Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 368 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Overigens vind ik "Man of Steel" wel een goede titel voor een Superman reboot. Ben reuze benieuwd straks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Ik hoop wel dat ze er een goed verhaal van maken. Niet voor de zoveelste keer: Superman is oppermachtig, plotseling tovert iemand een stuk kryptoniet ergens vandaan, Superman is ineens niet meer zo machtig, maar vind toch een manier om van dat kryptoniet af te komen en: tatatataaa, hij is weer de oude en rekent de bad guys in...

    Ik zou Superman wat minder onoverwinnelijk maken zodat ie wat interessanter wordt. Of dat nu is door bepaalde persoonlijke tekortkomingen of doordat zn vrienden een belangrijkere rol krijgen of whatever, maakt mij niet uit.
    In ieder geval moet de schurk iemand zijn die juist ontzettend goed is in iets wat Superman minder kan. Bijvoorbeeld: Superman's kracht tegenover een briljant strateeg. Maar vooral niet weer gebruik maken van kryptoniet ofzo: dat is zo voorspelbaar..

  3. #78

    Standaard

    Man of Steel krijgt 3D en IMAX conversie



    De Superman reboot Man of Steel van regisseur Zack Snyder krijgt volgens Comic Book Movie in de post-productie een IMAX en een 3D conversie. Dit houdt dus in dat de film wel in die formaten te zien is, maar niet via dergelijke technieken is opgenomen. Dit gaat in tegen eerdere geruchten dat de film in 3D en deels in IMAX werd opgenomen. De keuze voor een conversies is hoogstwaarschijnlijk alleen bedoeld om de ticketprijs te verhogen. Warner Bros. lijkt hiermee de breed geventileerde mening van het publiek te negeren. De meeste van ons zijn er al uit dat 3D enkel iets toevoegt als de film daadwerkelijk is opgenomen in 3D, zoals bij Avatar (2009) en Hugo (2011). Voor IMAX zal dit waarschijnlijk niet veel anders liggen.

    Opmerkelijk is dat Snyder bij de release van Sucker Punch (2011) nog tegen een 3D conversie was. Hij zei toen het volgende: “We’ve looked at a bunch of conversions, so whether or not we have the time to do it right — I’m not going to do it if we don’t have the time to really be meticulous with it. It’s such an awesome piece of work and everyone’s worked so hard to make it awesome, so I don’t want to screw it up with bad 3D.” Het is te hopen dat Snyder de conversie nu wel goed genoeg vindt.

    Man of Steel moet volgend jaar zomer in de bioscoop verschijnen. Hieronder een compleet nieuwe synopsis:

    In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time. Clark Kent/Kal-El (Henry Cavill) is a young twenty-something journalist who feels alienated by powers beyond his imagination. Transported years ago to Earth from Krypton, a highly advanced, distant planet, Clark struggles with the ultimate question ‘Why am I here?’ Shaped by the values of his adoptive parents Martha (Diane Lane) and Jonathan Kent (Kevin Costner), Clark discovers having extraordinary abilities means making difficult decisions. When the world is in dire need of stability, an even greater threat emerges. Clark must become a Man of Steel, to protect the people he loves and shine as the world’s beacon of hope – Superman.

    Bron : Filmtotaal.nl

    P.s kan de topic titel niet aangepast worden aan ''Man of Steel'', aangezien dit de titel van de film gaat worden?

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    IMAX voegt in die zin wat toe dat hij dan in een IMAX zaal wordt gedraaid. Niet voor het effect, maar wel voor de hogere resolutie in beeld en geluid, en het grotere scherm. Meestal dus de beste zaal. IMAX zelf vind ik maar weinig toevoegen aan de filmbeleving. 3D werkt voor mijn gevoel ook maar even. Zeker als de film goed is.

    Aan de andere kant kijk ik een film of in zaal 14 van Pathé Arena. Of anders liever niet en dus thuis.

    Overigens kijk ik best uit naar deze film. Zeker nu ik de acteur een paar keer gezien heb. Denk een goede keuze.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-07-2012 om 20:26
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Voorstander voor IMAX, Superman in 3d heeft potentie mbt tot laserstralen, vliegen, wegslaande dingen enzv..maar het hoeft niet perse voor mij.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #81

    Standaard

    Weer een conversie had `t dan in IMAX en 3D opgenomen....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #82

    Standaard

    Inderdaad.

  8. #83

    Standaard

    Van AICN:

    UPDATE!

    Just received an email from Warner Brothers and IMAX, stating the following:

    Hi there!

    I wanted to let you know that IMAX had made an inputting error regarding Man of Steel on their site and the film is not being converted to 3D.
    So there you have it. MAN OF STEEL will be in IMAX, but not IMAX 3D. Is it the Mighty Hand Of Nolan after all? Whoever's responsible, I'm thankful. I don't mind 3D, but I'm not the biggest fan of post-conversion. Good news for those who aren't fans of post-conversion!

    UPDATE AGAIN!

    As of right now, according to a source at WB, it has not been determined whether MAN OF STEEL will be in 3D or not. Decisions are being made on-high. I'd imagine that someone's looking at the numbers right now...

  9. #84

    Standaard

    Ik vind het helemaal niet opmerkelijk dat Snyder bij Sucker Punch tegen 3d conversie was. De film leunt nl. ontzettend zwaar op CGI qua vormgeving en dan moet de 3d wel zo ontzettend goed gedaan zijn om geloofwaardig over te komen...
    Nu zal Man of Steel ook wel zn fair share of CGI hebben, maar bij Sucker Punch ging het om complete werelden.

  10. #85

    Standaard

    Dat is zeer goed nieuws dat t geen 3D conversie wordt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is zeer goed nieuws dat t geen 3D conversie wordt
    Dat staat er niet. 't Is alleen nog niet beslist of het wel of geen 3D wordt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat staat er niet. 't Is alleen nog niet beslist of het wel of geen 3D wordt.
    Klopt, fout gelezen. Maar als dit nieuws zo al naar buiten komt dan denk ik dat er geen 3D conversie komt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #88

    Standaard

    Nieuwe poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #89

    Standaard

    Volgende week komt de teaser, zit voor The Dark Knight Rises.

    Benieuwd naar de look and feel van deze film. Enige uitglijder van Zack Snyder was Sucker Punch, hoop dat hij zich met deze kan herpakken. Film heeft budget van 175$ miljoen.

  15. #90

    Standaard

    Kan de titel van de Topic niet eens aangepast worden wellicht??

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nieuwe poster:

    Jammer dat we nog zo lang moeten wachten
    benieuwd naar de teaser
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen teaser gezien vandaag bij de TDKR. Zag dat alle trailers op YouTube zijn verwijderd. Jammer was erg benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93

    Standaard

    Heb de teaser gezien gisteren..maar ik zelf was nog niet onder de indruk..teaser gaf vrij weinig vrij! Veel beelden leken in mijn mening toch wel op Superman Returns..ik verlap verder niks (maar het was dan ook totaal nog niet bijzonder...so no fuss)..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Heb de teaser gezien gisteren..maar ik zelf was nog niet onder de indruk..teaser gaf vrij weinig vrij! Veel beelden leken in mijn mening toch wel op Superman Returns..ik verlap verder niks (maar het was dan ook totaal nog niet bijzonder...so no fuss)..
    Was dat die teaser die ze in Amerika hadden gefilmd waarbij de eerste helft ontbrak?

    Ik vond dat vliegen met Superman wel vet gedaan.

  20. #95

    Standaard

    Volgens mij wel..en ja dat vond ik dan nog wel het tofste aan de korte teaser..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Geen teaser gezien vandaag bij de TDKR. Zag dat alle trailers op YouTube zijn verwijderd. Jammer was erg benieuwd.
    Klopt, niet alle bioscopen hebben hem deze week er al voor gezet. In Almere zit hij er wel voor. Maar wel op tijd binnen komen want het is de eerste trailer.

    Vond het wel een fijne teaser, pas aan het eind heb je eigenlijk door dat het om Superman gaat .
    Ikran is not horse!

  22. #97

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #98

    Standaard

    De teaser is er in twee versies. Beeld en muziek zijn exact hetzelfde, alleen in de ene is de voice over van Kevin Costner/Pa Kent en in de andere van Jor El/Russel Crowe. Naar die eerste staat hierboven al een link, hier staan ze allebei.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ziet er goed uit.........heel sfeervol.

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Best apart
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •