

  2. #327

    Standaard

    Prima film dit. Heb hem gisteren gezien en vond er weinig op aan te merken. Henry is overtuigend als Superman het lijkt hem weinig moeite te kosten om de rol op zich te nemen.
    Teveel actie? Hoe kun je nu teveel actie hebben in een Superman film? En het gemis van humor, ik ben er maar gelukkig mee. Ik herinner mij Batman Begins nog "nice coat" en "excuse me", op dat soort humor zit ik niet te wachten. Dan zet ik American Pie wel op.

    Spoiler over het einde:
    Wat mij wel opviel was dat Superman Zod op het einde ombracht, hij had weinig keus (omdat het script zo moest zijn) maar dit is iets wat de comics Superman niet zou doen. Hij had een andere manier gevonden. .

    3d gebeuren wordt ik echter nu wel goed zat van, het voegt bij deze film erg weinig toe en de kleurstelling was erdoor erg donker. Ook waren sommige scenes lastig te volgen erdoor en stoort mij de ondertiteling bijzonder regelmatig, het haalt heel de illusie weg. En langzamerhand krijg ik meer en meer het idee dat 3d nog enkel wordt toegepast om ons een paar euro meer uit onze zakken te wringen dan nodig.


  3. #328

    Standaard

    Gisteren dan ook eindelijk deze film eens op dvd gezien en mijn God, wát een draak van een film!
    Het begin was nochtans aardig maar dan verzandt het al rap in een allegaartje van een overdaad aan cgi en overdreven actiescenes en gaat het verhaal van de hak op de tak.
    De hele relatie tussen Clark Kent en Lois Lane komt nergens echt van de grond en er is zelfs helemaal geen spoortje chemie of enige band tussen die twee te ontdekken.
    Vind de hele film nergens een ziel hebben en het interesseerde me op een gegeven moment nergens meer of er personages dood gingen of niet. Had ik deze film in de bios gezien had ik ruim voor het einde
    al de zaal verlaten.
    Waar zijn de tijden van Christopher Reeve gebleven die naar nu blijkt als enige Superman gestalte en charisma heeft gegeven? Als je de verouderde effecten van de eerste twee originele films voor lief leeft staan die films vandaag de dag nog steeds als een huis.

    Deze flut film die zich Man of Shit euh Steel noemt maar zo gauw mogelijk weer vergeten....
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #329

    Standaard

    Trailer 'Man of Steel', zoals deze had moeten zijn...

    Let op! Artikel bevat mogelijk spoilers.

    Hieronder vind je de zogenaamde 'honest trailer' voor Zack Snyders Man of Steel. Hierin worden de meest hinderlijke delen uit de film blootgelegd, iets waar toegewijde fans van de film hun schouders voor ophalen of van in de verdediging schieten. Voor de teleurgestelde kijker is dit misschien juist een bevestiging van de valkuilen van de Superman film.

    Mocht je Man of Steel nog niet gezien hebben, wees gewaarschuwd. De trailer zit uiteraard vol met spoilers en goofs.



    Bron : Filmtotaal.nl

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Gisteren dan ook eindelijk deze film eens op dvd gezien en mijn God, wát een draak van een film!
    Het begin was nochtans aardig maar dan verzandt het al rap in een allegaartje van een overdaad aan cgi en overdreven actiescenes en gaat het verhaal van de hak op de tak.
    De hele relatie tussen Clark Kent en Lois Lane komt nergens echt van de grond en er is zelfs helemaal geen spoortje chemie of enige band tussen die twee te ontdekken.
    Vind de hele film nergens een ziel hebben en het interesseerde me op een gegeven moment nergens meer of er personages dood gingen of niet. Had ik deze film in de bios gezien had ik ruim voor het einde
    al de zaal verlaten.
    Waar zijn de tijden van Christopher Reeve gebleven die naar nu blijkt als enige Superman gestalte en charisma heeft gegeven? Als je de verouderde effecten van de eerste twee originele films voor lief leeft staan die films vandaag de dag nog steeds als een huis.

    Deze flut film die zich Man of Shit euh Steel noemt maar zo gauw mogelijk weer vergeten....
    Ik blijf het zeggen: verhaal is zo ontzettend belangrijk. Superman is al zo'n zwakke figuur om een interessant verhaal van te maken: goed hij is sterk, dat weten we nu wel. Maar wat blijft er dan over om het als film interessant te maken. Dat gedoe met Lois Lane en Lex Luthor enzo doet het ook niet meer, want dat is al zo uitgekauwd. Relatie tussen Lois en Kent hoeft niet voor mij. Laat ze maar een in deze versie z.s.m. dood gaan oid. Krijg je eindelijk eens een wat origineler verhaal dan Lois die zich weer eens in de nesten werkt en dan weer gered moet oid.
    Waar zijn de tijden van CR gebleven? Nou, zo ergens rond deel 2. Daarna had men het ook wel gezien. Toegegeven: Dean Cain deed het ook niet slecht in Lois and Clark. Eigenlijk vind ik dat hij een betere Kent/Superman neerzette dan Reeve.

  6. #331

    Standaard

    De film was helaas niet best. Het script is een zooitje..........het gaat zo van de hak op de tak dat het erg irritant word. Ik ben het ook met Pieter eens dat Superman een wel erg saaie superheld is en het verhaal is al zo uitgekauwd. Nee, gauw vergeten deze.

    Zack Snyder is gewoon niet zo'n goede filmmaker.............zijn beste film blijft de Dawn of the Dead remake uit 2004.

  7. #332

    Standaard

    Grappig dat men zo negatief is over deze film want ik vond Man of steel juist een erg goede film. Nadat ik bij superman returns in slaap was gevallen had ik eigenlijk weinig verwachtingen van weer een nieuwe Superman film, maar deze verraste me in positieve zin. Het bekende verhaal van Superman is in een wat moderner jasje gestoken met ontzettend goede CG en behoorlijk veel actie. Ik heb me de volle film goed vermaakt!

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht

    Zack Snyder is gewoon niet zo'n goede filmmaker.............zijn beste film blijft de Dawn of the Dead remake uit 2004.
    Lol, ben je nou reacties aan het uitlokken?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol, ben je nou reacties aan het uitlokken?
    Nee hoor. Waarom ? Is gewoon mijn mening.

  10. #335

    Standaard

    Lois Lane had er wat minder in gemogen maar buiten dat is het mijn favoriete film van het jaar.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Nee hoor. Waarom ? Is gewoon mijn mening.
    300 en Watchmen zijn toch best goed ontvangen dacht ik zo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    300 en Watchmen zijn toch best goed ontvangen dacht ik zo
    300 vind ik complete bagger...........Watchmen was wel goed. Maar de remake van Dawn of the Dead vind ik gewoon super...........

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    De film was helaas niet best. Het script is een zooitje..........het gaat zo van de hak op de tak dat het erg irritant word. Ik ben het ook met Pieter eens dat Superman een wel erg saaie superheld is en het verhaal is al zo uitgekauwd. Nee, gauw vergeten deze.

    Zack Snyder is gewoon niet zo'n goede filmmaker.............zijn beste film blijft de Dawn of the Dead remake uit 2004.
    Nou, dat laatste zou ik nu ook weer niet zeggen. T is net als bij Michael Bay imo.: voor het visuele deel zijn ze topregisseurs. Maar als je echt een verhaal wilt vertellen zou je toch beter een ander contracteren. In dit geval is Nolan erbij gehaald als supervisor. Ik had liever gezien dat hij de regisseur van dienst was en Snyder erbij was gehaald voor het visuele werk, waar Nolan dan weer minder kaas van gegeten heeft.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    T is net als bij Michael Bay imo.: voor het visuele deel zijn ze topregisseurs. Maar als je echt een verhaal wilt vertellen zou je toch beter een ander contracteren
    Dus jij zegt ook dat Snyder niet zo'n goede filmmaker is........alleen met andere woorden
    Een goede filmmaker kan allebei ; verhaal en visueel. Zoals Nolan dus.

  15. #340

    Standaard

    Nolan wordt veel aanbeden maar hij laat de laatste tijd wel wat steekjes vallen. Dat maakt hem nog wel tot een goed regisseur IMO, maar hij mag wel weer eens echt verassen. Deze en TDKR vind ik erg teleurstellend en ik had beter verwacht van hem, zeker als regisseur (als producent ben je toch wat minder creatief betrokken bij het eindresultaat, en terecht). Nolans best vind ik nog steeds zijn eerste films, en Inception.

  16. #341

    Standaard

    Nolan moet helemaal wegblijven van de superheldenfilms vind ik. Ik was zo blij toen ik hoorde dat hij Interstellar ging maken...........past veel meer bij hem.
    Ik ben het met je eens dat TDKR erg teleurstellend was maar die vind ik nog steeds niet zo slecht als Man of Steel.

  17. #342

    Standaard

    Vind dat Nolan de beste Batman films tot nu toe heeft gemaakt. Man of Steel vind ik ook een prima film, mooie beelden, mooi muziek en het verhaal hoeft niet inhoudelijk spannend te zijn..het is tenslotte een superheld en dat moet een film niet moeilijk maken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #343

    Standaard

    Van wat ik heb gelezen, is Nolan in preproduction betrokken geweest en heeft hij daarna Snyder en anderen z'n gang laten gaan. Je kunt dit dus niet echt als 'zijn' film zien.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus jij zegt ook dat Snyder niet zo'n goede filmmaker is........alleen met andere woorden
    Een goede filmmaker kan allebei ; verhaal en visueel. Zoals Nolan dus.
    Nolan heeft natuurlijk nog geen echte actiefilm gemaakt waarin het juist van die visuele effecten moet komen. Wat dat betreft heeft Snyder veel meer ervaring. Nolan is goed in zijn ding: een goed verhaal vertellen met liefst nog wat dubbele bodems. Maar hij heeft zich nog niet echt bewezen qua films die het meer van die effecten moeten hebben. Hoeft ook niet: daar zijn weer anderen voor.
    Iedere regisseur heeft zn goede en slechte kanten. Anders konden ze voor een film wel iedereen aanstellen en was elke film eenheidsworst.

  20. #345

    Standaard

    Visueel is deze film ook niet slecht, vooral het begin is knap gedaan. Maar het visuele alleen is voor mij niet genoeg..........Nolan brengt de zaken gewoon iets meer in balans waardoor een film blijft boeien.
    Snyders films komen vaak op mij over als lange videoclips met weinig inhoud..........ben ik gewoon niet zo'n fan van.

    Maar he, zoals altijd zijn er mensen die deze film kunnen waarderen en mensen die het gewoon niet zo kunnen waarderen. Niets mis met allebei

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vind dat Nolan de beste Batman films tot nu toe heeft gemaakt
    100% met je eens. Ik bedoelde ook dat ik hoopte dat hij vanaf nu alleen nog maar films in andere genres gaat maken zoals Interstellar. Daar kijk ik echt naar uit !

  22. #347

    Standaard

    Iedereen zou ook deze film niet met de films van Zack Snyder moeten vergelijken maar met de superman films die al gemaakt zijn. Als je naar Snyder zijn films kijk zie je toch een patroon, visueel, lange films, veel actie en een luchtig verhaal. Als je naar de superman films kijk kan je dit een moderene superman film noemen dat een totaal andere verhaal vertelt..zo is dat ook bij Nolan..Batman is zijn eerste superhelden film, maar al zijn films hebben een patroon, zijn manier van filmen , zijn verhaal en dan de bodem die daarbij valt. Zijn eerste actiefilm is dan misschien memento. Daarop volgend heeft hij vrij weinig actie in zijn films tot de Batman Reeks (voornamelijk Batman Begins)...ligt er maar net aan hoe je de vergelijking maak.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ... en een luchtig verhaal.
    Zack Snyders films zitten vol dood en verderf en zijn dus allesbehalve luchtig.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Zijn eerste actiefilm is dan misschien memento.
    En in Nolan's Memento zit bijzonder weinig actie. Het is een thriller.

    Je zou hoogstens kunnen stellen dat Snyder het over het algemeen meer in het fantastische zoekt en Nolan een meer realistische toon nastreeft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    T is net als bij Michael Bay imo.: voor het visuele deel zijn ze topregisseurs. Maar als je echt een verhaal wilt vertellen zou je toch beter een ander contracteren.
    Watchmen niet gezien zeker?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Watchmen niet gezien zeker?
    Je bedoelt de graphic novel die onmogelijk te verfilmen zou zijn? Lijkt me dat als hij deze zo geweldig kon verfilmen, hij inderdaad redelijk een verhaal kan vertellen .

Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •