Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 368 van 368 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Wat mij betreft heeft hij dat ook geweldig gedaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #352

    Standaard

    Wat een waardeloze film zeg.
    Het begin op die andere planeet is enorm rommelig en weet me geen moment te boeien. Daarna op aarde hoop je eigenlijk dat dat gedeelte over is en dat hij gewoon de Superman wordt die mensen redt enzo maar de hele film draait om die rare planeet.
    En dat hij z'n vader dood laat gaan is helemaal raar. Steeds kan hij het niet laten mensen te redden maar z'n vader laat hij gewoon doodgaan.
    En Lois Lane had helemaal geen rol van betekenis, die is puur in de film gestopt omdat het zo hoort volgens mij. Wat een nietszeggend karakter.
    Laatst aangepast door R.ené : 19-11-2013 om 15:31

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt de graphic novel die onmogelijk te verfilmen zou zijn? Lijkt me dat als hij deze zo geweldig kon verfilmen, hij inderdaad redelijk een verhaal kan vertellen .
    Had ie natuurlijk wel supermateriaal om mee te werken natuurlijk. En als hij dan zo goed een verhaal kan vertellen: waarom doet ie het dan zo weinig?

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Had ie natuurlijk wel supermateriaal om mee te werken natuurlijk. En als hij dan zo goed een verhaal kan vertellen: waarom doet ie het dan zo weinig?
    Supermateriaal, en tegelijkertijd een verhaal die lange tijd onverfilmbaar werd geacht, ook vanwege de lengte, de complexiteit en simpelweg het visuele aspect. Dat heeft hij toch dan redelijk gedaan.
    En hoezo zo weinig? Ik tel als regisseur even de films Dawn of the Dead, 300, Watchmen, Legends of the Guardians, Sucker Punch en Man of Steel mee. 6 films dus. Misschien was het verhaal bij LOTG wat minder boeiend, maar wat mij betreft kwamen de overige niets tekort.

  5. #355

    Standaard

    Wat maken jullie je druk over de film Man of Steel....het gaat om een eerste film met een lange inleiding...en het belangrijkste moet nog gaan komen in Batman vs Superman...en deze film blijft een verrassing...maar toch erg benieuwd wat dat worden gaat...Dat Batman Begins gelijk een goede film was, oke...maar Superman heeft meer verhaal nodig Man van Staal ( Batman is menselijk en bij Superman kun je veel meer kanten op, en dat maakt het nu juist spannend, dus: WEES GEDULDIG, maar komt goed..!!!

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Supermateriaal, en tegelijkertijd een verhaal die lange tijd onverfilmbaar werd geacht, ook vanwege de lengte, de complexiteit en simpelweg het visuele aspect. Dat heeft hij toch dan redelijk gedaan.
    En hoezo zo weinig? Ik tel als regisseur even de films Dawn of the Dead, 300, Watchmen, Legends of the Guardians, Sucker Punch en Man of Steel mee. 6 films dus. Misschien was het verhaal bij LOTG wat minder boeiend, maar wat mij betreft kwamen de overige niets tekort.
    Je wilde toch niet zeggen dat die andere films nu echt een goed verhaal hadden? Dan ben je wel heel snel tevreden (mag ook, niets mis mee maar ik vind ze allemaal 3x niks qua verhaal).

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Wat een waardeloze film zeg.
    .
    Misschien ergens een spoiler plaatsen voor degene die de film nog gaan zien?
    Laatst aangepast door RobinB : 18-11-2013 om 18:49

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Je wilde toch niet zeggen dat die andere films nu echt een goed verhaal hadden? Dan ben je wel heel snel tevreden (mag ook, niets mis mee maar ik vind ze allemaal 3x niks qua verhaal).
    We hebben simpelweg niet dezelfde mening Pieter; dat wil niet zeggen dat ik snel tevreden ben .
    Ten eerste is 'goed' natuurlijk een subjectief begrip; daar zal wellicht al een verschil zijn.
    Ten tweede ging de discussie er om of Snyder een 'goed' verhaal kon vertellen, niet of de de films zelf perse een 'goed' verhaal hadden, dat is echt iets anders. Snyder heeft imo bijvoorbeeld wat betreft de comics/graphic novel van 300, een zeer getrouwe, boeiende en spetterende vertaling van het verhaal gegeven naar het witte doek (waarbij hij zelfs scenes letterlijk uit de comics/graphic novel heeft weergegeven).
    Maar goed, misschien moeten we dit niet voortzetten in het Man van Staal topic.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Misschien ergens een spoiler plaatsen voor degene die de film nog gaan zien?
    ok.

  10. #360

    Standaard

    Erg van genoten

    Het verhaal heeft een lange inleiding en dat is bij een held die alles kan ook echt op zijn plaats,persoonlijk vind ik het verhaal dan ook niet matig maar gewoon goed.
    Wel ben ik benieuwd wat Superman/Batman gaat worden want Batman is zwaar ondergeschikt aan de krachten van Superman.

    Visueel zag het er top uit en de soundtrack was ook erg mooi gedaan.

    8/10

    Ga van de week de 3D disc kijken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-02-2014 om 13:27

  11. #361
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hebben ze hier een punt of niet?

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #362

    Standaard

    Zeker een punt. Van mij mag de film een heruitgave hebben (omruilactie)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #363

    Standaard

    Gaat niet gebeuren denk ik. Dit is nou eenmaal de visie van de regisseur. Ik heb er geen problemen mee. Het past bij het grimmige sfeertje in de film.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Gaat niet gebeuren denk ik. Dit is nou eenmaal de visie van de regisseur. Ik heb er geen problemen mee. Het past bij het grimmige sfeertje in de film.
    Ja zo zie ik het ook.

  15. #365

    Standaard

    Goeiedag. Wat kunnen mensen zeuren zeg. Zo kun je bij ieder lichteffect wel gaan vragen: wat als... Volgens mij is hier iemand gewoon op zoek naar hits.

  16. #366

    Standaard

    Yup same here. Zo heeft de regisseur het bedacht. Kwestie van smaak. In dezelfde omruilactie zouden we dan ook wel een kleurenversie van "Shindler's List" kunnen vragen of zo
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    In dezelfde omruilactie zouden we dan ook wel een kleurenversie van "Shindler's List" kunnen vragen of zo
    Hoe, is die niet in kleur dan???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hoe, is die niet in kleur dan???
    Zeker.... In gierend Technicolor Alleen een beetje selectief.....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •