Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 368 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind het niet erg dat Superman alweer een reboot krijgt. Ja Superman Returns vind ik een reboot. Maar Superman Returns vind ik niet geheel geslaagd. Heel jammer, want Singer en co konden veel meer. De X-Men films waren dan ook toppers. Maar Superman is geen X-Man. Daarom vond ik de oude films met Reeve stukken beter.


    The last Superman, Brandon Routh, didn't meet with the same level of success. He was a great Clark, but his Superman came across as a gangly, tight-wearing wuss.
    Ik vond het juist andersom. Als Clark b.v. was hij niet eens grappig.

  2. #27

    Standaard

    Mark Millar (schrijver van Wanted) wil er graag een epische trilogie a la The Lord of the Rings (??) van maken...

    Mark Millar's Proposed Superman Trilogy

    Source: G4
    September 2, 2008



    Mark Millar (Wanted) talked to G4 about his proposed Superman movie project which has a mysterious American director attached. They pitched the idea to Warner Bros. Pictures and hope to get word over the next few weeks. If the studio decides to go with their version, they'd like to be shooting by next summer:

    "I've had this plan for like 10 years for a big three-picture Superman thing, like a Lord of the Rings epic, starting over from scratch again with a seven-hour Superman story. One to be released each year." Millar said.
    Video-interview met Millar: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=48430

  3. #28

    Standaard

    Drie films op korte tijd? Nee dank u.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Drie films op korte tijd? Nee dank u.
    Waarom niet? Werkte toch ook bij LOTR, BTTF en POTC?

  5. #30

    Standaard

    Het probleem met de meeste superhero-sequels is dat ze er hun tijd niet voor nemen, waardoor je met zeer middelmatige films eindigt. En persoonlijk zit ik ook gewoon niet te wachten op een nieuwe Superman-film, laat staan 3 op misschien even veel jaren tijd, al is het wel positief dat ze het anders willen aanpakken dan met de vorige film.

  6. #31

    Standaard

    At the special presentation this week in New York City for "Watchmen", DC Comics President Paul Levitz briefly spoke with Latino Review and revealed some crucial information about chances of a possible sequel to "Superman Returns."

    Most notable is that for now, everything is contingent on the studio's most profitable franchise - Batman - and the involvement of director Christopher Nolan for a third feature in the series. "Everyone is waiting for Nolan to sign on for another Batman, once that happens, the release date for Superman and all other future projects will follow" says Nolan.

    Another interesting point is that it looks as if Brandon Routh remains attached to play the Kryptonian in the Superman sequel with Levitz saying "Last week Brandon Routh has come around the offices in New York and Los Angeles as of late to talk about Superman and what we want to do."

    Finally, Levitz revealed that while both Green Lantern and Supermax (the Green Arrow movie) remain in development, Lantern is moving much faster than Supermax. No word on how the Flash movie is going unfortunately.

    The general idea now it seems is that Warners will churn out a Green Lantern film for Summer 2010, Nolan's third "Batman" film in July 2011, and a new Superman film in 2012.

  7. #32

    Standaard

    Volgens een betrouwbare bron zijn de Wachowski's benaderd voor een Superman reboot, die gepland wordt als een trilogie. Dit omdat Singer geen reboot zou willen doen van een reeks die hij in feite zelf tot stilstand heeft gebracht met de tegenvallende Superman Returns. Maar blijkbaar zijn ze bij Warner heel wat verschuivingen aan het doorvoeren dus het is nog verre van zeker dat het echt de Wachowski's zullen zijn die zich aan Superman mogen wagen.

    http://www.aintitcool.com/node/40084

  8. #33

    Standaard

    De Wachowski's hebben Superman al gedaan hoor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De Wachowski's hebben Superman al gedaan hoor


    Moesten ze zich echt aan Superman gaan wagen dan denk ik dat Keanu Reeves nog niet eens zo'n slechte keuze zou zijn als Superman, zoveel verschilt Neo inderdaad niet van Superman.

  10. #35

    Standaard

    Mwah, Superman moet volgensmij toch wel een wat bredere bouw hebben dan Reeves heeft. Ik vond Superman Returns ook zeker niet geslaagd, maar Brand Routh was qua uiterlijk wel een hele goede keuze wat mij betreft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Routh vond ik zelf wat te jong, Reeves is dan misschien alweer wat te oud om nog aan een trilogie te beginnen. Maar ik dacht verder ook dat het sowieso wel de bedoeling was dat Routh zou terugkeren, wie ook de regie voor z'n rekening zou nemen, al is dat misschien ondertussen ook alweer veranderd.

    Superman heeft me in ieder geval nooit echt geboeid dus mogen ze het van mij gerust eens over een heel andere boeg gooien, en misschien zijn de Wachowski's daar de juiste personen voor. Ze schijnen ook grote comic book liefhebbers te zijn dus da's ook al een plus.

  12. #37

    Standaard

    Ik vond Routh net wel geschikt als Superman, kwam geloofwaardig over als beide personages (Kent als Superman) hoewel hij als Clark wel een beetje te gespierd was, maar ja, het is of dat, of een magere superman dus dat past ook niet. Routh was ook een van de weinige positieve dingen aan Returns..

    Bovendien vond ik'm echt heel hard op Reeve lijken, dus dat was een pluspunt
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #38

    Standaard

    Ja, een reboot zie ik volledig zitten, maar Brandon Routh vond ik toch wel een geschikte opvolger voor Reeves. De man kon zowel de sullige Clark Kent, als de hoop van de mensen, Superman, spelen.

    En idd, Warner heeft vanaf de aankondiging van de reboot gezegd dat Routh zowiezo terug zou keren omdat ze hem ook een geschikte keus vonden. Nu kan er zeker al heel wat veranderd zijn en moeten we gewoon afwachten wat Warner beslist. Een Superman-trilogie van de Wachowski gebroeders zie ik minder zitten. En ik ben al zeker tegen Keanu Reeves als Superman. Vind de man in bepaalde films leuk acteren, maar als Superman/Clark Kent zie ik hem niet echt.
    Nujja, we wachten dus nog rustig af.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #39

    Standaard

    de filmbazen snappen volgens mij gewoon niet wat ze in hun handen hebben
    Batman is een "gewoon" mens met wat snufjes en psygologische problemen, als je The Dark Knight objectief bekijkt komt er bijna niets in voor wat niet zou kunnen in het echt en het verhaal zou zelf werken met een gewone politieagent in de hoofdrol
    Superman komt meestal neer op: een slechterik met een kryptonite wapen, Superman heeft het daardoor even moeilijk en uiteindelijk komt alles toch nog goed... dat krijg je alleen beter met een veel beter onderbouwd script met diepgang waarbij ze Clark en alle andere personages beter gaan uitwerken
    zoals reeds gezegd, alle respect voor Kevin Spacey, maar Lex was vreselijk slecht in Superman Returns, de films had gewoon niets te bieden behalve een paar interessante concepten (zoals Lois met een kind), waar ze dan weer niets/nauwelijks wat mee deden

    de ene superheld is nu eenmaal makkelijker verfilmbaar dan de andere, maar het is wel zielig als een tvserie dat beter doet dan een multi-million $ film
    Lois & Clark vind ik nog steeds onovertroffen (Smalville is gewoon ontspoord naar mijn mening)

  15. #40

    Standaard

    How's this for some shocking news for your Tuesday morning?! Deadline Hollywood is reporting that Christopher Nolan has agreed to develop a SUPERMAN reboot at Warner Bros! Nolan, it appears, will not write or direct the film but will be actively involved in "mentoring" the production and acting as a "godfather" so-to-speak to the creative team. Deadline is referring to the film as SUPERMAn 3.0 though it's likely that's just a cheeky reference to this being the third time the franchise has been started.
    As they stress, and I would like to reiterate, this SUPERMAN project is in the very nascent stages of development. (So please NO "Emily Blunt as Lois Lane!!!" rumors for at least a few months.) While the film would "definitely not" be any kind of follow-up to SUPERMAN RETURNS, they claim that neither director Bryan Singer or star Brandon Routh have been giving their walking papers yet (YET...). They claim that there really isn't a plan yet for what they want to do just an agreement that Nolan will be helping them do it.
    Their report also includes word that Nolan has officially hatched his concept for the third BATMAN movie and that David Goyer and Jonah Nolan are busy working on the script. So I guess that means the rumors about "Emily Blunt as Catwoman" can start again. Oh well, I guess you gotta take a little bad news to go with the good!
    Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #41

    Standaard

    De vorige Superman reboot was pas 3½ jaar geleden
    En ik vond de reboot van Spider-Man al te snel...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #42

    Standaard

    Het lijkt wel of ze elke titel willen perfectioneren, aanleiding Batman Begins/The Dark Knight..Elke regiseur heeft een visie voor een film en gaat er op los, vind het soms zonde van het orgineel des al te min maakte dit het waar bij Batman..maar of het nodig is?Mishcien is de creativiteit weg ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Enorm leuk dat Nolan wss een handje toesteekt, maar had aan de andere kant ook graag een vervolg gezien op Superman Returns.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..
    Eens on both counts
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..
    Twee in plaats van een succesvolle franchises (wellicht drie, als Green Lantern een hit wordt) heeft volgens de studio natuurlijk de voorkeur. Bovendien is er zoveel met het personage te doen dat ik persoonlijk graag een goede Supermanfilm zie. Ook gaat Christopher Nolan het niet regisseren, dus zich bezighouden met Batman kan altijd nog. Mooi is natuurlijk ook dat als hij zich bemoeid met een andere superheld, het vrijwel zeker is dat er nog een nieuw deel in de Batmanserie komt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #46

    Standaard

    Als je het benaderd van een James Bond kant, kun je alle kanten op. Net als de comics heb je met een stripheld eindeloze keuze. Regelmatig een vers gezicht en een goed gekozen acteur wil ik dan niet perse een reboot noemen.


  22. #47

    Standaard

    Superman Returns was eigenlijk het perfecte bewijs dat Superman geen goede superheld is.
    Op de films was weinig aan te merken (redelijk verhaal, goede acteurs, goed in beeld gebracht,...), maar het Superman karakter is gewoon... saai.
    Ook de films met Reeve waren geen hoogvliegers, maar ze pasten wel in de sfeer van toen. Het succes van Batman bewijst juist dat Superman niet bruikbaar is.

  23. #48

    Standaard

    Waarom niet gewoon een vervolg ... Superman Returns was een goede film, daar kun je gewoon mee verder gaan.
    I find your lack of faith disturbing

  24. #49

    Standaard

    Breaking: Zack Snyder has been chosen to direct the new installment of Supermanfor Warner Bros. Snyder was on a short list of directors that Deadline revealed recently, who met with the studio and producers Chris Nolan and Emma Thomas. Other choices at the time included Tony Scott, Matt Reeves, Jonathan Liebesman , and Source Codes's Duncan Jones. Snyder is an inspired choice. He is a cornerstone filmmaker for Warner Bros., a visual stylist whose efforts for the studio include 300, Watchmen, and the upcoming Suckerpunch. Deadline revealed back on February 9 that the DC Comics stalwart Superman became a priority project when Nolan came up with an idea that David Goyer would write.
    Jonathan Nolan, Christopher Nolan en Zack Snyder in hetzelfde bootje? Ik ben verkocht.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #50

    Standaard

    Excellent!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •